huvitav lugemine EXIDE akude kohta
Moderaator: Moderators
huvitav lugemine EXIDE akude kohta
Leidsin audiclub.ee's ühe teema, kus kurdetakse kehva exide aku kvaliteedi üle.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=78836
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=78836
Samas pole minul midagi halba öelda EXIDE akude kohta,3a tagasi sai käidud Palangas(autoks Pajero 2,5TD) ja ära tulles avastasin,et genekas oli töö lõpetanud,sai siis peal oleva akuga jõutud Lätini ja esimesest autoesindusest ostsin EXIDE aku,et akude peal koduni jõuda 100km enne Riiat sai siis akud ära vahetatud ja selle uue akuga sai läbi Riia sõidetud tipptunnil + siis veel 240km-t Elvani.Peale selle sai akut laetud ja sõidan siiani selle akuga,polnud nende tänavuste -30 mingeid probleeme käivitamisega.
Muidugi kirves hind oli akul 100.- kohalikku Läti tugrikut ja seda 3a.tagasi.
Muidugi kirves hind oli akul 100.- kohalikku Läti tugrikut ja seda 3a.tagasi.
Mu pajerol on 4-5a exside aku peal ja töötab nagu peab, talvel oli küte kinni sai käiata ja jamada, jumala ok oli.aymur kirjutas:Samas pole minul midagi halba öelda EXIDE akude kohta,3a tagasi sai käidud Palangas(autoks Pajero 2,5TD) ja ära tulles avastasin,et genekas oli töö lõpetanud,sai siis peal oleva akuga jõutud Lätini ja esimesest autoesindusest ostsin EXIDE aku,et akude peal koduni jõuda 100km enne Riiat sai siis akud ära vahetatud ja selle uue akuga sai läbi Riia sõidetud tipptunnil + siis veel 240km-t Elvani.Peale selle sai akut laetud ja sõidan siiani selle akuga,polnud nende tänavuste -30 mingeid probleeme käivitamisega.
Muidugi kirves hind oli akul 100.- kohalikku Läti tugrikut ja seda 3a.tagasi.
Aga 525 tds ile ostsin 2a tagasi exside peale, ja aastaga oli otsas teiseaastagaläks päris tuksi, nii et keeras laadia per**e.
Tuttav vedas kaa neid salomeese tagasi, kontrolliti , öeldi, et kõik korras aga autopeal ei tõmba, ostke uus relee ja genekas.
Ma olin muidu exside usku, aga enam mitte
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
esimese exide ostsin rohkem kui 10 a tagasi, see oli suurepärase iseloomuga. järgmine oli täielik pask. mingi 5 a tagasi sattus jälle üks täielik pask, mis nagu testides oli OK, aga praktiliselt ei mahutanud sittagi. viskasin lihtsalt minema, et end mitte vihastada ja ostsin teisse. välja keelduti vahetamast. praegu on üks exide, mis on jälle suurepärane.
seetõttu kahtlustan, et kvaliteet sõltub partiist. või teeb keegi neid järgi.
ja vägagi tihti keeratakse akud külmaga ise tuksi. käiatakse aku tühjaks ja jäetakse õue.
seetõttu kahtlustan, et kvaliteet sõltub partiist. või teeb keegi neid järgi.
ja vägagi tihti keeratakse akud külmaga ise tuksi. käiatakse aku tühjaks ja jäetakse õue.
vanasti oligi exide väga hea aku, aga praegu optimeeritakse tootmises kõiki kulusid ja loodetakse, et küll nimi müüb paska. see on paljude asjadega nii.
exide geel akud atv-de peal. tean 3- 4 kui mitte 5 juhust, kus akud panid 0.5 a saba. ja ohh üllatust kui tagantjärgi garantii talongi vaadati siis oli seal kirjas garantii 6 kuud.
mis puudutab automaailma suhtumist kliendi probleemidesse siis sellistele kohtadele tuleb boikott kuulutada. või vähemalt antud kaubamärgile.
