Mina küll ei tea, et Lätis oleks rafineerimistehast. Kogu Baltimaade kütus tuleb Leedust Mažeikiai tehasest, mille sisseseade olla väidetavalt kõige aegunum kogu piirkonnas, igastahes vene tehased on selle sajandi alguses uuendatud. Seda, et meile Soomest kütust toodaks ei usu ...CÄÄRFIILD kirjutas:v6sa kirjutas:... Valmis kütus tellitakse kahest rafineerimistehasest, kas Lätist või Soomest, seejuures suhe on 80% Läti kasuks.
Uus ametlik (solk) kütus / Vanade Autode Surma Algus ? :
Moderaator: Moderators
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Ise pole ühegi segajaga juttu ajanud aga selsamal krooniajal oli mul isiklikult võimalus põhjalikult tutvuda ühe kütusefirma dokumentatsiooniga elik korrastada nende arhiivi. Seal oli mustvalgel kirjas, et neile saabus Venest TOORBENSIIN (mida iganes see ka ei tähenda) Kärkna terminali. Samasse terminali olid kütusefirma nimele ka sisse tulnud mingi keerulise ühendiga vaadid. Plus diisel muidugi. Ei mingit muid laekumisi mitmete aastate jooksul. Kärkna terminalist välja saadeti sama firma tanklatesse paberite järgi 92, 95, 98 bensiinid. See on isiklikult dokumentidelt välja loetud.ahto42 kirjutas:...
Segamise jutu jätkuks veel, et kunagi üks taksojuht rääkis, et võttis Tartus kunagi mingi klubi eest kell 4 hommikul purupurjus mehe peale.
Sõit Kärkna poole.
Juht pärima, et kas koju nii hilja.
Klient vastas, et tööle, mul kohe vahetus algab.
Taksist: et mis töös ee siis on Kärknas?
Mees vastas et on Tartu Terminalis kütusesegaja.
rääkis ka, et kütus tuleb 76 vagunitega, et ei varastataks. Lisanditega tõstavad vastavalt siis 95 või 98. Sõltub muidugi, kui täpne segaja on.
See jutt siis veel krooniajal.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Kui see kütusejama jutt algas jooksis kusagilt meediast läbi, et biolisandi lisamine on müüja kohustus. Kas see on tõsi või ajairjaniku luulu ei tea aga fakt on kütusemüüjad lisavad oma vingeid miles jms. lisandeid ise mitte kusagil tehases. Ja toorme tarnija on Eestis kõigil neil sama kaasa arvatud neste ja tsirkus. Muide minu jeepi kütusekulu on selle ptsirkuse vinge miles dislaga u. liitrikese suurem kui mõne teise müüja omaga sõites, kuigi reklaamis jahutakse mingist rohkem sõitmisest.
numerus stultorum, infinitus est
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Valmis kütust ilmselt ükski kett sisse ei too, kohapeal segavad kõik oma lisandid sisse, ilma lisanditeta pole ju peaaegu ükski kütus, kõigil oma "super"lisandid. Ainuke fakt mida tean täiesti originaalkütusest mis otse tehasest toodi oli Shelli VPower Racing millel käis rekka Saksas tehases järel iga nädal, tavaline VPower segati kohapeal. Neid terminale peale Kärkna kus totaalne kemiseerimine käis on teisigi, Olerexil oli oma näiteks. Hetkel pole ma enam selles teemas sees, seega ei tea kuidas praegu täpselt käib. Ühel suurel tanklaketil näiteks krooniajal tuli tanklates olevatest saatelehtedest järelduvalt kogu kütus Saaremaalt täiesti tundmatult firmalt. Minuteada Saaremaal polnud terminaligi, oma järeldused tehku igaüks ise. Tavatarbija ei saa iialgi teada mis ja kust see vedelik pärit on mis paaki läheb. Siiski pole ma isiklikult saanud enam aastaid tuntavat solki ei Eestist ega Lätist. Kaunase Statoilist sain aga paar aastat tagasi 95 pähe mingit raketikütust mis auto kütusekulu viis peaaegu tehaseandmetele vastavaks, ehk siis 5,2 L7100km maanteel kui autos oli 5 inimest. Ei enne ega pärast pole see Suzuki näidanud alla 5,8 kulu maanteel ka üksi ja pärituult mitte.
Grand Vitara
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Mage, väga mage, herr cäärfiild. Sellise lähenemisega polegi ühtegi autot, mis poleks sitt. Mitte, et see kõnealust autolaadset toodet kuidagi paremaks teeksCÄÄRFIILD kirjutas: ...
