Piduritega haagis-mis autol kui palju
Moderaator: Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 69
- Liitunud: R Aug 01, 2008 4:55 pm
- Asukoht: Laitse
Ei oleks arvanud, et mulle viimase 10 a jooksul selgeks saanud asjaolude teatavaks tegemine nii suure poleemika tekitab!
Ja nagu juba oma teises postituses teatasin, pole minu eesmärgiks üldsegi vaidlemine, kui selline.
Olen aja jooksul omanud kahte sellist komplekti identseid autosid(üks doonoriks), millel lubatud haagise vedamise massid on passis täiesti erinevad.
Kui nüüd ka siia pannakse üles lubatud suurimad massid, milles tekib erinevus, ühe ja sama automargi, sama mootori, käigukasti, väljalaske aasta ja tõenäolislt ka sama koostetehase poolt toodetud autode puhul, siis tekib õigustatud küsimus, ka Teil miks see nii on...
Mina küsisin seda ARKist ja mulle vastati iseenesestmõistetavalt, et keegi eelmistest omanikest on lasknud v ä h e n d a d a lubatud haagise vedamise massi. Ei saa, muidugi, kindlalt väita, et seda just meie ARKis tehti.
Olen ka müügiportaalides olevate autode müüjatelt küsinud neid masse veel talvel oli müügil kaks Blazer'it - millel ühel oli lubatud piduritega haagis 2250kg ja teisel 3500kg! See on ka suurim vahe, mida samasuguse mootori, käigukasti ja väljalaskeaasta puhul olen avastanud!
Ja veel üleeile peeti mind kahel korral kinni auto ja haagisega, mille passides olevad numbrid sugugi kokku ei tohiks klappida. Seda kahes erinevas Eestimaa otsas. Dokumente kontrolliti hoolega. Polnud probleemi, sest kinnipidamise helkel oli haagis tühi.
Ei üritagi midagi konkreetselt tõestama hakata, kuna siis tuleks sisse tuua juba kolmandate isikute, või firmade andmeid ja see ilmselt poleks, mitte ainult eetiline, vaid ka lubatud.
Jõudu kõigile numbrite kirjapanemisel!
Ja nagu juba oma teises postituses teatasin, pole minu eesmärgiks üldsegi vaidlemine, kui selline.
Olen aja jooksul omanud kahte sellist komplekti identseid autosid(üks doonoriks), millel lubatud haagise vedamise massid on passis täiesti erinevad.
Kui nüüd ka siia pannakse üles lubatud suurimad massid, milles tekib erinevus, ühe ja sama automargi, sama mootori, käigukasti, väljalaske aasta ja tõenäolislt ka sama koostetehase poolt toodetud autode puhul, siis tekib õigustatud küsimus, ka Teil miks see nii on...
Mina küsisin seda ARKist ja mulle vastati iseenesestmõistetavalt, et keegi eelmistest omanikest on lasknud v ä h e n d a d a lubatud haagise vedamise massi. Ei saa, muidugi, kindlalt väita, et seda just meie ARKis tehti.
Olen ka müügiportaalides olevate autode müüjatelt küsinud neid masse veel talvel oli müügil kaks Blazer'it - millel ühel oli lubatud piduritega haagis 2250kg ja teisel 3500kg! See on ka suurim vahe, mida samasuguse mootori, käigukasti ja väljalaskeaasta puhul olen avastanud!
Ja veel üleeile peeti mind kahel korral kinni auto ja haagisega, mille passides olevad numbrid sugugi kokku ei tohiks klappida. Seda kahes erinevas Eestimaa otsas. Dokumente kontrolliti hoolega. Polnud probleemi, sest kinnipidamise helkel oli haagis tühi.
Ei üritagi midagi konkreetselt tõestama hakata, kuna siis tuleks sisse tuua juba kolmandate isikute, või firmade andmeid ja see ilmselt poleks, mitte ainult eetiline, vaid ka lubatud.
