Milliseid masinaid osta, kui esitatavad nõuded...
Moderaator: Moderators
Kas selle 600 000 krooni sisse peab ka autode ümberehitus mahtuma?
Kui peab, siis võib suure tõenäosusega juhtuda, et saate valida omale Grand Vitarade ja Grand Vitarade vahel. Kallid autod on ilusad ja head, kuid riigiasutuses paneb raha kõik paika ja nuta või naera, aga nii see on.
Orienteeruv ümberehituse maksumus on 150 000 ja 200 000 vahel. See oleneb automargist ja tööde ulatusest. Istme välja viskamisele on lisaks vaja eemaldada mingis ulatuses turvapadjad, -kardinad, tekitada lisaks elektriväljundid, lisatuled, integreerida raadioside ja muu selline. Suure tõenäosusega tuleb paigaldada võimsam generaator ja aku jne.
Kui ümberehitus makstakse eraldi kinni, siis võtan omad sõnad tagasi.
Kui peab, siis võib suure tõenäosusega juhtuda, et saate valida omale Grand Vitarade ja Grand Vitarade vahel. Kallid autod on ilusad ja head, kuid riigiasutuses paneb raha kõik paika ja nuta või naera, aga nii see on.
Orienteeruv ümberehituse maksumus on 150 000 ja 200 000 vahel. See oleneb automargist ja tööde ulatusest. Istme välja viskamisele on lisaks vaja eemaldada mingis ulatuses turvapadjad, -kardinad, tekitada lisaks elektriväljundid, lisatuled, integreerida raadioside ja muu selline. Suure tõenäosusega tuleb paigaldada võimsam generaator ja aku jne.
Kui ümberehitus makstakse eraldi kinni, siis võtan omad sõnad tagasi.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
[quote="hmm"Kui hinnas mõningaid mööndusi teha võiks mõelda ka LR Disco 3 peale.[/quote]
Siiani moka maas hoidnud, kuid sellise koguse puhul hakkavd paljude automarkide ja mudelite hinnad isaäranis hoogslat sulama. Disco3 on igati kaalumist väärt valik, mugavuse ja ruumikuse poolest.
Siiani moka maas hoidnud, kuid sellise koguse puhul hakkavd paljude automarkide ja mudelite hinnad isaäranis hoogslat sulama. Disco3 on igati kaalumist väärt valik, mugavuse ja ruumikuse poolest.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
mobile.de'st jäi silma veel VW Touareg V10 5,0 tdi erimudel.
Maanteel kindlasti mugav, metsas....
Maanteel kindlasti mugav, metsas....
Viimati muutis Valge Hiir, P Dets 30, 2007 8:28 am, muudetud 1 kord kokku.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
O.T.Valge Hiir kirjutas:mobile.de'st jäi silma veel VW Touareg V10 5,0 tdi:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Maanteel kindlasti mugav, metsas....
Metsas siis selline ja kui bensu palju läheb, siis selline
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Miskipärast hakkab tekkima tunne, et kõige sobivam oleks selline sõiduriist:
1.Pidev nelivedu, vajadusel koos aeglustiga ja intelligentsete difrilukkudega
2 Suurepärane kiirendus, hea lõppkiirus
3 Kurvisuutlikkuses väga vähe vastaseid
4 Kütusekulu suvel puudub, talvel jah, peab maksma
5 Järelhaagise massipiirang seotud ainult veovõimega, telgede arv ei ole piiratud.
6 Konditsioneer põhivarustuses
7 Loodussõbralik, heitmed keskkonnale kahjutud.
8 Käivitub iga ilmaga
9 Kuluosad (4 tk) odavad ja lihtsalt vahetatavad
10 Liisingu lõppedes väärtus sama või suurem kui soetades. (piisavat värske mudeli puhul)
Pilt
1.Pidev nelivedu, vajadusel koos aeglustiga ja intelligentsete difrilukkudega
2 Suurepärane kiirendus, hea lõppkiirus
3 Kurvisuutlikkuses väga vähe vastaseid
4 Kütusekulu suvel puudub, talvel jah, peab maksma
5 Järelhaagise massipiirang seotud ainult veovõimega, telgede arv ei ole piiratud.
6 Konditsioneer põhivarustuses
7 Loodussõbralik, heitmed keskkonnale kahjutud.
8 Käivitub iga ilmaga
9 Kuluosad (4 tk) odavad ja lihtsalt vahetatavad
10 Liisingu lõppedes väärtus sama või suurem kui soetades. (piisavat värske mudeli puhul)
Pilt
Tunnista ometi seda nüüd ükskord, et sellele nõudele suudavad ainult ameeriklased vastata, kui ka rahakotis raha lugeda. Uued Fordid ja Dodged püsivad ka suurtel kiirustel hästi teel ja kurviläbivus on neil hea. Jänkis oli täitsa masendav vaadata, kuidas Fordi diisel Superduty'd meie rendimasinast 2007 Ford Taurus V6 3.0 mööda uhasid maksulistel kiirteedel koos haagistega ja vaesel Taurusel polnudki nagu midagi erilist vastu pakkuda. Kui minu F150 kiirendab 100kmh 8 sekundiga, siis uued Powerstroke diislid teevad seda F250 puhul veel sekundi võrra kiiremini ... tehke seda Patroliga järgi Patrol on hea ja ilmselt parim valik meil vabalt saada olevatest maasturitest, aga kui sa tead et on olemas veel parem valik siis miks mitte seda kasutada? Et Patrol põnevaks teha, siis nõudke teda vähemalt 4.2 TurboDiisel mootoriga. Usun, et küll teie tarvis ka see kohale tuuakse. 3.0TD ei kannata üldse igasugust kriitikat, eriti kui sinna on veel automaat külge topitud.fireman kirjutas: Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku.
