Rehvide demontaaž
Moderaator: Moderators
Rehvide demontaaž
Ei osanud kusagile teemasse lahterdada. Oleks vaja vanadelt vene veoka velgedelt rehvid maha saada. Põletamist, kummipinke, vitste eemaldamist mitte pakkuda. Kas ketaslõikuri või tiigersaega on keegi proovinud või osakab paremaid variante pakkuda?
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
- Asukoht: Soome / Heinola
Re: Rehvide demontaaž
Tiiger ei jaksa rehvis olevaid trosse läbi kakata, rellakas kardan et pòleb sul käte vahel ära. Kui vaja rehvid velgede servadest lahti saada, siis nòukaaegadel kasutasin 8-8 cm-st nurkrauda ja 10 kg-st kuvaldat, alati toimis.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Re: Rehvide demontaaž
Kui rehve tahad velgedelt maha saada, pead vitsad ikka enne eest ära võtma. See ju kõige lihtsam töö asja juures. Edasi nagu kasutaja jyrgen mainis siis nurkraud ja kuvalda. Kui väga kaua rehvid peal olnud, siis saad natuke ikka ise ka sooja.MARX kirjutas:Ei osanud kusagile teemasse lahterdada. Oleks vaja vanadelt vene veoka velgedelt rehvid maha saada. Põletamist, kummipinke, vitste eemaldamist mitte pakkuda. Kas ketaslõikuri või tiigersaega on keegi proovinud või osakab paremaid variante pakkuda?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Rehvide demontaaž
Ketaslõikuriga hakkab rõvedalt tossama.
Osta tiigersaele metallitera otsa ja anna minna.
Osta tiigersaele metallitera otsa ja anna minna.
Re: Rehvide demontaaž
Õlitunkrauaga saab kah lahti suruda, kui on kuhu vahele panna.
Isal käis kunagu garaaziukse auku selliselt, et ratas pikali tunk peale ja tungi pealt läks pruss, mis ulatus ukseava ülesse silluse vastu.
Isal käis kunagu garaaziukse auku selliselt, et ratas pikali tunk peale ja tungi pealt läks pruss, mis ulatus ukseava ülesse silluse vastu.
Re: Rehvide demontaaž
See pruss võib sedasi valusalt vastu tatti tulla kui matsu ei jaga, parem mitte soovitada avalikult, inimesed võivad viga saada.Maaks kirjutas:Õlitunkrauaga saab kah lahti suruda, kui on kuhu vahele panna.
Isal käis kunagu garaaziukse auku selliselt, et ratas pikali tunk peale ja tungi pealt läks pruss, mis ulatus ukseava ülesse silluse vastu.
XC 70
Re: Rehvide demontaaž
Välitingimustes piisas ka (veoka)rattaga pealesõitmisest, et veljelt lahti saada. Seisnud ja roostes ratast ei pruugi kuvaldaga lahti saada.
Igasugu lõikamised jm vägivaldsed lahendused ei toimi, proovitud.
Igasugu lõikamised jm vägivaldsed lahendused ei toimi, proovitud.
Re: Rehvide demontaaž
Võib proovida veljet lõigata ketaslõikuriga, kui veljed metalli lähevad
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Re: Rehvide demontaaž
Kõige mõistlikum ikka vitsad maha ja vinkel ja kuvalda. Kunagi sai tehtud ja kahekesi koos õlle joomise ja mölisemisega plõnnisime gaz-i velgi poole päevaga mingi 20 tk maha. Lõigates kulub aega ja vaeva oluliselt rohkem.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Rehvide demontaaž
Vastupidiselt teemaalgataja soovidele peab tõdema, et velge ja rehvi kahjustamata vitste äravõtmisest ei pääse. Mõni vana rehv on nõnna kinni, et tervelt kätte ei anna. Vinkilga peksad ääre puruks. Rellaka ja mootorsaega õige kettta või ketiga võib pooleks saagida, kuid see on ebamõistlik, äär jääb ikka alles.
Tiigersaega annab tükk aega nühkida, kuid vähemalt ei sula kumm nii palju. Kõige mõistlikum on siiski ratas kärru tõsta ja pinki viia. Kodus võib ka leeklambiga velge kuumutada, kuniks üks koht lahti annab põrutada, edasi tuleb kergemalt. Endalgi vedeleb üks 53 velg kinnise rehviga, peale tunnist jamamist loobusin ja ootab pinki minemist. @ nooruses autobaasis ühe suve veokate rehve teinud. MAZ tagumine sisemine ..., kes teind, see teab.
Tiigersaega annab tükk aega nühkida, kuid vähemalt ei sula kumm nii palju. Kõige mõistlikum on siiski ratas kärru tõsta ja pinki viia. Kodus võib ka leeklambiga velge kuumutada, kuniks üks koht lahti annab põrutada, edasi tuleb kergemalt. Endalgi vedeleb üks 53 velg kinnise rehviga, peale tunnist jamamist loobusin ja ootab pinki minemist. @ nooruses autobaasis ühe suve veokate rehve teinud. MAZ tagumine sisemine ..., kes teind, see teab.
Re: Rehvide demontaaž
Tegemist on tagasilla topeltrehvidega, mille poldid on nii kinni, et anna kannatust. Sellepärast ei saa vitstega toimetada, et tagasillaga tegu.
Re: Rehvide demontaaž
Poldid tulevad kuumaga lahti. Olen ka lihtsalt pooleks keeranud, kui polt on rummu külge nukkide, mitte keermega kinnituv. Aga auto peal rehve demonteerida on huvitav mõte. Puuri augud läbi, pane sealt tross läbi ja teine ots puu külge. Annad gaasi ja ehk tõmbab rehvi veljel ringi. Kui piisavalt viltu olla, siis võib lõpuks ka maha saada. Võta laenutusest parem jõukordisti ja püüa sellega meelitades poldid lahti saada.
Re: Rehvide demontaaž
Teadmata mis autoga tegu siis pakun, et võiks proovida polte/mutlreid ka normaalses mõttes "kinni" keerata.
Eriti kui paistab peal olevat "L" vms täht.
Eriti kui paistab peal olevat "L" vms täht.
Re: Rehvide demontaaž
Mis mõttes? Sa tahad rehvi vahetada veokal ilma ratast alt võtmata või? Minu päev läks nüüd küll paremaksMARX kirjutas:Tegemist on tagasilla topeltrehvidega, mille poldid on nii kinni, et anna kannatust. Sellepärast ei saa vitstega toimetada, et tagasillaga tegu.
Veoka rehv ei tule veljelt mitte mingi valemiga tervelt maha ilma vitsa eemaldamata. Ja kuna rehvi serv on vitsa serva peal, siis tuleb enne rehvi serv vitsa pealt lahti saada.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Rehvide demontaaž
Tõenäoliselt tahab tüüp lihtsalt vana veokat või tagasilda Kuusakoskisse vedada, aga need põrssad ju hakkavad rehvide peale nina kirtsutama.Maaks kirjutas: Mis mõttes? Sa tahad rehvi vahetada veokal ilma ratast alt võtmata või? Minu päev läks nüüd küll paremaks
Minu meelest on sellisel puhul lihtsaim ja kiireim vahend gaasi- või plasmalõikur. Kui tegu on vanarauaga, siis lõigata läbi pinnad veljeavade vahelt, kui asi läheb kasutusse, siis kõigepealt pealmised mutrid puruks, välimine ratas ära, ning sisemised mutrid peaks sellise kuumutamise peale küll normaalselt lahti tulema.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com