Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
sultan
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: L Veebr 23, 2013 5:27 pm

Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas sultan »

Tervitus,

Cheroga jäin põllul kinni kuni põlvekõrguse lume sisse. Ükski 4wd režiim ei aidanud. Rehvid BF (naastudeta), tõstetud kere, otseselt põhja peale seisma ei jäänud, aga edasi ka ei liikunud. Kerge naabrimehe käsitsi tõukamisega sain tagurpidi välja.

Shoot :)
Viimati muutis sultan, K Aug 07, 2013 10:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Praks1 »

Lase rehvid täiesti tühjaks ja sõidab,aga see eeldab rehvilukke.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Werner
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: T Veebr 19, 2013 6:12 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Werner »

Ise olen samamoodi algaja ja sama jama läbi teinud. Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas tyyp07 »

Werner kirjutas:Ise olen samamoodi algaja ja sama jama läbi teinud. Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
Aga nii ju ongi kui sul diffri lukke või LSD-d sildades pole.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Movistar »

Werner kirjutas:Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
Selle vastu aitavad veidi difrilukud aga lohutan teid sellega,et kõik masinad liiguvad lumes kehvasti ja poole meetrises lumes ei liigu enamus üldse kuhugi ja kui liiguvad,siis väga aeglaselt.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Werner
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: T Veebr 19, 2013 6:12 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Werner »

Lähitulevikus vahetan LSD kettad ära 130€ toppartsis. Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas TiitR »

Werner kirjutas:Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
Kuidas nii? LSD tööpõhimõte ju ongi selles, et kui 1 ratas libisema kukub, haagitakse teine järgi?
Kasutaja avatar
Werner
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: T Veebr 19, 2013 6:12 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Werner »

TiitR võibolla ma eksin aga mina olen aru saanud, et LSD töötab nii, et mõlemad silla rattad on omavahel pidevalt haagitud. Juhul kui rataste gripierinevus ületab LCD ketaste oma siis hakkavad need läbi libisema. Paranda mind kui ma eksin.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Praks1 »

LSD on jah libisemise peale üles ehitatud,kuid,kui on õige õli ja korras kettad,ei tohiks lume ja jäise kruusaga mingeid probleeme olla.
Nagu enne kirjutasin,siis,lumi ja liiv on väga sarnased,mida tühjem on rehv,seda kaugemale sõidad,poleks ise kah uskunud,kui hullult see mõjub,aga lõpuks,kui ventiilid üldse taskus olid,siis sõitsime seal,kus enne olime 1,5h vintsinud :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Werner
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: T Veebr 19, 2013 6:12 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Werner »

Küsimus veel, et kui rehvilukk peal ja rehvid tühjana sõita, kas see on väga suur hoop rehvitervisele? Kas pärast peab mööda raudteed koju sõitma?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas TiitR »

Werner kirjutas:Küsimus veel, et kui rehvilukk peal ja rehvid tühjana sõita, kas see on väga suur hoop rehvitervisele? Kas pärast peab mööda raudteed koju sõitma?
Keegi ei käsi ju rehve päris tühjaks lasta, ikka ainult tühjemaks :wink: Aga ses suhtes on õigus, et ka pooltühi rehv kipub veljelt maha viskama :D .
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas TiitR »

Werner kirjutas:TiitR võibolla ma eksin aga mina olen aru saanud, et LSD töötab nii, et mõlemad silla rattad on omavahel pidevalt haagitud. Juhul kui rataste gripierinevus ületab LCD ketaste oma siis hakkavad need läbi libisema. Paranda mind kui ma eksin.
Toksi või googlesse Limited Slip Differential ja head lugemist :wink: : http://www.club4ag.com/faq_and_tech_pag ... al_101.htm

Näide: http://www.youtube.com/watch?v=YCe_OH-GmJU
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas rt23 »

TiitR kirjutas:
Werner kirjutas:Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
Kuidas nii? LSD tööpõhimõte ju ongi selles, et kui 1 ratas libisema kukub, haagitakse teine järgi?
Vastupidi, kui ühele rattale koormus liiga suureks läheb siis haagib end lahti.

Praeguses poolemeetrises lumes pole tavarehvide ja tavaautoga midagi teha. Just käisin On küll mõlemad lukud aga lõpuks ikka jääb sillale kinni, kuna all paras kõva ja tihke koorik. Paari tunnisest üritusest kujunes 2 päeva vintsimist ja kühveldamist :twisted: Lumi oli kohati nii sügav et jäi munadest napp 10cm veel puudu, pagana kahju et pidimasinat parasjagu kaasas polnud.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas kalleo »

Üritus sõita tavaseades, tavarehvidega ja aint lsd lukuga masinaga pisut kaugemale kui eelmine kord lõppes seisuga kaks ratast õhus külmunud hange peal hängides. Kulus veerandtunnike, et raudlabid lõpuks kere alt läbi käima hakkas. Siis 4LO ja piduriga seda va vaesemehe lukku. Toimis! Tehtud! Sel korral veel kuuseoksi, lumekette ja lihtsalt nime poolest vintse tarvis ei läinud.

Et, küsiks kas, kui rattad on lolli järjekindlusega juba "põhjani" kraapinud kas siis on rehvidest liigse tuule väljalaskmisest enam tolku selleks, et lumeaugust välja ukerdada? Tundub kuidagi kahtlane avantüür olema... Või kui alla riskib rõhku lasta, kui rehvilukke pole?

Pilt
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Jupats
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: P Dets 09, 2012 10:36 am
Asukoht: Tiskre

Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?

Postitus Postitas Jupats »

sultan kirjutas:Tervitus,

Cheroga jäin põllul kinni kuni põlvekõrguse lume sisse. Ükski 4wd režiim ei aidanud. Rehvid BF (naastudeta), tõstetud kere, otseselt põhja peale seisma ei jäänud, aga edasi ka ei liikunud. Kerge naabrimehe käsitsi tõukamisega sain tagurpidi välja.

Shoot :)

Härra Sultanil on väga ilus auto! ( Loe : Ila hakkas tilkuma) :)
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”