Auto ülevaatus ja gabariidid.
Moderaator: Moderators
Auto ülevaatus ja gabariidid.
Tere,
Kas kellegil on olnud probleeme auto ülevaatusel sõiduki gabariititega? Mul tekis auto ülevaatamisel selline brobleem et auto kõrgus ei vastanud teh passi andmetega oli tsirka 10cm kõrgem, ülevaataja jaoks suur probleem soovitati ARK-i andmeid muutma minna. Üritasin seadusest otsida infot, kas on mingid lubatud +- cm aga ei leidnud midagi, kuna kõrgus sõltub paljudest faktoritest nagu rehvi rõhk palju kütust paagis jne.Algul mõtlesin et lasen rehvid tühjaks ehk mahub kõrgus lubatud mõõtudesse aga siis tekkib probleem rehvi rõhuga ja see ei melding jälle neile. Kuna pean autot 2 korda veel näitama siis panen veidi väiksemad rehvid ja võtan paagi kütust täis+ nii palju kola pagasnikusse kui mõistlikult võimalik ja ülevaatusele:)
Kas kellegil on olnud probleeme auto ülevaatusel sõiduki gabariititega? Mul tekis auto ülevaatamisel selline brobleem et auto kõrgus ei vastanud teh passi andmetega oli tsirka 10cm kõrgem, ülevaataja jaoks suur probleem soovitati ARK-i andmeid muutma minna. Üritasin seadusest otsida infot, kas on mingid lubatud +- cm aga ei leidnud midagi, kuna kõrgus sõltub paljudest faktoritest nagu rehvi rõhk palju kütust paagis jne.Algul mõtlesin et lasen rehvid tühjaks ehk mahub kõrgus lubatud mõõtudesse aga siis tekkib probleem rehvi rõhuga ja see ei melding jälle neile. Kuna pean autot 2 korda veel näitama siis panen veidi väiksemad rehvid ja võtan paagi kütust täis+ nii palju kola pagasnikusse kui mõistlikult võimalik ja ülevaatusele:)
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Arkis andmete muutmine lebo. 20 euri vist oli uus pass. Pane max lubatud rehv alla ja mööda üle. Kui ikka vale siiss muuda ARKis ära. Kui öige siis mine ülevaatusele. Miks 2 korda pead näitama veel?
Team saarlased
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
2 korda penan näitama sellepäreat et käsipidur ei olnud ühtlane ja auto kõrgus oli the passis märgitust kõrgem.Aaa töö tulega oli ka ütlemist väidetavalt pidi võimsus lubatust suurem olema,kuigi seaduses ei ole võimsusest ühtegi rida.(silmaga vist mõõtis valgus tugevust) Seda ta puudustesse ei märkinud ja ledi emaldamine mul shut lihtne 2 polti ja pistil lahti, kuna ma ei tea kas ta kõreuse mõtmisel arvestas kõrgust koos töö tulega või ei, siis lihtsam on tuli eemaldada.
Viimati muutis AndrusM, E Mai 15, 2017 12:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Pole see nii lihtne, tõstetud jeepe ei kannata kuidagi ametlikult teha....
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Kusjuures ei ole autol mingeid spets tõsteid tehtud, lihtsalt uued vedrud.Ok taga kasutan vähe jäigemaid vedrusi originaalid liige pehmed+ MT rehvid 285/75/16 ja piisas et tsirka 10cm üle minna
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
läbi aegade eri pannidega käidud ja pole kordagi veel kõrgust mõõdetud.
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Järgmine kord mine mujale. Aga lase ARKis uued möödud kirja panna, siis pole probleemi kuskil enam.
Team saarlased
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 977
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Tead parim lahendus on otsida ülevaatus, kus pööratakse kontrollil rõhku olulistele asjadele ja neid veel õnneks mõni leidub. See led tule võimsus kui pole peal kirjas siis nemad ei mõõda seda pädevalt mingi riistaga. Kõrgusega on jah nii ja naa samas see 10 senti..... mõnemehe koll on pool meetrit kõrgem sõidavad kah.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 734
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Kordusülevaatuse puhul ei julge küll enam ükski teine seda 10 cm kõrgemana läbi lasta.
