2. leht 2-st

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Nov 26, 2021 6:04 pm
Postitas honkomees
vanaisa kirjutas:
R Nov 26, 2021 5:11 pm
...Dlja kazdovo krutovo zopa naidjotsa hui s vintom? :hihi:
...
võiks ikka korrekt võõrkeeles kirjutada, жопа on vene k naissoost sõna ja vastavalt ka каждая (-ой) ja крутая (-ой), kirjutamisel ladina tähestikus vastab ж-le ž etc etc.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Nov 26, 2021 11:01 pm
Postitas vanaisa
ai pagan, keelefoorumis juhtusin kirjutama. No andke andeks.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Nov 26, 2021 11:16 pm
Postitas ahto42
Ega see pole ainult Tartu teema. Jõgeval kaevati samamoodi ühte teelõiku mitu korda. Küll kaablikutid, siis veevennad ja siis küttemehed. Igakord uus hange, koos asfalteerimisega, mis alati ära lõhuti. Ei saanud siis kordineerida?

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Nov 26, 2021 11:22 pm
Postitas Landy
ahto42 kirjutas:
R Nov 26, 2021 11:16 pm
Ega see pole ainult Tartu teema. Jõgeval kaevati samamoodi ühte teelõiku mitu korda. Küll kaablikutid, siis veevennad ja siis küttemehed. Igakord uus hange, koos asfalteerimisega, mis alati ära lõhuti. Ei saanud siis kordineerida?
Tallinnas keelti juba aastid tagsi selline tsirkus ära v.a avariitööd.
Ainus mida ei koorineerita on esmlat joonte värvinime ja seejärel asfadi katmine bituumenipudruga-

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: L Nov 27, 2021 3:08 pm
Postitas vreps
ahto42 kirjutas:
R Nov 26, 2021 11:16 pm
Ega see pole ainult Tartu teema. Jõgeval kaevati samamoodi ühte teelõiku mitu korda. Küll kaablikutid, siis veevennad ja siis küttemehed. Igakord uus hange, koos asfalteerimisega, mis alati ära lõhuti. Ei saanud siis kordineerida?
See millest mina kirjutasin oli konkreetselt ainult teeehitus. Aga küllap järgnevatel aastatel jõuavad need ülalpool mainitud tegelased ka kohale.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: L Nov 27, 2021 3:09 pm
Postitas vreps
vanaisa kirjutas:
R Nov 26, 2021 11:01 pm
ai pagan, keelefoorumis juhtusin kirjutama. No andke andeks.
IRW :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tegelt keelekorrektor pani ka puusse oma soopa käänetega .
A ja ta svobodno sprehhaju po internacionalnamu :wink:
Aga vanasõna Sa ära ei arvanud.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: T Nov 30, 2021 3:18 am
Postitas RaulK
Too ring seal tore jh. Sõidan igs päev seda lõiku 2 korda. Tahaks juba proovid kuda siis raputab. Imestama paneb veel ( kõigele muule sellega seotud debiilsusele lisaks) selle valmimise kiirus. Juba kuid on märgid püsti ja osa kive panematta. Vist on ette antud, et peab lõunaka ringigiga samal ajal valmima.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Dets 03, 2021 9:36 am
Postitas vihmapiisk
RaulK kirjutas:
T Nov 30, 2021 3:18 am
Too ring seal tore jh. Sõidan igs päev seda lõiku 2 korda. Tahaks juba proovid kuda siis raputab. Imestama paneb veel ( kõigele muule sellega seotud debiilsusele lisaks) selle valmimise kiirus. Juba kuid on märgid püsti ja osa kive panematta. Vist on ette antud, et peab lõunaka ringigiga samal ajal valmima.
Ilmselt siis ootavad graniitkive, tarneajad on tavaliselt mitu kuud.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Dets 03, 2021 9:46 am
Postitas MeelisV
kuidas selle ringide nn. siseringidega on ?
paljudel ringteedel on see sisering olemas
on ringe kus see on afalt on kohti kus tänavakivi ja kohti kus selline graniidi klots jms.
aga sõidurajast eraldab seda siseringi äärekivi ja on cm...kuni mitu kõrgemal kui sõidurada
küsimus: kas, kuidas, miks ja millal seda äärekivi üldse ületada. või see äärekivi ei ole piirav element ?
saan aru pikad veokid mis välja ei keera on paratamatus aga väiksemad autod ?
olgu märgitud, et ka ise sõidan osad ringid sirgemaks aga mitte kõik ei ole mugavad, et seda teha

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Dets 03, 2021 3:17 pm
Postitas vihmapiisk
Võid ikka ületada, see on samasugune ringi osa, nagu põhiline ring, mida läbitakse. Selle osa eesmärk ongi visuaalselt ringi liigeldavat osa väiksemaks teha ja seeläbi kiirust alandada, sundides autosid suuremat raadiust võtma. Samas kui näiteks bussil või rekkal on vaja, siis lastaksegi sealt tagumiste ratastega üle. Nii ongi planeeritud. Lihtsalt arvuti ekraanil on neid veoautode pöörderaadiuse šabloone väga mugav siia sinna tõsta. Päris maailmas kiputakse teine kord teist moodi sõitma ja siis lõigataksegi veel täiendavalt kuskilt üle.

Need ringid ja kurvid ja raadiused on planeeritud ideaaloludesse vastama projekteerimisnormiga. Kui nüüd euroliit suudaks veel inimeste mõtlemise ka ära standardiseerida, siis olekski kõik need lahendused perfektsed ja töötavad.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Dets 03, 2021 3:37 pm
Postitas vreps
Mul sõber kelle firma tegeleb Tartu kandis veokate teisaldamise ja muu teh.abiga naerab ja ütleb, et sellistelt ringidelt lõhkiste rehvidega veokate päästmine on tema jaoks kullaauk.

Re: Tartu heade ... pigem hullude mõtete linn

Postitatud: R Dets 03, 2021 3:39 pm
Postitas TiitR
vihmapiisk kirjutas:
R Dets 03, 2021 3:17 pm
Võid ikka ületada, see on samasugune ringi osa, nagu põhiline ring, mida läbitakse. Selle osa eesmärk ongi visuaalselt ringi liigeldavat osa väiksemaks teha ja seeläbi kiirust alandada, sundides autosid suuremat raadiust võtma.
Kas mitte seljuhul ei tohi ringil möllata nende ridade vahel, kui seal on pidev joon või siis näiteks kividest eraldatus? Nende puhul on ju kindlaks määratud sõidusuunad ja kui eksid valikuga, väntad tiiru peale ja proovid paremini.