Jõudu kõigile numbrite kirjapanemisel!
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Konkreetne näide: Dodge RAM 1500-l oli Eestisse registreerimisel pandud haagise lubatud suurimaks massiks 2000 kg. Kui mina auto ostsin, siis sai väheke asja esinduse (Ameerika Auto) kaudu uuritud ning ilma probleemideta sain uude passi vastavaks numbriks 3500 kg. Ilmselt siin mängis rolli ka see, et teisi samasuguseid autosid juba on palju 3500 kg massiga arvel...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- JANNO L200
- Mudder
- Postitusi: 96
- Liitunud: T Mär 13, 2007 1:18 pm
- Asukoht: Tallinn
aga piduriteta haagis ...
Torkan siia vahele ühe väikese vahepala, mis viimasel ajal suhteliselt aktuaalseks on saanud - nimelt piduriteta haagis. Ütleme, et 80% kergahaagiseid on 750kg reg massina ja tuleb välja, et vaid 20% (sõidu)autodel on piduriteta haagise lubatud mass vähem kui 750. Seega tuleb välja, et enam kui poolte autodega ei tohigi sellist haagist vedada. Endal kasutuses tavaline renault millel siis 650 ja vw T4 millel 700 kg ilma piduriteta. Tuleb vist välja, et selle nalja eest võib hoopis trahviga pihta saada. Tuleb enda käru aia nurka kopitama jätta ja pole ilusast E tähest loa peal kasu mitte halligi.
Ega me mõisa peale ei mängi...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kodanik Inderk Sirk paneb haagise asjad veidi uude valgusesse:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... id=25288#0
Loeb TEGELIK mass, ehk kui sul on 750KG registrimassiga haagis mille TEGELIK mass koos laadungiga jääb autoga vedmiseks lubatu piiresse, siis on kõik korras.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... id=25288#0
Loeb TEGELIK mass, ehk kui sul on 750KG registrimassiga haagis mille TEGELIK mass koos laadungiga jääb autoga vedmiseks lubatu piiresse, siis on kõik korras.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Mudder
- Postitusi: 69
- Liitunud: R Aug 01, 2008 4:55 pm
- Asukoht: Laitse
...aga seda ma ju kogu aeg siin püüangi väita! Loe minu eelnevaid postitusi selles rubriigis!Landy kirjutas:Kodanik Inderk Sirk paneb haagise asjad veidi uude valgusesse:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... id=25288#0
Loeb TEGELIK mass, ehk kui sul on 750KG registrimassiga haagis mille TEGELIK mass koos laadungiga jääb autoga vedmiseks lubatu piiresse, siis on kõik korras.
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Toon oma kahe auto näite kui napakas asi on:
1.Peugeot Expert tm.2505 kg.pid.haagis1300kg.
2.Uaz 3303 tm.2620 kg. pid. haagis 2500kg.
Ehk siis tänapäevane ketaspidurite,abs-i jms.auto versus trummelpiduritega vene raud.Aru ma ei saa kus siin loogika on
Muide selle Sirgi jutu järgi olen kogu aeg tegutsenud.Kui sai karavani otsitud siis oli valikus üks tm.1450 kg. isend.Ja ongi kõik õige kui nt.gaasiballoonid vms.autosse ümber tõstad.Soovitav muidugi enne kaalul ära käia.
1.Peugeot Expert tm.2505 kg.pid.haagis1300kg.
2.Uaz 3303 tm.2620 kg. pid. haagis 2500kg.
