Libaroheliste käkk
Moderaator: Moderators
Re: Libaroheliste käkk
Ära põe, kui hästi läheb on meiesugused dinosaurused selleks ajaks surnud enne kui see debiilsus lõplikult võidule pääseb aga lastest on muidugi kahju. Juhul kui ei vea siis saame tegeleda näiteks pildil kujutatuga.
numerus stultorum, infinitus est
Re: Libaroheliste käkk
No siis on ju Afganistan pea ideaalne riik.
Kultuuri ei toetata, homosid pole, riik ettevõtlusesse ei sekku, polegi teist õieti.
Teenuse hinna ütled ise, kui liiga palju küsid, siis võetakse pea maha.
Põhiline- vanakooli Toyotse jagub veel aastakümneteks.
Kultuuri ei toetata, homosid pole, riik ettevõtlusesse ei sekku, polegi teist õieti.
Teenuse hinna ütled ise, kui liiga palju küsid, siis võetakse pea maha.
Põhiline- vanakooli Toyotse jagub veel aastakümneteks.
Re: Libaroheliste käkk
Pole vaja lahmida riigi kohta mille kultuuri ja ajaloo kohta teadmised puuduvad või kui need pärinevad ainult peavoolumeediast.
numerus stultorum, infinitus est
Re: Libaroheliste käkk
On seal riigis siis midagi, mida natukegi kultuuriks kannatab nimetada ja mida praegu riiklikult toetatakse?
Peavoolumeedias on ka natuke jama sees, aga alternatiivmeedia on 99 % pullikaka.
Peavoolumeedias on ka natuke jama sees, aga alternatiivmeedia on 99 % pullikaka.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Libaroheliste käkk
eks kõik sõltub sellest, mida nimetada kultuuriks - kas nn purkisittumist või munkade poolt käsitsi kroonikate ümberkirjutamist koos kunstipäraste illustratsioonidega.
Seda keskaja kultuuri islami võtmes võiks Afganistani tänapäevast ikka leida, modernset purkisittumist seal ei aktsepteerita kunstina.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Libaroheliste käkk
Natuke kehvalt väljendasin. Rõhk sõnadel riiklikult toetatakse. Kultuur on loomulikult ka islamis olemas.
Re: Libaroheliste käkk
Noh,lihtsalt üldhariduse mõttes mainin, et paar päeva tagasi oli afgaanis noorte lauljate konkurss või festival, kuidas keegi tõlgib. OK see oli musulmanide teemaline aga uue valitsuse toel korraldatud. Soovija võib vihjeid netist leida piisava keeleoskuse korral irw. See siis vastuseks nn. kultuuri riikliku toetamise kohta. Võrdluseks, kas siis meie kohalike nn. superstaarikeste tsirkus või seesama purki laskmise värk on kodanike arvates tõesti kultuur või mis? Spekulatsioonide vältimiseks teatan, ei ma mitte mingi valemiga ei ole nende modzaheedide pooldaja. Aga nagu üks tark mees on kunagi öelnud: vaenlast ja tema mõttekäiku peab teadma.
numerus stultorum, infinitus est
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Libaroheliste käkk
Teema läheb rohekäkist veidi mööda aga sealmaal on kogu ühiskond, kultuur sealhulgas, patriarhaalne. St. inimene= mees, kalasnikovi automaat, eesel, basuka, naine, kaamel jms. on asjad. Ja loomulikult hoiab suur osa inimesi oma asju väga ja ei kahtle nende nimel ka tappa. Aga kogu see püssrohu ja lõhkeaine suits, mädanevad laibad ja muu sõjategevuse reostus ei tee kekkonnale head.
Tehtud, mõeldud.
Re: Libaroheliste käkk
mädanevad laibad on puhas roheline protsess ja väetab põllumaad, et rohekäkk õnnestuks.
numerus stultorum, infinitus est
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Libaroheliste käkk
Nojah, kokaiin, või mida iganes nad seal kasvatavad saab väetatud, toit viiakse siit humanitaarabina. Aga meie keskkonnapoliitikad kipuvad olema süsihappegaasi põhised ja igasugused mädanemised seda ju eritavad. Kohati jääb tunne, et co2 peab vähendama, et saaks rohkem metsa raiuda. Kui gaasi vähem, ei ole ju nii palju vaja seda õhust siduda. See aeg ei ole veel liiga kätte jõudnud, kui hakatakse muretsema, et meie co2 vabas maailmas ei ole enam kohta, mis ei oleks ära sitatud, igasuguse keemiaga. Autod sõidavad enam elektriga, elektrit keedetakse tuulest ja päikesest, "järelejäänud" naftast voolitakse pakendeid- varsti näeme viinamarju, ühekaupa kiles. Ilmselt on kõik märganud pakendatavate koguste vähenemist, huvi pärast vaadake, palju koguneb majapidamises erinevat plastikprügi.
Tehtud, mõeldud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2438
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Libaroheliste käkk
Palju seda purkisittumist siis praegu ka on, et nii hinge läheb?
