S.O Pajero või land cruiser
Moderaator: Moderators
- metssiga36
- Mudder
- Postitusi: 59
- Liitunud: R Veebr 15, 2008 1:06 pm
- Asukoht: Viljandimaa
S.O Pajero või land cruiser
Tere .Sooviks head nõu kumba valida kas Toyota Land Cruiser 3.0 td at kastiga 96a pikakerega või mitsu pajero v60 3.2 121kw at kastiga 2000a lühike.On metsasõitu jahil käimiseks kui ka linnasõitu. Ette tänades .
Mig-,mag-,tig-,must-,roostevaba-,alumiinium-,malmkeevitus,ühesõnaga nööpnõelast allveelaevani katsun kokku sulatada.
+37253465146
+37253465146
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: S.O Pajero või land cruiser
Toyota oleks ustav ja kindel sõber pikkadeks aastateks, kui roosteviga küljes pole. Kergem ja väiksem, metsas läheb kaugemale. Hakkama saab igal pool. Raamiga, taga talasild. Tavaliste pihustitega.
Mitsu on suurem, raskem, mugavam, putkas taga ka kena istuda ja maanteel sõidab siledalt, edasi käib paremini (kui korras asjad). Kandevkere, kõik sillad sõltumatud. Commonrail.
Mitsu on suurem, raskem, mugavam, putkas taga ka kena istuda ja maanteel sõidab siledalt, edasi käib paremini (kui korras asjad). Kandevkere, kõik sillad sõltumatud. Commonrail.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: S.O Pajero või land cruiser
Commonrail tuli palju hiljem Mitsule. See on veel elektrilise servojuhtimisega rootorpumba ja tavapihustitega. Sama mootoriga tuleb Pajero tänaseni, L4, 16V, DOHC,TDI, ketiga. Veidi kahtlen, kas pikk LC jõuab kaugemale kui lühike Pajero. Rooste suhtes Mitsu vast tundlikum aga see juba konkreetses isendis kinni, sõltumatut tagasilda ei pea kartma, kõva asi on ja väga tihti on ka difrilukk (LSD on, muuseas, tigudiffer koos viscoga, mitte friktsioonplaadid). LC kohta ei tea aga Mitsu vahekast pakub, lisaks tagaveole, asümmeetrilist (66:34, tagasilla kasuks ja viscoga sünkroniseeritud) nelivedu maanteele. Libedaga väga praktiline, eriti lühikese kerega. Puudusteks roostealdis küttepaak ja -täitetorud, mis võivad kõrgsurve pumba ära lõpetada, kinni roostetavad sildade reguleerimispoldid (saiaraha eest ostetavad aga vahetamine keeruline). Igasugused kuluosad on väga sõbraliku hinnaga. Las LCst räägivad, kes teavad.amevier kirjutas:Toyota oleks ustav ja kindel sõber pikkadeks aastateks, kui roosteviga küljes pole. Kergem ja väiksem, metsas läheb kaugemale. Hakkama saab igal pool. Raamiga, taga talasild. Tavaliste pihustitega.
Mitsu on suurem, raskem, mugavam, putkas taga ka kena istuda ja maanteel sõidab siledalt, edasi käib paremini (kui korras asjad). Kandevkere, kõik sillad sõltumatud. Commonrail.
Tehtud, mõeldud.
- metssiga36
- Mudder
- Postitusi: 59
- Liitunud: R Veebr 15, 2008 1:06 pm
- Asukoht: Viljandimaa
Re: S.O Pajero või land cruiser
Tänan kes viitsis vastata, võtsin LG 90 ära.
Mig-,mag-,tig-,must-,roostevaba-,alumiinium-,malmkeevitus,ühesõnaga nööpnõelast allveelaevani katsun kokku sulatada.
+37253465146
+37253465146
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: S.O Pajero või land cruiser
Mitsu on teoreetiliselt igati lahe - veoskeem suuremate võimalustega LC pideva neliveo vastu, võimsam mootor, suur mugav kabiin - aga ma ei tea kedagi, kes oleks selle Pajero soetanud kasutatuna ja siis pikki aastaid pidanud/poputanud, ikka osteti, remonditi natuke ja müüdi edasi.
Samas pikaaegseid länkkaripidajaid tean mitmeid.
Samas pikaaegseid länkkaripidajaid tean mitmeid.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.