Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
Moderaator: Moderators
Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
Alakomitees on 2 TR3 -e esindajat, Mina ja Pinn. Palju neid sinna veel vaja on .
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Selles ju küsimus ongi, et ega teid kumbagi sinna vaja ei ole. Mul ei ole isiklikult teie vastu midagi aga ma arvan, et te olete asjast valesti aru saanud. Ega sinna ei ole vaja kedagi peale Maidu, Arto, Ermi ja Meesaku. Kui kedagi vaja on, siis ainult neid, kes siiralt pakuvad lahendusi välja ja viivad neid ka ise täide ja mitte ainult oma klassi jaoks vaid kogu eesti offroadi hüvanguks. See on vastik tänamatu töö aga kui seda ei viitsi teha, siis seal istuda on veel mõtetum. Mina ei tea, mida te seal siis nii väga teete või mis see teile annab, et te seal nimekrijas olete. Ma ei tea, et kumbki teist oleks kutsunud kasvõi korra TR3 mehed kokku ja rääkinud, kuulanud kas on mõtteid. Terve oldud aja jooksul mitte kordagi. Aus mees tõstaks käe püsti ja ütleks sorry ei ole aega tegeleda ja ideid ka väga ei ole mida teha, ega keegi ju selle peale ei pahanda. Praegune olukord on pigem kentsakas. Palun siis valgustage mida te olete viimase 5 aasta jooskul ise EAL-s välja pakkunud ja selle töö ka iseseisvalt ära teinud.K.Kotkas kirjutas:Alakomitees on 2 TR3 -e esindajat, Mina ja Pinn. Palju neid sinna veel vaja on .
Priit
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Ma ei saa aru mis putukas sind hammusatanud on ?TR Pjätt kirjutas:Selles ju küsimus ongi, et ega teid kumbagi sinna vaja ei ole. Mul ei ole isiklikult teie vastu midagi aga ma arvan, et te olete asjast valesti aru saanud. Ega sinna ei ole vaja kedagi peale Maidu, Arto, Ermi ja Meesaku. Kui kedagi vaja on, siis ainult neid, kes siiralt pakuvad lahendusi välja ja viivad neid ka ise täide ja mitte ainult oma klassi jaoks vaid kogu eesti offroadi hüvanguks. See on vastik tänamatu töö aga kui seda ei viitsi teha, siis seal istuda on veel mõtetum. Mina ei tea, mida te seal siis nii väga teete või mis see teile annab, et te seal nimekrijas olete. Ma ei tea, et kumbki teist oleks kutsunud kasvõi korra TR3 mehed kokku ja rääkinud, kuulanud kas on mõtteid. Terve oldud aja jooksul mitte kordagi. Aus mees tõstaks käe püsti ja ütleks sorry ei ole aega tegeleda ja ideid ka väga ei ole mida teha, ega keegi ju selle peale ei pahanda. Praegune olukord on pigem kentsakas. Palun siis valgustage mida te olete viimase 5 aasta jooskul ise EAL-s välja pakkunud ja selle töö ka iseseisvalt ära teinud.K.Kotkas kirjutas:Alakomitees on 2 TR3 -e esindajat, Mina ja Pinn. Palju neid sinna veel vaja on .
Priit
See, et sa ei tea ega saa aru mis tehtud on, ei tähenda seda, et midagi tehtud ei ole.
Räägin suulle ühe vana ja minu endaga sündinud loo:
Aastaid tagsi määrati mind Tartu Noorte Tehnikamaja direktoriks. Esimsesl tööpäeval kooli uksest sisse studes kukkus mulle madratsivirn pähe.( äkki selle pärast olengi natuke seniilne?) Olukord oli jube , praktiliselt majja sisse ei pääsenud. Tagusin kõik vennad tööle. Nädal aega võimlesime saime mingi korra majja. Siis ilmus kohale Haridusosakonna juhataja kes vaatas ringi ja ma sain hirmsa peapesu majas valitseva korralagedude eest.
Siit väike moraal, kui sa ei tea mis tehtud on siis ära kuku kohe prõõkama.