Ja kuidas on see seotud plastautodega, mille pealetungi üle isand Jaan nii südant valutab?
Mõõdutundetud ületarbimine ja saastamine ei ole välja mõeldud asjad, need on kurb igapäev. Millesse igaüks meist oma panuse annab:(
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Libaroheliste käkk
Euroopa kultuur on täiega mandunud, no meie Euroopas kõrgelt hinnatud No teatri käkk-etendused ilmeka näitena või kujutavas kunstis samamoodi, pole ühtegi Leonardo klassi maalijat, ikka miskit käkerdised, mida kriitikud mõõdutundetult kiidavad, muusikas nn jazz-muusikute kräunutamise pidev esitlemine raadios etc etc.v6sa kirjutas: ↑N Sept 16, 2021 5:37 pm...
Palju seda purkisittumist siis praegu ka on, et nii hinge läheb?
Ja kuidas on see seotud plastautodega, mille pealetungi üle isand Jaan nii südant valutab?
Mõõdutundetud ületarbimine ja saastamine ei ole välja mõeldud asjad, need on kurb igapäev. Millesse igaüks meist oma panuse annab:(
Plastautod on tõesti jama, põhjustavad mõõdutundetut tarbimist. Üks normaalne sõiduauto peaks ikka miljon km ilma kapremondita tänapäeva töötlemistehnoloogiate ja -täpsuste juures muretult läbi sõitma, mitte et me peaks selle aja jooksul vähemalt 5 autot ära "raiskama" elik riiklikud regulaatorid peaks mitte igasugu heitmetele rõhuma vaid hoopis tootjatele ette kirjutama kvaliteedi/vastupidavusnõuded oma nn euronormides.
Mõõdutundetu tarbimise vastu peab meist tõesti igaüks võitlema, nt mina kasutan kilekotte (nii suuri kui väikesi) korduvalt, kuni nad on sedavõrd auguliseks kulunud, et poekaubad hakkavad välja kukkuma, siis läheb prügikotiks ämbrisse.
Miks meil iga vidin 3-4 kordsesse pakendisse (kartong, jäik plast ja uuesti suur kartong - mälupulga mõõtu asja pakend on 5x10x15 cm lõpuks) topitakse samas kui sarnane vidin tuleb Hiinamaalt tellides vaid mullikileümbrikus tervena kohale? Küsimus ikka tootjatele, mitte tarbijatele ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2438
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Libaroheliste käkk
Valepidi!
Tootja toodab seda, mida tarbija ostab. Enamus ostab ilusat pakendit ja odavat hinda, Mitte head sisu ja vähest pakendit. Teistpidi mõtlejaid on olematult vähe ja neile tootmine ei anna kasumit.
Ma ei suutnudki leida säärast poodi, kust ma saaks pakendita USB-kaablit soetada. Lähim asi oli Digimarketi kaabel, mis oli taaskasutuskõlbliku suurusega Minigripkotis.
Paljud teist raatsivad osta suitsusinki paberisse pakituna külmletist? Suitsu popsite ikka piibust?
Miljoni sõidavad ka tänased autod, kui neid hooldada kaks korda tihedamini turunduse soovitusest ja teha ennetavat remonti möödunud sajandi kaheksakümnendate stiilis. Sõita iga külmkäivituse järel korralikult soojaks ja mitte opaarutada külma mootoriga. Aga kesseviitsib, eksole.
Ärge otsige vandenõud seal, kus selle asemel on seletuseks lihtne inimlik rumalus ja ahnus.
Ning mis džässmuusikal viga on?
Tootja toodab seda, mida tarbija ostab. Enamus ostab ilusat pakendit ja odavat hinda, Mitte head sisu ja vähest pakendit. Teistpidi mõtlejaid on olematult vähe ja neile tootmine ei anna kasumit.
Ma ei suutnudki leida säärast poodi, kust ma saaks pakendita USB-kaablit soetada. Lähim asi oli Digimarketi kaabel, mis oli taaskasutuskõlbliku suurusega Minigripkotis.
Paljud teist raatsivad osta suitsusinki paberisse pakituna külmletist? Suitsu popsite ikka piibust?
Miljoni sõidavad ka tänased autod, kui neid hooldada kaks korda tihedamini turunduse soovitusest ja teha ennetavat remonti möödunud sajandi kaheksakümnendate stiilis. Sõita iga külmkäivituse järel korralikult soojaks ja mitte opaarutada külma mootoriga. Aga kesseviitsib, eksole.
Ärge otsige vandenõud seal, kus selle asemel on seletuseks lihtne inimlik rumalus ja ahnus.
Ning mis džässmuusikal viga on?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Libaroheliste käkk
Maksud peavad olema sedapidi, et pakendatud kaup on nt 3x kallim pakendamata kaubast, küll siis tarbija ostab pakendamata kaupa ... seda nii igasugu kilepakendite osas singi ümber kui eriti usb-kaabli jms puhul, seal peaks vahe olema 10-kordne. Paberpakendis soodsam kui plastpakendis jne.
