Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Moderaator: Moderators
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Mõne mõtted
Sõitjate vähesuse põhiline probleem on, et värsket verd ei tule peale, ilmselt siin midagi eriti teha ei saagi, kogu ühiskond pehmostub ja offroad on külm, märg, raske. Midagi aitaks, kui nooremaid sõpru-tuttavaid-sugulasi turistitama suunata või kaasa meelitada. Offroad ju hea adrenaliini laks, kes proovib see tihti ka sõltuvaks jääb. aga kerge võistlusmoment peab olema ja rada ka parajalt raske, selline kus kõike naljalt ära ei jõua teha ning vintsida ka saab. 150km kruusarallit ei tekita emotsioone, teravust on vaja.
Klassidest: TR1 kui suurima osavõtjate arvuga klass saaks olulisi reegleid muutes kõva tagasilöögi, tänases s**** majandusolukorras on eelarve paljudele kindlasti määrav, uue auto ehitamine uute reeglite jaoks on aga kulu igal juhul.
Vaba võiks jääda punaste numbrite/ kabiinide klassiks.
TR2 35-37'' ja tehase kere pikkus-laius +- mingi number stangede arvel. Hunnik piirnguid veel, et ei tuleks patroli sillaga 37 rattaga jimnide invasioon. siia paneks kõik valgete numbritega safaripillid kes päriselt võistelda tahavad. Toimuks midagi sarnast nagu 2016 või oli see 2017 aastal kui vaba klass turistide arvel reanimeeriti. Samas liiga suurt ratast lubades hirmutab kõik pisikesed rattad minema. Ja olgem ausad, kuidas nende autode MNT ÜV toimuks 40 vms rattaga? Kas nad siis peavad olema valgete numbrite ja plast stangedega koos?
Sõitjate vähesuse põhiline probleem on, et värsket verd ei tule peale, ilmselt siin midagi eriti teha ei saagi, kogu ühiskond pehmostub ja offroad on külm, märg, raske. Midagi aitaks, kui nooremaid sõpru-tuttavaid-sugulasi turistitama suunata või kaasa meelitada. Offroad ju hea adrenaliini laks, kes proovib see tihti ka sõltuvaks jääb. aga kerge võistlusmoment peab olema ja rada ka parajalt raske, selline kus kõike naljalt ära ei jõua teha ning vintsida ka saab. 150km kruusarallit ei tekita emotsioone, teravust on vaja.
Klassidest: TR1 kui suurima osavõtjate arvuga klass saaks olulisi reegleid muutes kõva tagasilöögi, tänases s**** majandusolukorras on eelarve paljudele kindlasti määrav, uue auto ehitamine uute reeglite jaoks on aga kulu igal juhul.
Vaba võiks jääda punaste numbrite/ kabiinide klassiks.
TR2 35-37'' ja tehase kere pikkus-laius +- mingi number stangede arvel. Hunnik piirnguid veel, et ei tuleks patroli sillaga 37 rattaga jimnide invasioon. siia paneks kõik valgete numbritega safaripillid kes päriselt võistelda tahavad. Toimuks midagi sarnast nagu 2016 või oli see 2017 aastal kui vaba klass turistide arvel reanimeeriti. Samas liiga suurt ratast lubades hirmutab kõik pisikesed rattad minema. Ja olgem ausad, kuidas nende autode MNT ÜV toimuks 40 vms rattaga? Kas nad siis peavad olema valgete numbrite ja plast stangedega koos?
