Nii, erg viskasingi minema, kuid mul liigutas seda siibrit varras, mis läks pumba peale,Mahno kirjutas:Rohelised, ärge seda lugege
Esimesee asjana viska see EGR sealt minema.Eriti kui sul mehaaniline pump on. Kui EGR klapi minema viskad, siis sisselaskekollektoris on õhusiiber, mida liigutab seesama varras, mis EGRist tuleb. See siiber tuleb kas minema visata või lahtises asendis fikseerida. Vastasel korral on klapp kogu aeg kinni, õhku jääb väheks ja jõudu pole.Kui masin üldse ei tossa, siis keera kütet peale. Mul on endal ka 51kw mootor pika ja täiskõrge bussi peal. Kui gaasi annad on paras angerjas taga aga edasi liigub küll. Ülevaatuse ajaks keerad kütet maha jälle. Pihustid on sellel masinal sellised nagu on - stendis võid kontrollida, aga minuteada seal midagi reguleerida ei saa ja otsi ka vahetada ei saa. Põhimõtteliselt on uutel pihustitel värvikoodid küll, aga vanadel masinatel on tihtipeale pandud ka need nii nagu kätte sattunud on.Vastates sinu küsimusele- pikk ja kõrge läks maanteel tühjalt 130, siis oli kõik. Lühike ja madal kannatab rahus 110 sõita, kui müra ei häiri (kurtide boonus). Maksimumi ei tea, sest see masin pole sellises korras, et temaga kiiruskatseid teha. Maksimumkiirust mõjutab ka peaülekanne - kiirem on maanteel parem. Aeglasega karjub käes ja maksimumkiirus on väike mitte sellepärast, et mootor ei jaksa, vaid sellepärast et pöörded saavad otsa.
Kui vene keel suus on, siis asjalik rahvas on siin: http://transit-club.com/forum/ Kui õieti mäletan, siis seal on teemad "teeme ise turbodiisli" ka kuskil läbi käinud.
kuhu kaasi trosski kinnitus. Viskasin selle jupi sisselaske kollest ka minema, kus küljes
see siiber oli. Ja seega puudub hetkel õhupuhasti, koledalt lärmab nüüd.
Hetkel oleks isegi hea, kui kurt oleksin.
Väljalaske peal panin erg augu kinni. Ülejäänud sisselaske kollet leotasin nädal aega atsetooni,
nitrolahusti ja bensiini sees. Jube nõgine ja notine oli aga puhtaks sain. Karteri tuulutuse juhtisin
ka sisselaskest ära. Ja uskumattu, kuid tänu sellele sain küttekulu juba allapoole. Kas tõesti see
nott õhuvoolu niipalju takistas siis? Kütet veel peale keeranud ei ole, aga jah tegu on mehhaanilise
pumbaga. Ega ma ka sellega mingeid ulmelisi kiiruskatseid tegema ei hakka, aga varu võiks ju igaks
juhuks ikkagi olemas olla. Tõesti on ka selline asi jah, et sõida nagu 4käigulise ladaga, lõppus ruigab nii,
et vähe pole. 1 käik võiks vabalt veel olla. Tagasild ka uuema mudeli MK3 (93a. see on 11cm laiem) oma
pandud, kuid ka sellel oli ülekanne sama. 4.56, kui ma ei eksi. Minu isend on lühike ja poolkõrge. MK2 e.91a.
Hetkel asi kokku pandud ja liigub, kuid ilma turbota siiski. Samas tegelen orig. turboka pumba otsimisega.
Ehk saab jupid kevadeks kätte ja siis alles hakkan aretama. Ei viitsi selliste ilmadega lumahanges kikerdada,
kui õigeid juppegi pole, millest midagi teha.