Lada 2105 4x4

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Lada 2105 4x4

Postitus Postitas weix2 »

Leidsin Eesti off-road Klubi foorumis ringi kolades ühe vana postituse, millede linkide vaatamine suunurga liikuma pani :lol:
Ja võibolla keegi oskab vähe kommenteerida isendit, mis asi kelle tuuning jne.

Postitatud: Esm Märts 31, 2003 10:01 pm Teema: LADA 2105 4x4

--------------------------------------------------------------------------------

Ets kae millega aegade hämaruses hakkama saadud
http://server.aia.tartu.ee/~indrek/rall ... -4x4_1.jpg

Teise pildi vasakus servas võib tähelepanelik silm tabada Land Rover Defenderi piirjooni
http://server.aia.tartu.ee/~indrek/rall ... v6-4x4.jpg
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

1980-nendate keskel ehitati Leedus neid Lada ralliautosid ,mis olid kahe silla veoga ja keskmootoriga. Auto kaal oli 800-900 kg ja kasutati -06 mootoriplokki. Kubatuur aeti 1860 cc -ni kasutati turbot ,elektroonilist süüdet ja sissepritset ,ning võimsuseks saadi 350hj.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Postitus Postitas Külahull »

ibra kirjutas:1980-nendate keskel ehitati Leedus neid Lada ralliautosid ,mis olid kahe silla veoga ja keskmootoriga. Auto kaal oli 800-900 kg ja kasutati -06 mootoriplokki. Kubatuur aeti 1860 cc -ni kasutati turbot ,elektroonilist süüdet ja sissepritset ,ning võimsuseks saadi 350hj.
Millises ralliklassis neid siis kasutati?? Hiljutises Tehnikamaailmas oli Lada vfts´ist juttu ja netis on seda ka küllaga. Sa ajad ehk midagi segamini.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

Külahull kirjutas:
ibra kirjutas:1980-nendate keskel ehitati Leedus neid Lada ralliautosid ,mis olid kahe silla veoga ja keskmootoriga. Auto kaal oli 800-900 kg ja kasutati -06 mootoriplokki. Kubatuur aeti 1860 cc -ni kasutati turbot ,elektroonilist süüdet ja sissepritset ,ning võimsuseks saadi 350hj.
Millises ralliklassis neid siis kasutati?? Hiljutises Tehnikamaailmas oli Lada vfts´ist juttu ja netis on seda ka küllaga. Sa ajad ehk midagi segamini.
Ma mõtlesin jah Lada Samarat ,mitte neid tagaveolisi 01-07.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17414
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Tegu vist kunagise minu postitusega.
Pildid peaks olem Paris-Dakar rallilt, kui õiegesti mäeltan.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
PriitV
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Jaan 07, 2008 2:33 pm
Asukoht: Tallinn/Noarootsi

Postitus Postitas PriitV »

Tegu on prantslaste Lacroix-Soalhat võistlusautoga VAZ 2105 Proto aastast 1987 Paris-Alger-Dakar rallilt. Kaugele, rääkimata Aafrikast, see auto ei jõudnud, katkestas kohe esimesel lisakatsel Euroopa pinnal 1200 kilomeetrisel ülesõidul Versaille–Barcelona. Põhimõtteliselt oli tegu Poch-Lada ühe ebaõnnestunud katsetusega Nivalt Samarale üleminekul. Niva paugutas Dakaril kõvasti ja 90'te algul polnud ka Poch-Samara üldse mitte paha auto! Nimelt 1990 Ickx/Tarin üld 7., 1991 Auriol-Monnet üld 5., 1992 ja 1993 Servia-Puig üld 8. ja 6. koht. Sellega lõppes ka Lada päris muljetavaldav seeria Dakaril, edasisõideti vähemkuulsaid maratone mitte halvemini!
Nivaga üld 2. ja 3. koht pluss hulk lisakatsete võite jne, tegelikult on Lada tänu prantslastele olnud väga tegija ja karjuvalt alahinnatud automark. Kui mõelda, KES kõik sellega paugutanud on... ehk prantsuse keele mõistjatele palju huvitavat lugemist. Mistahes kujul Ladaga on sõitnud sellised maailma autospordi absoluutsed kuulsused, et iga vähegi fänn kukub neid kuuldes otsekohe Pariisi, LeMansi ja Dakari poole kummardama nagu moslem Meka poole. Meie õnneks on Eestist võttes need kõik samas suunas :D

Pilt
Pilt
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”