D4D+R6+V6
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
1)TR1-st. Küsimus pole reeglute muutsmises. vaid olemasoleva TR1 ümber nimetamisest ja vagelet lehelt TR1 taasloomisega, et sõltumatu sillaga suurtes piirides tänavalegaalse pilliga sõita saaks ( võtta aluseks mingid 2002/2003a. lubatud vähesed modifikatioonid).TarviR kirjutas: ↑K Veebr 08, 2023 12:38 pmMõne mõtted
Sõitjate vähesuse põhiline probleem on, et värsket verd ei tule peale, ilmselt siin midagi eriti teha ei saagi, kogu ühiskond pehmostub ja offroad on külm, märg, raske. Midagi aitaks, kui nooremaid sõpru-tuttavaid-sugulasi turistitama suunata või kaasa meelitada. Offroad ju hea adrenaliini laks, kes proovib see tihti ka sõltuvaks jääb. aga kerge võistlusmoment peab olema ja rada ka parajalt raske, selline kus kõike naljalt ära ei jõua teha ning vintsida ka saab. 150km kruusarallit ei tekita emotsioone, teravust on vaja.
Klassidest: TR1 kui suurima osavõtjate arvuga klass saaks olulisi reegleid muutes kõva tagasilöögi, tänases s**** majandusolukorras on eelarve paljudele kindlasti määrav, uue auto ehitamine uute reeglite jaoks on aga kulu igal juhul.
Vaba võiks jääda punaste numbrite/ kabiinide klassiks.
TR2 35-37'' ja tehase kere pikkus-laius +- mingi number stangede arvel. Hunnik piirnguid veel, et ei tuleks patroli sillaga 37 rattaga jimnide invasioon. siia paneks kõik valgete numbritega safaripillid kes päriselt võistelda tahavad. Toimuks midagi sarnast nagu 2016 või oli see 2017 aastal kui vaba klass turistide arvel reanimeeriti. Samas liiga suurt ratast lubades hirmutab kõik pisikesed rattad minema. Ja olgem ausad, kuidas nende autode MNT ÜV toimuks 40 vms rattaga? Kas nad siis peavad olema valgete numbrite ja plast stangedega koos?
2)Suure rattaga safri pillid - see oleks iga mehe enda teha, et kas hangib punased numbrid või võlub valgetele TÜV peale. Ratta suurus lubatud vastavalt kaalu koefitsidendile.
3)4x4 AK võiks suhelda Leedu ja läti koleegidega, kuidas seal suundumused-plaanid on? Seal ju ka off-road spordil liiga hästi ei lähe.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
1) kus kohast tulevad osavõtjad mõlemasse klassi? Mina väidan, et isegi kui teha TR0 ja lubada minimaalsed muudatused, siis igapäevasõidukiga ikka ei võistle ja kohale tuled peagi käru peal. Seega kulu on auto+vints minimaalselt. Sama raha eest saab loperguse ja võistelnud aga muidu korras tr1 auto soetada. Kokkuhoid enamvähem puudub.Landy kirjutas: ↑K Veebr 08, 2023 2:10 pm1)TR1-st. Küsimus pole reeglute muutsmises. vaid olemasoleva TR1 ümber nimetamisest ja vagelet lehelt TR1 taasloomisega, et sõltumatu sillaga suurtes piirides tänavalegaalse pilliga sõita saaks ( võtta aluseks mingid 2002/2003a. lubatud vähesed modifikatioonid).TarviR kirjutas: ↑K Veebr 08, 2023 12:38 pmMõne mõtted
Sõitjate vähesuse põhiline probleem on, et värsket verd ei tule peale, ilmselt siin midagi eriti teha ei saagi, kogu ühiskond pehmostub ja offroad on külm, märg, raske. Midagi aitaks, kui nooremaid sõpru-tuttavaid-sugulasi turistitama suunata või kaasa meelitada. Offroad ju hea adrenaliini laks, kes proovib see tihti ka sõltuvaks jääb. aga kerge võistlusmoment peab olema ja rada ka parajalt raske, selline kus kõike naljalt ära ei jõua teha ning vintsida ka saab. 150km kruusarallit ei tekita emotsioone, teravust on vaja.
Klassidest: TR1 kui suurima osavõtjate arvuga klass saaks olulisi reegleid muutes kõva tagasilöögi, tänases s**** majandusolukorras on eelarve paljudele kindlasti määrav, uue auto ehitamine uute reeglite jaoks on aga kulu igal juhul.
