Liikluskäitumise alane uuring

4x4.ee Crew annab teada. Igast 4x4.ee -ga seotud teated ja muu oluline info

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Kjen
Der Sponsor
Postitusi: 515
Liitunud: N Jaan 11, 2007 3:14 am
Asukoht: Tallinn

Re: Liikluskäitumise alane uuring

PostitusPostitas Kjen » E Juul 02, 2018 10:44 am

Ma ise pole ausalt öeldes kunagi selliste foorumi-küsitlejate töö lõpptulemusi kunagi näinud, püüan siis viga parandada.
Eelmainit magitritöö täies mahus on alla laetav siit: https://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2085.
Aga läbilugemiseks peab vist mingit sorti fanaatik olema, jube igav lugemine ...
Väike stiilinäide:
Esimene faktor seletab ära 27% andmete üldhajuvusest ning koosneb neljast väitest, mis
käsitlevad foori või tõkkepuuga raudteeületuskoha ületamise nõuete rikkumist. Seega nimetati
esimene faktor "RK F1 AFS/tõke rikkumine". Tabelist on näha, et väide E21 on piiripealne
juhtum ning tuleks eemaldada. Põhjus on väite liiga väikeses kirjeldusvõimes - kommunaliteedi
järgi saab öelda, et see on kõigest 10% selles faktormudelis. Teine faktor seletab ära 26%
andmete üldhajuvusest ning koosneb kolmest väitest, mis käsitlevad liiklusseaduse mõttes
korrektset raudteeületuskoha ületamist. Teisele faktorile anti nimetuseks "RK F2 korrektne
käitumine". Kahefaktorilise mudeli kirjeldusvõime on 53%. Kahefaktorilises mudelis toodud
rutiinseid rikkumisi käsitlevate väidete korrelatsioonikordajate põhjal arvutatud Cronbachi α =
0,7.


Ma küll TTÜ veedetud 5 õppeaasta jooksul õppisin vähemalt 5 erinevat sorti kõrgemat matemaatikat, tänu millele ma jätkvalt tean, et ruutjuur miinus ühest on i ja kui suvalistest arvudest tabel teha, siis selle nimi on maatriks, aga kesse Cronbach veel oli, vat üldse ei tea ... .

Mine “4x4.ee Kisatoru”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline