Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaatorid: jr, ennukas, Daniel, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, hulkur, kala, Moderators

Kasutaja avatar
CÄÄRFIILD
I live off from the mud
Postitusi: 2276
Liitunud: P Okt 07, 2007 2:55 am

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas CÄÄRFIILD » T Jaan 23, 2018 1:24 pm

Algne teema läks küll käest ära, aga leian ,et võistlusautode ettevalmistus võistlusteks just nn odavamates klassides on teema küll.
Ning on hea ,et keegi selle tähelepanu juhtis. Aga ilmselt jõuab asi kohale siis kui juhtub võistlustel tõsisem õnnetus ja algatatakse kriminaalasi
ning tulevad reaalsed süüdistused. Igatahes loodan ,et seda kunagi ei juhtu.

Minu meelest on ju väga hea idee teha eraldi teema a la pealkirjaga- kuidas võistlusautot ehitada ei tohiks.
Seal siis oleks näiteks pildimaterjal tehtud sitast ja ka näiteks soovitused kuidas asja õieti teha.
Oleks ka uustulnukatel kust midagi juurde õppida proffidelt.
Lasanjet ja muda on alati vähe
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1151
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas LauriJ » T Jaan 23, 2018 1:42 pm

Võistlusauto tavaliselt müüakse kordades odavamalt, kui ainuüksi juppidele (veel töötavatele) raha kulus. Seetõttu paljud ostavadki kellegi "peetud" pilli, kuna uutest juppidest (ja korralikest) auto ehitamine on päris kallis. Eriti veel, kui omal pole garaazi ka (siis tuleks veel garaaz ning tööriistad ka auto ehitamisele lisaks osta). Need, kelle juurde see auto remonti viiakse, halavad kindlasti, et kuidas on üle perse tehtud ning nemad teeks hoopis paremini.
Olen ka näinud võistlusautosi, mis on nö korraliku tegija poolt tehtud aga siis järgmine omanik kirub ja kutsub tööd pornoks. Siis see uus omanik ehitab ümber oma maitse järgi, sõidab jälle mõne sõidu ja müüb järgmisele. Ostja tahab ka vaadata, mis karul kõhus on ja näeb veel temajaoks pornot ning vannub käsi südame, et tema küll sellist sitta ei teeks. Ühesõnaga igal meistril on oma käekiri. Ja nagu öeldakse: "If it looks stupid but it works, it ain't stupid".
Ma võin öelda, et meie TR3 on kindlasti paljude jaoks samamoodi täis porno, üle perse tehtud ja vanaraud. Tartus tehtud ikkagi. Tean ise ka seda. Samas pill sõidab ja eelmisel aastal oli pidevalt poodiumil. Järelikult töötab, samas mitmed väga korralikult ehitatud ning hooldatud pillid lagunesid laiali rajal.

Selle õnnetuste värgiga on nii. Kui mingi õnnetus juhtub ja keegi viga saab siis mina arvan, et pigem tuleb see vigastus mingist muust veast, kui auto ehitusest. Pidevalt on näha võistlustel, et turvavöö on lahti (pole palju vaja, et auto üle kuudi käib ning keegi jääb auto alla) või siis see veniv köis. Tean, et veniv köis on jube hea asi - samas on seal peidus niipalju kineetilist energiat. Kui kellegil on pukseerimis aas sitasti paigutatud, siis on väga suur tõenäosus teise auto juht ära tappa. Küll on õhukese seinaga torule auk sisse puuritud ning siis polditav aas külge kruvitud ning tõmmates tuleb kogu aas koos seekliga läbi selle õhukese seina teise auto salongi vms.

Väikestes klassides ei tohi autot niipalju modida, et see võiks kellegile ohtlikuks saada. Kinnikeevitatud amort ise seda ei tee. Roolisüsteem võib isegi originaal autol üles ütelda, samuti pidurid (vaba klassis saad neid süsteeme tegelikult juba tugevdada ja seeläbi ohutust suurendada) See ongi tehnikasport, selle võlu ja valu. Lisaks on võistlutel kiirus piiratud just ohutuse mõttes. Kui kõiki ohuallikaid likvideerima peaks hakkama, siis poleks tegu enam spordiga.
TR3 "ZukMy - #302"
LR Defender 110
MB G350
VW Touareg
Kasutaja avatar
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas smurhv » T Jaan 23, 2018 7:17 pm

Kuhu see Armeenia raadio üldse kadunud on?
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4109
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas Movistar » T Jaan 23, 2018 10:02 pm

Puhkab.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15364
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas Landy » K Jaan 24, 2018 8:53 am

Movistar kirjutas:Puhkab.

Eksid, tegelikult on üle-pea-keal töösse mattunud. Totaalselt.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
jaan mmc
I live off from the mud
Postitusi: 2134
Liitunud: E Jaan 14, 2008 5:04 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas jaan mmc » K Jaan 24, 2018 11:02 am

See, et mõne / mõni post, mõnele ei meeldi, ei tähenda, et tehnika foorumis tuleks nn. poliitkorrektsuse huvides, inseneeria ja teostuse hallid alad lina alla lükata.
Mitsubishide remont Pärnus 5178647
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1151
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas LauriJ » K Jaan 24, 2018 11:14 am

Keegi pole öelnud, et ei meeldi. LIhtsalt teema läks algsest mõttest suht kiirest esinduste jms kirumisele. Kui räägitakse võistlusauto remondist käepäraste vahenditega, siis pole mõtet halada, et kellegile kallati vägisi klaasipesuvedelikku paaki juurde.
Pakuti välja, et teeks teema, kus näidataks eeskujulikku ehitamist. Siin foorumis neid ju on, küll TR3 autode ehitamise näol aga sealtki on päris palju õppida.
TR3 "ZukMy - #302"
LR Defender 110
MB G350
VW Touareg
Kasutaja avatar
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas smurhv » K Jaan 24, 2018 12:19 pm

Landy kirjutas:
Movistar kirjutas:Puhkab.

Eksid, tegelikult on üle-pea-keal töösse mattunud. Totaalselt.


Äkki aeg ärkamiseks et hoida teemad mölavabad? Vanasti oli bänn ja IC, nüüd ei midagi
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2271
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas totu » K Jaan 24, 2018 1:18 pm

smurhv kirjutas:
Landy kirjutas:
Movistar kirjutas:Puhkab.

Eksid, tegelikult on üle-pea-keal töösse mattunud. Totaalselt.


Äkki aeg ärkamiseks et hoida teemad mölavabad? Vanasti oli bänn ja IC, nüüd ei midagi

"Ajaviide ja muidu huvitav jutt" ongi koht, kuhu möla pritsida, säästab asjalikud teemad sellest. Lugemiskohustust ei ole ju?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4109
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

PostitusPostitas Movistar » K Jaan 24, 2018 2:28 pm

Mina olen seda meelt,et selliseid teemasid on vaja.
Niikaua kui jutt on viisakas ja väga ei ropendata ei näe ma mingit põhjust,et keegi peaks sekkuma.
Ilmselt loevad seda teemat ka need kellel on võimalus teiste postitusi muuta ja vajadusel seda ka tehakse.
Seega las Armeenia raadio puhkab või teeb rasket tööd.
IC või muu taolisega saavad tegeleda ka mõningad peale Tema.

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline