fanatt kirjutas:
...
Ise küsid, ise vastad.
Jutu point on selles, et ei ole võimalik öelda võta see rihm ja pane üle selle nurga ja tõmba nii kõvasti kinni.
...
Ehk Sinu arvates peaks ka tööriistakasti kinnitamisest rääkima ainult ametikoolituse läbinud profid? Aga lase siis tulla:
1) alusele laotud kivide kinnitamine;
2) kümnekonna laua kinnitamine. Kastitäis on lihtne kinni tõmmata, aga paar tükki koormasse sundida juba huvitavam ;
3) paari täidetud 200-l vaadi kinnitamine. Ühe paned kenasti selilikeeratud aluse jalgade vahele aga paariga saab juba nalja;
4) mõne ehitusplaadi kinnitamine;
5) pooletonnise BigBagi kinnitamine.
Need on esimesed viis probleemset asja, mida mina olen pidanud nuputama. Tõsi, enamasti kerghaagise ja mitte maasturikasti kõrval seistes.
Ning ärme räägime sellest, et raske asi ei lähe kuhugi. Läheb ja just kõige ebasobivamal hetkel.
Minu pandud link on selles mõttes halb, et tegeleb kaks suurusjärku liiga suurte asjadega. Siin teemas ei küsitud 25-tonnise treipingi kinnitamise kohta, vaid paarikümnekilose gaasiballooni kohta. Põhimõtted ja füüsika on samad küll mõlemal juhul, kuid väikeste asjade puhul tekib oht kinnitamisega "asi" ära tappa... Gaasiballooniga seda muret pole, kuid igasugu õrnem kaup kahjustub viietonnise rihma käristi tõmbest üllatavalt kergesti
Ma olen endiselt seda meelt, et põhimõtteid saab edasi anda ka ilma konkreetset asja täpsustamata. Eriti "kümnete kilode klassis"
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...