TR3 meeste nn. HÄRRSASMEESTE KLUBI kokkutulek tuleks teha jah. Nüüd on selleks ka põhjus kuna tuleks arutada läbi 2013 kehtima hakkavad TR3 tehnilised reeglid. TR2 ja vabas on plaanitud suured muutused ja nendega koos tuleks teha ka TR3 muudatused kui neid on vaja. Mõningaid ettepanekuid on, näiteks lubada nelikroolimine, äkki lasta ratta mõõt üldse vabaks!?... jne.
NB! see kokkutulek oleks tulnud ka ilma sinu kisata.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Noh Rein, aga räägi siis mis viimase 3 aasta jooksul tehtud on? "Tavavõistleja" pilgu läbi pole sittagi muutunu.
Ükskord pidi see teema üles tulema, sest olukord on aina hullemaks läinud. Nüüd lihtsalt tuleb see hetk, et iga asjapulk püüab oma eksistentsi säilitada.
Ootan huviga koosolekut ja tulen ka kindlalt kohale.
Andres.
Ükskord pidi see teema üles tulema, sest olukord on aina hullemaks läinud. Nüüd lihtsalt tuleb see hetk, et iga asjapulk püüab oma eksistentsi säilitada.
Ootan huviga koosolekut ja tulen ka kindlalt kohale.
Andres.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Äkki räägid mulle nürimeelsele mis oleks pidanud TR3-s viimase kolme aasta jooksul muutuma?uputaja kirjutas:Noh Rein, aga räägi siis mis viimase 3 aasta jooksul tehtud on? "Tavavõistleja" pilgu läbi pole sittagi muutunu.
Andres.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Kuulge kas te ise ka aru saate veel millest te räägite??? Olete enda arust mingi suure võistlejatevastase vandenõu avastanud, kus mingi punt rääkivaid päid käib korra kuus koos ja mõtleb pingsalt kuidas võistlejaid kottida ja neile võistlemine võimalikult keeruliseks ja kalliks teha?uputaja kirjutas:Noh Rein, aga räägi siis mis viimase 3 aasta jooksul tehtud on? "Tavavõistleja" pilgu läbi pole sittagi muutunu.
Ükskord pidi see teema üles tulema, sest olukord on aina hullemaks läinud. Nüüd lihtsalt tuleb see hetk, et iga asjapulk püüab oma eksistentsi säilitada.
Ootan huviga koosolekut ja tulen ka kindlalt kohale.
Andres.
Andres, misasi see hullemaks on läinud? Kui palju oli 3 a. tagasi TR3 masinaid stardis, kui palju on neid täna?
Ausalt minul on jumala poogen kas ma olen selle alakomitee liige või mitte, mul on väga palju muud targemt teha. Kui Arto peaks leidma, et kellestki siinsetest lõuapoolikutest ja vandenõuteoreetikutest on rohkem tegijat, olen nõus oma koha meeleldi loovutama.
Ahjaa, miks keegi kritiseerijatest pole siiani teinud ühtegi asjalikku ettepanekut, et mida siis teisiti peaks tegema? Miks te ei istu maha ja ei pane siis paberile oma nägemust mis on valesti ja mis peaks olema teisiti ning ei paku REAALSEID lahendusi?
andres
ja rohkem ma sellel teemal enam sõna ei võta. Kui keegi soovib mu tooli endale, räägib ise Artoga ja Arto annab mulle sellest teada.
Re: Mured härrasmeeste liigas e TR3 mehed omavahel
Priit,
Kas pole veidi kohatu öelda, et peab tegeme koosoleku jne ? TR3 klassis kus on 4-8 masinat, siis peale võistlust on alati toimunud spontaane tr3 meeste koosolek, tulemusi kasvõi oodates. Mulle ei meenu nüüd tõesti kordagi, kus oleks olnud teemaks midagi sellist, kus oleks vaja alakomitee sekkumist. Muudes osades käib alaliit koos, arutamaks päevapoliitilisi teemasid, nagu üldreeglid, oranisatoorsed küsimused ja ka protestid, mis alaliidule on esitatud.
Mul ei ole mingit eraldi kinnisideed alaliidus olla ja kui on vaja, et sinna uut verd lasta, siis palun, asutn meeleldi eest ära. Enne seda aga küsin sult võistlejana, et mida sa kavatsed siis paremini teha, kui tänaseni tehtud on ? Ainuke kord, kus meil on TR3 klassis olnud üldse mingit teemat oli siis, kui Rein sai oma topelt mootori valmis ja sellega furoori tekitas.