Auto puhul ei ole peamised tegurid mitte külmkäivitus (mina olen alati lasknud paigaldada soojenduskaabli ja sõidan soojaks) ega hooldusvälp (ikka poole tihedamalt kui esindus ette näeb) vaid hoopis mootorit rikkuvad egr, dpf jms. Kui sa ei saa vabalt hingata, siis pole loota ka pikka eluiga, eks ole, astmaatik?
Lisaks euronormidega allasurutud töömahud, mida kompenseeritakse mitmekordsete turbodega, piiri peal koormustega töötav mikromootor ei saa kesta, vabalthingav praktiliselt tühikäigul töötav 5-6 liitrine mootor ei võta oluliselt rohkem kütust, kestab igavesti, tal pole kiirestiriknevaid osi ...
5 ökoauto tootmine saastab lõpptulemusena rohkem, kui 1 vanamoodne korras auto oma eluea jooksul.
See, et mingid suurlinnade saksad saavad puhtama õhu, ei päästa meie planeeti, elektriautode, eriti akude ja elektri tootmine paneb lõpliku matsu planeet maa ökosüsteemile.
Egas sel vanal džässil väga viga polegi, sel mida ameerika neegrid üle 100 a tagasi tegid. Aga kuna mul raadio pidevalt mängib, siis on "rõõm" pidevalt kuulata Anne Ermi saateid, kus ainult kiidetakse tänapäeva muusikuid, meie omi sh ja kõrvad jooksevad sitavett sellisest nn muusikast. Ehkki mingi sedasorti muusika armastaja ma kindlasti pole, eelistaks klassikat või kergemuusikast saksa šlaagrit, vana usa kantrit vms, mis loodud enne minu sündi.
Auto puhul ei ole peamised tegurid mitte külmkäivitus (mina olen alati lasknud paigaldada soojenduskaabli ja sõidan soojaks) ega hooldusvälp (ikka poole tihedamalt kui esindus ette näeb) vaid hoopis mootorit rikkuvad egr, dpf jms. Kui sa ei saa vabalt hingata, siis pole loota ka pikka eluiga, eks ole, astmaatik?
Lisaks euronormidega allasurutud töömahud, mida kompenseeritakse mitmekordsete turbodega, piiri peal koormustega töötav mikromootor ei saa kesta, vabalthingav praktiliselt tühikäigul töötav 5-6 liitrine mootor ei võta oluliselt rohkem kütust, kestab igavesti, tal pole kiirestiriknevaid osi ...
5 ökoauto tootmine saastab lõpptulemusena rohkem, kui 1 vanamoodne korras auto oma eluea jooksul.
See, et mingid suurlinnade saksad saavad puhtama õhu, ei päästa meie planeeti, elektriautode, eriti akude ja elektri tootmine paneb lõpliku matsu planeet maa ökosüsteemile.
Egas sel vanal džässil väga viga polegi, sel mida ameerika neegrid üle 100 a tagasi tegid. Aga kuna mul raadio pidevalt mängib, siis on "rõõm" pidevalt kuulata Anne Ermi saateid, kus ainult kiidetakse tänapäeva muusikuid, meie omi sh ja kõrvad jooksevad sitavett sellisest nn muusikast. Ehkki mingi sedasorti muusika armastaja ma kindlasti pole, eelistaks klassikat või kergemuusikast saksa šlaagrit, vana usa kantrit vms, mis loodud enne minu sündi.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Libaroheliste käkk
Elektrautode osas jään täielikule eriarvamusele.
See on praegu ainuke reaalne lahendus praeguse elustiili jätkamiseks, veel parem oleks muidugi üldse autodest loobumine.
Kes liitiumi pärast akudes muretseb, siis see on järjest enam taaskasutatav (juba 90%) ja turule on kohe tulemas palju odavamad naatriumakud.
Muus osas on elektriauto ikka palju lihtsam kui tänapäeva sisepõlemismootoriga auto ja praktiliselt hooldevaba. Praegu on nendega 1 akuvahetusega ka üle miljoni km sõidetud.
Lustikummuteid pannakse mõlemisse niipalju, kui tarbijate enamik nõuab.
Foorumisse ka ,kaks tänapäeva autot ,mis minu silmis maasturi nime väärivad , tulevad elektrilised. Kahjuks küll USA s.
See on praegu ainuke reaalne lahendus praeguse elustiili jätkamiseks, veel parem oleks muidugi üldse autodest loobumine.
Kes liitiumi pärast akudes muretseb, siis see on järjest enam taaskasutatav (juba 90%) ja turule on kohe tulemas palju odavamad naatriumakud.
Muus osas on elektriauto ikka palju lihtsam kui tänapäeva sisepõlemismootoriga auto ja praktiliselt hooldevaba. Praegu on nendega 1 akuvahetusega ka üle miljoni km sõidetud.
Lustikummuteid pannakse mõlemisse niipalju, kui tarbijate enamik nõuab.
Foorumisse ka ,kaks tänapäeva autot ,mis minu silmis maasturi nime väärivad , tulevad elektrilised. Kahjuks küll USA s.
Nissan Terrano ja Nissan Terrano koll.