Mehaanika põhitõdede test
Moderaator: Moderators
Mehaanika põhitõdede test
Neti avarustest leidub ka selliseid huvitavaid teste.
http://www.forddoctorsdts.com/quizzes/M ... titude.php
http://www.forddoctorsdts.com/quizzes/M ... titude.php
48 vastus on küll natuke kaheldav..... Õige vastuse puhul oleks , et vabalt hingaval mootoril õhk läheb sisselaske takti ajal silindrisse õhurõhu tulemusena (athmospheric pressure putting it in)
Mittetöötava mootori korral või kui käsitsi ringi ajada, siis oleks see vastus korrektne. Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna? Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
Mnjah... teisalt kui laskuda üldisemasse filosoofiasse, siis tõesti.. põlemise järgsest ja kolvipoolsest tekitatud vaakumist tulenev tühimik täidetakse õhuga just õhurõhu ajendil.. ... absoluutses vaakumis võid ju kolviga vehkida kuhu tahad, ei mingit vaakumit, kuna ei ole õhurõhku mille suhtes vaakumit tekitada
Mittetöötava mootori korral või kui käsitsi ringi ajada, siis oleks see vastus korrektne. Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna? Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
Mnjah... teisalt kui laskuda üldisemasse filosoofiasse, siis tõesti.. põlemise järgsest ja kolvipoolsest tekitatud vaakumist tulenev tühimik täidetakse õhuga just õhurõhu ajendil.. ... absoluutses vaakumis võid ju kolviga vehkida kuhu tahad, ei mingit vaakumit, kuna ei ole õhurõhku mille suhtes vaakumit tekitada
Viimati muutis Olle, E Dets 10, 2007 5:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4473
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punniOlle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna? Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
Olle postitus muidugi ei lasknud ühte küsimust kindlasti valesti vastata, lisaks pole plokkide hingeelu mulle kunagi päris hästi istunud...
aga teoretiseeriks seda mootori hingamise teemat: kui võtta automootor ja seda ilma töötaktita 2000Rpm ringi ajada, siis taolist imemist ei toimu kui on seda töötava mootoriga. Lisaks veel on õhu liikumine sisepõlemismootoril veelgi suurem, kui mootor töötab koormuse all...
Minu arusaamise järgi liigub õhk silindrisse tänu peale plahvatust tekkivat vaakumit. Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse ja õhk liigubki silindrisse atmosfääri erinevuste tõttu. Kolvi tekitatav hõrendus pole seal väga tõsiseltvõetav, tolmuimeja on selles suhtes märksa paremini disainitud.
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Võibkaolla, et ma ajan praegu totaalset paska aga no eks olegi tore teada, kuidas need asjad käivad tegelikult.
Viimati muutis rommi, E Dets 10, 2007 11:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
häbiväärne lugu, esimene kord kukkusin läbi. teine kord 420, e 84%.
trikk on aga selles, et tuleb ELU TÄHELEPANELIKULT lugeda, mida seal kirjas on. Mul esimesel korral konkreetselt tähelepanematusest läks mingi kogus küsimusi valesti. Teine kord vastasin vähe korralikumalt.
head näited tähelepanu kohta on see planetaar ülekanne ja siis see mootori atmosfääriline asi.
Viimane on elementaarne, kui lugeda inglise keelt, nimelt tekkib silindrisse hõrendus, ning atmosfääri rõhk kompenseerib selle... esimene kord panin ma seal kindlalt, et imetakse sisse.
trikk on aga selles, et tuleb ELU TÄHELEPANELIKULT lugeda, mida seal kirjas on. Mul esimesel korral konkreetselt tähelepanematusest läks mingi kogus küsimusi valesti. Teine kord vastasin vähe korralikumalt.
head näited tähelepanu kohta on see planetaar ülekanne ja siis see mootori atmosfääriline asi.
Viimane on elementaarne, kui lugeda inglise keelt, nimelt tekkib silindrisse hõrendus, ning atmosfääri rõhk kompenseerib selle... esimene kord panin ma seal kindlalt, et imetakse sisse.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Õhuvoolu kiirus on sama, õhu kogus on erinev koos etteantava kütuse kogusega. Sa ju üritad säilitada 2000RPM ja tallad pedalit rohkem (siiber on lihtsalt rohkem lahti). Vanadel pritsungitel näiteks MAF kui selline üldse puudus ning õhuvoolu kiirus oli konstantsena tabelitesse sisse kirjutatud vastavalt TPS asendile ja pööretele. Toimis küll. Üks selline näide on esimesed LT1 mootorid.rommi kirjutas:Olle kirjutas: Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
+372 5028488
Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.rommi kirjutas:ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punniOlle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna? Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud
Olle postitus muidugi ei lasknud ühte küsimust kindlasti valesti vastata, lisaks pole plokkide hingeelu mulle kunagi päris hästi istunud...
aga teoretiseeriks seda mootori hingamise teemat: kui võtta automootor ja seda ilma töötaktita 2000Rpm ringi ajada, siis taolist imemist ei toimu kui on seda töötava mootoriga. Lisaks veel on õhu liikumine sisepõlemismootoril veelgi suurem, kui mootor töötab koormuse all...
Minu arusaamise järgi liigub õhk silindrisse tänu peale plahvatust tekkivat vaakumit. Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse ja õhk liigubki silindrisse atmosfääri erinevuste tõttu. Kolvi tekitatav hõrendus pole seal väga tõsiseltvõetav, tolmuimeja on selles suhtes märksa paremini disainitud.
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Võibkaolla, et ma ajan praegu totaalset paska aga no eks olegi tore teada, kuidas need asjad käivad tegelikult.
Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakka aga soovitan natuke neljataktilise mootori tööetapid üle vaadatarommi kirjutas:äkki põhjendad?Päkapikk kirjutas:Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
Need kaks toimuvad ju erinevatel taktidelPlahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse
PS: ise nii kõrgele skoorile ei küündinud, kõigest 88%, kah valdavalt liigsest enesekindlusest ja küsimusi mitte liigse hoolsusega lugedes
56 505 100
Paul kirjutas: Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakka aga soovitan natuke neljataktilise mootori tööetapid üle vaadataNeed kaks toimuvad ju erinevatel taktidelPlahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse
PS: ise nii kõrgele skoorile ei küündinud, kõigest 88%, kah valdavalt liigsest enesekindlusest ja küsimusi mitte liigse hoolsusega lugedes
nojah... nelifakingstroke. Ajasingi totaalset paska... piinlik