Rehvide demontaaž

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaatorid: jr, ennukas, Daniel, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, hulkur, kala, Moderators

MARX
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: L Apr 15, 2006 2:43 pm

Rehvide demontaaž

PostitusPostitas MARX » K Juun 11, 2014 12:51 pm

Ei osanud kusagile teemasse lahterdada. Oleks vaja vanadelt vene veoka velgedelt rehvid maha saada. Põletamist, kummipinke, vitste eemaldamist mitte pakkuda. Kas ketaslõikuri või tiigersaega on keegi proovinud või osakab paremaid variante pakkuda?
jyrgen
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: L Okt 01, 2011 12:19 pm
Asukoht: Soome / Heinola
Kontakt:

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas jyrgen » K Juun 11, 2014 1:07 pm

Tiiger ei jaksa rehvis olevaid trosse läbi kakata, rellakas kardan et pòleb sul käte vahel ära. Kui vaja rehvid velgede servadest lahti saada, siis nòukaaegadel kasutasin 8-8 cm-st nurkrauda ja 10 kg-st kuvaldat, alati toimis.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2876
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas ibra » K Juun 11, 2014 1:44 pm

MARX kirjutas:Ei osanud kusagile teemasse lahterdada. Oleks vaja vanadelt vene veoka velgedelt rehvid maha saada. Põletamist, kummipinke, vitste eemaldamist mitte pakkuda. Kas ketaslõikuri või tiigersaega on keegi proovinud või osakab paremaid variante pakkuda?

Kui rehve tahad velgedelt maha saada, pead vitsad ikka enne eest ära võtma. See ju kõige lihtsam töö asja juures. Edasi nagu kasutaja jyrgen mainis siis nurkraud ja kuvalda. Kui väga kaua rehvid peal olnud, siis saad natuke ikka ise ka sooja. :D
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Sten
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: K Dets 11, 2013 10:08 am

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas Sten » K Juun 11, 2014 2:24 pm

Ketaslõikuriga hakkab rõvedalt tossama.
Osta tiigersaele metallitera otsa ja anna minna.
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 915
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas Maaks » K Juun 11, 2014 4:42 pm

Õlitunkrauaga saab kah lahti suruda, kui on kuhu vahele panna.
Isal käis kunagu garaaziukse auku selliselt, et ratas pikali tunk peale ja tungi pealt läks pruss, mis ulatus ukseava ülesse silluse vastu.
________________________________________
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 1877
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas puhvel » K Juun 11, 2014 6:40 pm

Maaks kirjutas:Õlitunkrauaga saab kah lahti suruda, kui on kuhu vahele panna.
Isal käis kunagu garaaziukse auku selliselt, et ratas pikali tunk peale ja tungi pealt läks pruss, mis ulatus ukseava ülesse silluse vastu.


See pruss võib sedasi valusalt vastu tatti tulla kui matsu ei jaga, parem mitte soovitada avalikult, inimesed võivad viga saada.
ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b
al
True Off Roader!
Postitusi: 1123
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas al » N Juun 12, 2014 12:08 am

Välitingimustes piisas ka (veoka)rattaga pealesõitmisest, et veljelt lahti saada. Seisnud ja roostes ratast ei pruugi kuvaldaga lahti saada.

Igasugu lõikamised jm vägivaldsed lahendused ei toimi, proovitud.
Kasutaja avatar
Faric
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 112
Liitunud: K Okt 31, 2012 10:15 am
Asukoht: Tartu

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas Faric » N Juun 12, 2014 7:36 am

Võib proovida veljet lõigata ketaslõikuriga, kui veljed metalli lähevad
Toyota LC HJ60 -83
Trooper 3.0D -99
BMW X5 E53 3.0D
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas heints » N Juun 12, 2014 10:59 am

Kõige mõistlikum ikka vitsad maha ja vinkel ja kuvalda. Kunagi sai tehtud ja kahekesi koos õlle joomise ja mölisemisega plõnnisime gaz-i velgi poole päevaga mingi 20 tk maha. Lõigates kulub aega ja vaeva oluliselt rohkem.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
PSV
ilus päev elamiseks
Postitusi: 284
Liitunud: P Dets 31, 2006 4:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas PSV » N Juun 12, 2014 12:40 pm

