Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

poiss
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
Asukoht: harjumaal kemba küla soos

Nutt ja hala ehk kus kuuris autot tasub remontida.

Postitus Postitas poiss »

Tervist!

Ei kellegi pihta isiklikult ja pole plaanis kuldsõrmede nimesid avaldada.
Tungiv soov paigutada autahvlile aardeid meil ehitatud pillide lahingvalmidusest ja kokkuklopsitud ületüra lahendustest. Palun seda mitte garaazis järele teha, neil kes veel praktikas ise osavad näpud pole.

Pealtnäha korralik sillatuulutus
26943550_1566868223400923_812681059_n.jpg
26943550_1566868223400923_812681059_n.jpg (43.53 KiB) Vaadatud 5861 korda
Korralik lahendus siis. (sukas piduri toru nippel, hydroscandi kõrre kiirliide oleks sama keermega ja veekindel).
26940657_1566868270067585_1175782753_n.jpg
26940657_1566868270067585_1175782753_n.jpg (38.7 KiB) Vaadatud 5861 korda
Vintsi freespool lülitub juba vabalt 4 bar surve juures vöi pika heebliga.( Esi raud on nii täpselt tehtud, et rellakaga paar kolm mm rohkem lõigates, käiks vabalt käega ka kui vaja).
26996200_1566868406734238_1978253009_n.jpg
26996200_1566868406734238_1978253009_n.jpg (59.04 KiB) Vaadatud 5861 korda
Siin mõne teise vaba pilli kinnikeevitatud amortidest ei osanud kohe telefoniga kõike üles pildistada. Paljud vead on filmitud kliendile tõestuseks, et sellisena mina edasi rallit sõita ei julgeks. Tuleb garaazi ainult sumpsi lappima ja esisillas pole ühtegi lõtkuta detaili ja laagrit.

Kindlasti oskate ka omalt poolt näiteid lisada. Lihtsalt hea teada mille eest inimesed on nõus maksma ja kuidas teenuse kvaliteediga kuskil lood on. :D
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Kasutaja avatar
metsapoolne
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas metsapoolne »

Vahemärkusena võistlusautodega mitte kokkupuudet omava inimesena- EI OLE võimalik vaid võistlusautol.
Võimalik ület**a töö ka täiesti tavalistes remonditöökodades ja näiteid võiks kohe mitu tuua alates ärapekstud sarniiridest kuni gaasipõletiga lõhutud pidurisupporti kolvideni (ja läksid vaid piduriklotse vahetama), mille tulemusena vahetad nii laagreid kui supporteid välja... Või siis viid auto keretöödesse ja saad tagasi lõhutud esivedrud ja läbivettinud salongi :shock:
Tänapäeval peavad end proffideks kõik nurgatagused jorsid, kes kuhugi töökotta tööle on läinud.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas marauder »

Mida se kinnikeevitatud amort endast väljendab? Pikemaks tehtud?
Team saarlased
poiss
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
Asukoht: harjumaal kemba küla soos

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas poiss »

Lihtsalt keevitad amordi kere külge kinni kuna polt on pooleks murdunud. Ja mitte metsas elektroodiga koju jõudmiseks vaid garaazis ja traadiga. Tr1-l mis kolis vabasse.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas totu »

Inimesed ongi erinevad. Asi läheb hapuks kui ambitsioonid ületavad võimeid, see kipub ajastu märk olema. Just viimased aastad on igas valdkonnas järsult kasvanud rumalate ja küündimatute inimeste tegelemine asjadega, millest nad tegelikult suurt midagi aru ei saa ja ei ole ka võimelised õppima. Kui makse tehakse nagu sõõrikuid (kui nihu läheb, mis siis), miks ei või siis mingit närust amorti kinni keevitada? Läheb pooleks- ei jäta isegi tee äärde. No ja ei saa ju süüdistada inimest selles, et ta ei oska. Selles ju võiks, trügib sinna, kuhu ei küündi aga ju ei saa paljud lihtsalt aru, et see ei ole tema jaoks ja palju lihtsalt tahavad nii väga teha asju, mida ei oska. Ja teatud juhtudel tasub see isegi ära, kulukompensatsioonid, hea palk, eripension jne.
Ja sellest ma ka aru ei saa, kuidas on võimalik mitte aru saada "LS" juhtimisega hüdraulika tööst :D .
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas totu »

