1. leht 2-st

Ülevaatuspunktid

Postitatud: K Aug 13, 2008 5:38 pm
Postitas orejaP
Ei osanud mujale kirjutada ja ei leidnud otsinguga ka hääd infot.
Et siis huvitab, kus Tartus on mõstlikud ülevaatuspunktid kes päris pilli lõhki ei aja.
Loomulikult võib ka teisi kohti kirjutada järeltulevatele põlvedele aga ennast huvitab Tartu.

Postitatud: K Aug 13, 2008 5:43 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mu meelest nad kõik segased - mu SD33T'st aeti üle 4K pöördeid välja - ma küll kartsin, et ajavad pilli lõhki :roll:

Postitatud: K Aug 13, 2008 10:14 pm
Postitas Landy
MahviaDeTyrk kirjutas:Mu meelest nad kõik segased - mu SD33T'st aeti üle 4K pöördeid välja - ma küll kartsin, et ajavad pilli lõhki :roll:
O.T. Ma ootan pikkislkmi esimest juhust Eestis, kus diiselmootori üle mõistuse piinamisel mõne masina küljest või läbi ploki väljalendav detail ülevaataja vigseks teeb või tavasesse ülevaatuspunkti saadab. Siis ehk lõpettakse diilite piinamine.

Postitatud: K Aug 13, 2008 10:36 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Landy kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Mu meelest nad kõik segased - mu SD33T'st aeti üle 4K pöördeid välja - ma küll kartsin, et ajavad pilli lõhki :roll:
O.T. Ma ootan pikkislkmi esimest juhust Eestis, kus diiselmootori üle mõistuse piinamisel mõne masina küljest või läbi ploki väljalendav detail ülevaataja vigseks teeb või tavasesse ülevaatuspunkti saadab. Siis ehk lõpettakse diilite piinamine.
No antud mootori andmetel on Governed speed range - for smoke test 4200-4400
Aga - Maximum time at governed speed = 1,0 sec
mitte miskisugune 20-30 sekundit nagu ülevaatustel tehakse

oh jah

Postitatud: K Aug 13, 2008 10:42 pm
Postitas toilu
mäletan ise kui käisin oma autoga ülevaatuspunktis siis öeldi ,et pole midagi hullu kui siin täiega laseme tahhoka põhja .. nii peab. Nende arvates see ju täiesti normaalen asi. Sa pead veel allkirja kah andma ,et omal riisikol kui midagi juhutb siis ülevaatluspunkti vennad pühivad käed puhtaks sellest ja ise jääd süüdi.

Re: oh jah

Postitatud: N Aug 14, 2008 1:07 am
Postitas Landy
toilu kirjutas:mäletan ise kui käisin oma autoga ülevaatuspunktis siis öeldi ,et pole midagi hullu kui siin täiega laseme tahhoka põhja .. nii peab. Nende arvates see ju täiesti normaalen asi. Sa pead veel allkirja kah andma ,et omal riisikol kui midagi juhutb siis ülevaatluspunkti vennad pühivad käed puhtaks sellest ja ise jääd süüdi.
See leheke on selle kohta, et sina nende vastu nõuseid esitada ei saaks. (Kui mootor kotti jookseb) Kui aga selle tgajärejel su masin õhku lenab ja nemad otsa saavada, siis seda see paber ei käsitle. :-) Nemad sinu vastu selle paberi alusel nõue esitad ei saa.
Üks jursit andis kunagi kaval nõu, et teha ise samsugune paber,kus nemad annavad ka allkirja, et testimisel ülevaatupunktile tekkinud kahjude eest sina ei vastuta. Sellist paberit nähes võib üsna ompäraseid pilke ilmselt kohata.

