Viimasel ajal kisub asi sinnamaale, et tuleb mõned tarbeautod maha müüa, kuni veel nende eest kopika raha saab ja mitmest üks teha. Ehk siis vaataks mitme väsinud-kulunud eksemplari asemele miskit uuemat.
Kuna praktilisuse seisukohast vana Ranger on ennast jube hästi tõestanud ning sisuliselt ka nullilähedast summat remondiks nõudnud, siis vaataks millegi sarnase poole. Küll aga on elu vahepeal korrektuure teinud ning hetkel pigem vaataks pika kabiiniga variante. Igapäevaselt sõitma hakkaks sellega naine, enamuse ajast veaks koera trenni ning teeks lapsega vajalikke trette. Ise kasutaksin pigem seda õhtuti-nädalavahetustel vedamiseks või vahest sõpradega metsa eksimiseks. Eelarveks esialgu seaks suurusjärgu 15-20K. Nõudeks lisaks ruumikusele on masuudipress ja esimese eelistusena ka ise käike vahetav käigukast.
Nüüd aga küsimus, mida üldse kaaluda oleks mõtet. Mehhaanikute jutte kuulates tundub, et uuema aastaarvuga autode seas vist töö- ja lollikindlaid eksemplare enam ei eksisteeri
Ranger - valdav enamik müügis olevaid on varustatud ikaldusega, mille nimeks 3.2 diisel, lisaks jääb mulje, et igasuguste elektrihädadega seda on luksulikult õnnistatud.
Amarok - pidada ka rõõmsalt elektrihädasid omama?
Hilux - hind kirves, varustus enamasti olematu ning mind üllatas paar aastat tagasi ühe tutikaga sõites selle jõuetus.
Navara - vist vaevleb endiselt enneaegse ussitamise käes?
Mitsubishi - disain on lihtsalt kole, muidu ilmselt kestab?
Isuzu - hinnaklassis on saadaval normaalse varustusega vist ainult 3.0 diisel, millel enneaegne surm pole ka vist väga võõras nähtus (vähemalt teiste autode peal - Renault, SAAB, Opel jms, mis sedasama mootorit kasutasid, oli allakukkuvate hülsside probleem tavaline, Isuzu ise vist vähemalt võttis vastutuse disainivea eest ja oli nõus remonti kompenseerima)?
Pikk kabiin ja mõistliku pikkusega kast vist euro-japsi toodangu puhul nagunii kõne alla ei tule, selleks tuleb vaadata juba teispool lompi toodetud autode poole, millest valdav enamus sellele tingimusele vastavaid ka juba veoautoks meie riigis klassifitseeruvad? Selle koha pealt on hetkel poolpika kabiiniga Ranger hea, et mahutab ka pikemad asjad kasti ära. Kahjuks lapsetooli kusagile seal kabiinis ei pane. Ja ega prouat vist ka veoautojuhi kursustele ei saada
- Kodu ... sest tõelised autod ehitatakse ise ... Kuulutused Tahan osta aga ?
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on K Apr 24, 2024 12:12 am
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Mida igapäevasteks sõitudeks soetada?
Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan
Moderaator: Moderators
Hüppa
- 4x4.ee Management
- ↳ 4x4.ee Kisatoru
- ↳ Idiot corner
- 4x4 tehniline
- ↳ Hooldus ja Remont
- ↳ Modifikatsioonid edasijõudnutele
- ↳ Elektrooniline navigeerimine, IT ja side
- ↳ Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs
- ↳ Sisukad
- Ametlik Info
- ↳ Võistlused/Competitions
- ↳ EAL 4x4 Alakomitee annab teada
- ↳ 4x4 võistlusauto ettevalmistus
- ↳ Tiimiliikmete otsimine/pakkumine
- Kuulutused
- ↳ Maasturite Ost/Müük/Lammutus
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Rehvide ja Velgede Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Tahan osta aga ?
- ↳ Bizniz
- ↳ Varastatud/Kaotatud/Leitud
- 4x4 vabakava
- ↳ Pääste(t)ööd ja abistamine
- ↳ 4x4 üritused / 4x4 events
- ↳ 4x4 GPS Challenge
- ↳ Reisikirjad ja pikemad jutustused
- ↳ Reiside ideed ja planeerimised
- ↳ Ajaviide ja muidu huvitav jutt
- ↳ Garaaž - minu teine kodu
- ↳ ARK, TÜV, kindlustus ja muud juriidilised küsimused
- ↳ Militaar offroad ja "laigulised" teemad
- ↳ Häbinurk
- ↳ Videod
- ↳ Pildid
- ↳ Uus kasutaja Ütle Tere / Say Hello
- Mudelid ja Margid
- ↳ All Terrain Vehicles maakeeli ATV
- ↳ Chrysler / Jeep / Wrangler
- ↳ Daihatsu
- ↳ Dodge
- ↳ Ford
- ↳ GM
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Land Rover
- ↳ Mercedes
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan / Renault
- ↳ Niva
- ↳ Opel
- ↳ Suzuki / Geo
- ↳ Toyota
- ↳ UAZ / GAZ / ZIL jt
- ↳ Volvo
- ↳ Volkswagen
- ↳ Muud maasturid
- Klubide Info
- ↳ Tartu Off-road Klubi
- ↳ Alansi Offroad Klubi
- ↳ LR Offroad Club
- Radio Controlled 4x4
- ↳ 4x4 Electrical Crawlers
- 4x4 talk in other languages
- ↳ Welcome to 4x4.ee!