Ajaviiteks
Moderaator: Moderators
Ajaviiteks
Ajaviiteks selline teema ja huvitav jutt,et ei leia siit foorumist kuskilt korralikku ja lihtsat ostuabi.
Enamusel klubidel on korralikult välja toodud nimekiri ,kuidas vaadata üle kasutatud auto,ükskõik milline.
Muidugi võib suure otsimise peale leida vihjeid ja linke vastustest,aga ostu ja müügi rubriigis võiks see olla number 1!
Maastureid ostavad ka lihtinimesed,kes vb on terve elu sõiduautoga sõitnud ja maasturitest mitte midagi ei tea.
Mina ütlen oma kogemuse põhjal,et maasturil on vaja vaadata asjad üle veel põhjalikumalt! Mina sain oma litaka juba kätte. olgugi et olen terve elu sõitnud kasutatud autodega ja viimase 11aasta jooksul on neid olnud üle 20 ,ja nii ämbrisse pole veel astunud!
Oleks võinud muidugi nõu küsida,aga ega ka kaasmaalased selgeltnägijad pole.
Ei piisa sellest et tuli läks põlema ja käik sisse!
On 1000 põhjust miks ei tohi osta autot ilma et juhtmeid sappa ei pane! Paljud asjad tulevad välja mitu päeva hiljem,nagu minu masinal.Kindlasti vähendab diagnostika riske.
Samuti kui on näiteks armatuuril kruvi puudu,võib see tähendada Jeep'i puhul 300-600eur.remonti! Jne,jne....
Samuti on oluline moment see,kas ostetakse maastur maale müramiseks või igapäevaselt ka teel sõitmiseks! Siin on väga oluline roolimehhanismi korrasolek ja juhitavus,mis maastikul võib olla 5+ aga teel sõites võimled õlad haigeks.
Tehke lihtinimesele see A'B,C ära (kuulutuste juures)ja sealt siis juba saab minna edasi konkreetse mudeli eripärade juurde ja küsid,soovitada.
Siis ei oleks ka selliseid mõttetuid küsimusi,tahan osta xxxxmasina,mida vaadata??
K...t,masin tuleb lõhki tõmmata ülevaatuse ajal,iga üksiku kruvini,mis küsimus see on!
See kõik on inimese raskelt teenitud raha!
Enamusel klubidel on korralikult välja toodud nimekiri ,kuidas vaadata üle kasutatud auto,ükskõik milline.
Muidugi võib suure otsimise peale leida vihjeid ja linke vastustest,aga ostu ja müügi rubriigis võiks see olla number 1!
Maastureid ostavad ka lihtinimesed,kes vb on terve elu sõiduautoga sõitnud ja maasturitest mitte midagi ei tea.
Mina ütlen oma kogemuse põhjal,et maasturil on vaja vaadata asjad üle veel põhjalikumalt! Mina sain oma litaka juba kätte. olgugi et olen terve elu sõitnud kasutatud autodega ja viimase 11aasta jooksul on neid olnud üle 20 ,ja nii ämbrisse pole veel astunud!
Oleks võinud muidugi nõu küsida,aga ega ka kaasmaalased selgeltnägijad pole.
Ei piisa sellest et tuli läks põlema ja käik sisse!
On 1000 põhjust miks ei tohi osta autot ilma et juhtmeid sappa ei pane! Paljud asjad tulevad välja mitu päeva hiljem,nagu minu masinal.Kindlasti vähendab diagnostika riske.
Samuti kui on näiteks armatuuril kruvi puudu,võib see tähendada Jeep'i puhul 300-600eur.remonti! Jne,jne....
Samuti on oluline moment see,kas ostetakse maastur maale müramiseks või igapäevaselt ka teel sõitmiseks! Siin on väga oluline roolimehhanismi korrasolek ja juhitavus,mis maastikul võib olla 5+ aga teel sõites võimled õlad haigeks.
Tehke lihtinimesele see A'B,C ära (kuulutuste juures)ja sealt siis juba saab minna edasi konkreetse mudeli eripärade juurde ja küsid,soovitada.
Siis ei oleks ka selliseid mõttetuid küsimusi,tahan osta xxxxmasina,mida vaadata??
K...t,masin tuleb lõhki tõmmata ülevaatuse ajal,iga üksiku kruvini,mis küsimus see on!
See kõik on inimese raskelt teenitud raha!
- metsapoolne
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Ajaviiteks
Seleta, miks igapäevasõiduks kasutatav maastur ja sõiduauto ülevaatamine erineb?
Kas sõiduautol ei peagi vaatama roolimehhanismi korrasolekut ja juhitavust või seda kas sillad on korras, paigas?
Kui soovid osta võistlusautot, siis saaks sellest A.B.C-st aru aga tänavasõiduks või maal müramiseks (milleks eeldatavasti on tarvis vaid võibolla väikest tõstet ja mudakaid alla) ei ole ju maasturi ülevaatus ja sõiduauto ülevaatus üldse erinevad. Tehnika on tehnika.
Kas sõiduautol ei peagi vaatama roolimehhanismi korrasolekut ja juhitavust või seda kas sillad on korras, paigas?
Kui soovid osta võistlusautot, siis saaks sellest A.B.C-st aru aga tänavasõiduks või maal müramiseks (milleks eeldatavasti on tarvis vaid võibolla väikest tõstet ja mudakaid alla) ei ole ju maasturi ülevaatus ja sõiduauto ülevaatus üldse erinevad. Tehnika on tehnika.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Ajaviiteks
Jah ja ei.metsapoolne kirjutas:Seleta, miks igapäevasõiduks kasutatav maastur ja sõiduauto ülevaatamine erineb?
