2. leht 2-st

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitatud: E Jaan 22, 2018 4:44 pm
Postitas MustVälk
CÄÄRFIILD kirjutas:Natuke teemast mõõda aga ka huvitav teada.

Aastal 2015 oli Eestis 16 086 firmat mis tegeles mootorsõidukite ja mootorrataste remondiga,
ning neis töötas 91 345 inimest.2015 oli tööga hõivatud 640 900.Sisuliselt iga seitsmes tööl käiv inimene tegeles mootorsõidukite remondiga.
Aga noh ,eks see keskmiselt 14 a vana autpark lagunebki selllise tempoga ,et on vaja nii palju tegijaid nende hinges hoidmiseks.
Siia juurde mõtle ka nüüd nende peale kes mustalt teevad ja selles väljatoodud statistikas ei kajastu! :)

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitatud: E Jaan 22, 2018 7:13 pm
Postitas metsapoolne
totu kirjutas:Lõpetage see esinduste kiitmine, leiab ka sealt ebapädevust ja valesid otsuseid ja see ei ole liiga haruldane.
Ja täpselt nii ongi. Pannakse sulle arvesse juurde klaasipesuvedelikku tervelt 5l, kuigi enne esindusse minekut olid paagi täis valanud. Lähed tulepirni vahetama ja saad auto kätte hoopistükkis mingi vana ärakulunud esitulega, sinu oma pisteti endale taskusse. Vahetatakse autol sillajuppe ja aasta pärast lõika neid relakaga alt ära, sest ilma polte lõhkumata juppe enam vahetada ei ole võimalik. Esindused keeravad jubedalt si**a kokku ja pahaaimamatu inimene, kes remondist suurt ei tea, ei oska kahtlustadagi mismoodi nende tutikal autol uued jupid kasutatute vastu vahetatakse ja siis imestad, miks sul jälle sama asi läks pool aastakest hiljem.

Mul läks sõidukas Viljandisse suuremasse firmasse keretöödesse. Kätte sain läbiligunenud (südatalv) salongiga ja lõhutud esivedruga auto. KIatuseluuk oli lahti jäetud ja autoga paarutati mööda Viljandi auke... Vaielda ei ole pärast enam kellegiga, teevad su enda lolliks. Jutt on selline, et OLI ENNE. Kui oma autot detailselt üles ei pildista siis ongi sinu sõna nende vastu ja nad oskavad seda suurepäraselt ära kasutada.

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitatud: E Jaan 22, 2018 7:19 pm
Postitas smurhv
Maailm on elamiseks ikka üks jube koht, õudne kohe

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitatud: E Jaan 22, 2018 10:18 pm
Postitas MustVälk
Olen ka kuulnud samu kuulujutte silber auto kohta. Kunagi olevat mehhaanik kes omale võttis uue ja kliendile pani enda vana jupi.
Ja möllerist see sama klaasipesu vedeliku lisamise jutt.

Aga eks ongi nii nagu iga kehva kohaga. Klientuur teeb omad korrektuurid ja jutud liiguvad kuni jutt jõuab tagasi sinna kust see jutt alguse sai.
Niivõrd kuivõrd selles ka tõde on.

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitatud: E Jaan 22, 2018 11:18 pm
Postitas Praks1
Mis seos on sellel ulgumisel,et keegi pani/ei pannud klaasipesuvett jne teema pealkirjaga ?Vahetage see ära mingi sobivama vastu .

