Oman ühte esimestest Respo näpuharjutustest. Aastaid olnud aianurgas tähelepanuta kuid nüüd vaja praktilisse kasutusse võtta. Olgu õeldud, et kärul on teatud sentimentaalne väärtus , siis uut ostma ei hakka. See selgitab ka edasised kiiksud.
Algus selline. Pilt allpool. Tänaseks on käru pritsitud ja värvitud. Enne restaureerimist ei teadnud ,et sinna peale peaksid hakkama mahtuma 2 tsiklit nii ,et oleks välistingimuste eest kaitstud. Talvel tahaksin tsiklite vedamise ajaks ka kuiva kero paigaldada.
Plaan on ehitada madelist furgooniks nii,et furgooni osa oleks eemaldatav. Eeskätt sellepärast ,et ei peaks tegema registritoiminguid.
Esimene põhiküsimus oleks: missugusi paneele on mõistlik kasutada ? Eesmärk on hoida kaal madalal. Ja tore kui ka kulud.
Samas peaks sein kannatama ka tsikli toetamist ja kõvemat oksapesu.
Igasugused muud toredad mõtted ka teretulnud.
Furgoonkäru ehitus
Moderaator: Moderators
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Furgoonkäru ehitus
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Furgoonkäru ehitus
Korra juhtusin Markeni käruga käima Tartu taga ühe projekti järel. Tal just sarnane asi (palju suurem) ehitatud tsiklite jm vedamiseks. Miskid kerged paneelid olid furgooni külgedeks. Äkki räägib ja lubab näppida õue peal, ta lahke vana. Lähenemine Raudalu Konsumi eest läbi parkla.
https://www.adventures.ee/kontakt