Vaba võiks jääda punaste numbrite/ kabiinide klassiks.
TR2 35-37'' ja tehase kere pikkus-laius +- mingi number stangede arvel. Hunnik piirnguid veel, et ei tuleks patroli sillaga 37 rattaga jimnide invasioon. siia paneks kõik valgete numbritega safaripillid kes päriselt võistelda tahavad. Toimuks midagi sarnast nagu 2016 või oli see 2017 aastal kui vaba klass turistide arvel reanimeeriti. Samas liiga suurt ratast lubades hirmutab kõik pisikesed rattad minema. Ja olgem ausad, kuidas nende autode MNT ÜV toimuks 40 vms rattaga? Kas nad siis peavad olema valgete numbrite ja plast stangedega koos?
2)Suure rattaga safri pillid - see oleks iga mehe enda teha, et kas hangib punased numbrid või võlub valgetele TÜV peale. Ratta suurus lubatud vastavalt kaalu koefitsidendile.
3)4x4 AK võiks suhelda Leedu ja läti koleegidega, kuidas seal suundumused-plaanid on? Seal ju ka off-road spordil liiga hästi ei lähe.
3) mingi ühine sari Soomest Leeduni?
D4D+R6+V6
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Korduvalt küsiti, kust leiab kehtivad tehnilised reeglid.
Viide siin: https://offroad.ee/tehnilised-tingimuse ... 2021-2023/
Viide siin: https://offroad.ee/tehnilised-tingimuse ... 2021-2023/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Ma arvan, et parem teha selline seadus, et kui sa pole vähemalt 3 korda aastas võistelnud, siis võetakse punane number ära.
*Lisaks võiks võistlejate auhinnad olla paremad või läbimõeldud.
* ja reklaam on olnud väga paha võistluste kohta
kunagi oli reklaam nii telekas kui raadios.Nüüd liigub info võistlejate vahel vaid suuremas jaos.
Ja Soomes tean, et mõned on küsinud, et kas teil seal Eestis enam võistlusi ei korraldata, sest nad pole lihtsalt enam teadlikud, sest reklaam ei jõua enam Soome nii palju.
* Ja vanemad autod on eemale peletanud see, et uuemad autod on nii kerged, et kardavad, et neil pole võistlustel lootustki.
vanemate autode puhul võiks mingi seadusemuudatuse sisse viia, millel oleks ka mingid eeliseid vana auto võistlustele toomisel
(näiteks tasuta osalemine,jne )
ja korraldamine ka maksab, aga siis tuleb raha pealtvaatajate piletitest tagasi.
*Lisaks võiks võistlejate auhinnad olla paremad või läbimõeldud.
* ja reklaam on olnud väga paha võistluste kohta
kunagi oli reklaam nii telekas kui raadios.Nüüd liigub info võistlejate vahel vaid suuremas jaos.
Ja Soomes tean, et mõned on küsinud, et kas teil seal Eestis enam võistlusi ei korraldata, sest nad pole lihtsalt enam teadlikud, sest reklaam ei jõua enam Soome nii palju.
* Ja vanemad autod on eemale peletanud see, et uuemad autod on nii kerged, et kardavad, et neil pole võistlustel lootustki.
vanemate autode puhul võiks mingi seadusemuudatuse sisse viia, millel oleks ka mingid eeliseid vana auto võistlustele toomisel
(näiteks tasuta osalemine,jne )
ja korraldamine ka maksab, aga siis tuleb raha pealtvaatajate piletitest tagasi.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 300
- Liitunud: N Dets 21, 2017 5:50 pm
- Asukoht: Nigula küla
- Kontakt:
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Mõtle nüüd oma jutt ikka hoolega läbi oled kunagi aidanud mõne võistluse korraldada? Oled kursis ka mis see asi maksma läheb kõik ja mis maksab reklaam teles või kus iganes ( tule mõistusele ) kes seda rahastab? Inimeste jaoks 2 päeva pileti raha 20 eurot on juba palju .ja võtta ära auto punane nr tule ikka mägedest alla.Tairokoiv kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 9:26 amMa arvan, et parem teha selline seadus, et kui sa pole vähemalt 3 korda aastas võistelnud, siis võetakse punane number ära.