Vastupidiselt teemaalgataja soovidele peab tõdema, et velge ja rehvi kahjustamata vitste äravõtmisest ei pääse. Mõni vana rehv on nõnna kinni, et tervelt kätte ei anna. Vinkilga peksad ääre puruks. Rellaka ja mootorsaega õige kettta või ketiga võib pooleks saagida, kuid see on ebamõistlik, äär jääb ikka alles.
Tiigersaega annab tükk aega nühkida, kuid vähemalt ei sula kumm nii palju. Kõige mõistlikum on siiski ratas kärru tõsta ja pinki viia. Kodus võib ka leeklambiga velge kuumutada, kuniks üks koht lahti annab põrutada, edasi tuleb kergemalt. Endalgi vedeleb üks 53 velg kinnise rehviga, peale tunnist jamamist loobusin ja ootab pinki minemist. @ nooruses autobaasis ühe suve veokate rehve teinud. MAZ tagumine sisemine ..., kes teind, see teab.
MARX
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 139
Liitunud: L Apr 15, 2006 2:43 pm

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas MARX » N Juun 12, 2014 2:06 pm

Tegemist on tagasilla topeltrehvidega, mille poldid on nii kinni, et anna kannatust. Sellepärast ei saa vitstega toimetada, et tagasillaga tegu.
PSV
ilus päev elamiseks
Postitusi: 284
Liitunud: P Dets 31, 2006 4:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas PSV » N Juun 12, 2014 4:03 pm

Poldid tulevad kuumaga lahti. Olen ka lihtsalt pooleks keeranud, kui polt on rummu külge nukkide, mitte keermega kinnituv. Aga auto peal rehve demonteerida on huvitav mõte. Puuri augud läbi, pane sealt tross läbi ja teine ots puu külge. Annad gaasi ja ehk tõmbab rehvi veljel ringi. Kui piisavalt viltu olla, siis võib lõpuks ka maha saada. Võta laenutusest parem jõukordisti ja püüa sellega meelitades poldid lahti saada.
Rannug
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: T Apr 24, 2012 8:36 pm

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas Rannug » N Juun 12, 2014 4:16 pm

Teadmata mis autoga tegu siis pakun, et võiks proovida polte/mutlreid ka normaalses mõttes "kinni" keerata.
Eriti kui paistab peal olevat "L" vms täht.
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 915
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas Maaks » N Juun 12, 2014 4:38 pm

MARX kirjutas:Tegemist on tagasilla topeltrehvidega, mille poldid on nii kinni, et anna kannatust. Sellepärast ei saa vitstega toimetada, et tagasillaga tegu.

Mis mõttes? Sa tahad rehvi vahetada veokal ilma ratast alt võtmata või? Minu päev läks nüüd küll paremaks :lol:
Veoka rehv ei tule veljelt mitte mingi valemiga tervelt maha ilma vitsa eemaldamata. Ja kuna rehvi serv on vitsa serva peal, siis tuleb enne rehvi serv vitsa pealt lahti saada.
________________________________________
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1756
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Rehvide demontaaž

PostitusPostitas isakene » N Juun 12, 2014 5:04 pm

Maaks kirjutas:Mis mõttes? Sa tahad rehvi vahetada veokal ilma ratast alt võtmata või? Minu päev läks nüüd küll paremaks :lol:


Tõenäoliselt tahab tüüp lihtsalt vana veokat või tagasilda Kuusakoskisse vedada, aga need põrssad ju hakkavad rehvide peale nina kirtsutama.

Minu meelest on sellisel puhul lihtsaim ja kiireim vahend gaasi- või plasmalõikur. Kui tegu on vanarauaga, siis lõigata läbi pinnad veljeavade vahelt, kui asi läheb kasutusse, siis kõigepealt pealmised mutrid puruks, välimine ratas ära, ning sisemised mutrid peaks sellise kuumutamise peale küll normaalselt lahti tulema.
Patrol, Pajero, Trooper, Sportage kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist