(JEEP WRANGLER) - Elektrimootoriga metsa!
Moderaator: Moderators
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
San Franciscos j2i selline pood silma, myyvad elektrimotikaid:
http://www.scuderiawest.com/electric/brammo
EDIT: p2ris huvitav kraam sellel brammol: http://brammoforum.com/wiki/index.php?title=Empulse
Minu poolt t2ielik respect selle firma suhtes, sport on parim arendaja! Mehed tahtsid el. autosid ehitama hakata Ariel Atomi baasil aga kahjuks t6mbas Ariel kogu loole vee peale.
Siis hakkas firmast kaherattalisi tulema ja aina huvitavamaks l2heb. 10000 dollari eest saab juba korraliku streetbike:
ma arvan sellised firmad m6jutavad kaudselt ka offroadi p2ris palju!
http://www.scuderiawest.com/electric/brammo
EDIT: p2ris huvitav kraam sellel brammol: http://brammoforum.com/wiki/index.php?title=Empulse
Minu poolt t2ielik respect selle firma suhtes, sport on parim arendaja! Mehed tahtsid el. autosid ehitama hakata Ariel Atomi baasil aga kahjuks t6mbas Ariel kogu loole vee peale.
Siis hakkas firmast kaherattalisi tulema ja aina huvitavamaks l2heb. 10000 dollari eest saab juba korraliku streetbike:
ma arvan sellised firmad m6jutavad kaudselt ka offroadi p2ris palju!
Viimati muutis rommi, E Juun 04, 2012 9:06 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
sellega: http://f.postimees.ee/f/2012/06/01/1142284t54h1917.jpgmonorobot kirjutas: Millega eestlased lähevad, postiljoni autoga ?
ja Kaunasesse jõudis see vanake esimesena!
http://electricmarathon.eu/
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Pobi on ikka äge küll
Tundub, et lätlaste Drive EO–OSCar Jeep ( ) sõitis ainult Riiani.
Tallinn-Pärnu otsal 3 koht, Pärnu-Riia 2 koht, edasi esikolmikust puudub, tea kas kukkus midagi küljest või ..
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
rahvamajanduse kui terviku seisukohast räägib vesiniku kasuks ainult 1 asjaolu, et tema tootmiseks on üsna lihtsalt ära kasutatav kogu vaba elektrienergia ja seda kasvõi tanklas.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
olen isegi sellise lahenduse peale mõelnud, et mingist kobedama kerega maasturist linnalektrikas teha. võib-olla peaks enne ära tegema, kui ära keelatakse.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Siin foorumis on päris mitu temat gaasi kasutamisest. Eraldi maagaasi teemat aga ei ole olnud. Tasuks ehk teha uus teema, kus maagaasi kasutajad avaldaksid oma arvamust ja ehk liituvad ka maagaasi seadmeid tarnivad ning paigaldavad ettevõtjad või ettevõtlikud ja asja tundvad isikud.CÄÄRFIILD kirjutas:http://www.ohtuleht.ee/493605
Fiat esitleb Tartu Motoshow-l maagaasil töötavaid sõidukeid. Gaas on kindlasti üks reaalseid alternatiive.
Kütuse sääst maasturi omanikule ei tohiks olla muidugi prioriteet nr.1 aga poolmuidu tahaks ju ikkagi asju saada.
Ise olen veidi ringi vaadanud kas keegi diislil töötavale GC-le maagaasi seadet paigaldab aga ei ole leidnud.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Tundub, et see maagaasi teema muutub varsti popiks.Mul sugulane julges osta rekka mis sõidab maagaasiga.Kütusekulu on umbes -40% võrreldes dislaga.Kahjuks tanklad praegu ainult Tartus ja Tallinnas.Pärnu oma alles läheb ehitusse.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Ma tegin oma G suhtes arvutuse kunagi, täpselt ei mäleta aga sain maagaasi balloonitäiega sõita mingi 200 km, sh Tallinna ainuke gaasitankla asub täpselt teisel pool linna, ehk tankima sõitmine oleks mul võtnud 50km, seega oleks allesjäänud ainult 150km sõitu, seda aga ühe tankimisega ikka liiga vähe
Tel 56224693
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Mina lugesin nende lehelt välja, et on kaks rattasisest mootorit ehk siis veel üks 2WD "maastur"rommi kirjutas: 5000Nm!?
kui nii, siis
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Nagu näiteks liitiumaku, mis õhuga kokkupuutel (avarii korral läheb katki) hirmsal kombel põleda soovib ...v6sa kirjutas:Lihtsalt tavaauto puhul jaksab aku süüdata vaid konkreetse juhtme ümber oleva, elektriautos on jaksu palju rohkema kuumutamiseks. Ning õhku lendavatki on rohkem...