exide geel akud atv-de peal. tean 3- 4 kui mitte 5 juhust, kus akud panid 0.5 a saba. ja ohh üllatust kui tagantjärgi garantii talongi vaadati siis oli seal kirjas garantii 6 kuud.
mis puudutab automaailma suhtumist kliendi probleemidesse siis sellistele kohtadele tuleb boikott kuulutada. või vähemalt antud kaubamärgile.
suzuki Kingquad. Polnud paha pill. YamahaGrizzly 700. Hea asi. Mulle meeldib.
mina jäin oma akuga lolliks igaljuhul, kui väitsin, et see ei toimi normaalselt. st auto peal ei saanud ta kunagi nii täis, et kontrolltuli roheline oleks. laadijaga laadides küll läks. samas oli pinge korralik ja teised akud suutis sama generaator ära laadida. aga noh, ma pole ka kõige teravam kriit oma õigusi taga ajaama.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ja kui annabki garantiiajal otsad ja vahetataksegi uue vastu, garantii sellest ei pikene. Vahetatud aku peab napilt garantii lõpuni ja jälle rahakott näpus poodi. Tegelikult see k..di kvaliteediprobleem on ikka üle visanud küll. Teatud autotootja kutsub ostjaid 7a garantiiga oma õuele aga ega eriti paremaks küll läinud ei ole- pudeneb kui hirmus ja 7a pead oma papi veel esindushooldusse vedama. "Vanasti" oli lihtsam, asjad jagunesid odavateks ja headeks, täna see ei kehti. Liiga paljud tootjad "lasevad liugu" ammutuntud või ülepromotud kaubamärkide peal. Endal exidega (näpp ei tõuse "shift" nuppu vajutama) midagi ilusat küll ei meenu, tõsi peale mitmeid garantiivahetusi on üks paar päris õnnestunud ja mõned aastad eeskujulikult käitunud aga neid 100Ah akusid sai ka edasi- tagasi tassitud.
Tehtud, mõeldud.
Enamus inimesi ei tea garantiitingimustest tuhkagi ja paljudes poodides aetakse ka palju jama. Kannatab ikka rumal klient.aivo141 kirjutas:Kuidas ei pikene? Kui sul vahetatakse toode välja uue toote vastu siis hakkab kehtima ka uuel tootel uus garantii alates selle toote kätte saamisest.totu kirjutas:Ja kui annabki garantiiajal otsad ja vahetataksegi uue vastu, garantii sellest ei pikene.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Ma ka siiani autot süüdistanud, et aegajalt hommikul käima ei lähe . Töö-pirukaga igapäevaselt linnasõidud: ju ta siis ei jõua ära laadida ning äkki jääb vahest mingi tarbija peale (kuigi oma teada kõik asjad peaks väljas olema, raadiol isegi paneel eest ära...). Sellel kah suht tihti neid Exide akusid vahetatud. Praegusel kah mingi aasta vanust ja teeb vahest trikke.
Hea, et selline teema üles kerkis. Kus suitsu, seal tuld!
Hea, et selline teema üles kerkis. Kus suitsu, seal tuld!
Terrano II 2.4 '94
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
Mul on küll Excide´iga vaid positiivsed kogemused olnud.
Aastal 2002 sai kahele autole (Volvo 960 ´95 ja Golf 3 ´96) Excide´i mingi kallima seeria akud ostetud ning mõlemaga sõidetud ca 4a. Paar aastat hiljem ilmus ka TM-is vms akude test, kus sama Excide´i mudel kõige paremaks hinnati. Üks aku pani veel kaitsmata sõrmejämeduse kaabliga ühe auto põlema ning töötas ka pärast sellist rämedat ülekoormust ilma igasuguste probleemideta tubli paar aastat kuni auto sai maha müüdud. Sai kõikvõimalikele autodele täkku antud (ka suured diislid) ning mitte mingeid probleeme. Tõsi küll, et üks nendest kahest akust sai garantiikorras ka välja vahetatud, kuid nagu hiljem selgus, siis see ei olnud aku viga vaid helisüsteemis kasutatud võimendil oli millegipärast ootereziimis liigsuur tarbimine.
