Tere,
Reisikihk tõstab järjest pead ja oleme kalli kaasaga luuramas vastupidavat ja lihtsa ehitusega reisimaasturit. Guugeldanud ja lugenud palju, korras LC 80 on kallis ja hea. Samas on Partoli kohta ka palju lugeda olnud välismaistest foorumitest, 3.0 mootor on vilets aga muu tehnika jällegi hea. Aussid on palju aretanud vahele Cumminsi mootoreid, euroopas populaarne ka BMW swap. Praegu ka üks Jaapani siseturu mudel, 4.2 mootoriga.
Hetkel silma jäänud kaks isendit.
https://www.auto24.ee/soidukid/3569048
https://www.auto24.ee/soidukid/3254914
Oskab keegi kokkuvõtlikult tuua välja nii LC 80 ja Patroli head ja vead? Automaat vs. manuaal, varuosade saadavus jne. Tehnika poolelt pole probleemi mul maidagi üle vaadata. Remonti teen alati oma autodele ise, töödanud pikka aega mehhaanikuna. Lihtsalt puudub kokkupuude nende maasturitega, rohkem ameeriklastega tegelenud.
Parimat,
Rivo
LC 80 vs Partol Y61
Moderaator: Moderators
Re: LC 80 vs Partol Y61
Soovitada ei oska aga mõned isiklikud tähelepanekud LC80’nete koha pealt, isiklike otsingute baasil.
Kere tasub väga kriitilise pilguga üle vaadata, eriti tagumised nurgad ja tagumiste rataste tagune, kipuvad kohati päris mädad olema. Samas tundub, et raamid neil väga ei roosteta..
Väidetavalt on Patroli juppide saadavus parem ja sillad tugevamad, samas enamustel neist on raamid ära ussitanud ja noh lisaks see 3.0 granaat, mis võib sind ootamatult jalameheks jätta.
Muusosas LC80’nes tundub ruumi rohkem kui Patrolis, mõõdulindiga üle käinud küll ei ole, aga 80 tundub visuaalselt seest igatahes palju suurem ja mahukam
Seetõttu võtsin ja otsisin endale samaks otstarbeks LC80’ne.
Patroleid isiklikult väga ei vaadanudki, seega nendest väga pajatada ei oska.
Kere tasub väga kriitilise pilguga üle vaadata, eriti tagumised nurgad ja tagumiste rataste tagune, kipuvad kohati päris mädad olema. Samas tundub, et raamid neil väga ei roosteta..
Väidetavalt on Patroli juppide saadavus parem ja sillad tugevamad, samas enamustel neist on raamid ära ussitanud ja noh lisaks see 3.0 granaat, mis võib sind ootamatult jalameheks jätta.
Muusosas LC80’nes tundub ruumi rohkem kui Patrolis, mõõdulindiga üle käinud küll ei ole, aga 80 tundub visuaalselt seest igatahes palju suurem ja mahukam
Seetõttu võtsin ja otsisin endale samaks otstarbeks LC80’ne.
Patroleid isiklikult väga ei vaadanudki, seega nendest väga pajatada ei oska.
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: LC 80 vs Partol Y61
Patroli kuulutuse juures on 2019 oktoobris minu poolt tehtud pildid.
Võimlik,et vahepealse kahe aastaga on auto juures midagi muutunud.
Võimlik,et vahepealse kahe aastaga on auto juures midagi muutunud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: LC 80 vs Partol Y61
Seda konkreetset patrulli, käis vist üks kaasfoorumlane ka vaatlemas, ehk tasuks talt küsida:
viewtopic.php?f=49&t=81623
viewtopic.php?f=49&t=81623
…life is random, so am I…
TLC80
TLC80