...
Tehnika on tehnika.
Põhimõtteliselt on muidugi õige, et ei ole vahet. Aga maastur suurema ja raskemana, eriti täisraamil isendid, on sedapalju tummisema ehitusega, et algav viga ei pruugi asjatundmatule üldse välja paista. Tüüpiline hinnaline viga on tagasilla hoobade lõtkud. Need ei kolise, need ei ole väljast näha ja neid suudab tuvastada ainult see, kel on vajalik tagumikutunnetus olemas. Otse sõiduatust tulijale võib juttude põhjal tunduda, et niimoodi vedel üks "päris" maastur olema peabki.
Neid asju on teisigi, mis oskavad hästi peidus olla.
Samas on enamus hinnalisi vigu lausa mudeliaastaspetsiifilised ja neid ei saa tuua välja mingis üldises ABC-s. Praegune foorum on ilmselt parim ABC oma mudelijaotustega. Muidugi teeks päris võhikule otsimise lihtsamaks, kui iga alajaotuse algusesse teeks keegi selle jaotuse autode kohta kokkuvõtte. Ainult, et kes
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- metsapoolne
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Ajaviiteks
Ma isiklikult ütleks, et jah, sul on õigus- nad on raskemad- üks raskem kui teine. Aga tehnika on siiski tehnika ja loll ei saa ka sõiduautol aru kas kusagilt logiseb või ei logise ja ütlen, et isegi ülevaatuspunktis tegelikult on vähe neid, kes seda sulle ütlevad. Ja üldiselt ei ole igasugu pukside ja toigaste vahetamine eriti kallis. Kui juba selliste asjade vahetamine kallis on, siis ilmselt ei ole ükski auto sellise ostja jaoks, kes ei suuda masinat ülal pidada. See on siiski tehnika ja tuleb korras hoida, kui soovid teda liikluses kasutada. Asi mida vaadata rohkem, minu arust, on pigem vahekastid, käigukastid, mootor, küttesüsteem. Ülejäänu on ikka suht sama mis sõidukal ja mingid aad ja beed ja tseed ei aita. Kui soov konkreetse masina järgi, siis võta kätte ja loe alafoorumist probleeme ja saad pildi selgeks mis on ja mis ei ole. A:B:C on ikka suht laiskus ja soov, et keegi sulle puust ja punaseks teeks.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Ajaviiteks
metsapoolne kirjutas: ...
A:B:C on ikka suht laiskus ja soov, et keegi sulle puust ja punaseks teeks.
Samas pidi inimlik laiskus olema üks arengumootoreid.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Ajaviiteks
Ja ei tasu piirduda ainult siinse (eestikeelse) foorumiga, praktiliselt kõigile markidele ja mudelitele on miski foorum ka mujal, kus kasutajabaas suurem. Kes oskab inglist, kes oskab venet, saab kõvasti infot juurde nii tüüpvigade kui osade ristkasutuse osas. Eeldab muidugi seda ebamugavust et tuleb keelt kuidagi osata, tuleb suuta ise mõelda ja mis kõige hullem, suuta süveneda teemasse.
Viimati muutis usamosse, R Veebr 02, 2018 11:39 am, muudetud 1 kord kokku.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Ajaviiteks
Kui raha on ja auto meeldib, tuleb osta. Kui raha ei ole või auto ei meeldi, ei peaks ostma. Niikuinii peab mingi raha arvestama, kohe autosse ladumiseks. Elementaarse võiks loomulikult üle vaadata aga väga paljusid ja kalleid vigu on võimalik hästi peita ja sellisel juhul tehakse ka lihtsalt konnotrollitavad asjad hästi korda ja auto paistab igati ontlik. Kokkuvõttes, kasutatud auto ostul peab õnne olema, kõik muu on marginaalne.
Tehtud, mõeldud.
- metsapoolne
- Mudder
- Postitusi: 99
- Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Ajaviiteks
Jah, ilmselt ka peamine põhjus miks voodid ja diivanid välja mõeldiv6sa kirjutas:metsapoolne kirjutas: ...
A:B:C on ikka suht laiskus ja soov, et keegi sulle puust ja punaseks teeks.
Samas pidi inimlik laiskus olema üks arengumootoreid.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Ajaviiteks
Jah,teil on õigus!
Re: Ajaviiteks
Ei leiagi, kui leiaks, siis selle foorumi liikmed ei saaks oma autosid maha müüa, sest potensiaalsed ostjad saavad väga haritud.Ajaviiteks selline teema ja huvitav jutt,et ei leia siit foorumist kuskilt korralikku ja lihtsat ostuabi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Ajaviiteks
Selline kartus võib neil müüjatel olla küll.,seda kardan minagi.
Aga küll nad müüdud saavad! Lihtsalt igal kaubal peab olema aus hind. Ega minulgi tükki küljest võta ,kui pean vahetama rooliotsa või käigukasti..lihtsalt ei taha maksta sellise isendi puhul korras masina hinda,ei muud!
Paraku paljud ootavad vähem haritud ostjaid...
Aga küll nad müüdud saavad! Lihtsalt igal kaubal peab olema aus hind. Ega minulgi tükki küljest võta ,kui pean vahetama rooliotsa või käigukasti..lihtsalt ei taha maksta sellise isendi puhul korras masina hinda,ei muud!
Paraku paljud ootavad vähem haritud ostjaid...