Vesinikul on siiski ka otsene "kasulik" omadus: selle põletamisel ei teki kasvuhoonegaase.säinas kirjutas:rahvamajanduse kui terviku seisukohast räägib vesiniku kasuks ainult 1 asjaolu, et tema tootmiseks on üsna lihtsalt ära kasutatav kogu vaba elektrienergia ja seda kasvõi tanklas.
Teine oluline eelis rahvamajandusele on kaudne: Liitiumiga, millest elektriautode akusid tehakse, on kehvasti ja liitiiumi hind aina tõuseb.
http://www.businessinsider.com/why-cell ... 015-2011-3
Lisaks on need keemiad ebastabiilsed ja akud vananevad "iseenesest" isegi kui auto vaid garaažis seisab. Seega on uusi akusid kogu aeg juurde vaja ja kui ei leita ruttu uusi liitiumivarusid, tõmbab see roheroosale elektriunistusele pikaks ajaks kriipsu peale.
Vesinikul neid probleeme pole, küll on seal mured kütusemahutite energiatiheduse ja kütuseelementide kasuteguriga. Elame näeme, aga minul on vesinikuautosse märksa rohkem usku kui akudega elektrisaanidesse. Tsiteerides klassikuid:
Vesiniku kütuseelementidega ja elektriajamiga auto on definitsiooni järgi vesinikauto, tsiteerides jälle klassikuid:totu kirjutas:Kusjuures mingi akundus tundub neist üks mõttetuimaid olema.
totu kirjutas:Diiselrongil, näiteks, on tegemist ühe jõuallikaga (diisel), kuidas võimsus jõuallikalt ratastele kantakse, ei muuda asja olemust.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Tesla Roadsteri omanik unustas auto pärast sõitu laadima panna. $40,000 maksev aku suri ära ja ei käi firma sõnul garantii alla.
http://www.nytimes.com/2012/03/04/autom ... zword.html
http://www.nytimes.com/2012/03/04/autom ... zword.html
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Kaks kolmandikku hübriidauto omanikest ei kavatse teist korda enam hübriidi osta.
Põhjus: tavaliste autode kütusekulu on nii palju langenud, et hübriidid ei tasu ennast enam ära.
http://www.foxnews.com/leisure/2012/04/ ... uy-another
Põhjus: tavaliste autode kütusekulu on nii palju langenud, et hübriidid ei tasu ennast enam ära.
http://www.foxnews.com/leisure/2012/04/ ... uy-another
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Järjekordne mõttetu 2WD aretis:CÄÄRFIILD kirjutas:http://www.vcars.co.uk/news/electric-ca ... -5313.html
Electric British Humvee Unveiled
Despite the Humvee being originally built for off-road action, the electric version has been created to meet the growing demand for the daily commute and, thanks to its eco-credentials, is able to avoid the congestion charge.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
15 a tagasi oli selge, et diisel sobib hübriidiks paremini. kõik vahepealne oli tootearendus, et iga pisike "täiendus" ükshaaval maha müüa.
maanteesõidul pole erilist efekti, va arvatud, sõeluva sõiduviisi harrastajal, kui elekter aitaks kiirendada.
ilma kõrvalise laadimiseta võtad lõpkokkuvõttes ikka kogu energia vedelkütusest.
ainult linnas sõites on tõenäoliselt puhas elektriauto otstarbekam.
ja puhtalt linnasõiduks annaks tõenäoliselt kõige suurema säästu hoopis diisli ja hooratta hübriid.
ja hübriidide ökonoomne asutusala on enivei üsna kitsas.CÄÄRFIILD kirjutas:http://forte.delfi.ee/news/auto/fotod-v ... d=65061920
VW XL1 jõuab tootmisesse - alla liitri sajale!
maanteesõidul pole erilist efekti, va arvatud, sõeluva sõiduviisi harrastajal, kui elekter aitaks kiirendada.
ilma kõrvalise laadimiseta võtad lõpkokkuvõttes ikka kogu energia vedelkütusest.
ainult linnas sõites on tõenäoliselt puhas elektriauto otstarbekam.
ja puhtalt linnasõiduks annaks tõenäoliselt kõige suurema säästu hoopis diisli ja hooratta hübriid.
Re: JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!
Parandus: Aretajad lubavad et kui valmis saab, siis hakkab sõitma ja panevad igaks juhuks "range extenderi" ehk bensumootori ka autole pealeCÄÄRFIILD kirjutas:Furtive eGT sõidab ühe laadimisega 400 km.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik