Haagise kaotus
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Haagise kaotus
Huvitav haagise kaotus:
http://tartu.postimees.ee/3293479/fotod ... lusonnetus
Tunub,et tiisel pole vist mitte murdunud, vaid mingi poltrliides on järgi andnud.
http://tartu.postimees.ee/3293479/fotod ... lusonnetus
Tunub,et tiisel pole vist mitte murdunud, vaid mingi poltrliides on järgi andnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Haagise kaotus
Jääb vaid ülemise jõude tänada, et selline korralikul kiirusel vastuliikuv järelhaagis mõnda sõiduautosse sisse ei põrutanud ja järjekordse noore pere hauda kaasa ei võtnud Aga, ega need lätakad-leedukad ongi natuke sellised pohuistid. Meil käib pidevalt 1 läti firma sandwitch paneele Lätti viimas...no need tagaluuk veokid ei kannata absull kriitikat - rehve pole ollagi, seistes jääb maha erinevad vedelikke ja seda korralikult, tagaluuk lukustatakse traadiga, jne... Hull värk. Ise ei julgeks sellistega ühest Tartu otsast teise otsa Kuusakoskissegi sõita.Landy kirjutas:Huvitav haagise kaotus:
http://tartu.postimees.ee/3293479/fotod ... lusonnetus
Tunub,et tiisle pole vist mitte murdunud, vaid mingi poltrliides on järgi andnud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Haagise kaotus
Ma ei välistaks pikendatava tiisli kasutamist. Pahatihti pole teleskoobi käiku piirama vaevutud ning poldi läbikulumisel/-lõikamisel jooksebki tiisel mantlist välja ja käru jätkab oma teed.Landy kirjutas:Huvitav haagise kaotus:
http://tartu.postimees.ee/3293479/fotod ... lusonnetus
Tunub,et tiisle pole vist mitte murdunud, vaid mingi poltrliides on järgi andnud.
Kesse ikka hakkab kerghaagisele pidureid panema, eksole...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Haagise kaotus
Tiisli all peaks olema turvatross, mis omakorda on raami küljes kinni.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Haagise kaotus
Palju tahetud, see tõstab ju kaalu ja hinda ning jääb maakera nurga taha kinni kogu aeg.smurhv kirjutas:Tiisli all peaks olema turvatross, mis omakorda on raami küljes kinni.
Säärase mõõduga asi võiks ikka olla korralik piduritega O2, mitte räigelt üle koormatud "kerghaagis".
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Haagise kaotus
Teedel liikuvaid kärutajaid vaadates on "killerkärud" * päris popid ja enamus kohalikud. Antud juhul mahub see ragamant ehk isegi 750 kg sisse aga sellise kuudi pinnaga lammutavad tuule jõud konstruktsiooni arvestatavalt.
* killerkäru= 2 teljeline, tugevndatud raamiga, suure kandejõuga/koormaga, piduriteta "kerghaagis", kusjuures enamus sõiduka rehve kannatavad tonn/telg, "c" oluliselt rohkem, seega kaheteljeline kerghaagis on juba konstrueeritud inimeste ohustamiseks.Poolteist tonni kerghaagisel on sama normaalne kui 15 inimest sedaanis.
* killerkäru= 2 teljeline, tugevndatud raamiga, suure kandejõuga/koormaga, piduriteta "kerghaagis", kusjuures enamus sõiduka rehve kannatavad tonn/telg, "c" oluliselt rohkem, seega kaheteljeline kerghaagis on juba konstrueeritud inimeste ohustamiseks.Poolteist tonni kerghaagisel on sama normaalne kui 15 inimest sedaanis.
Tehtud, mõeldud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Haagise kaotus
Nii hinnalised (loe: kergetest materjalidest) need rattad haagises vist siiski ei olnud. Haagise ja tendi kaal ise on juba 450 kandis... Harju keskmine ratas on vist kilot 25?totu kirjutas: ...
Antud juhul mahub see ragamant ehk isegi 750 kg sisse aga sellise kuudi pinnaga lammutavad tuule jõud konstruktsiooni arvestatavalt.
...
Õnnelikult lõpopenud õnnetus iseenesest, kannatasid vaid plast ja plekk.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Haagise kaotus
Kunagi olid veokatel ( rekkadeks neid vist nimetada ei saa ) turvaketid haagistel, väiksematel massinatel trossid ( ei kaalu see trossi jupp miskit ja annab sedasigi sättida, et maakera nuka taha kinni ei jääks) aga pole moodne enam miskipärast. Kui oleks moodne, oleks "killerkärusid" palju vähem.v6sa kirjutas:Palju tahetud, see tõstab ju kaalu ja hinda ning jääb maakera nurga taha kinni kogu aeg.smurhv kirjutas:Tiisli all peaks olema turvatross, mis omakorda on raami küljes kinni.
Säärase mõõduga asi võiks ikka olla korralik piduritega O2, mitte räigelt üle koormatud "kerghaagis".
Pole ju 100 prossa garanti, et käru tagant minema ei pane, lihtsalt pole.
Olen kahel korral kõrval istmel nö kaasa sõitja olnud kui käru on irdunud, õnneks väiksel kiirusel ja ilma tõsiste tagajärgedeta.
XC 70
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Haagise kaotus
Ei ole märganud, et oleks kasutusel vedukist kuni haagiseraamini ulatuvat trossi/ketti. Haakepeast tiislini küll, kuid antud hetkel haakepea koos tiisli esimese poolega oli kenasti bussi küljes. Pooldus aga tiisel...puhvel kirjutas: Kunagi olid veokatel ( rekkadeks neid vist nimetada ei saa ) turvaketid haagistel, väiksematel massinatel trossid ( ei kaalu see trossi jupp miskit ja annab sedasigi sättida, et maakera nuka taha kinni ei jääks) aga pole moodne enam miskipärast. Kui oleks moodne, oleks "killerkärusid" palju vähem.
Pole ju 100 prossa garanti, et käru tagant minema ei pane, lihtsalt pole.
Olen kahel korral kõrval istmel nö kaasa sõitja olnud kui käru on irdunud, õnneks väiksel kiirusel ja ilma tõsiste tagajärgedeta.
Teleskoopilise tiisliga haagistel olen näinud küll toru sees olevat trossi, mis ei lase sisemisel torul päris välja joosta, kui pikenduse lukustus petab.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...