*Lisaks võiks võistlejate auhinnad olla paremad või läbimõeldud.
* ja reklaam on olnud väga paha võistluste kohta
kunagi oli reklaam nii telekas kui raadios.Nüüd liigub info võistlejate vahel vaid suuremas jaos.
Ja Soomes tean, et mõned on küsinud, et kas teil seal Eestis enam võistlusi ei korraldata, sest nad pole lihtsalt enam teadlikud, sest reklaam ei jõua enam Soome nii palju.
* Ja vanemad autod on eemale peletanud see, et uuemad autod on nii kerged, et kardavad, et neil pole võistlustel lootustki.
vanemate autode puhul võiks mingi seadusemuudatuse sisse viia, millel oleks ka mingid eeliseid vana auto võistlustele toomisel
(näiteks tasuta osalemine,jne )
ja korraldamine ka maksab, aga siis tuleb raha pealtvaatajate piletitest tagasi.
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Ma tean nii mõndagi punase numbri masinat, mis võistlevad aastas ühel või kahel võistlusel. Mõni aasta ei jõua üldse rajale ja siis jälle tulevad teevad ühe võistluse. Miks Sa neid karistada tahad?
Auhinnad on täpselt nii head, kui need sponsoritelt välja suudetakse kaubelda ja jagada püütakse neid ka nii hästi, kui osatakse. Sul on võimalus võistlustele sponsoreid aidata leida
Reklaam ja pealtvaatajad on rinkas olulised. Orienteerumises pigem teeb reklaam kahju rajal töllavate ja metsas keelatud kohtades sõitvate pealtvaatajate näol. Lisaks ei saa ju orienteerumises piletiraha publikult.
Vanemad autod ja kaal pole päris õige. Vana Suzuki Samurai on väga kerge. Pigem on vanade masinate häda rooste, mis raamid pooöduma paneb ja väsinud raud, mis nooremate vendadega võrreldes tihemini järgi annab ja võistlust katlestama sunnib.
Päris tasuta osalemist korraldaja rahakotil on keeruline nõuda, samas võib korraldaja otsustada igasugu asju.
Muide, vaatasin huvi pärast Talvesprindi TR1 klassi masinate vanuseid. Kõige uuem 2005 ja kõige vanem 1998. See tähendab, et sõidavad masinad vanuses 18 kuni 25 aastat. Vanematele kui 35 aastat masinatele võib musta numbri arvestuse luua, nagu TR3 on vahel eraldi arvestus rasketele masinatele.
Auhinnad on täpselt nii head, kui need sponsoritelt välja suudetakse kaubelda ja jagada püütakse neid ka nii hästi, kui osatakse. Sul on võimalus võistlustele sponsoreid aidata leida
Reklaam ja pealtvaatajad on rinkas olulised. Orienteerumises pigem teeb reklaam kahju rajal töllavate ja metsas keelatud kohtades sõitvate pealtvaatajate näol. Lisaks ei saa ju orienteerumises piletiraha publikult.
Vanemad autod ja kaal pole päris õige. Vana Suzuki Samurai on väga kerge. Pigem on vanade masinate häda rooste, mis raamid pooöduma paneb ja väsinud raud, mis nooremate vendadega võrreldes tihemini järgi annab ja võistlust katlestama sunnib.
Päris tasuta osalemist korraldaja rahakotil on keeruline nõuda, samas võib korraldaja otsustada igasugu asju.
