See O2 nõue. Ehk ainult piduritega haagistel. Tegelikult hästi loogiline. Peamine eesmärk tagada see, et käru haarduvus ei jääks tuntavalt alla auto haarduvusele. Vastasel juhul võib inertspiduritega tulla ette olukord, kus käru rattad plokki lähevad, sest autol ju pidamist on.. Kui aga juht sellest kohe aru ei saa, siis plokkis ratastega käru pidurdava auto järel lõpetab üsna tõenäoliselt kas kraavis või vastassuunas.honkomees kirjutas:OT aga palun andke viide seadusepügalale. Kas see käib ka kerghaagise kohta? Oma kärule on küll teised rattad olemas aga rendist võtta ei saagi? Ja kas kärul peavad ka talverehvid (M+S) olema, vähemalt vanasti võis kärul all olla suva sh suve rehv ...ricardo kirjutas:.... Aga pead ka arvestama sellega, et juhul kui käru sappa võtad, siis seaduse järgi nii vedukil kui haagisel koos kas naelad või mitte. Tean mitut inimest, kes said eelmine talv trahvikviitungi härradelt pihku.
K: BFG M/T KM2 talvel?
Moderaator: Moderators
Re: K: BFG M/T KM2 talvel?
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: K: BFG M/T KM2 talvel?
Kuna mullu just vaidlesin ülevaatajatega, kui läksin naastudega kerghaagise ja naastamata rehvidega autoga ülevaatusele, siis otsisin välja (allikas). See teadmine võiks talvel haagist vedades käepärast olla:honkomees kirjutas:OT aga palun andke viide seadusepügalale...ricardo kirjutas:.... Aga pead ka arvestama sellega, et juhul kui käru sappa võtad, siis seaduse järgi nii vedukil kui haagisel koos kas naelad või mitte. Tean mitut inimest, kes said eelmine talv trahvikviitungi härradelt pihku.
Kood 507. Naastrehv
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõidukil või eritalituse sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O2 kategooria haagist vedaval vedukil on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui O2 kategooria haagist vedaval vedukil on naastamata talverehvid, peavad naastamata talverehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N2, N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid. Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata.
Ehk siis mina loen ka välja, nagu olli, et kerghaagisel ei pea olema talvel naastud, kui autol on. Ja tuleb välja et kerghaagisel (O1) ei pea isegi M+S olema:
Kood 501. Üldnõuded sõiduki rehvile
3) M1, N1 ja O2 kategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini
kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega);
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: BFG M/T KM2 talvel?
Jälle hea teada. See ka natuke loogilisem nõue, kui et igal kerghaagisel.olli kirjutas: See O2 nõue. Ehk ainult piduritega haagistel.
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: K: BFG M/T KM2 talvel?
Kas ma saan õigesti aru, et N2-kategooria autol polegi talverehvid kohustuslikud..??
F-250XLT 7,3D
Re: K: BFG M/T KM2 talvel?
Nii on.eerik2 kirjutas:Kas ma saan õigesti aru, et N2-kategooria autol polegi talverehvid kohustuslikud..??