Mehaanika põhitõdede test

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

H.K
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 188
Liitunud: L Nov 25, 2006 1:47 am

Mehaanika põhitõdede test

Postitus Postitas H.K »

Neti avarustest leidub ka selliseid huvitavaid teste.

http://www.forddoctorsdts.com/quizzes/M ... titude.php
:wink:
Kasutaja avatar
Raitz
Fitting 38"
Postitusi: 368
Liitunud: T Veebr 13, 2007 2:23 pm
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

86% :roll: aga ilmselt võib midagi ka pisut puuduliku keele ja terminite tundmise arvele kirjutada
1 Hobujõud
matis
Mudder
Postitusi: 96
Liitunud: N Juul 15, 2004 7:22 pm

Postitus Postitas matis »

460 punkti ehk 92%
Beast
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 169
Liitunud: K Apr 20, 2005 2:56 pm

Postitus Postitas Beast »

450 punkti 90%
Kasutaja avatar
Olle
Fondihaldur
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 20, 2007 8:08 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Olle »

48 vastus on küll natuke kaheldav..... Õige vastuse puhul oleks , et vabalt hingaval mootoril õhk läheb sisselaske takti ajal silindrisse õhurõhu tulemusena (athmospheric pressure putting it in)
Mittetöötava mootori korral või kui käsitsi ringi ajada, siis oleks see vastus korrektne. Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna? :roll: Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud :D

Mnjah... teisalt kui laskuda üldisemasse filosoofiasse, siis tõesti.. põlemise järgsest ja kolvipoolsest tekitatud vaakumist tulenev tühimik täidetakse õhuga just õhurõhu ajendil.. ... absoluutses vaakumis võid ju kolviga vehkida kuhu tahad, ei mingit vaakumit, kuna ei ole õhurõhku mille suhtes vaakumit tekitada 8)
Viimati muutis Olle, E Dets 10, 2007 5:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
"In MUD we lust" Ž
Ž By Valge Hiir
Uunorallitasin juba 99'dal aga vahepeal olin pikalt haige - 2 ratast ei vedanud....
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Virtuaalne mängunurk vol 2 ?

Olle - arvutimängudes ikka bug'e esineb :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Olle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna? :roll: Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud :D
ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punni :)
Olle postitus muidugi ei lasknud ühte küsimust kindlasti valesti vastata, lisaks pole plokkide hingeelu mulle kunagi päris hästi istunud...

aga teoretiseeriks seda mootori hingamise teemat: kui võtta automootor ja seda ilma töötaktita 2000Rpm ringi ajada, siis taolist imemist ei toimu kui on seda töötava mootoriga. Lisaks veel on õhu liikumine sisepõlemismootoril veelgi suurem, kui mootor töötab koormuse all...
Minu arusaamise järgi liigub õhk silindrisse tänu peale plahvatust tekkivat vaakumit. Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse ja õhk liigubki silindrisse atmosfääri erinevuste tõttu. Kolvi tekitatav hõrendus pole seal väga tõsiseltvõetav, tolmuimeja on selles suhtes märksa paremini disainitud.
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.

Võibkaolla, et ma ajan praegu totaalset paska aga no eks olegi tore teada, kuidas need asjad käivad tegelikult.
Viimati muutis rommi, E Dets 10, 2007 11:11 pm, muudetud 1 kord kokku.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

häbiväärne lugu, esimene kord kukkusin läbi. teine kord 420, e 84%.

trikk on aga selles, et tuleb ELU TÄHELEPANELIKULT lugeda, mida seal kirjas on. Mul esimesel korral konkreetselt tähelepanematusest läks mingi kogus küsimusi valesti. Teine kord vastasin vähe korralikumalt.

head näited tähelepanu kohta on see planetaar ülekanne ja siis see mootori atmosfääriline asi.