+372 5028488
no kui juba oma lemmikute kiitmiseks läks, siis ma soovitaks pinzgauerit.
hetkel toodetakse neid inglismaal: http://www.baesystems.com/ProductsServi ... gauer.html
hind küll arvatavasti eelarvesse ei mahu (kuskilt on meelde jäänud 70 000eur, aga pole kindel). Aga garantii oli Austrias tootmise ajal veel igatahes 11 aastat. Maastikul on see auto kiire, sõltumatu vedrustus tagab hea teelpüsimise ja läbivust ei saa ka laita. Ja järelturg on ka hea, 9 aastat vana pinzgauer oli 40 000 euri . Praeguste hinna ja garanii olude teada saamiseks tuleb saata päring. Kui asi huvi äratab võin otsida tehnilisi andmeid ka.
hetkel toodetakse neid inglismaal: http://www.baesystems.com/ProductsServi ... gauer.html
hind küll arvatavasti eelarvesse ei mahu (kuskilt on meelde jäänud 70 000eur, aga pole kindel). Aga garantii oli Austrias tootmise ajal veel igatahes 11 aastat. Maastikul on see auto kiire, sõltumatu vedrustus tagab hea teelpüsimise ja läbivust ei saa ka laita. Ja järelturg on ka hea, 9 aastat vana pinzgauer oli 40 000 euri . Praeguste hinna ja garanii olude teada saamiseks tuleb saata päring. Kui asi huvi äratab võin otsida tehnilisi andmeid ka.
Aga, Fireman, Jaagu allkirja arvestades peaks ta Meerikast tagasi olema. Istuge maha ja rääkige asi läbi. Järsku suudate koos selle USA- masinate foobia murda. Ja arvesta, et õige valiku korral on Jaak tõhusam kui kümme diilerit ja hooldajat kokku .jr kirjutas:Tunnista ometi seda nüüd ükskord, et sellele nõudele suudavad ainult ameeriklased vastata, kui ka rahakotis raha lugeda. Uued Fordid ja Dodged püsivad ka suurtel kiirustel hästi teel ja kurviläbivus on neil hea. Jänkis oli täitsa masendav vaadata, kuidas Fordi diisel Superduty'd meie rendimasinast 2007 Ford Taurus V6 3.0 mööda uhasid maksulistel kiirteedel koos haagistega ja vaesel Taurusel polnudki nagu midagi erilist vastu pakkuda. Kui minu F150 kiirendab 100kmh 8 sekundiga, siis uued Powerstroke diislid teevad seda F250 puhul veel sekundi võrra kiiremini ... tehke seda Patroliga järgi Patrol on hea ja ilmselt parim valik meil vabalt saada olevatest maasturitest, aga kui sa tead et on olemas veel parem valik siis miks mitte seda kasutada? Et Patrol põnevaks teha, siis nõudke teda vähemalt 4.2 TurboDiisel mootoriga. Usun, et küll teie tarvis ka see kohale tuuakse. 3.0TD ei kannata üldse igasugust kriitikat, eriti kui sinna on veel automaat külge topitud.fireman kirjutas: Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Ma julgeks selle üldiste sõiduomaduste ja maastikusuutlikuse kompromissina meie rahvusautot 120 LC pakkuda. Ja kindlasti, kui asjast rääkida ja mõlemal poolel tehingu vastu huvi on kougitakse ka lihtsustatud, töömudel välja. Peaks algatuseks Toyota kaupmeestega rääkima ja vaatama mis nägu nad teevad sellise jutu peale.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Tegemist ei ole siiski veoautoga, või mehhanismiga, mis peab vähemalt 10 aastat vastu pidama tõsise remondita.M.P. kirjutas:Võtan jr-i selja taha.
Linnamaastur tüüpi auto (kui nii osutub)ei kesta seal pikalt ja küll siis 5a pärast aru saadakse,et masinat on vaja!
Riigiasutuses on hea, kui masin amortiseerub teatud aja järel. On võimalik maha kanda ja uuem mudel muretseda.
Ei tasu neid Jaapani masinaid ka maha teha. Meil on CR-V ja Grand Vitara saanud ikka tõsist vatti ja ega neil suuremat viga ei ole, ühte teist on tõesti ära väsinud, aga mitte midagi olulist. GV puhul on mõned raskendavad tegurid ka tugevasti mõjutanud.
Sellist suhtumist palun mitte avalikult minu kui maksumaksja ees näidata. Miks see just riigiasutuses hea on? Ja siis räägitakse siinjuures mõne masinavaliku puhul priiskamisest. Aga eks see kipu jah meil nii olema, et saaks odavalt kätte ... see kui kalliks tegelikult auto pidamine kuni selle müügini või mahakandmiseni läheb pole oluline. Ehk oleks elutervem roteerida oma masinaparki müües vana alt ära veel siis, kui selle eest saab arvestatava summa raha järelturul, mitte kõik kapsaks ära sõita ning seejärel lihtsalt maha kanda?tiitv kirjutas:
Riigiasutuses on hea, kui masin amortiseerub teatud aja järel. On võimalik maha kanda ja uuem mudel muretseda.
+372 5028488