Muide, vaatasin huvi pärast Talvesprindi TR1 klassi masinate vanuseid. Kõige uuem 2005 ja kõige vanem 1998. See tähendab, et sõidavad masinad vanuses 18 kuni 25 aastat. Vanematele kui 35 aastat masinatele võib musta numbri arvestuse luua, nagu TR3 on vahel eraldi arvestus rasketele masinatele.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Eelmisel aastal
TR-1
Klaperjahil 19 meeskonda
ET1/VABA (teh reeglid praktiliselt samad)
Jaanikese 15 meeskonda
Klaperjaht 15 meeskonda
Ei ole küsimus selles, et ei oleks autosid ega sõitjaid.
Küsimus on kuidas tuua ringrajal sõitjad ka pikkadele sõitudele
Postitused stiilis - mina oma autot teh reeglitega küll kooskõlastada ei viitsi aga vot kui teh reeglid minu auto järgi oleks tehtud küll ma siis ... - see on jama
Jutt teemal, et VABA klassis ei saa muu kui "kabiiniga" võistelda on jama - Rait sõitis Beebiporgandiga täiesti konkurentsivõimelielt.
TR-1
Klaperjahil 19 meeskonda
ET1/VABA (teh reeglid praktiliselt samad)
Jaanikese 15 meeskonda
Klaperjaht 15 meeskonda
Ei ole küsimus selles, et ei oleks autosid ega sõitjaid.
Küsimus on kuidas tuua ringrajal sõitjad ka pikkadele sõitudele
Postitused stiilis - mina oma autot teh reeglitega küll kooskõlastada ei viitsi aga vot kui teh reeglid minu auto järgi oleks tehtud küll ma siis ... - see on jama
Jutt teemal, et VABA klassis ei saa muu kui "kabiiniga" võistelda on jama - Rait sõitis Beebiporgandiga täiesti konkurentsivõimelielt.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Mõtlesin ja tegin enda pakkumise.nigulametall22 kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 11:48 amMõtle nüüd oma jutt ikka hoolega läbi oled kunagi aidanud mõne võistluse korraldada? Oled kursis ka mis see asi maksma läheb kõik ja mis maksab reklaam teles või kus iganes ( tule mõistusele ) kes seda rahastab? Inimeste jaoks 2 päeva pileti raha 20 eurot on juba palju .ja võtta ära auto punane nr tule ikka mägedest alla.Tairokoiv kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 9:26 amMa arvan, et parem teha selline seadus, et kui sa pole vähemalt 3 korda aastas võistelnud, siis võetakse punane number ära.
*Lisaks võiks võistlejate auhinnad olla paremad või läbimõeldud.
* ja reklaam on olnud väga paha võistluste kohta
kunagi oli reklaam nii telekas kui raadios.Nüüd liigub info võistlejate vahel vaid suuremas jaos.
Ja Soomes tean, et mõned on küsinud, et kas teil seal Eestis enam võistlusi ei korraldata, sest nad pole lihtsalt enam teadlikud, sest reklaam ei jõua enam Soome nii palju.
* Ja vanemad autod on eemale peletanud see, et uuemad autod on nii kerged, et kardavad, et neil pole võistlustel lootustki.
vanemate autode puhul võiks mingi seadusemuudatuse sisse viia, millel oleks ka mingid eeliseid vana auto võistlustele toomisel
(näiteks tasuta osalemine,jne )
ja korraldamine ka maksab, aga siis tuleb raha pealtvaatajate piletitest tagasi.
Sest muidu ju ei muutu midagi.
Kui võistlused oleks nii negatiivne projekt, siis neid igal aastal ei korraldataks uuesti.
jah 20 euri on palju kui pole sõitjaid ju.
Inimesed tahavad ju selle raha eest midagi näha.
Selleks on vaja ka vanemad masinad rajale saada.