Ammu pole enam olukorda, kus meil oleks probleeme madala turvalisusega TR3 autode osas, vana kuukulgur oma tegumoega oli kunagi sellel teemal vist lausa viimane mohikaanlane.
Praegu, olles teema juba tõstatanud on vist hea koht sama soojaga suu puhtaks rääkida.
Ja teeme nüüd nii, et muud, mitte TR3 mehed ei hakka siin kaagutama, ländiga eesotsas, okei ?
Kas pole veidi kohatu öelda, et peab tegeme koosoleku jne ? TR3 klassis kus on 4-8 masinat, siis peale võistlust on alati toimunud spontaane tr3 meeste koosolek, tulemusi kasvõi oodates. Mulle ei meenu nüüd tõesti kordagi, kus oleks olnud teemaks midagi sellist, kus oleks vaja alakomitee sekkumist. Muudes osades käib alaliit koos, arutamaks päevapoliitilisi teemasid, nagu üldreeglid, oranisatoorsed küsimused ja ka protestid, mis alaliidule on esitatud.
Mul ei ole mingit eraldi kinnisideed alaliidus olla ja kui on vaja, et sinna uut verd lasta, siis palun, asutn meeleldi eest ära. Enne seda aga küsin sult võistlejana, et mida sa kavatsed siis paremini teha, kui tänaseni tehtud on ? Ainuke kord, kus meil on TR3 klassis olnud üldse mingit teemat oli siis, kui Rein sai oma topelt mootori valmis ja sellega furoori tekitas.
Ammu pole enam olukorda, kus meil oleks probleeme madala turvalisusega TR3 autode osas, vana kuukulgur oma tegumoega oli kunagi sellel teemal vist lausa viimane mohikaanlane.
Praegu, olles teema juba tõstatanud on vist hea koht sama soojaga suu puhtaks rääkida.
Ja teeme nüüd nii, et muud, mitte TR3 mehed ei hakka siin kaagutama, ländiga eesotsas, okei ?
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
Koosolek, jah kindlasti vajalik, kes ja kus selle nii läbi viib, et seal ka midagi reaalselt arutatakse. Õlleklaasi taga lamisemine oleks ilmselt mingi muu üritus? Ilmselgelt peab sellisel üritusel olema konkreetne kava, teemad mida arutada ja otsutamise kord, kui on plaanis midagi otsustada...
Võiks mõned teemad siis kirja panna:
TR3 esindaja (esindajad) alaliidus
Priit on väga tore mees küll, aga et teda toetada peaks ta ilmselgelt väljandama, mida ja milleks ja kuidas ta siis meid esindada kavatseb.
Mina ootaks talt midagi palju konkreetsemat, kui lihtsalt teiste tegevusetuses süüdistamine.
Samas ma tõesti ei tea, et keegi TR3`e esinadavast liikmest alaliidus, oleks midagi reaalselt teinud, et mõni uus võistleja rajale tuleks TR3 klassis. Ma usun, et te ei tea, ega tunne pmst mitte ühtegi "uut" projekti või selle omaniku, mis on tulnud rajale, või mis on tulemas.
Samuti ei usu, et te oleks kellegile helistanud ennem võistlusi ja inimesi rajale tulema motiveerinud - meelitanud. Tehnilist nõu pole ka ilmselt mitte keegi Teie käest küsinud ja ise mingit tehnoloogiat või head lahendust promonud, mis meid võrreldes teiste maadega konkurentsis edasi aitaks. Võibolla polegi see alaliidu töö, küll aga, on minuarust väga oluline töö. See, et selles klassis on osalejate arv hakanud natuke tõusma, ei ole otseselt Teie teene, see on lihtsalt tänu sellele nii, et reeglid on siiani õnneks muutamata, rajad on rasked ja inimesd tahavad autoga sõita, mitte vintsida ja mis peamine, õnneks ei ole keegi ehitanud võitmatut 100 kilo eurist masinat, millega keegi ei taha ja ei suudaks konkureerida.
Tehnilisi reegleid võiks arutada küll, aga oleks, võiks ja peaks muudatused võiksid olla ka kuidagi põhjendatud. Mina näiteks ei saa sellest üldse aru, miks oleks vaja rehvimõõt vabaks lasta, või nelikroolimine lubada. Rahast ja sooritusvõime omavahelisest seosest ma olen juba oma varasemates postituses rääkinud. Kui sellesse ämbrisse veelkord astuda, siis ei näe ma muud võimalust, kui nii otsustajaid debiilseks arvata.