Postitatud: N Aug 14, 2008 10:05 am
Postitas badass
Ei vastuta nad ka ilma selle paberita millegi eest, mul nimelt lasti mondeo diisel laiali seal kord. Jäi üle ainult ülevaatus-meest taga ajada kuni too end oma putkasse lukustas ja keeldus välja tulemast ja kahjusid hüvitamast. Tema sönul nemad PEAVAD nii tegema, muidu arvuti ei lähe testprogrammiga edasi. 10 sekundit siis tahtis raibe gaasi pöhjas hoida, 3 sekundiga oli jokk. Autol olid rihmad-fitrid-ölid äsja vahetatud aga see 1.8td on ju surnult sündinud ja löi vända rihmaratta kiilu pooleks ja klapid pähe.
Mingile paberile ma alla polnud kirjutanud, suhtlesin pärast tarbijakaitsega, nood soovitasid vötta kuskilt töökojast paber et üv mees on süüdi ja siis kohtusse. Kuna elan depressiivses väikelinnas siis ükski töökoda ei julgenud üv punktiga tülli minna ja nii see jäi. Tehti mootor uuesti korda, siis lasin töökojal kirjutada paberi et mootor läbinud just kapitaalremondi ja ei tohi suitsutesti teha-läksin üv punkti ja nood kirjutasid lihtsalt üv välja.
Niiet soovitus, tehke kohe selline paber ja vaadake mis siis saab.

Postitatud: N Aug 14, 2008 7:13 pm
Postitas orejaP
OT vist :shock:
aga lähen siis Tartus esimesse ülevaatuspunkti, mis teele jääb, kui keegi miskit mõistlikku kohta soovitada ei oska, kus inimesed töötavad.

Postitatud: N Aug 14, 2008 8:05 pm
Postitas zum
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=18597
Kuskil seal mainitakse Tartu omi ka, kui mul õigesti meeles on.

zum

Postitatud: N Aug 14, 2008 8:34 pm
Postitas orejaP
Searchiga lasin üle ja ainult Aardla oma tuli välja. Seal oli kummide kulumisega probleem mida mul kindlasti ei ole. Oma väga levinud pereautoga käisin seal ja vend oli paras nokkija. Rohkem sinna ei taha minna.

Zum - tänud ikkagi :)

Postitatud: N Aug 14, 2008 8:44 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Sõbra Keskuse juures olev ülevaatus ;)

Postitatud: R Aug 15, 2008 9:27 pm
Postitas al
Aardla tn.-l ju Hr. Nukki kodu, ja sellest räägiti ja räägitakse siiani koledaid asju. Tema spetsialiteet siis just veokad ja suured.
Ise käisin ammustel aegadel pidevalt A-Eksperdis (Tähe tn lõpp), hiljem bussipargis, põhiline et nägu tuttav oleks ja ise "longus kõrvadega hea kuulaja" tüüpi oled. Nüüd juba aastaid Tartust 27km lõuna poole ÜV punkti alaline külaline, ei norita. Olen ka korduva saanud servicest tulnud autoga, millel sharniiri loks, asja eest...

Kuna majapidamises 3 diislit, siis võiks raamatu kirjutada sellest, kuidas Toyota diisel, raamatus ettenähtud maks. pöördeid suitsu mõõtmiseks, ei suuda saavutada. (neljas aasta juba) miski 50-100 rpm jääb puudu ja arvuti virutab errori ette, jätkata ei lase, enne kui maks. pöörded käes. Kõik pumbad trossid tehase plommide all ja pole elus selliseid pöördeid saanud, kui korra aastas ülevaatuse ajal.

Postitatud: R Aug 15, 2008 9:58 pm
Postitas Landy
Tea kas äkki õnnestuks vanematele diislitele (nende ellu jätmiseks) äkkimingi pöörete piiraja peale aretada?

Postitatud: R Aug 15, 2008 10:23 pm
Postitas zum
Tuleb lihtsalt piisavalt vana diisel hankida :wink:
Enne '80 aastat tehtuid ei piinata.

Samas olen usaldusväärsest allikast kuulnud, et tehakse ka pooltel pööretel see test legaalselt ära, kui tahetakse (või osatakse :roll: ).

zum@ ise küll "traktoriga" ei sõida...

Postitatud: L Aug 16, 2008 8:39 am
Postitas al
Landy kirjutas:Tea kas äkki õnnestuks vanematele diislitele (nende ellu jätmiseks) äkkimingi pöörete piiraja peale aretada?
seda ma räägin, et raamat (autodata 19??) teatab, et mootor PEAB jooksma 3800 rpm ja seda nad siis piinavad. mootor aga ei näita üle 3650 ja ongi jama. mis juhtuks jõuülekande pulkadega, kui mülkas hakkaks selliseid pöördeid kasutama?
ps. mistahes rezhiimis ei anna mootor üle 0,6 ühiku suitsusust, lubatud 2,5 ;), kusjuures aasta aastalt see number väiksemaks jäänud.