Paberiteta Unic ja ARK

Koht kus käsitletakse Transpordiameti (ARK), tehnoülevaatuse, liiklusseaduse, liikluskindlustuse ja muude õigusaktidega seotud teemasid.

Moderaator: Moderators

vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vtl »

Nichtraucher kirjutas:Korralikult taastatuna ja registreerituna jääb sellise auto hind suurusjärku 15-20K€!!!!!
Pigem ütleks, et taastatud ja tipp-topp uunikumil pole hinda.

Aga mis üsna optimistlikult pakutud 15-20 kiloeur (ehk 235-320 keek) hinda puutub, siis http://www.m38a1.com/Resources/pricing_guide.htm ütleb et $10000 on EXCELLENT (A completely restored vehicle, done to current professional standards in every area, with all factory equipment, basic accessories and canvas; or an original vehicle with all components operating and appearing as new. Not driven.) masina hind. See peaks siis paberitega masina hind olema. Transa + maksud muidugi otsa.

GOOD condition (A drivable vehicle needing no or only minor work to be functional. A deteriorated restoration. All components may need restoration, but mostly usable as is. Good running condition with all basic body or armor parts and mechanical components. Some usable accessories or canvas.) ligikaudu poole vähem - $5000.

Tõsi, autor väidab allpool, et viimase viie aastaga on hinnad suurusjärk 20% tõusnud.

Siinpool lompi olevatest hindadest leiab Mobile.de -st praegu MilTrucks kuulutuse, kus 54.a. M38A1 pakutakse ridamisi (vaata pilte) hinnaga 5500 eur.

Samast ka link saksa e-bayle, kus 51.a. M38MC (USMC???) "ostakohe" 4950 eur.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

vtl kirjutas:
Nichtraucher kirjutas:Korralikult taastatuna ja registreerituna jääb sellise auto hind suurusjärku 15-20K€!!!!!
Pigem ütleks, et taastatud ja tipp-topp uunikumil pole hinda.

Aga mis üsna optimistlikult pakutud 15-20 kiloeur (ehk 235-320 keek) hinda puutub, siis http://www.m38a1.com/Resources/pricing_guide.htm ütleb et $10000 on EXCELLENT (A completely restored vehicle, done to current professional standards in every area, with all factory equipment, basic accessories and canvas; or an original vehicle with all components operating and appearing as new. Not driven.) masina hind. See peaks siis paberitega masina hind olema. Transa + maksud muidugi otsa.

GOOD condition (A drivable vehicle needing no or only minor work to be functional. A deteriorated restoration. All components may need restoration, but mostly usable as is. Good running condition with all basic body or armor parts and mechanical components. Some usable accessories or canvas.) ligikaudu poole vähem - $5000.

Tõsi, autor väidab allpool, et viimase viie aastaga on hinnad suurusjärk 20% tõusnud.

Siinpool lompi olevatest hindadest leiab Mobile.de -st praegu MilTrucks kuulutuse, kus 54.a. M38A1 pakutakse ridamisi (vaata pilte) hinnaga 5500 eur.

Samast ka link saksa e-bayle, kus 51.a. M38MC (USMC???) "ostakohe" 4950 eur.
Peab mainima, et Mil Truks'i omaniku tean ja müügis on ILMA REG tunnistuseta Willysed.

E-Bays võib pakkumisi teha, eks siis näe kui kõrgele hinnad tõusevad!

Paberitega ja Taastatud MD seeria Willyse hinnad jäävad siinpool lompi
siiski 15-20K€ vahele.

Varuosi on küll lahkelt saada, nii siin, kui ka sealpool lompi!
Beast'i isa.
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vtl »

Nichtraucher kirjutas:Peab mainima, et Mil Truks'i omaniku tean ja müügis on ILMA REG tunnistuseta Willysed.
Miks Sa sellepeale siis kohe ägestud?
Ma pole Mil Trucks-i masinate paberite kohta midagi väitnud.
Nichtraucher kirjutas:E-Bays võib pakkumisi teha, eks siis näe kui kõrgele hinnad tõusevad!
Mina olen nii aru saanud, et "Osta kohe" hinnaga on omanik nõus kohe kaupa ära andma, ilma et peaks pakkumiste lõppu ootama.
Nichtraucher kirjutas:Paberitega ja Taastatud MD seeria Willyse hinnad jäävad siinpool lompi siiski 15-20K€ vahele.
Küsida võib muidugi kõike, viide reaalsetele tehingutele toetaks argumenti. Aga küllap siis jäävad, kui Sa nii kindlalt väidad.

Kemplemise asemel räägi parem konkreetse masina seisukorrast. Mida vaja teha on ja mis komplektsuses on. A24 kuulutusest ei saa isegi aru, kas pehme katuse raam on vähemalt olemas?
Kasutaja avatar
krss
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: N Jaan 20, 2005 3:54 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas krss »

Äkki oleks selle masina puhul võimalik võtta see arvele traktorina? Ega sellega kihutamas nagunii ei käida (kiirusepiirang) ning selles vanuses traktorile ei ole vaja ka varasemat tehnilist passi. Praktikas näeb see välja nii, et ARK tahab ostu-müügi paberit ning paberit riigist, kust see toodi, et seal selle kerenumbriga autot ei ole kunagi arvel olnud (või kui on olnud arvel, siis väljastatakse tehnilise passi uus duplikaat). Tean, et sel viisil on nii mõnigi vanem asi lõpuks ikkagi registrisse saadud. Iseasi, kas ARK on nõus aktsepteerima Willyst traktorina, aga ei näe ka põhjust, miks mitte. Nii pääseks sellest musta numbri tsirkusest, kui see pole just esmane eesmärk.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

vtl kirjutas:
Nichtraucher kirjutas:Peab mainima, et Mil Truks'i omaniku tean ja müügis on ILMA REG tunnistuseta Willysed.
Miks Sa sellepeale siis kohe ägestud?
Ma pole Mil Trucks-i masinate paberite kohta midagi väitnud.
Nichtraucher kirjutas:E-Bays võib pakkumisi teha, eks siis näe kui kõrgele hinnad tõusevad!
Mina olen nii aru saanud, et "Osta kohe" hinnaga on omanik nõus kohe kaupa ära andma, ilma et peaks pakkumiste lõppu ootama.
Nichtraucher kirjutas:Paberitega ja Taastatud MD seeria Willyse hinnad jäävad siinpool lompi siiski 15-20K€ vahele.
Küsida võib muidugi kõike, viide reaalsetele tehingutele toetaks argumenti. Aga küllap siis jäävad, kui Sa nii kindlalt väidad.

Kemplemise asemel räägi parem konkreetse masina seisukorrast. Mida vaja teha on ja mis komplektsuses on. A24 kuulutusest ei saa isegi aru, kas pehme katuse raam on vähemalt olemas?
Kui Sa mu postitust lähemalt loed, siis ägestumisega siin nüüd küll miskit tegemist ei ole!

Autost siis veel nii palju, et tegemist peaks olema versiooniga M38A1C
s.t. tagasilöögita suurtüki kandva autoga.
Kohti on sellisel juhul kaks, tagavararatta kinnitus paremal küljel esiukseavast eespool. Tagaluuki pole üldse. Lisaks lehtvedrudele on paigaldatud spiraalvedrud.
Tenti sellisel puhul ei ole(ei ole ka minul, kuid selle hankimine ei ole keeruline)!

Aknaraam on ka vale( kuigi ainuke detail ,mis on uus) .
Originaalis peaks sellel versioonil olema aknaraamis ava eelpool mainitud suurtüki toru jaoks.
Muid erinevusi tavalise M38A1 - ga ei ole.
Tagaluuk, tagaistmed, tendiraam, varuratta kinnitus tagaluugile ja
ongi ihtsalt M38A1.
Nii, et, igatahes,
osta auto ära ja jõudu tööle!
Minu auto ostjat aitan tarviliku "mudru" hankimisel kindlasti.
Seisukord????
Tere tulemast vaatama,
Kose pole ju kaugel!
Beast'i isa.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

krss kirjutas:Äkki oleks selle masina puhul võimalik võtta see arvele traktorina? Ega sellega kihutamas nagunii ei käida (kiirusepiirang) ning selles vanuses traktorile ei ole vaja ka varasemat tehnilist passi. Praktikas näeb see välja nii, et ARK tahab ostu-müügi paberit ning paberit riigist, kust see toodi, et seal selle kerenumbriga autot ei ole kunagi arvel olnud (või kui on olnud arvel, siis väljastatakse tehnilise passi uus duplikaat). Tean, et sel viisil on nii mõnigi vanem asi lõpuks ikkagi registrisse saadud. Iseasi, kas ARK on nõus aktsepteerima Willyst traktorina, aga ei näe ka põhjust, miks mitte. Nii pääseks sellest musta numbri tsirkusest, kui see pole just esmane eesmärk.
Tore, kui keegi tõesti üritust ka toetada tahab.
Olen ka ise traktori ideed kaalunud, kuid see võiks siiski viimaseks variandiks jääda.
See tavalise autona registreerimise protsess minul päris lõppenud ka veel pole ootan kindla vastuse registrist ära, kas siis ei või ja.

Must number oleks tegelikult sellele autole kõige õigem lahendus.
toodeti USAs neid ainult 102 000 tk! 1954 - 1956(7).

Kanadas, Hollandis hiljem litsensi järgi veel lisa.
Niipalju, kui ma olen suutnud netist infi koguda, on minu auto puhul tegemist siiski USAs toodetuga.

Muideks mootor töötab nagu kell!
Uskumatu, et tegemist 1954aastal toodetuga!
Beast'i isa.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

No nii,
ARK poolt luba registreerimiseks olemas.
Tuled&viled korda ja uuesti ette näitama.
Telefoni teel lubati isegi suunatulesid mitte nõuda!!!
Kui reg toimingud tehtud annan teada!
Beast'i isa.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Mul hea meel, et pilli kohe põõsasse ei visatud ja mootorsõidukist legaalne auto saab.

Rõõmustab ka ARK (esialgu)inimlähedane ja vastutulelik suhtumine.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

PABERITEGA UNIC ja ARK

Postitus Postitas Nichtraucher »

No nii, "kadalipp", mis nii väga hull polnudki, läbitud!
Varasema registreerimistunnistuseta auto ilusasti Eesti registris.
Ega siis muud, kui taastamistööd käima.
Kui kellelegi huvi pakub, siis võiks seda marki ja ilma varasema registreerimiseta autosid veel tuua,
asi selles, et kui vähemalt viis tükki korraga võtta, saaks tüki hinda
kenasti alla!
Beast'i isa.
Nichtraucher
Mudder
Postitusi: 71
Liitunud: P Mär 11, 2007 9:36 pm
Asukoht: Kose

Postitus Postitas Nichtraucher »

Willys siis nüüd selline:
http://nagi.ee/photos/sillyW/sets/134201/659796/

muda veel proovinud pole aga ca 500km on sõidetud.

Viimane sõitmine oli 18.oktoober Habajale täikale.
Beast'i isa.
Vasta

Mine “ARK, TÜV, kindlustus ja muud juriidilised küsimused”