Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Moderaator: Moderators
Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Tervitus,
Cheroga jäin põllul kinni kuni põlvekõrguse lume sisse. Ükski 4wd režiim ei aidanud. Rehvid BF (naastudeta), tõstetud kere, otseselt põhja peale seisma ei jäänud, aga edasi ka ei liikunud. Kerge naabrimehe käsitsi tõukamisega sain tagurpidi välja.
Shoot
Cheroga jäin põllul kinni kuni põlvekõrguse lume sisse. Ükski 4wd režiim ei aidanud. Rehvid BF (naastudeta), tõstetud kere, otseselt põhja peale seisma ei jäänud, aga edasi ka ei liikunud. Kerge naabrimehe käsitsi tõukamisega sain tagurpidi välja.
Shoot
Viimati muutis sultan, K Aug 07, 2013 10:36 pm, muudetud 1 kord kokku.
-------------------------------------
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Minu 4X4 ajalugu:
RAM 1500
Frontera Sport A 2,0i 31" AT (ex)
Cherokee XJ 4,0 31" SpecTrck (ex)
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Lase rehvid täiesti tühjaks ja sõidab,aga see eeldab rehvilukke.
Proto
53951597
53951597
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Ise olen samamoodi algaja ja sama jama läbi teinud. Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Aga nii ju ongi kui sul diffri lukke või LSD-d sildades pole.Werner kirjutas:Ise olen samamoodi algaja ja sama jama läbi teinud. Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Selle vastu aitavad veidi difrilukud aga lohutan teid sellega,et kõik masinad liiguvad lumes kehvasti ja poole meetrises lumes ei liigu enamus üldse kuhugi ja kui liiguvad,siis väga aeglaselt.Werner kirjutas:Pead pani kratsima asjaolu, et kaapima jäid ees vasak ja taga parem rehv ja kogu lugu.
HM Racing Team
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Lähitulevikus vahetan LSD kettad ära 130€ toppartsis. Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Kuidas nii? LSD tööpõhimõte ju ongi selles, et kui 1 ratas libisema kukub, haagitakse teine järgi?Werner kirjutas:Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
TiitR võibolla ma eksin aga mina olen aru saanud, et LSD töötab nii, et mõlemad silla rattad on omavahel pidevalt haagitud. Juhul kui rataste gripierinevus ületab LCD ketaste oma siis hakkavad need läbi libisema. Paranda mind kui ma eksin.
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
LSD on jah libisemise peale üles ehitatud,kuid,kui on õige õli ja korras kettad,ei tohiks lume ja jäise kruusaga mingeid probleeme olla.
Nagu enne kirjutasin,siis,lumi ja liiv on väga sarnased,mida tühjem on rehv,seda kaugemale sõidad,poleks ise kah uskunud,kui hullult see mõjub,aga lõpuks,kui ventiilid üldse taskus olid,siis sõitsime seal,kus enne olime 1,5h vintsinud
Nagu enne kirjutasin,siis,lumi ja liiv on väga sarnased,mida tühjem on rehv,seda kaugemale sõidad,poleks ise kah uskunud,kui hullult see mõjub,aga lõpuks,kui ventiilid üldse taskus olid,siis sõitsime seal,kus enne olime 1,5h vintsinud
Proto
53951597
53951597
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Küsimus veel, et kui rehvilukk peal ja rehvid tühjana sõita, kas see on väga suur hoop rehvitervisele? Kas pärast peab mööda raudteed koju sõitma?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Keegi ei käsi ju rehve päris tühjaks lasta, ikka ainult tühjemaks Aga ses suhtes on õigus, et ka pooltühi rehv kipub veljelt maha viskama .Werner kirjutas:Küsimus veel, et kui rehvilukk peal ja rehvid tühjana sõita, kas see on väga suur hoop rehvitervisele? Kas pärast peab mööda raudteed koju sõitma?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Toksi või googlesse Limited Slip Differential ja head lugemist : http://www.club4ag.com/faq_and_tech_pag ... al_101.htmWerner kirjutas:TiitR võibolla ma eksin aga mina olen aru saanud, et LSD töötab nii, et mõlemad silla rattad on omavahel pidevalt haagitud. Juhul kui rataste gripierinevus ületab LCD ketaste oma siis hakkavad need läbi libisema. Paranda mind kui ma eksin.
Näide: http://www.youtube.com/watch?v=YCe_OH-GmJU
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Vastupidi, kui ühele rattale koormus liiga suureks läheb siis haagib end lahti.TiitR kirjutas:Kuidas nii? LSD tööpõhimõte ju ongi selles, et kui 1 ratas libisema kukub, haagitakse teine järgi?Werner kirjutas:Aga siiski kui üks ratas on kareda peal ja teine libedal siis ei tohiks LSD-st väga toku olla?
Praeguses poolemeetrises lumes pole tavarehvide ja tavaautoga midagi teha. Just käisin On küll mõlemad lukud aga lõpuks ikka jääb sillale kinni, kuna all paras kõva ja tihke koorik. Paari tunnisest üritusest kujunes 2 päeva vintsimist ja kühveldamist Lumi oli kohati nii sügav et jäi munadest napp 10cm veel puudu, pagana kahju et pidimasinat parasjagu kaasas polnud.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
Üritus sõita tavaseades, tavarehvidega ja aint lsd lukuga masinaga pisut kaugemale kui eelmine kord lõppes seisuga kaks ratast õhus külmunud hange peal hängides. Kulus veerandtunnike, et raudlabid lõpuks kere alt läbi käima hakkas. Siis 4LO ja piduriga seda va vaesemehe lukku. Toimis! Tehtud! Sel korral veel kuuseoksi, lumekette ja lihtsalt nime poolest vintse tarvis ei läinud.
Et, küsiks kas, kui rattad on lolli järjekindlusega juba "põhjani" kraapinud kas siis on rehvidest liigse tuule väljalaskmisest enam tolku selleks, et lumeaugust välja ukerdada? Tundub kuidagi kahtlane avantüür olema... Või kui alla riskib rõhku lasta, kui rehvilukke pole?
Et, küsiks kas, kui rattad on lolli järjekindlusega juba "põhjani" kraapinud kas siis on rehvidest liigse tuule väljalaskmisest enam tolku selleks, et lumeaugust välja ukerdada? Tundub kuidagi kahtlane avantüür olema... Või kui alla riskib rõhku lasta, kui rehvilukke pole?
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: Jäin lumme kinni, kuidas ja mida parendada?
sultan kirjutas:Tervitus,
Cheroga jäin põllul kinni kuni põlvekõrguse lume sisse. Ükski 4wd režiim ei aidanud. Rehvid BF (naastudeta), tõstetud kere, otseselt põhja peale seisma ei jäänud, aga edasi ka ei liikunud. Kerge naabrimehe käsitsi tõukamisega sain tagurpidi välja.
Shoot
Härra Sultanil on väga ilus auto! ( Loe : Ila hakkas tilkuma)