Minu arust tuleks kõik suurt raha ja ehitamist lubavad muudatused eos keelata ja keskenduda, masinate turvalisusele ja vastupidavusele. Kui me tahame, et meile külla tulevad võistlejad meie käest pähe saavad, siis pole ju nagu muud võimalust...
Ei taha ja pole plaanis kedagi solvata.
Võiks mõned teemad siis kirja panna:
TR3 esindaja (esindajad) alaliidus
Priit on väga tore mees küll, aga et teda toetada peaks ta ilmselgelt väljandama, mida ja milleks ja kuidas ta siis meid esindada kavatseb.
Mina ootaks talt midagi palju konkreetsemat, kui lihtsalt teiste tegevusetuses süüdistamine.
Samas ma tõesti ei tea, et keegi TR3`e esinadavast liikmest alaliidus, oleks midagi reaalselt teinud, et mõni uus võistleja rajale tuleks TR3 klassis. Ma usun, et te ei tea, ega tunne pmst mitte ühtegi "uut" projekti või selle omaniku, mis on tulnud rajale, või mis on tulemas.
Samuti ei usu, et te oleks kellegile helistanud ennem võistlusi ja inimesi rajale tulema motiveerinud - meelitanud. Tehnilist nõu pole ka ilmselt mitte keegi Teie käest küsinud ja ise mingit tehnoloogiat või head lahendust promonud, mis meid võrreldes teiste maadega konkurentsis edasi aitaks. Võibolla polegi see alaliidu töö, küll aga, on minuarust väga oluline töö. See, et selles klassis on osalejate arv hakanud natuke tõusma, ei ole otseselt Teie teene, see on lihtsalt tänu sellele nii, et reeglid on siiani õnneks muutamata, rajad on rasked ja inimesd tahavad autoga sõita, mitte vintsida ja mis peamine, õnneks ei ole keegi ehitanud võitmatut 100 kilo eurist masinat, millega keegi ei taha ja ei suudaks konkureerida.
Tehnilisi reegleid võiks arutada küll, aga oleks, võiks ja peaks muudatused võiksid olla ka kuidagi põhjendatud. Mina näiteks ei saa sellest üldse aru, miks oleks vaja rehvimõõt vabaks lasta, või nelikroolimine lubada. Rahast ja sooritusvõime omavahelisest seosest ma olen juba oma varasemates postituses rääkinud. Kui sellesse ämbrisse veelkord astuda, siis ei näe ma muud võimalust, kui nii otsustajaid debiilseks arvata.
Minu arust tuleks kõik suurt raha ja ehitamist lubavad muudatused eos keelata ja keskenduda, masinate turvalisusele ja vastupidavusele. Kui me tahame, et meile külla tulevad võistlejad meie käest pähe saavad, siis pole ju nagu muud võimalust...
Ei taha ja pole plaanis kedagi solvata.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
Mul on suu nüüd vett täis.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Andres, ole oma sõnavõttudega ettevaatlik. Mõnikord võib metsas abi vaja minnauputaja kirjutas:Noh Rein, aga räägi siis mis viimase 3 aasta jooksul tehtud on? "Tavavõistleja" pilgu läbi pole sittagi muutunu.
Ükskord pidi see teema üles tulema, sest olukord on aina hullemaks läinud. Nüüd lihtsalt tuleb see hetk, et iga asjapulk püüab oma eksistentsi säilitada.
Ootan huviga koosolekut ja tulen ka kindlalt kohale.
Andres.
PS! Minu, kui pika traditsiooniga (2001-tänaseni) võistluse korraldaja jaoks ei ole olemas "tavavõistleja" ja "mittetavavõistlejad", aga vaikselt hakkavad välja kujunema "irriteerivad võistlejad"
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
Selle sõnavõtu valguses on mul ettepanek TR3 :erik kirjutas:Tehnilisi reegleid võiks arutada küll, aga oleks, võiks ja peaks muudatused võiksid olla ka kuidagi põhjendatud. Mina näiteks ei saa sellest üldse aru, miks oleks vaja rehvimõõt vabaks lasta, või nelikroolimine lubada. Rahast ja sooritusvõime omavahelisest seosest ma olen juba oma varasemates postituses rääkinud. Kui sellesse ämbrisse veelkord astuda, siis ei näe ma muud võimalust, kui nii otsustajaid debiilseks arvata.
