Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Moderaator: Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Tere!
Kuna siin foorumis leidub igasuguseid spetsialiste ja asjatundjaid, siis mõtlesin küsin siit nõu.
Mure järgmine. T16 pumbal korpuses õli küte segamini, käima ka ei lähe, ilmselt vaja remont teha. Küsimus siis järgmine, kas lasta korda teha kellegil? Oskab keegi soovitada pädevaid mehi? Või osta uus pump? Rida pumpa osta ei jaksa, eestis pea 400 euri. Tavapump 200 euri, odav variant üldse 129 euri.
Äkki kellegil kogemusi, tarkusi ja jagab.
Terv. Villu
Kuna siin foorumis leidub igasuguseid spetsialiste ja asjatundjaid, siis mõtlesin küsin siit nõu.
Mure järgmine. T16 pumbal korpuses õli küte segamini, käima ka ei lähe, ilmselt vaja remont teha. Küsimus siis järgmine, kas lasta korda teha kellegil? Oskab keegi soovitada pädevaid mehi? Või osta uus pump? Rida pumpa osta ei jaksa, eestis pea 400 euri. Tavapump 200 euri, odav variant üldse 129 euri.
Äkki kellegil kogemusi, tarkusi ja jagab.
Terv. Villu
Viimati muutis MetsaVikat, K Dets 23, 2015 10:39 am, muudetud 2 korda kokku.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Mire T-16e kõrgsurvepumbaga
Kasutatud kujul sellist värki ei vedele? Vt näiteks Automoto foorumisse või kuugelda. Tuleb kah müstilisi värke välja.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- Madgangster
- Fitting 38"
- Postitusi: 276
- Liitunud: L Mai 11, 2013 8:55 pm
- Asukoht: pärnumaa
Re: Mire T-16e kõrgsurvepumbaga
mul küll t-25 aga peaks sul ka olema d21 mootor vast.
rida pump hulka asjalikum kui see plunser pump.
ma olen ise lasknud neid plunser pumpasi remontida korduvalt. summad on olnud kuni 90 € rem
ja vastu ei pea eriti kaua...
ostsin ka poest (türilt) taastatud pumba see kestis 6 kuud ennem kui tihend lekkima hakkas ja diisel oli pumba õliga segamini.
mina otsiks kasutatud rida pumba ja laseks selle üle vaadata .need kestavad üsna kaua.
parimatega Hannes.
rida pump hulka asjalikum kui see plunser pump.
ma olen ise lasknud neid plunser pumpasi remontida korduvalt. summad on olnud kuni 90 € rem
ja vastu ei pea eriti kaua...
ostsin ka poest (türilt) taastatud pumba see kestis 6 kuud ennem kui tihend lekkima hakkas ja diisel oli pumba õliga segamini.
mina otsiks kasutatud rida pumba ja laseks selle üle vaadata .need kestavad üsna kaua.
parimatega Hannes.
Viimati muutis Madgangster, K Dets 23, 2015 10:46 am, muudetud 1 kord kokku.
Eilne on ajalugu, homne on müsteerium, tänane päev on kingitus!
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Mire T-16e kõrgsurvepumbaga
Krt, need kasutatud asjad on niiiiiii iii kaua käinud, et ilmselt ei tepsi. Kas uusi plunzerpaare ei ole saada, võiks olla samad T40 ga? "Kahepotise" peaks kõrva järgi paika ka saama, niikuinii "lonkab ja möliseb". Saaks eelarve paremaks. 129 rutsi ei tundu ka kosmos olevat, kui masinat ikka vaja.
Tehtud, mõeldud.
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
T25'l ja T16'l on jah sama mootor D21. Üks võimalus on ka kui kuskilt saad kätte belarusi pumba. Minu mäletamist mööda 50'ne pump istub ka sinna otsa. Kahel plunžril keerad kütte maha (mitte kinni!) ja ühendad need tagasivoolu. Saadki ridapumba sinna. Sobiva vahetüki korral võid täiesti suvalise pumba mootori otsa istutada. Samuti võid kasutada 40'ne pumpa, ühendad ka kaks otsa tagasivoolu aga see samuti rootorpump. Osadel 40'netel oligi belarusi ridapump peal. 40'ne rootorpumba jupid istuvad ka 16'ne pumbale. Pigem oleks pikemat perspektiivi silmas pidades istutada 16'nele peale hoopis mingi sõiduauto mootor, audi 1,6D vms. 25'le sobib küll hästi, on ka radika jaoks ruumi. 16'l tekibki küsimus radika asukohas. Mul endal praegu pooleli iveco mootori aretamine T-28'le, originaal tahab tõsist kapremonti.
