OK, räägime ikkagi võistlusspordist. 32" kannatavad enamus autod ära, 33-37" võistlusrehviga saab enamus autodega sõita, üle selle pigem "meelitada". Selleks, et ruuduliste silmadega "hullu panna" peavad sillad, alates 33" juba tugevama (kallima) sisuga olema. Paljukiidetud Toyota 8" sildadel ei olnud ühtegi asja, mis oleks kestnud ja seda 33" rehviga ja silmapaistvalt jõuetu 2,4 bensukaga. Tihendi viga- nõus.Ahto P kirjutas: ↑R Veebr 03, 2023 2:20 pmMinule jäi selle viimase postituse sisu ebaselgeks. Võtad äkki paari lausega kokku selle?
32 rattaga ei ole sisuliselt mingit kulu autole veel.
Ma küsin siis sedasi. Meil on komplektsed tehase kuudiga autod millel 40+ ratas. TR3 klassi jaoks on ilmselgelt rasked ja jõuetud jne.
Kuhu mujale klassi sellisega saab?
Küsiks vastu- millisele tehaseautole mahub 40+" rehv? Oskan lugeda, et tehase kuudiga aga see eeldab juba tõsiseid ümberehitusi ja kuhu selline asi peaks siiis kvalifitseeruma. Kindlamast kindlam on, et võidurelvastumiseks läks/läheb, sõltumata reeglitest. Alati on keegi, kes tõlgendab reegleid kavalamalt ja loob endale eelise ja sama kindel on, et alati on keegi, kes tahaks seda osa reeglitest kohitseda. Nagu juba märkisin, reeglitele vastavaid autosid ei ole eetiline kõrvale jätta (TR-2 ga küll nii läks). Orienteerumisel veel vist läbivus veidi olulisem kui kiirus aga liigume sinnapoole, et on vaja väga kiiresti läbida.
Ja veelkord, selleks, et võistlejaid jurde tuleks on vaja ala, kui selline, "pildile" saada. Keegi ei taha liituda mingite "friikide" kambaga, kes võistlevad salaja enda mutta uputamises. Rahvas tahab kiirust ja draamat (tsirkust ja leiba ). Kes oskab, see vaidleb (reeglite ja klasside teemal väga ei viitsi, nii kui nii igaüks tahab endale oma klassi, et siis võitja olla).