Minu arust tuleks kõik suurt raha ja ehitamist lubavad muudatused eos keelata ja keskenduda, masinate turvalisusele ja vastupidavusele. Kui me tahame, et meile külla tulevad võistlejad meie käest pähe saavad, siis pole ju nagu muud võimalust...
Ei taha ja pole plaanis kedagi solvata.
Keelata üle 6 silindrilised mootorid - paju silindreid on kallis
Kellata reduktorsild - paigaldamine on keerukas järelikult kallis
Keelata rehvide keskpumpamine - keerukas, töömahukas, kallis
Keelata alla 2 t kaaluvad autod - kerge auto ehitamine on keerulisem
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
Ja sellise sõnavõtuga esindad TR3`e alaliidus? Arvestades V8 mootorite ja reduktorite osakaalu klassis osalejate üldarvust, siis ma arvan, et saa teed nalja. Pumpamise võib vabalt ära keelata, kui enamus klassis võistlejatest nii arvab ja miinimumkaalu võib samuti tõsta. Aga vaadates meie üldist konkurentsitaset muude maadega, siis ma ei saa su sõnavõttu väga tõsiselt võtta, pigem on see küüniline.hmm kirjutas:Selle sõnavõtu valguses on mul ettepanek TR3 :erik kirjutas:Tehnilisi reegleid võiks arutada küll, aga oleks, võiks ja peaks muudatused võiksid olla ka kuidagi põhjendatud. Mina näiteks ei saa sellest üldse aru, miks oleks vaja rehvimõõt vabaks lasta, või nelikroolimine lubada. Rahast ja sooritusvõime omavahelisest seosest ma olen juba oma varasemates postituses rääkinud. Kui sellesse ämbrisse veelkord astuda, siis ei näe ma muud võimalust, kui nii otsustajaid debiilseks arvata.
Minu arust tuleks kõik suurt raha ja ehitamist lubavad muudatused eos keelata ja keskenduda, masinate turvalisusele ja vastupidavusele. Kui me tahame, et meile külla tulevad võistlejad meie käest pähe saavad, siis pole ju nagu muud võimalust...
Ei taha ja pole plaanis kedagi solvata.
Keelata üle 6 silindrilised mootorid - paju silindreid on kallis
Kellata reduktorsild - paigaldamine on keerukas järelikult kallis
Keelata rehvide keskpumpamine - keerukas, töömahukas, kallis
Keelata alla 2 t kaaluvad autod - kerge auto ehitamine on keerulisem
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
See ei ole küüniline, see välistab kõik eesti TR3 autod peale HMM-ierik kirjutas:Ja sellise sõnavõtuga esindad TR3`e alaliidus? Arvestades V8 mootorite ja reduktorite osakaalu klassis osalejate üldarvust, siis ma arvan, et saa teed nalja. Pumpamise võib vabalt ära keelata, kui enamus klassis võistlejatest nii arvab ja miinimumkaalu võib samuti tõsta. Aga vaadates meie üldist konkurentsitaset muude maadega, siis ma ei saa su sõnavõttu väga tõsiselt võtta, pigem on see küüniline.hmm kirjutas:Selle sõnavõtu valguses on mul ettepanek TR3 :erik kirjutas:Tehnilisi reegleid võiks arutada küll, aga oleks, võiks ja peaks muudatused võiksid olla ka kuidagi põhjendatud. Mina näiteks ei saa sellest üldse aru, miks oleks vaja rehvimõõt vabaks lasta, või nelikroolimine lubada. Rahast ja sooritusvõime omavahelisest seosest ma olen juba oma varasemates postituses rääkinud. Kui sellesse ämbrisse veelkord astuda, siis ei näe ma muud võimalust, kui nii otsustajaid debiilseks arvata.
Minu arust tuleks kõik suurt raha ja ehitamist lubavad muudatused eos keelata ja keskenduda, masinate turvalisusele ja vastupidavusele. Kui me tahame, et meile külla tulevad võistlejad meie käest pähe saavad, siis pole ju nagu muud võimalust...
