1. leht 1-st

Grandi küljekarbid

Postitatud: E Sept 25, 2023 10:23 pm
Postitas Ints
Kas 2006a Grand Cherole on kuskilt osta valmis küljekarpe (nii sisemised kui välimised),või peab meister need ise valmis väänama?

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: E Sept 25, 2023 11:44 pm
Postitas puhvel
WJ Grandile leidsin "Alvadist"

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: K Sept 27, 2023 6:27 pm
Postitas Ints
Alvadi ei anna WH jaoks ühtegi küljekarpi. :(

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: N Sept 28, 2023 9:32 am
Postitas puhvel
Sellisel juhul näen kahte võimalikku varianti

WJ-i karbid vägisi WH külge väänata või see WH kiirelt minu WJ-i vastu vahetada üksühele :)

Tegelt tuleks ehk kindlaks teha kui palju ja kas on erinevust WJ -WH karpidel.

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: N Sept 28, 2023 9:57 am
Postitas kadjakas2000
Tere

Miskid koodid neile peaks olema 0488-101 ja 0488-102.
Nt:
https://raybuck.com/product/2005-2010-j ... gers-side/

Klokkerholmi valikus puuduvad WK-le kõneks olevad tükid.
Ka KiviAuto ei näita miskit.

Edu ja asju!

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: N Sept 28, 2023 9:39 pm
Postitas MrMägilane
Ma eile sportlikust huvist kaasa googeldades leidsin midagi toppartsist, aga kuna kohal neid kuskil pole ja tellimise kohta midagi ei öelda, siis ei hakanud kirjutama, täna on neil jälle varuosakataloogil mingi tarkvaraline brainfart. Aga vb sealt uurida.
Hind oli muidugi mõistlik 260€ kanti tükk...
Õige aeg karbid üldse maha lõigata ja karprauast korralikud rocksliderid ehitada :D

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: R Sept 29, 2023 12:28 am
Postitas Metsakutsu
Just käisin oma wk/wh1 täpselt sama teema läbi, mõlema poole karbi vahetus. Küljekarpe suht raske saada ning kui saab siis ikka rõvedalt kallis. Pigem lase meistril valmis teha.

Esialgu oli plaan panna nelikkant toru aga oeldi kohe ära, et ei mahu ära (täpselt ei mäleta mis seal see põhjus oli).

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: P Okt 15, 2023 10:53 pm
Postitas poiss
Ahoi!
Nende igat tõugu cherode karbid on lahti lõikamisel nagu kapsapead, lible libles kinni. Venitatud siselehe paksus varieerub piilari alt 2 mm-st 0,8 mm-ni. Millele omakorda liidetakse ülekattega jälle järgmine paksem tükk rauda. Nii punktidega kui ka liimiga. Ja kõik need lehed on omavahel seotud karbi alumises servas välis ja siseosaga. Mingise nelikanttoru sinna korralikult külge keevitamine on hullem ona kuubis. Kuna antud masinatel on ka karp kere kandev osa, saab vastava laiusega karbi leidmisel praadida kinni vaid välimise ja sisemise pleki heal juhul. Sisu jääb kõik lahti, kui just ukseaugus kõike lahti ei puuri ja seest välja uuesti vastavalt kinni ei prae. Eeldusel, et kõik detailid on mega sirgelt ühel joonel maha lõigatud ja karp alla toetama pandud. Karbi seina paksusega ei saa ka liiale minna, kuna proovige T-liitega praadida kokku nt 4 ja 0,8 mm.
Praktiliselt oleks isetegijatele soovitus teha uus karp kuni 1mm plekist, kas või jupi kaupa vs lükata masin mõnest keretöödid viljelevast garage uksest sisse.

Ps. Ma olen ka nn mõne “nelikanttorukarbi” tegemisel käe valgeks saanud. Mäletan 2xchero, 2patroli ja 2xlc70. Saan tuua näite kahe lc 70 ne põhjal. Võrdlemiseks nt Rockslider (Uputaja) vs originaal (Aadi) piltidega mul fb galeriis olemas. Äkki aitab kedagi, kes kahtleb kumba tahta.

Päikest!

Re: Grandi küljekarbid

Postitatud: E Okt 16, 2023 11:56 am
Postitas MrMägilane
Ise küpsetasin justnimelt 4mm seinaga toru. Kõige odavama handymanni migiga kusjuures. Ei ütleks, et kahe käega uuesti tahaks teha, aga mingi üüber keberniit ka ei olnud. Keskosa kokkusidumiseks on vähemalt kaks varianti- keevitada loominguliselt lehtmetall (plekk-metall- misiganes soovitud paksus) sisekarbist välimise servani ja siduda keskelt kas siis punktidega, lõigata sooned vms variant ning pärast karp kahest äärest peale keevitada. Teine variant, mida ma olen näinud ja töötab väga hästi on võtta kaks poole väiksema dimensiooniga karprauda (e nt 60x120 asemel 60x60 2tk) ja keevitada eraldi, keskelt korralikult kinni ja siis teine karp kõrvale ja omavahel kinni. Teoorias jääb isegi tugevam veel. Eks see nelikandist karbi ehitamine on natuke teistsugune tegevus kui tavaline remont ja nõuab veidi loomingulisemat lähenemist et kõik sõlmed valmis fabritseerida. Sõltub ka natuke sõiduki otstarbest, kui auto on maal suvilas käimiseks, tahad ehk vähe siledamat välimust, mina kõõlun tihti metsas kändude-kivide vahel ja metsamasinate jälgedes, siis tegin karbid mis külmunud mullakamaka vastu sõites mõlki ei lähe. Kui originaalosa võtta pole, siis on leiutamist mõlemat pidi niikuinii.