Viimane on elementaarne, kui lugeda inglise keelt, nimelt tekkib silindrisse hõrendus, ning atmosfääri rõhk kompenseerib selle... esimene kord panin ma seal kindlalt, et imetakse sisse.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Keskmise eestlasena 88% ja 440 punkti.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

rommi kirjutas:
Olle kirjutas: Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.
Õhuvoolu kiirus on sama, õhu kogus on erinev koos etteantava kütuse kogusega. Sa ju üritad säilitada 2000RPM ja tallad pedalit rohkem (siiber on lihtsalt rohkem lahti). Vanadel pritsungitel näiteks MAF kui selline üldse puudus ning õhuvoolu kiirus oli konstantsena tabelitesse sisse kirjutatud vastavalt TPS asendile ja pööretele. Toimis küll. Üks selline näide on esimesed LT1 mootorid.
+372 5028488
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2861
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

88% ja hõrendusega ka puusse. Kui järgi mõelda, surub tõepoolest õhurõhk silindri täis (põlemiskambri hõrendus on õhurõhu suhtes ja toimib see kõigil pööretel).
Tehtud, mõeldud.
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

rommi kirjutas:
Olle kirjutas:Krt aga kes suudab mulle selgeks teha kuidas ta suudab vormeli mootoris 17500RPM'i juures sinna ilma kolvi poolt tekitatud hõrenduse abita minna? :roll: Tolmuimeja on süütu nali töötava vormeli mootori sisselaske kollektori kõrval, kuid äkki läheb töötavassse tolmuimejasse ka õhk õhurõhu tulemusel ja mina olen seni maailma asjadest valesti aru saanud :D
ojee, tunnen ennast lausa teoreetikuna: 94% ja 470 punni :)
Olle postitus muidugi ei lasknud ühte küsimust kindlasti valesti vastata, lisaks pole plokkide hingeelu mulle kunagi päris hästi istunud...

aga teoretiseeriks seda mootori hingamise teemat: kui võtta automootor ja seda ilma töötaktita 2000Rpm ringi ajada, siis taolist imemist ei toimu kui on seda töötava mootoriga. Lisaks veel on õhu liikumine sisepõlemismootoril veelgi suurem, kui mootor töötab koormuse all...
Minu arusaamise järgi liigub õhk silindrisse tänu peale plahvatust tekkivat vaakumit. Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse ja õhk liigubki silindrisse atmosfääri erinevuste tõttu. Kolvi tekitatav hõrendus pole seal väga tõsiseltvõetav, tolmuimeja on selles suhtes märksa paremini disainitud.
Võrdle veel olukordi, kus auto liigub mäes üles raske treileriga 2000rpm või seisab koha neutraalis 2000rpm. Kolvi liikumise kiirus on ju sama aga õhuvool on sootuks erineva kiirusega.

Võibkaolla, et ma ajan praegu totaalset paska aga no eks olegi tore teada, kuidas need asjad käivad tegelikult.
Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Päkapikk kirjutas:Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
äkki põhjendad? :roll:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Paul
Mudder
Postitusi: 80
Liitunud: T Mai 29, 2007 3:34 pm
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas Paul »

rommi kirjutas:
Päkapikk kirjutas:Tegelikult peaks su teoreetiliste arenduste pärast su üleliigsed punktid ära võtma.
äkki põhjendad? :roll:
Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakka :wink: aga soovitan natuke neljataktilise mootori tööetapid üle vaadata
Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse
Need kaks toimuvad ju erinevatel taktidel :wink:


PS: ise nii kõrgele skoorile ei küündinud, kõigest 88%, kah valdavalt liigsest enesekindlusest ja küsimusi mitte liigse hoolsusega lugedes :oops:
56 505 100
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Paul kirjutas: Ma küll sult Rommi küll punkte ära võtma ei hakka :wink: aga soovitan natuke neljataktilise mootori tööetapid üle vaadata
Plahvatus ning allaliikuv kolb kokku tekitavadki vajaliku hõrenduse
Need kaks toimuvad ju erinevatel taktidel :wink:

PS: ise nii kõrgele skoorile ei küündinud, kõigest 88%, kah valdavalt liigsest enesekindlusest ja küsimusi mitte liigse hoolsusega lugedes :oops:
:oops: :oops: :oops: :oops:
nojah... nelifakingstroke. Ajasingi totaalset paska... piinlik :oops:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”