Ei taha ja pole plaanis kedagi solvata.
Keelata üle 6 silindrilised mootorid - paju silindreid on kallis
Kellata reduktorsild - paigaldamine on keerukas järelikult kallis
Keelata rehvide keskpumpamine - keerukas, töömahukas, kallis
Keelata alla 2 t kaaluvad autod - kerge auto ehitamine on keerulisem
Tükk aega mõtlesin kuidas Luigele ära teha. Kaal!
Katsu natukene lõdvemaks lasta.
Tegelikult on minu seisukoht, et TR3 on ehitajate ja katsetajate klass, mida vähem piiranguid seda parem.
Ka praegused reeglid ei takista lausa 1M euri või ka rohkema eest superTR3 auto ehitamist.
Piirangud peaksid olema seotud ohutusega. TR3 ei ole küll see klass kus tuleks midagi ära keelata.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
See võib olla on mu sarkastiline arvamus, aga see toetub faktidele.
Kõik motoklassid, mis ei ole surutud raamidesse on varem või hiljem laiali läinud, juhul muidugi kui tegu ei ole suurettevõtete rahadega (F1, wrc).
Eestist on hea näiteid tuua surnud sarjadest, mis läksid laiali samadel põhjustel:
Rinka GT klass
Veokad
Pagid
Võrrid
Kiirendus
Toimivad ja jäid ellu ainult sarjad, kus on kindlad tehnilised reeglid (raha ei mängi olulist pilli) ja kus sõitjad suudavad enam vähem võrdselt finantskulutustega kaasa joosta.
Auto ralli
BMW 325cup
Kardisport
Motokross
Aga need on kõigest kuivad faktid ja seda ei pea otsutajad arvesse võtma.
Ega ma tegelikult väga ei muretse ka, ma olen ka juba vana mees, kaua ma enam seal garaazis ikka keevitan. Tulevad noored rahakad poisid, nii u. 10 ekipaazi ja löövad kodus ja baltis platsi puhtaks.
Kõik motoklassid, mis ei ole surutud raamidesse on varem või hiljem laiali läinud, juhul muidugi kui tegu ei ole suurettevõtete rahadega (F1, wrc).
Eestist on hea näiteid tuua surnud sarjadest, mis läksid laiali samadel põhjustel:
Rinka GT klass
Veokad
Pagid
Võrrid
Kiirendus
Toimivad ja jäid ellu ainult sarjad, kus on kindlad tehnilised reeglid (raha ei mängi olulist pilli) ja kus sõitjad suudavad enam vähem võrdselt finantskulutustega kaasa joosta.
Auto ralli
BMW 325cup
Kardisport
Motokross
Aga need on kõigest kuivad faktid ja seda ei pea otsutajad arvesse võtma.
Ega ma tegelikult väga ei muretse ka, ma olen ka juba vana mees, kaua ma enam seal garaazis ikka keevitan. Tulevad noored rahakad poisid, nii u. 10 ekipaazi ja löövad kodus ja baltis platsi puhtaks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel
Te vist ikka ei saa päris minu mõttest aru või olen ennast halvasti väljendanud. Ega te nüüd keegi (Pinn, Kotkas) väga kogu selle asja juhtimisel Maidule ja teistele väga abiks pole olnud. Minu soov on, et alaliidus võiks olla koos väiksem seltskond ja teha asju üldiselt, mis on vaja ära teha. Teha ja teha ja teha. On vaja natuke uut hingamist, mis te siis ise arvate miks Mait ka lõpuks puhata tahtis. See ei ole nüüd mingi kiidulaul Maidu suunas, et ta üksi kogu töö on ära teinud. Käin ju ise ka kõigi teiega läbi ja näen ju ka kõrvalt, kes midagi teeb ja ei tee ja see loetelu, mis sa Kristjan üles kirjutasid on kõik väga tore ja suuna kogu oma sooritus siia 4x4.ee lehele, ma arvan, et siin on sul veel palju, mida sa teha tahad.
Nagu te siin ise räägite, siis TR3 klass töötab ju isegi päris hästi ja Eriku jutt oli ju õige. Kuidas te mehed aru ei saa, et EAL ei pea kuuluma sellepärast, et siis ma saan 3 aasta jooksul ühe muudatuse teha, mida suure tõenäosusega vaja ei ole.