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitatud: T Jaan 23, 2018 8:17 am
Postitas Movistar
See on nii segane ja lamp, et kohe ei oskagi õiget nime anda teemale.
Äärmisel juhul esimesest postitusest pool läheb pealkirjaga kokku. Ilmselt mitte vist niigi palju.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: T Jaan 23, 2018 12:48 pm
Postitas poiss
Postituse mõte oli “odavate” klasside autode ettevalmistus. Loen ja mõtlen, et kallis spordiala ja meelitame sahvarimehi sõitma võidu peale. Mõte on hea, aga teostus keeruline nähes roigaste valmidust üldse sõita võistlustele.
Kui rajakõrvalt huviline ostab hooaja lõpus nn vaid kalla ja talla pilli, millel kõik on väga hea (ehk vaja nats koputada tiiba ja vahetada mõned pirnid, õlid+filtrid). Tegelikkus on hoopis teine. Selline roigas sõidabki veel max üks-kaks sõitu. Seejärel vajab taastamiseks kordades rohkem raha kui osta asemele samasugune, jääb huviline edaspidi sahvarimeheks.
Selline sillatuul laseb rohkem vett läbi kui peab. Hea kui vahetatakse õli pärast sõitu. Ca 3l odavat õli silla kohta maksab 15€ +töö, odavam oleks korda teha vea põhjustaja. Samane poole hooaja peal kiirelt keevitusega paigaldatud amort kestab ka oma sõidud ehk ära. Uus autoomanik maksab sellel ikka kõvasti peale kui see siis saba paneb. Ostu hetkel ongi auto korras veel.
Platsidelt ja käest-kätte autot ostev tehnikat mittetundev isik laseb seda enne ostu kontrollida tavaliselt. Miks ei tehta sama selliste roigaste puhul? Keerake ostu eel kastidelt ja sildadelt punnidki korraks lahti, kuvab ka pildi karu kõhust! Tavaline sõidukaid hästi tundev meister ei pruugi võistlusautole paigaldatud tõstest ja muudest sellistele autodele omastest sõlmedest teada mitte muhvigi. Meil on igas kubermangus erinevaid “põldusi”, kes on nõus sellise roika läbi loksutama ja koostama kalku eesootavast töö mahust. Mis on tappev haigus ja mille peaks aja jooksul üle vaatama.
Üks selline koht oleks meil ja ma ei eeldagi, et seda siin alati korda tegema peaks hakkama. Varuosad on ju poodides enamvähem ühe hinnaga. Selline tegevus hoiaks pikemas perspektiivis tublisti € kokku mis hetke emotsiooniga ostes autoga kaasa saab. Ehk aitab ka uutel tulijatel omale selgeks teha mida võtta/jätta.

Ps. Tavalist autoremondi feile ei tahtnud siin kajastada. Isikud, kes sellist tööd on endale/kliendile lubanud, ka mulle teada. Kindlast on meistrid end ära tundnud teemat lugedes :D , mis oligi asja mõte. Rohkem ei kommenteeri ja pildimaterjali kogun edasi. Muidugi võiks ikkagi debiilsuste autahvel olla!

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: T Jaan 23, 2018 1:42 pm
Postitas LauriJ
Võistlusauto tavaliselt müüakse kordades odavamalt, kui ainuüksi juppidele (veel töötavatele) raha kulus. Seetõttu paljud ostavadki kellegi "peetud" pilli, kuna uutest juppidest (ja korralikest) auto ehitamine on päris kallis. Eriti veel, kui omal pole garaazi ka (siis tuleks veel garaaz ning tööriistad ka auto ehitamisele lisaks osta). Need, kelle juurde see auto remonti viiakse, halavad kindlasti, et kuidas on üle perse tehtud ning nemad teeks hoopis paremini.
Olen ka näinud võistlusautosi, mis on nö korraliku tegija poolt tehtud aga siis järgmine omanik kirub ja kutsub tööd pornoks. Siis see uus omanik ehitab ümber oma maitse järgi, sõidab jälle mõne sõidu ja müüb järgmisele. Ostja tahab ka vaadata, mis karul kõhus on ja näeb veel temajaoks pornot ning vannub käsi südame, et tema küll sellist sitta ei teeks. Ühesõnaga igal meistril on oma käekiri. Ja nagu öeldakse: "If it looks stupid but it works, it ain't stupid".
Ma võin öelda, et meie TR3 on kindlasti paljude jaoks samamoodi täis porno, üle perse tehtud ja vanaraud. Tartus tehtud ikkagi. Tean ise ka seda. Samas pill sõidab ja eelmisel aastal oli pidevalt poodiumil. Järelikult töötab, samas mitmed väga korralikult ehitatud ning hooldatud pillid lagunesid laiali rajal.