Ehk siis tänapäevane ketaspidurite,abs-i jms.auto versus trummelpiduritega vene raud.Aru ma ei saa kus siin loogika on
Muide selle Sirgi jutu järgi olen kogu aeg tegutsenud.Kui sai karavani otsitud siis oli valikus üks tm.1450 kg. isend.Ja ongi kõik õige kui nt.gaasiballoonid vms.autosse ümber tõstad.Soovitav muidugi enne kaalul ära käia.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Loogikasse kuulub muutujana ka autokere/raam kuhu ja kuidas kärukonks kinnitatakse ja haakeseadme edna tugevus. Ja testid on rängad, teostatakse neid muide ka Eestis ning nõutud 2 miljoni loksutuse peale on laiali lennanud ka tuntud tootjate haakeseadmeid. Konstruktsioonilistest erisustest tingituna on mõne liikuriga raske käru sikutamine lõppenud ka keredetailide deformatsiooniga.taxopets kirjutas:Toon oma kahe auto näite kui napakas asi on:
1.Peugeot Expert tm.2505 kg.pid.haagis1300kg.
2.Uaz 3303 tm.2620 kg. pid. haagis 2500kg.
Ehk siis tänapäevane ketaspidurite,abs-i jms.auto versus trummelpiduritega vene raud.Aru ma ei saa kus siin loogika on
Muide selle Sirgi jutu järgi olen kogu aeg tegutsenud.Kui sai karavani otsitud siis oli valikus üks tm.1450 kg. isend.Ja ongi kõik õige kui nt.gaasiballoonid vms.autosse ümber tõstad.Soovitav muidugi enne kaalul ära käia.
Subaru Impreza 2,0 92kw `03 (aeglustiga vahekastiga) Piduriteta 500 kg, piduritega 1600 kg
Jeep Wrangler 4,0 130kw `06 puudub info tehnilises passis.
Mul on 2004 aasta Dodge Durango ja passis on piduritega käru massiks 39xxkg. Kas kuskil on mingit EU seadust rikutud, et selline number on paasi jäetud?totu kirjutas:LR tootja lubab 4000, meie ARK (ilmselt kogu EL) tunnistab inertspiduritega haagiseid kuni 3500 ni. Sellest ka maks 3,5T. Puhtalt isikliku arvamusena ei eelistaks raske haagise veol ilma koormata kastikat, kaheteljeline haagis hakkab kerget auto saba juhtima. Seda leevendab haagise koorma ettepoole toomine mis aga koormab liigselt haakeseadet ja muudab, tänu haakeseadme teleskoobile mõjuvatele vertikaaljõududele, inertspidurite töö närvilisemaks. Suur bensukas ja A/T on küll hästi mõnusad aga rahakotti laastavamad. Juba manuaaldiisliga võistlusautot vedades kisub küttekulu 15 kanti.
2xV8 ja 1 tolmuti
-
- Mudder
- Postitusi: 69
- Liitunud: R Aug 01, 2008 4:55 pm
- Asukoht: Laitse
-
- Mudder
- Postitusi: 69
- Liitunud: R Aug 01, 2008 4:55 pm
- Asukoht: Laitse
Siis ei maksa ju nii suure haagise vedamisest unistada! Auto+haagis=3500!
Kui ikka lubatav haagise mass ületab auto enda täismassi, kaldun arvama, et on jälle kusagil midagi muudetud, et saaks "B" lubadega sõita. Ja siis ehk on see haagise osa jäänud muutmata.
Kui ikka tõsine huvi on, uuri parem USA-autoesindusest täpsemalt järele, miski on siin valesti, kui haagis saab olla raskem, kui auto - see hakkab ju ise autot lükkama!
Loogiliselt võttes ja oma kogemusest lähtudes, ei tohiks selline asi lubatud olla.
Kui ikka lubatav haagise mass ületab auto enda täismassi, kaldun arvama, et on jälle kusagil midagi muudetud, et saaks "B" lubadega sõita. Ja siis ehk on see haagise osa jäänud muutmata.
Kui ikka tõsine huvi on, uuri parem USA-autoesindusest täpsemalt järele, miski on siin valesti, kui haagis saab olla raskem, kui auto - see hakkab ju ise autot lükkama!
Loogiliselt võttes ja oma kogemusest lähtudes, ei tohiks selline asi lubatud olla.