Vaja on, et meile korraldataks ka edaspidi võistlusi, mis on võistlust väärt ja et me ei nühiks seal metsas üksi. See on see, mida peaks tegema EAL-s otsima lahendusi, toetajaid, korraldama kokku saamisi, vestlema, leidma lahendusi kuidas uute või vanade korraldajate elu lihtsamaks muuta. Jälgida, et kellegile rajaga liiga ei tehaks, et see aastane võistluskalender oleks rohkem ühte nägu, mitte et iga üks vaatab ise kuidas oma võistluse korraldatud saaks ja mingid kohad punktide näol EAL-le üles saaks.
Jah see on töö, mida tuleb teha ja ega keegi sulle selle eest medalit ei anna. Mina oleks nõus aitama, Maitu, Artot, Meesakut ja Ermit ja mulle meeldiks teha seda koos meestega kelle kohta ma tean, et nad teevad kõik ära, mis neile teha antakse ja kui käib ülejõu siis ka ütlevad, et sorry minu poolt ei vea kahjuks välja. Kui te väidate, et olete kättesaadavad ja nõus aitama Tasuta radasi teha, otsida toetajaid ja uusi võistlejaid, siis jumala pärast saame kokku ja vaatame, kes mida enda peale võtab ja iseseisvalt ka ära teeb. Teie käitumine meenutab natuke lapselt kommi ära võtmist praegu.
Ma ei sa aru, kas te siis siiralt arvate, et nii ongi õige ja kõik on korras kui keegi midagi ei ütle ja siis ei pea midagi tegema. Kui nii, siis mina astun kõrvale ja enam teemat üles ei võta.
Eks kohtume teie kõigiga suvesõidul ja siis edasi klapperil ja sügisõidul ja AVO sõidul, eeldusel, et siis ikka kõik toimub ja olete vahepeal korraldajate käest küsinud, kas neil ka mingit abi teie kui EAL liikmete poolt vaja on.
Priit
QKulgur
Nagu te siin ise räägite, siis TR3 klass töötab ju isegi päris hästi ja Eriku jutt oli ju õige. Kuidas te mehed aru ei saa, et EAL ei pea kuuluma sellepärast, et siis ma saan 3 aasta jooksul ühe muudatuse teha, mida suure tõenäosusega vaja ei ole.
Vaja on, et meile korraldataks ka edaspidi võistlusi, mis on võistlust väärt ja et me ei nühiks seal metsas üksi. See on see, mida peaks tegema EAL-s otsima lahendusi, toetajaid, korraldama kokku saamisi, vestlema, leidma lahendusi kuidas uute või vanade korraldajate elu lihtsamaks muuta. Jälgida, et kellegile rajaga liiga ei tehaks, et see aastane võistluskalender oleks rohkem ühte nägu, mitte et iga üks vaatab ise kuidas oma võistluse korraldatud saaks ja mingid kohad punktide näol EAL-le üles saaks.
Jah see on töö, mida tuleb teha ja ega keegi sulle selle eest medalit ei anna. Mina oleks nõus aitama, Maitu, Artot, Meesakut ja Ermit ja mulle meeldiks teha seda koos meestega kelle kohta ma tean, et nad teevad kõik ära, mis neile teha antakse ja kui käib ülejõu siis ka ütlevad, et sorry minu poolt ei vea kahjuks välja. Kui te väidate, et olete kättesaadavad ja nõus aitama Tasuta radasi teha, otsida toetajaid ja uusi võistlejaid, siis jumala pärast saame kokku ja vaatame, kes mida enda peale võtab ja iseseisvalt ka ära teeb. Teie käitumine meenutab natuke lapselt kommi ära võtmist praegu.
Ma ei sa aru, kas te siis siiralt arvate, et nii ongi õige ja kõik on korras kui keegi midagi ei ütle ja siis ei pea midagi tegema. Kui nii, siis mina astun kõrvale ja enam teemat üles ei võta.
Eks kohtume teie kõigiga suvesõidul ja siis edasi klapperil ja sügisõidul ja AVO sõidul, eeldusel, et siis ikka kõik toimub ja olete vahepeal korraldajate käest küsinud, kas neil ka mingit abi teie kui EAL liikmete poolt vaja on.
Priit
QKulgur