Seega kurb lugeda, et nii ebameeldivad kogemused. Juhuse tahtel pole ma küll viimastel aastatel Excide´i akusid kasutanud, sest ostetud autode akud on piisavalt korralikud olnud ning ühel juhul sai võetud see aku mida töökoda pakkus ja selleks oli Varta, kuid oma kogemustele tuginedes ma küll ühtegi põhjust ei näe miks mitte Excide´i akusid osta. Samas ma ei ostaks ilmselt kunagi kõige paremast kehvemat akut
Aastal 2002 sai kahele autole (Volvo 960 ´95 ja Golf 3 ´96) Excide´i mingi kallima seeria akud ostetud ning mõlemaga sõidetud ca 4a. Paar aastat hiljem ilmus ka TM-is vms akude test, kus sama Excide´i mudel kõige paremaks hinnati. Üks aku pani veel kaitsmata sõrmejämeduse kaabliga ühe auto põlema ning töötas ka pärast sellist rämedat ülekoormust ilma igasuguste probleemideta tubli paar aastat kuni auto sai maha müüdud. Sai kõikvõimalikele autodele täkku antud (ka suured diislid) ning mitte mingeid probleeme. Tõsi küll, et üks nendest kahest akust sai garantiikorras ka välja vahetatud, kuid nagu hiljem selgus, siis see ei olnud aku viga vaid helisüsteemis kasutatud võimendil oli millegipärast ootereziimis liigsuur tarbimine.
Seega kurb lugeda, et nii ebameeldivad kogemused. Juhuse tahtel pole ma küll viimastel aastatel Excide´i akusid kasutanud, sest ostetud autode akud on piisavalt korralikud olnud ning ühel juhul sai võetud see aku mida töökoda pakkus ja selleks oli Varta, kuid oma kogemustele tuginedes ma küll ühtegi põhjust ei näe miks mitte Excide´i akusid osta. Samas ma ei ostaks ilmselt kunagi kõige paremast kehvemat akut
üks praegu toimiv exide on teist aastat aastat auto peal, mille keskmine ots tartu linnas on 600m. talvel saab vahel kohapeal käima kah jäetud. saab hakkama. seda kummalisem on, et teine exide sellega sama auto peal hakkama ei saa.smtasku kirjutas:Ma ka siiani autot süüdistanud, et aegajalt hommikul käima ei lähe . Töö-pirukaga igapäevaselt linnasõidud: ju ta siis ei jõua ära laadida ning äkki jääb vahest mingi tarbija peale (kuigi oma teada kõik asjad peaks väljas olema, raadiol isegi paneel eest ära...). Sellel kah suht tihti neid Exide akusid vahetatud. Praegusel kah mingi aasta vanust ja teeb vahest trikke.
Hea, et selline teema üles kerkis. Kus suitsu, seal tuld!
exide EA1000
Sai ise ka üks alles soetatud, EA1000, kaubikule. Enne ostmist ka uurisin mis see hea valik oleks aga ABSOLUTSELT kõikide markide kohta käivad vastakas arvamused. Igatahes siis tegi espaki müügimees mingi imelise hinna, 1000+km ja ära ma ta ostsin. Ja nüüd hiljem kuulsin ühte juttu, et Exide valmistatakse erinevates tehastes üle euroopa ja kvaliteet pidi olema vastavalt päritolu tehasele aga seda ei tea keegi kus millist marki akut tehaske. Ehk, kui ostad mingi üht sorti aku siis see on Italliast ja täis p--k aga teine aku hoopis lahjem aga näit soome tehasest ja peab kordades kauem kui eelmine võimsam .... vähemalt sellise jutu akukeskuse onu rääkis Kadaka teel Cramo vastas.
Ega me mõisa peale ei mängi...