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Tõenäoliselt laheneb probleem ise, lugesin natuke põhjalikumalt seda paberit mis mulle ülevaatuselt anti ja gabariidid on VO viga ehk "väheohtlikud rikked ja puudused" ja ülevaatus käbitakse veel 4väheohtliku veaga. Vahest tasub natuke põhjalikumalt lugeda pabereid
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Samas kas mitte kordus pole kohustuslik läbida samas kohas kus see kordus määrati ?maksipoiss kirjutas:Kordusülevaatuse puhul ei julge küll enam ükski teine seda 10 cm kõrgemana läbi lasta.
XC 70
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1042
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Ei pea. Samas kohas on kordusülevaatus odavam või mõnes kohas ka tasuta. Teises kohas maksad lihtsalt täishinna.puhvel kirjutas:Samas kas mitte kordus pole kohustuslik läbida samas kohas kus see kordus määrati ?maksipoiss kirjutas:Kordusülevaatuse puhul ei julge küll enam ükski teine seda 10 cm kõrgemana läbi lasta.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: Auto ülevaatus ja gabariidid.
Seekoht kus mina käisin on korduv tasuta,korduva puhul vaatavad ainult kas märgitud puudused on kõrvaldatud.
Levinud väiksemad ümberehitused legaalseks?
Tere
Puht siirast huvist tekkis küsimus, et kas väikesed ja mõistlikud, liiklusohtu mittetõstvad ümberehitused on ka võimalik tänapäeval legaalseks teha? Kas keegi on võtnud ette tee, et nt cherokee 2" tõste või 31" rehv ametlikuks saada? Või jääb see kõik lubatu piiresse, kui kasutada CE märgistusega varuosi (tõste siis, mitte rehv)? Küsimus tekkis sellest, et päris palju näeb siin ja ka maanteepildis pisut järele aidatus autosid (erinevaid marke), numbrid ees ja taga. Kuidagi vähetõenäoline tundub, et kord aastas kõik stock jupid keldrist ülevaatuselt (kas siis korraliselt või Politsei poolt määratult) läbi saamiseks välja tiritakse ja külge pannakse.
Mitte, et mul oleks maru tung näpuga kusagilt järge ajada vms, aga kui hakata midagi universaalset ehitama (nt viisakat patrolist pisut kõrgemaks kasvanud marjulkäigukäru), siis oleks maru nöök, kui seda üldse teedel kasutada ei saaks.
s.
Puht siirast huvist tekkis küsimus, et kas väikesed ja mõistlikud, liiklusohtu mittetõstvad ümberehitused on ka võimalik tänapäeval legaalseks teha? Kas keegi on võtnud ette tee, et nt cherokee 2" tõste või 31" rehv ametlikuks saada? Või jääb see kõik lubatu piiresse, kui kasutada CE märgistusega varuosi (tõste siis, mitte rehv)? Küsimus tekkis sellest, et päris palju näeb siin ja ka maanteepildis pisut järele aidatus autosid (erinevaid marke), numbrid ees ja taga. Kuidagi vähetõenäoline tundub, et kord aastas kõik stock jupid keldrist ülevaatuselt (kas siis korraliselt või Politsei poolt määratult) läbi saamiseks välja tiritakse ja külge pannakse.
Mitte, et mul oleks maru tung näpuga kusagilt järge ajada vms, aga kui hakata midagi universaalset ehitama (nt viisakat patrolist pisut kõrgemaks kasvanud marjulkäigukäru), siis oleks maru nöök, kui seda üldse teedel kasutada ei saaks.
s.
Re: Levinud väiksemad ümberehitused legaalseks?
Ei ole stockist suurema rehvi (mudaka), lisa tulede ega tõste kohta mulle keegi veel midagi ette heitnud. Nii ülevaatusel kui tänaval. kui just päris moogi sildadega avalikele teedele ei lähe siis vast eriti tähelepanu ei pöörata
i6 zj 242