Selle õnnetuste värgiga on nii. Kui mingi õnnetus juhtub ja keegi viga saab siis mina arvan, et pigem tuleb see vigastus mingist muust veast, kui auto ehitusest. Pidevalt on näha võistlustel, et turvavöö on lahti (pole palju vaja, et auto üle kuudi käib ning keegi jääb auto alla) või siis see veniv köis. Tean, et veniv köis on jube hea asi - samas on seal peidus niipalju kineetilist energiat. Kui kellegil on pukseerimis aas sitasti paigutatud, siis on väga suur tõenäosus teise auto juht ära tappa. Küll on õhukese seinaga torule auk sisse puuritud ning siis polditav aas külge kruvitud ning tõmmates tuleb kogu aas koos seekliga läbi selle õhukese seina teise auto salongi vms.

Väikestes klassides ei tohi autot niipalju modida, et see võiks kellegile ohtlikuks saada. Kinnikeevitatud amort ise seda ei tee. Roolisüsteem võib isegi originaal autol üles ütelda, samuti pidurid (vaba klassis saad neid süsteeme tegelikult juba tugevdada ja seeläbi ohutust suurendada) See ongi tehnikasport, selle võlu ja valu. Lisaks on võistlutel kiirus piiratud just ohutuse mõttes. Kui kõiki ohuallikaid likvideerima peaks hakkama, siis poleks tegu enam spordiga.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: T Jaan 23, 2018 7:17 pm
Postitas smurhv
Kuhu see Armeenia raadio üldse kadunud on?

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: T Jaan 23, 2018 10:02 pm
Postitas Movistar
Puhkab.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: K Jaan 24, 2018 8:53 am
Postitas Landy
Movistar kirjutas:Puhkab.
Eksid, tegelikult on üle-pea-keal töösse mattunud. Totaalselt.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: K Jaan 24, 2018 11:14 am
Postitas LauriJ
Keegi pole öelnud, et ei meeldi. LIhtsalt teema läks algsest mõttest suht kiirest esinduste jms kirumisele. Kui räägitakse võistlusauto remondist käepäraste vahenditega, siis pole mõtet halada, et kellegile kallati vägisi klaasipesuvedelikku paaki juurde.
Pakuti välja, et teeks teema, kus näidataks eeskujulikku ehitamist. Siin foorumis neid ju on, küll TR3 autode ehitamise näol aga sealtki on päris palju õppida.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: K Jaan 24, 2018 12:19 pm
Postitas smurhv
Landy kirjutas:
Movistar kirjutas:Puhkab.
Eksid, tegelikult on üle-pea-keal töösse mattunud. Totaalselt.

Äkki aeg ärkamiseks et hoida teemad mölavabad? Vanasti oli bänn ja IC, nüüd ei midagi

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: K Jaan 24, 2018 1:18 pm
Postitas totu
smurhv kirjutas:
Landy kirjutas:
Movistar kirjutas:Puhkab.
Eksid, tegelikult on üle-pea-keal töösse mattunud. Totaalselt.

Äkki aeg ärkamiseks et hoida teemad mölavabad? Vanasti oli bänn ja IC, nüüd ei midagi
"Ajaviide ja muidu huvitav jutt" ongi koht, kuhu möla pritsida, säästab asjalikud teemad sellest. Lugemiskohustust ei ole ju?

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitatud: K Jaan 24, 2018 2:28 pm
Postitas Movistar
Mina olen seda meelt,et selliseid teemasid on vaja.
Niikaua kui väga ei ropendata ei näe ma mingit põhjust,et keegi peaks sekkuma.
Ilmselt loevad seda teemat ka need kellel on võimalus teiste postitusi muuta ja vajadusel seda ka tehakse.
Seega las Armeenia raadio puhkab või teeb rasket tööd.
IC või muu taolisega saavad tegeleda ka mõningad peale Tema.