No selle pesukoti paak võis minna rooste ka selle pärast ,et paak ise oli tehasest tulnud praak.Pesukott ju teada saast auto, mul tuttaval jooksis
ühel külmal talvel poest tulnud pesukoti mootor lihtsalt kokku ja ei mingit kütusejama, lihtsalt sitt auto.
...
Aga tulles tagasi kütuse juurde, siis sai prooviks pandud ühe vana muruniiduki paaki värskelt tanklast toodud madala alkoholisisaldusega jooki ja ma nüüd seiran surve jooksul, kas tekivad ekstsessid. Kõnealune murunäriline on meie maja kolmas niiduk ja hetkeseisuga broneeritud loomkatse jaoks. Igatahes esimene nädal käivitumises ja töös muudatusi ei toonud. Ikka esimesest tõmbest peale uputamist.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
See roostes paak 2015a autol on müstika, seda enam, et neid tehakse plastikustv6sa kirjutas:Mage, väga mage, herr cäärfiild. Sellise lähenemisega polegi ühtegi autot, mis poleks sitt. Mitte, et see kõnealust autolaadset toodet kuidagi paremaks teeksCÄÄRFIILD kirjutas: ...
No selle pesukoti paak võis minna rooste ka selle pärast ,et paak ise oli tehasest tulnud praak.Pesukott ju teada saast auto, mul tuttaval jooksis
ühel külmal talvel poest tulnud pesukoti mootor lihtsalt kokku ja ei mingit kütusejama, lihtsalt sitt auto.
...
Aga tulles tagasi kütuse juurde, siis sai prooviks pandud ühe vana muruniiduki paaki värskelt tanklast toodud madala alkoholisisaldusega jooki ja ma nüüd seiran surve jooksul, kas tekivad ekstsessid. Kõnealune murunäriline on meie maja kolmas niiduk ja hetkeseisuga broneeritud loomkatse jaoks. Igatahes esimene nädal käivitumises ja töös muudatusi ei toonud. Ikka esimesest tõmbest peale uputamist.
Muruniitjast niipalju, et sõltub natuke milline mudel sul täpselt on, aga ainus asi mis neil seal reaalselt ära saab surra on paagi peal paiknev kummimembraan - kui see ära venib, siis ei ole ta võimaline enam endale kütust ette pumpama. Maksab ~3...5€, on mõistlik sahtlis tagavaraks hoida.
PS Kui autod liigitada mootori kokkujooksmise järgi sittadeks või mittesittadeks, siis sinna viimasesse rühma ei jääks ühtegi autot
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Üle kuu aja ei tasu kütust paagis hoida, karbuss niiskust täis. Kanada juutuuber donyboy73 on palju videoid sellest, kuidas etanool rikub kummi jne.
Üks näide https://www.youtube.com/watch?v=v3bXpgOgo98
Üks näide https://www.youtube.com/watch?v=v3bXpgOgo98
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Jah.
Kütus segatakse eestis. Iga “tankla” tellib vajadusel lisa panna, vastavalt labori tulemustele juurde lisandeid mis nende kütuse müüdavamaks teeb. Talve jaoks parafini vastast ainet jne. (Kes igast mailse, racing, turbo ja ecoboost kraami). Segamisel pannakse paika oktaan arv, miskine leektäpp ja muud sada tähtsat parameetrit enne kütuse paaki lubamist. Laborid kas lubavad kütuse lõppmüüki või lasevad teha veel peenhäälestust. Samas käivad lõppsaadusi ka püstolist kontrollimas ja võrdlemas algse tulemiga. Laborid on mitte kettidepõhised ja üldjuhul vastutavad müüki mineva kütuse eest. Hilisem vastutus jääb jaekliendi ees ikkagi tanklaoperaatoril.
Neste, jah soome rida lõpuni. Muud kemüüsetavad siin, paldiski, kärkna jne.
Bio lisandit tahavad hakata valmis segama 99,9% autos mis tanklasse teel on. Kuna sellega viidaks see niiskuse tulemuse teema miinimumini. On ju kindel % kütuse koguse kohta ja iseenesest lihtne. Jäme voolik -kütus ja peenike alkohol. Kulbiga liigutama ei pea.
Vajadus puudub õunte pealt ennustada ja uskuda mida kirjutavad delfi naisteka foorum ja perekooli alfaisased emastele. Eesti Kütuse Liit annab vajadusel ka vastuseid küsimustes, kui ka nende jaoks uus asi juba natukenegi rööbastel on.
Kütus segatakse eestis. Iga “tankla” tellib vajadusel lisa panna, vastavalt labori tulemustele juurde lisandeid mis nende kütuse müüdavamaks teeb. Talve jaoks parafini vastast ainet jne. (Kes igast mailse, racing, turbo ja ecoboost kraami). Segamisel pannakse paika oktaan arv, miskine leektäpp ja muud sada tähtsat parameetrit enne kütuse paaki lubamist. Laborid kas lubavad kütuse lõppmüüki või lasevad teha veel peenhäälestust. Samas käivad lõppsaadusi ka püstolist kontrollimas ja võrdlemas algse tulemiga. Laborid on mitte kettidepõhised ja üldjuhul vastutavad müüki mineva kütuse eest. Hilisem vastutus jääb jaekliendi ees ikkagi tanklaoperaatoril.
Neste, jah soome rida lõpuni. Muud kemüüsetavad siin, paldiski, kärkna jne.
Bio lisandit tahavad hakata valmis segama 99,9% autos mis tanklasse teel on. Kuna sellega viidaks see niiskuse tulemuse teema miinimumini. On ju kindel % kütuse koguse kohta ja iseenesest lihtne. Jäme voolik -kütus ja peenike alkohol. Kulbiga liigutama ei pea.
Vajadus puudub õunte pealt ennustada ja uskuda mida kirjutavad delfi naisteka foorum ja perekooli alfaisased emastele. Eesti Kütuse Liit annab vajadusel ka vastuseid küsimustes, kui ka nende jaoks uus asi juba natukenegi rööbastel on.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Ma väga sügavalt kahtlen, et viidatud liit omaks uduaimugi, kuidas nende müüdav "kütus" vanade mootorite detaile mõjutab. Mind rõõmustab vähe teadmine, et statistiliselt KE-JETi HEA üles ei sula, kui minu omal sealt kütust niriseb...poiss kirjutas: ...
Vajadus puudub õunte pealt ennustada ja uskuda mida kirjutavad delfi naisteka foorum ja perekooli alfaisased emastele. Eesti Kütuse Liit annab vajadusel ka vastuseid küsimustes, kui ka nende jaoks uus asi juba natukenegi rööbastel on.
Ühesõnaga - inimkatse käib.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Jutt siis Toyota puhul "sõidu autodest" maastureid ning töö loomasid tehakse ikka diisliga edasi nagu Land Cruiser, Hilux, jne http://europe.autonews.com/article/2018 ... -this-yearCÄÄRFIILD kirjutas:Nissan lõpetab Euroopas diiselmootoritega autode müügi
Ka teised Jaapani suured autotootjad on asunud mõtlema diisli hülgamisele. Toyota ei plaani näiteks rohkem diiselmootoriga mudeleid välja lasta (välja arvatud veokid) ja Subaru plaanib astuda Euroopa ja Austraalia diiselmootorite turult välja 2020. aastal.
https://majandus24.postimees.ee/4487619 ... 1505157272
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Täna (15.05) õhtul (20.00) pakuvad ETV2 st dokki, kui kuradi rohelised me siis ikkagi oleme. Ei ole ise näinud aga usun, et üsna hariv.
Tehtud, mõeldud.
- metsapoolne
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Ma olen kohe nii roheline, et muru ka ei niida, sest uus ja väga kõrgesti kiidetud biobensiin keeras niiduki tuksi
Old habits die hard... ehk oleks pidanud 98 sisse valama
Old habits die hard... ehk oleks pidanud 98 sisse valama
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
- metsapoolne
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Alexela ütleb nii: *2018. aastal on kütusemüüjad kohustatud lisama biokütuseid 3,1% energiamahu ulatuses*, mitte kütuse koguse kohta....poiss kirjutas:Jah.
On ju kindel % kütuse koguse kohta ja iseenesest lihtne.
Kas eksin, kui ütlen, et need erinevad asjad siiski..
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Kui võtta lisandiks näiteks piiritus siis tema energiaväärtus 1l kohta on väiksem kui bensiinil. Seega kui tuleb lisada energiaväärtust 3% siis mahu protsent on tõenäoliselt vähemalt 5%
Re: 1.Maist Uus Kütus / Vanade Diislite Surma Algus ? :
Veelgi huvitavat lugemist sellesse teemasse!
http://ekspress.delfi.ee/arvamus/biolis ... d=82219757
http://ekspress.delfi.ee/arvamus/biolis ... d=82219757
5816nelineli58 Rangelt soovituslik helistada kui üldse, siis peale 15!