Mida igapäevasteks sõitudeks soetada?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
rnx69
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: K Dets 29, 2010 11:28 am

Mida igapäevasteks sõitudeks soetada?

Postitus Postitas rnx69 »

Viimasel ajal kisub asi sinnamaale, et tuleb mõned tarbeautod maha müüa, kuni veel nende eest kopika raha saab ja mitmest üks teha. Ehk siis vaataks mitme väsinud-kulunud eksemplari asemele miskit uuemat.

Kuna praktilisuse seisukohast vana Ranger on ennast jube hästi tõestanud ning sisuliselt ka nullilähedast summat remondiks nõudnud, siis vaataks millegi sarnase poole. Küll aga on elu vahepeal korrektuure teinud ning hetkel pigem vaataks pika kabiiniga variante. Igapäevaselt sõitma hakkaks sellega naine, enamuse ajast veaks koera trenni ning teeks lapsega vajalikke trette. Ise kasutaksin pigem seda õhtuti-nädalavahetustel vedamiseks või vahest sõpradega metsa eksimiseks. Eelarveks esialgu seaks suurusjärgu 15-20K. Nõudeks lisaks ruumikusele on masuudipress ja esimese eelistusena ka ise käike vahetav käigukast.

Nüüd aga küsimus, mida üldse kaaluda oleks mõtet. Mehhaanikute jutte kuulates tundub, et uuema aastaarvuga autode seas vist töö- ja lollikindlaid eksemplare enam ei eksisteeri :D

Ranger - valdav enamik müügis olevaid on varustatud ikaldusega, mille nimeks 3.2 diisel, lisaks jääb mulje, et igasuguste elektrihädadega seda on luksulikult õnnistatud.
Amarok - pidada ka rõõmsalt elektrihädasid omama?
Hilux - hind kirves, varustus enamasti olematu ning mind üllatas paar aastat tagasi ühe tutikaga sõites selle jõuetus.
Navara - vist vaevleb endiselt enneaegse ussitamise käes?
Mitsubishi - disain on lihtsalt kole, muidu ilmselt kestab?
Isuzu - hinnaklassis on saadaval normaalse varustusega vist ainult 3.0 diisel, millel enneaegne surm pole ka vist väga võõras nähtus (vähemalt teiste autode peal - Renault, SAAB, Opel jms, mis sedasama mootorit kasutasid, oli allakukkuvate hülsside probleem tavaline, Isuzu ise vist vähemalt võttis vastutuse disainivea eest ja oli nõus remonti kompenseerima)?

Pikk kabiin ja mõistliku pikkusega kast vist euro-japsi toodangu puhul nagunii kõne alla ei tule, selleks tuleb vaadata juba teispool lompi toodetud autode poole, millest valdav enamus sellele tingimusele vastavaid ka juba veoautoks meie riigis klassifitseeruvad? Selle koha pealt on hetkel poolpika kabiiniga Ranger hea, et mahutab ka pikemad asjad kasti ära. Kahjuks lapsetooli kusagile seal kabiinis ei pane. Ja ega prouat vist ka veoautojuhi kursustele ei saada :D
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”