....ja ise sain emotsionaalse trauma üle 20 aasta tagasi, auto margiesindusse viimine (2 kardaaniristi vahetus) lõppes auto hädamüügiga. Esindus loobus ja saatis "väga erikuradi suure spetsialisti" juurde, kes suutis mõlemad kardaanid kõveraks taguda, see aeg maksid need mitme aasta palga ja kardaanide balanseerimine oli veel leiutamata. Sellest ajast peale olen, võimalusel, oma saane ise remontinud. Ja ei mõista hukka inimesi, kellel on lihtsalt 2 vasakut kätt, kusjuures paremakäeliste oma.
Tehtud, mõeldud.
poiss
Rock Crawler
Postitusi: 570
Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
Asukoht: harjumaal kemba küla soos

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas poiss »

Niikaua kuni selliseid lahendusi toodavad iseõppijad oma garaazides, ei saa seda neile pahaks panna.
Antud näited on teenusepakkujatelt foorumist.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1165
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas Ax »

Asi on alati rahas, kui äri käib. Kuid on ka miskine looduse poolt kaasaantud imevidin, mida paljudel pole. See vist olla südametunnistus.
Kui tead, et see lahendus võib tuu häda kaele siis miks sa seda teed?
Võib-olla ei oska ise teha või on seesamune "tunnistus" kuskil ütlemas, seepärast valin ise ka teatud tegevusi.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas Landy »

CÄÄRFIILD kirjutas:
jaan mmc kirjutas:Võistlusautosid küll ei ehita aga pole ka kuupealt kukkunud ja ei arva, et tehnika seisukord peegeldab aiati ja ainult teostaja fantaasiat. Enamasti kipub olema vastupidi.
.
Vaata Jaan mis puutub teostaja fantaasiasse ja väitesse, et tegemist võib olla tellija fantaasiaga siis sellelt kohalt on küll asi ühene.
Ei ole nii ,et panen püsti autoremonditöökoja registreerin firma ja asun tegutsema.
Aga nii tegelikult on. Oleme kokku puutunud ühe auto värvimise ja remondi töökojaga, mis end kangesti haipis (ilusate piltidega). Kui pärast auto värvist kätte saime siis ei tahatnud nad kuidagi aru saada miks me voolama läinud värvi ja vahetaud aga teist värvi detilie vana vävi läbi kumamise pärast lamenti lööme.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas RAMBO »

Töötajad peavad omama väljaõpet ja nende kutseoskused peavad vastama kutsestandardile.
Näiteks autoremondiluksepp-komplekteerija-Ta kannab töövõtjana vastutust nii kvaliteedikontrolli, tööohutuse kui ka remondi tagajärjel tekkinud liiklusohtlike olukordade eest põhjendatud juhtumitel
Näiteks kaubandusetegevuse seadus ütleb-(1) Kaupleja on kohustatud: 2) tagama tööks vajaliku ettevalmistusega personali olemasolu;4) tagama kaubale ja teenusele kehtestatud nõuete täitmise; 1) looma nõuetele vastavad tingimused kauba või teenuse müügiks ning tagama nende nõuete täitmise;

Kõik see eelnev jut võib kusagil juristi laual, paberil kõik kena välja näha aga reaalselt kus seda kõike ka rakendatakse? :roll:
Niimoodi see peaks ideaalis välja nägema jah aga kus? Tallinnas, Tartus mõni esindus äkki? Kus ikka lõppude lõpuks korralikku tööd, tulemust ei saa, kuna Luksepad on koolist alles praktikale tulnud aga paberid see eest on korras. Ütleks nii, et selliseid kohti just väga palju pole. Selliseid kohti aga küll, kus tehakse nii öelda põlve otsas. Sitta võib igalt poolt saada. Korralikes kohtades on pikad järjekorrad aga kui sul juba homme autoga tööle vaja minna siis sul polegi mingit muud valikut. Ei bussi, ei rongi ega ka naabrimeest, kes kusagile bussi peatusse ära viskaks! Muidugi ei poolda ma mingit porri aga tahtsin "Linnamehi" korraks linnast välja tuua.

Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1481
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas beginner »

CÄÄRFIILD kirjutas:Neid nõudeid polegi nii palju ,et tavainimene ei suudaks nendega ennast kurssi viia.
See on täitsa õige, lihtsalt vahel on hirmul suured silmad või "naised saunas rääkisid, et jube kebens" ja nii ei viitsitagi nõuetega tutvumisega algust teha. Mul kogemus teisest valdkonnast, kus ka palju nuttu ja hala nõuete teemal, aga reaalselt tegema hakates kulus lugemisele-kirjutamisele ainult paar tundi!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas Landy »

CÄÄRFIILD kirjutas:Natuke teemast mõõda aga ka huvitav teada.

Aastal 2015 oli Eestis 16 086 firmat mis tegeles mootorsõidukite ja mootorrataste remondiga,
ning neis töötas 91 345 inimest.2015 oli tööga hõivatud 640 900.Sisuliselt iga seitsmes tööl käiv inimene tegeles mootorsõidukite remondiga.
Aga noh,eks see keskmiselt 14 a vana autpark lagunebki selllise tempoga ,et on vaja nii palju tegijaid nende hinges hoidmiseks.
Arvesta. et sellest töötajaskonnast on märkimisväärne osa "abipersonalil" - suured ja väikesed ülemused, koristjad, sekretärid ja raamatupidajad, müügi- lao,- ja muidumehed. Mehhaanikuid, maalreid, diagnostikuid ja muidu remonttöödeda tgelejaid ikka kordades vähem.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas heeringas »

CÄÄRFIILD kirjutas:Aastal 2015 oli Eestis 16 086 firmat mis tegeles mootorsõidukite ja mootorrataste remondiga,
ning neis töötas 91 345 inimest.2015 oli tööga hõivatud 640 900.Sisuliselt iga seitsmes tööl käiv inimene tegeles mootorsõidukite remondiga.
Aga noh ,eks see keskmiselt 14 a vana autpark lagunebki selllise tempoga ,et on vaja nii palju tegijaid nende hinges hoidmiseks.
Mis see nüüd siis peaks tähendama :?:

No ja siis minu asutus on üks neist 16 086.

Seltsimehe ,lollide (suhtarvu saate CÄÄRFILDI postitusest) eest ei ole keegi kaitstud, nii klientude kui ka remontijate poolt vaadatuna.
Olgu need remontijad siis esinduses või kusagil nurgataga (härrade jaoks).
Kui tahad tehnikat remontida siis on jupivahetus firmasse (esindus) vähe asja.

P.S.
Kui sitta tahad leida, leiad ikka ta üles. :idea:
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
metsapoolne
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: E Aug 22, 2016 11:05 pm
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas metsapoolne »

heeringas kirjutas: P.S.
Kui sitta tahad leida, leiad ikka ta üles. :idea:
Ikka leiab :twisted:
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Võimalik vaid võistlusautol

Postitus Postitas totu »

Lõpetage see esinduste kiitmine, leiab ka sealt ebapädevust ja valesid otsuseid ja see ei ole liiga haruldane. Kusjuures esinduses läheb see jama palju kallimaks, vahetatakse ju ikkagi suhteliselt suuri asju (näiteks nurga taga vahetatakse generaatori harjad, margiesinduses generaator, hinnasildid kleepige ise ja siis võrrelge). loomulikult on agregaadi asendamisega tõenäolisem viga kõrvaldada kui jupi remondiga aga sellel on oma hind.
Ja teema juurde tagasi tulles, ei kiida käkerdiste tootmist aga oma pereliikme kohendamisel on aega sedasama voolikuliitmikku homme ostma minna ja siis ülehomme rahulikult külge sobitada ja kui ei sobi, korrata sama protsessi uuesti ja uuesti. Võistlusauto on vaja tundidega (paraku) stardivalmis saada ja seda õhtusel ajal või nädalavahetusel kui asjade müümisega tegelevad kontorid on suletud. Ja kuna tehtavate asjade nimekiri on üldjuhul (paraku) pikk, tulebki probleeme lahendada riistvaraga, mis on tegelikult olemas (paraku), " is podrutsnõh materjalov" . No kes see ikka viitsib pärast sõitu hakata töötavat lahendust ümber ehitama (kui sõidu vastu pidas, peab edaspidigi :D ). See viimane ei peaks kuidagi "linkima" autoteeninduste ja teenustöödega. Lisaks on uskumatu aga pahatihti toimib "pornotuuning" jätkusuutlikumalt kui "tehniliselt korrektne lahendus". Kunagi, kui sai alustatud maastikul sõitmist, käis meiega metsas väga korralikult ehitatud shero. Mis Te arvate, kui töökindlaks osutusid väga korralikud, messingist ventiilipostid? Igal juhul oksast voolitud puupunnid päästsid päeva.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”