Numbri kaotamine oleks hea stiimul kõigile, milleks seda numbrit vaja on kui autot ei kasuta.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 300
- Liitunud: N Dets 21, 2017 5:50 pm
- Asukoht: Nigula küla
- Kontakt:
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Mida see punane nr seal rinkas annab ? Seda on orjenteerumisel vajaTairokoiv kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 1:30 pmMõtlesin ja tegin enda pakkumise.nigulametall22 kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 11:48 amMõtle nüüd oma jutt ikka hoolega läbi oled kunagi aidanud mõne võistluse korraldada? Oled kursis ka mis see asi maksma läheb kõik ja mis maksab reklaam teles või kus iganes ( tule mõistusele ) kes seda rahastab? Inimeste jaoks 2 päeva pileti raha 20 eurot on juba palju .ja võtta ära auto punane nr tule ikka mägedest alla.Tairokoiv kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 9:26 amMa arvan, et parem teha selline seadus, et kui sa pole vähemalt 3 korda aastas võistelnud, siis võetakse punane number ära.
*Lisaks võiks võistlejate auhinnad olla paremad või läbimõeldud.
* ja reklaam on olnud väga paha võistluste kohta
kunagi oli reklaam nii telekas kui raadios.Nüüd liigub info võistlejate vahel vaid suuremas jaos.
Ja Soomes tean, et mõned on küsinud, et kas teil seal Eestis enam võistlusi ei korraldata, sest nad pole lihtsalt enam teadlikud, sest reklaam ei jõua enam Soome nii palju.
* Ja vanemad autod on eemale peletanud see, et uuemad autod on nii kerged, et kardavad, et neil pole võistlustel lootustki.
vanemate autode puhul võiks mingi seadusemuudatuse sisse viia, millel oleks ka mingid eeliseid vana auto võistlustele toomisel
(näiteks tasuta osalemine,jne )
ja korraldamine ka maksab, aga siis tuleb raha pealtvaatajate piletitest tagasi.
Sest muidu ju ei muutu midagi.
Kui võistlused oleks nii negatiivne projekt, siis neid igal aastal ei korraldataks uuesti.
jah 20 euri on palju kui pole sõitjaid ju.
Inimesed tahavad ju selle raha eest midagi näha.
Selleks on vaja ka vanemad masinad rajale saada.
Numbri kaotamine oleks hea stiimul kõigile, milleks seda numbrit vaja on kui autot ei kasuta.
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Asi pole rinkad, vaid üldiselt.nigulametall22 kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 1:47 pmMida see punane nr seal rinkas annab ? Seda on orjenteerumisel vajaTairokoiv kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 1:30 pmMõtlesin ja tegin enda pakkumise.nigulametall22 kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 11:48 am
Mõtle nüüd oma jutt ikka hoolega läbi oled kunagi aidanud mõne võistluse korraldada? Oled kursis ka mis see asi maksma läheb kõik ja mis maksab reklaam teles või kus iganes ( tule mõistusele ) kes seda rahastab? Inimeste jaoks 2 päeva pileti raha 20 eurot on juba palju .ja võtta ära auto punane nr tule ikka mägedest alla.
Sest muidu ju ei muutu midagi.
Kui võistlused oleks nii negatiivne projekt, siis neid igal aastal ei korraldataks uuesti.
jah 20 euri on palju kui pole sõitjaid ju.
Inimesed tahavad ju selle raha eest midagi näha.
Selleks on vaja ka vanemad masinad rajale saada.
Numbri kaotamine oleks hea stiimul kõigile, milleks seda numbrit vaja on kui autot ei kasuta.
inimesed näevad vaeva selle numbri kättesaamisega.Ja nad ei taha sellest nii lihtsalt ilma jääda.
ja see peaks olema stiimul neile 3 korda aastas võistlema ja nii ärkab pisike kõigi jaoks ellu tagasi
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Sa ikka mõistad, et see punane number tähendab maanteeametis registreeritud sportautot, mitte pole mingi lihtsalt punane lätakas?
Kuidas sa kavatseksid selle numbri ära võtta?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
mina ei kavatse midagi ära võtta.
See oleks stiimul teistele.
Kindlalt saab vôta seadusi vastu mis lasek sellist muudatust teha.
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Erinevas klassis on ju erinevad reeglid. Ma ei eeldagi, et minu või mõne teise safary auto pärast olemasolev toimiv klass muutuma peaks. Küll aga on meil hunnikutes 31-40++ rattaga masinaid mis võiks võistlusel kaasa lüüa raha eest. Minu poolest võib see ka Tur+ olla nagu suvesõidul oli. Ma ei taha auhinda ega ka esimest kohta. Punkti arvestus oleks muidugi äge. Sooviks vaid rajale saada ja päeva nautida.MahviaDeTyrk kirjutas: ↑N Veebr 09, 2023 12:07 pm
Postitused stiilis - mina oma autot teh reeglitega küll kooskõlastada ei viitsi aga vot kui teh reeglid minu auto järgi oleks tehtud küll ma siis ... - see on jama
Küll aga ei näe mina ja ilmselt ka paljud teised mõtet on safary masina kapitaalsel ümberehitusel. Kasutame neid autosid tihti igapäevaselt muudes ülesannetes. Tegelikult on see ümberehitus nagunii juba tehtud aga omale sobivas suunas. Sõidetakse kuus mitmeid kordi ja seda aastaringselt.
Kõlan juba nagu katkine plaat.
LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol
- karburaator
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: L Apr 07, 2007 9:30 pm
Re: Eesti ja Soome võistlusoffroad - kas surmale määratud.
Nõustun eelkõnelejatega, offroadi sõitjate ja huviliste arv on vähenenud suuresti tänu sellele, et puudub adekvaatne reklaa. Seal juures ei mõtle ma reklaam raadios ja teles vaid pigem sotsiaalmeedias. Teistel autospordi aladel on Eestis olemas youtuuberid jne. Offroadi puhul see aga puudub. Oleme omalt poolt püüdnud ala populariseerida ja reklaamida facebooki / TikTiok / Instagrammi kontodega. Kus oleme näidanud oma TR3 auto ehitust. Selle kohta oleme saanud ka "vanematelt olijatelt" huvitavat tagasisidet siin kohal tsiteerin: "Nad juba sõidavad oma meeletu tähelepanuvajadusega võidu". Sellise suhtumisega "vanade olijate" poolt tuleb arvatavasti tõesti meeletult uusi sõitjad ja huvilisi peale.
Tahaksin välja tuua ka teise asjaolu mis inimestel motivatsiooni maha tõmbab. TR3 auto ehitamisest on jäetud mulje nagu see oleks kosmose lend. Inmeste seas levivad ebareaalsed jutud summadest mida peab auto ehitamiseks maksma (välja arvatud juhul kui sul on 10 pöialt). Ehk siis ise ehitades ei ole vaja sadu tuhandeid välja käia, et saada normaalset võistlusautot. Samuti on auto ehituseks kuluvad tunnid arvatavasti korrutatud Tambovi konstandiga, et saada kõiki ümberkaudsed inimsesed AHHetama.
Tahaksin välja tuua ka teise asjaolu mis inimestel motivatsiooni maha tõmbab. TR3 auto ehitamisest on jäetud mulje nagu see oleks kosmose lend. Inmeste seas levivad ebareaalsed jutud summadest mida peab auto ehitamiseks maksma (välja arvatud juhul kui sul on 10 pöialt). Ehk siis ise ehitades ei ole vaja sadu tuhandeid välja käia, et saada normaalset võistlusautot. Samuti on auto ehituseks kuluvad tunnid arvatavasti korrutatud Tambovi konstandiga, et saada kõiki ümberkaudsed inimsesed AHHetama.
Tegelen offroadi autode vedrustuste analüüsi ja projekteerimisega.