Haagisekonksu kõrgus

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas v6sa »

CaveMan kirjutas:...
Kaheteljelise haagisega linnas, igal kiirusel, sõites haagis jõnksutab autot ette-taha suunas omajagu palju
...
Kas sel haagisel pidurid ikka töötavad? Kui veopea enne pidurite lõplikku rakendumist põhja jookseb, siis paugub ka mehemoodi. :cry: Kas aeglustades-pidurdades käib järsk nõks või vajub haagis vaid natuke selga ja hakkab ise tuntavalt pidurdama?
Korras piduritega haagist ei ole pidurdamisel praktiliselt tunda :idea:

Näha aga küll:
https://www.youtube.com/watch?v=pR9rVALw5ck
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
CaveMan
True Off Roader!
Postitusi: 1042
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Peetri
Kontakt:

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas CaveMan »

Pidurid korras. Töötavad nii nagu sa korras pidureid kirjeldad.
Ma arvan, et minu joaks on teema ammendunud. Sain teie käest motivatsiooni haagis hooldusesse viia ja kuna see on nüüd parimas korras mis olla saab, siis sellega vähemalt süda rahul ja sõit julgem.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas v6sa »

CaveMan kirjutas: ...
Sain teie käest motivatsiooni haagis hooldusesse viia ja kuna see on nüüd parimas korras mis olla saab, siis sellega vähemalt süda rahul ja sõit julgem.
Aga nõksutab edasi?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
CaveMan
True Off Roader!
Postitusi: 1042
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Peetri
Kontakt:

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas CaveMan »

v6sa kirjutas:
CaveMan kirjutas: ...
Sain teie käest motivatsiooni haagis hooldusesse viia ja kuna see on nüüd parimas korras mis olla saab, siis sellega vähemalt süda rahul ja sõit julgem.
Aga nõksutab edasi?
Minu hinnangul vähem kui enne. Ehk võib seda siis normaalseks pidada sellise haagisega ebatasasel teel sõites.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas v6sa »

CaveMan kirjutas: Minu hinnangul vähem kui enne. Ehk võib seda siis normaalseks pidada sellise haagisega ebatasasel teel sõites.
Mõningane sakutamine on normaalne. Mida rohkem on lõtke jõuülekandes (ja mootori kinnitustes), seda hullem see on. Ka jaksitu mootor tekitab hüppamist kiirendamisel.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Ehitaja007
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: R Mai 27, 2016 1:47 pm

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas Ehitaja007 »

Suure autoveotreileriga on see vist veel tähtsam kui kõrgel konks on, 2015 outbackiga vedades on konks normaalsel kõrgusel, aga kui tegu oleks maasturiga siis konks kõrgemal ja kuidas seda muuta nii, et oleks õige koormusega, mitte nii, et treileri tagumisele teljele enamus koormust läheb. Treileriks Respo 1422 kg kandevõimega kaheteljeline madel.
Kellel on kogemusi autotreileriga?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas TiitR »

Ehitaja007 kirjutas:Suure autoveotreileriga on see vist veel tähtsam kui kõrgel konks on, 2015 outbackiga vedades on konks normaalsel kõrgusel, aga kui tegu oleks maasturiga siis konks kõrgemal ja kuidas seda muuta nii, et oleks õige koormusega, mitte nii, et treileri tagumisele teljele enamus koormust läheb. Treileriks Respo 1422 kg kandevõimega kaheteljeline madel.
Kellel on kogemusi autotreileriga?
Auto autoks. Kui on madalam auto, tuuakse konks kõrgemale, kui kõrgem, siis konks vastavalt madalamale. Konksud tehakse valdavalt mudelipõhised ja sellega on arvestatud. Vahe tuleb sisse, kui tehase seades auto "aetakse" kõrgemale, sel juhul pead konksu kõrguse seadmisele loovalt ise lähenema. Minu teada on kusagil ka konksude kõrgusvahemik ära toodud.
indrekkk
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: K Nov 05, 2014 12:27 pm

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas indrekkk »

Kasutan vana teemat.
Tõstetud XJ Cherokee, konksu kuuli kõrgus maast ca 60cm, auguvahe 90mm, tahaks tuua normaalkõrgusele.

Kas on mingit bolt-on lahendust või tuleb mõelda miskine custom offset plaat?

Paar pilti:
https://drive.google.com/file/d/0B3XYJX ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3XYJX ... sp=sharing
ponsik
Mudder
Postitusi: 97
Liitunud: L Veebr 27, 2016 5:05 pm

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas ponsik »

Haagisele kiigega vedrud(nt bussi) ja lumesahk nahui tagant,siis pole mingeid probleeme.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Haagisekonksu kõrgus

Postitus Postitas v6sa »

Ta ei küsinud ju mitte haagise ümberehituse, vaid veokuuli tavakõrgusele viimise kohta.

Tõenäoliselt on kulutõhusam ise vajalik jalg valmis nikerdada, kui tehasetükki leida.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”