F-250XLT 7,3D
- Madgangster
- Fitting 38"
- Postitusi: 276
- Liitunud: L Mai 11, 2013 8:55 pm
- Asukoht: pärnumaa
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
mul veel 69aasta mtz5 millel orginaal rida pump. ridapumbad üsna pommikindlad. 10 aasta jooksul on see remondis käinud 1 korra ja siis lasin reguleerida ja korpuse juppi välja vahetada... vist vahetati ka laager.
keegi kuskil mainis et on võimalik d 21 mootorile istutada t-40 ridapump. omal kogemus puudub.
parimatega Hannes.
keegi kuskil mainis et on võimalik d 21 mootorile istutada t-40 ridapump. omal kogemus puudub.
parimatega Hannes.
Eilne on ajalugu, homne on müsteerium, tänane päev on kingitus!
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Aasta tagasi sai oma T-25-le sealt tellitud uus pea...
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?op ... 20&lang=et
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?op ... 20&lang=et
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Minu 25-l oli diisli sattumise põhjuseks KSP-sse etteande pump,see sai vahetatud ja hetkel asi norm.
eelkirjutajale, ainus probleem on selles, et kui KSP täis saab, hakkab ilastama.
eelkirjutajale, ainus probleem on selles, et kui KSP täis saab, hakkab ilastama.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Teha seda pöörist keegi ei taha. Ridapumba paigaldus on soovitav. Kui ise ei mõika, siis osta õige asendus. Ise leiutamiseks on vihjeid juba antud.MetsaVikat kirjutas: ...
T16 pumbal korpuses õli küte segamini, käima ka ei lähe, ilmselt vaja remont teha.
...
AMF on paar teemat olemas, loe ja mõtiskle.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Kui lambist ära suri ja üldse käima ei luba siis ma panen enda 10punkti ka etteande pumba peale.
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Suured tänud info ja abi pakkumise eest.
Tegelikult on sõbra "põka" kes väga foorumeid asju ei kammi.
Aga täpsemad sümptomid on sellised. Käsipumbaga küte üles, läheb käima, mingi hetk sureb välja. Enam käima ei lähe, käsipumbaga küte üles jälle, siis käib jälle veidi. Ehk siis pump ise on ilmselt terve ja sureb lihtsalt kütte nälga. Torud asjad üle käidud kõik, arvas, et need on head. Etteande pump vahetatud, midagi ei muutunud.
Täna käisime ühe targema härra juures. Ütles, et tal ka kunagi midagi taolist olnud. Pumbal pidi kuskil korgi taga mingi vedru olema ja kui see pooleks läheb, siis pidi täpselt samamoodi tegema. Sõber pidi järgi proovima, ja annan siia ka teada, äkki kellegil tekib sama mure kunagi vms.
Teistele suured tänud ja häid pühi!
Tegelikult on sõbra "põka" kes väga foorumeid asju ei kammi.
Aga täpsemad sümptomid on sellised. Käsipumbaga küte üles, läheb käima, mingi hetk sureb välja. Enam käima ei lähe, käsipumbaga küte üles jälle, siis käib jälle veidi. Ehk siis pump ise on ilmselt terve ja sureb lihtsalt kütte nälga. Torud asjad üle käidud kõik, arvas, et need on head. Etteande pump vahetatud, midagi ei muutunud.
Täna käisime ühe targema härra juures. Ütles, et tal ka kunagi midagi taolist olnud. Pumbal pidi kuskil korgi taga mingi vedru olema ja kui see pooleks läheb, siis pidi täpselt samamoodi tegema. Sõber pidi järgi proovima, ja annan siia ka teada, äkki kellegil tekib sama mure kunagi vms.
Teistele suured tänud ja häid pühi!
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Uute sümptoomide järgi pakun et õhk vahel
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Mure T-16e kõrgsurvepumbaga
Pumba tagasivoolustutsis on surveklapp, mis hoiab töörõhku (jämedalt 1 bar). Kui see ikaldub, siis on kütusel lihtsam minna paaki tagasi pumbapeasse ronimise asemel. Korras klapp peab "üisema) hakkama pumbates. Saskal on see vastikult kitsas vahes, kuid konbtrollimiseks tuleb see lahti võtta. Vaadake siis, et kuuli ära ei kaota!MetsaVikat kirjutas: ...
Pumbal pidi kuskil korgi taga mingi vedru olema ja kui see pooleks läheb, siis pidi täpselt samamoodi tegema.
...
Samas ei peas ka käsipumbaga löömine piisavat rõhku tekitama - sama süsteeni ju täidetakse.
Aga vanatehnikal on kõik võimalik. Minagi panustan õhulekkele, tõenäoliselt peenfiltri kopsiku servatihendi vahelt. See alukopsik on õrn ning tihend halb. Leke selles tsoonis on pigem ostetud omadus kui rike
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...