Tered. Pajero spordi 98a 73kw väntvõlli kiilu pesa kulunud.Proovitud lappida aga peale 3000km jälle rihmaseib loksub. Kas kellelgi oleks pakkuda väntvõlli või oleks targem kergem vahetada mootor. Aitäh
Pajero Sport
Moderaator: Moderators
Re: Pajero Sport
Audi R5 mootoritel on samasugune tobe süsteem. Lahendusena lõigati sinna vända otsa uus kiilupesa. Õigete riistade puhul polnud ka mootorit vaja maha võtta. Ma ei tea kuidas on pajerol aga audi puhul on väga oluline õige pingutusmoment ja samuti käib rihmaratta ja vända otsa vahele imeõhuke nn. teemantseib mis ei lase rihmarattal nihkuda, kindlasti pandi uus spets otsapolt mis oli nn.veniva keermega.
numerus stultorum, infinitus est
Re: Pajero Sport
Uus kiilusoon ei päästa seal midagi, väntvõlli ots on jumala õhtul.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2863
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Pajero Sport
Tööstusmasinatele pakutakse peetis avade jaoks sõrmekomplekte ja vist olen näinud ka võllidele mingit lahendust. Võlli ja pesa (antud juhul rihmaratas) vahele surutakse lõhega koonus. Ilmselt selle võlliga jääb väike vibra aga väntvõlli mitte vahetamisel ongi hind. Ja kui hästi läheb, on vibra märkamatu. Usun, et normaalne treial teeks selle ka valmis. Välimise koonusega hülss võlli peale. rihmaseibil sama kraadiga koonus sisse ja otsapoldiga kinni. Tasub proovida?
Tehtud, mõeldud.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Pajero Sport
Usu Arvet sa ei taha olla see remondimees kelle juurde hiljem tuleb selline masin remonti ja klient räägib, et ostis auto aga mootor ei käi nagu päris hästi ja siis lõpuks leiad sealt sellise asja.totu kirjutas:Tööstusmasinatele pakutakse peetis avade jaoks sõrmekomplekte ja vist olen näinud ka võllidele mingit lahendust. Võlli ja pesa (antud juhul rihmaratas) vahele surutakse lõhega koonus. Ilmselt selle võlliga jääb väike vibra aga väntvõlli mitte vahetamisel ongi hind. Ja kui hästi läheb, on vibra märkamatu. Usun, et normaalne treial teeks selle ka valmis. Välimise koonusega hülss võlli peale. rihmaseibil sama kraadiga koonus sisse ja otsapoldiga kinni. Tasub proovida?
Olen aastatega Mitsudel seal väntvõlli otsas näinud igasugu aretisi.
Selle pildi põhjal pole seal muud valikut kui väntvõlli ja kõige sinna otsa käivate osade vahetus.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120