7 kohaline maastur
Moderaator: Moderators
7 kohaline maastur
Olen mõnda aega lugenud teie foorumit, kui ka tuhlanud internetis, küsinud nõu teistelt, aga siiski on segadust omajagu. Siin foorumis on tehnilise poole pealt inimesi suuremas kontsentratsioonis.
Eeldused ja prioriteedid:
1. 7 kohaline- peresõidud ~70% (linn 30%, maantee 40%)- 3 rida kuni 14 aastastele lastele mugav- OLULISUS 9 PUNKTI.
2. Maastiku suutlikkus- a) üldine matkamine (põld, mets, laagri tegemine perega, jahindus- ~10% kasutust b) metsatööd- küttepuu väljavedu (põhiliselt omatarbeks) haagisega (mets ligipääsetav ja ei ole soine, samas peaks olema valmis ka mõningateks ekstreemsusteks) ~20% kasutusest. OLULISUS 9 punkti.
3. Auto hetke tehn seisund (ei ole väga pädev mehhaanik ning ei soovi oma käsi kogu aeg õlisena hoida, samas ka väga tihti remonditöökojas käia). Olulisus 7 punkti.
4. Lisamärkused. a) antud maastur oleks peres 3 auto ja ei oleks igapäevases kasutuses b)auto tehnilist seisu kavatsen hoida väga heas korras c) soovin võimalikult väheseid lisasid ja elektroonikat- mida rohkem seda manti on, seda rohkem muret. d) plaanis hoida autot pikaaegselt oma käes (vähemalt 10 aastat).
5. Ökonoomsus- äärmused soovin välja jätta keskmine kütusekulu võiks piirduda pigem 12l/100 (arvestades eelnevaid sõiduprotsente). Olulisus 6 punkti
6. Auto üleüldine vastupidavus (nö raud, veermik, mootor, käigukast jms). Olulisus 8 punkti.
7. Hind - kuni 12 000.- eurot (aga reservaadiga kuni 20 tuh). Olulisus 6.
Minu palved lugejatelt.
1. Dilemma ja teadmatus- autode vanus (uuem vs vanem) vs vastupidavus- paljud tänapäeva autod (mida uuem versioon) on laetud täis igasuguseid vidinaid, mis paratamatult vajavad aja jooksul lisakulu. Minu soov on lihtne, võimalikult hea hetke tehnilise seisuga 7 kohaline maastur, võimalikult väheste lisadega, pigem mugavate sõiduomadustega, madalamate ülalpidamiskuludega (kavatsen ka masinat hoida) AGA eelarve kuni 12 000.- eurot. Kuigi, kui on piisavalt olulised argumendid, et hind peaks olema kõrgem, siis võiks eelarve tõusta ka 20 tuh.
2. Lisaküsimus. Kui teil peaks olema võimalus osta juba tootmisest maas samadele eeldustele põhinev maastur, siis milline see oleks?
3. Ei pane meelega siia neid kõiki versioone, mis peaks kategooriasse kuuluma. Loeks hea meelega foorumi liikmete pakkumisi nö puhtalt lehelt.
Tänud ette!
Eeldused ja prioriteedid:
1. 7 kohaline- peresõidud ~70% (linn 30%, maantee 40%)- 3 rida kuni 14 aastastele lastele mugav- OLULISUS 9 PUNKTI.
2. Maastiku suutlikkus- a) üldine matkamine (põld, mets, laagri tegemine perega, jahindus- ~10% kasutust b) metsatööd- küttepuu väljavedu (põhiliselt omatarbeks) haagisega (mets ligipääsetav ja ei ole soine, samas peaks olema valmis ka mõningateks ekstreemsusteks) ~20% kasutusest. OLULISUS 9 punkti.
3. Auto hetke tehn seisund (ei ole väga pädev mehhaanik ning ei soovi oma käsi kogu aeg õlisena hoida, samas ka väga tihti remonditöökojas käia). Olulisus 7 punkti.
4. Lisamärkused. a) antud maastur oleks peres 3 auto ja ei oleks igapäevases kasutuses b)auto tehnilist seisu kavatsen hoida väga heas korras c) soovin võimalikult väheseid lisasid ja elektroonikat- mida rohkem seda manti on, seda rohkem muret. d) plaanis hoida autot pikaaegselt oma käes (vähemalt 10 aastat).
5. Ökonoomsus- äärmused soovin välja jätta keskmine kütusekulu võiks piirduda pigem 12l/100 (arvestades eelnevaid sõiduprotsente). Olulisus 6 punkti
6. Auto üleüldine vastupidavus (nö raud, veermik, mootor, käigukast jms). Olulisus 8 punkti.
7. Hind - kuni 12 000.- eurot (aga reservaadiga kuni 20 tuh). Olulisus 6.
Minu palved lugejatelt.
1. Dilemma ja teadmatus- autode vanus (uuem vs vanem) vs vastupidavus- paljud tänapäeva autod (mida uuem versioon) on laetud täis igasuguseid vidinaid, mis paratamatult vajavad aja jooksul lisakulu. Minu soov on lihtne, võimalikult hea hetke tehnilise seisuga 7 kohaline maastur, võimalikult väheste lisadega, pigem mugavate sõiduomadustega, madalamate ülalpidamiskuludega (kavatsen ka masinat hoida) AGA eelarve kuni 12 000.- eurot. Kuigi, kui on piisavalt olulised argumendid, et hind peaks olema kõrgem, siis võiks eelarve tõusta ka 20 tuh.
2. Lisaküsimus. Kui teil peaks olema võimalus osta juba tootmisest maas samadele eeldustele põhinev maastur, siis milline see oleks?
3. Ei pane meelega siia neid kõiki versioone, mis peaks kategooriasse kuuluma. Loeks hea meelega foorumi liikmete pakkumisi nö puhtalt lehelt.
Tänud ette!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 7 kohaline maastur
Ilmselt läheb nende kriteeriumite alla vanad head LC 80/100/105.tarkk22 kirjutas: Lisaküsimus. Kui teil peaks olema võimalus osta juba tootmisest maas samadele eeldustele põhinev maastur, siis milline see oleks?
Kusagil hakkas silma 15 tuh. eest pakutav asi.
Re: 7 kohaline maastur
Länkar kindlasti. Siit listist ainsad aeglustiga on länkar ja Pajero, ülejäänutega metsa asja pole. https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... &otsi=otsi
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: 7 kohaline maastur
Pajero 3.rida on pigem väikelastele ja kõhualune õrnu vidinaid täis. Kindlasti on ka raske leida väheste lisadega isendit. Ja isegi vahekasti juhtimine käib kontrolleri vahendusel. Aga sõita on hea ja keskdiffriga vahekast on vägagi meeldiv abiline.
Tehtud, mõeldud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: 7 kohaline maastur
Sõltub 14-aastase mõõtudest, aga Galoperi III rida oli 170 cm pikale sajakilosele täitsa istutav. Sinna saamine oli jama ja väljasaamine veel hullem. Pakiruumi ka ei jäänud. Enam lihtsam auto olla ei saa, kuna ainus elektroonika oli ABS.
Kudias Disco II see asi on?
Kudias Disco II see asi on?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 7 kohaline maastur
LR Discovey (kõik põlvkonnad) on saadval 7-kohalistena. Samas mida vanem, seda lihtsam tehnika, aga ebamugavam III rida, mida uuem, seda mugavam salong ja keerukam ning kapriissem tehnika.
Kõige paremi sobiks vast Toyota valikust LC 80 või ka LC95.
Kui soov kõigi nende eelpool nimetatud mudeleitega kohapel tutvuda, neid kõrvuti võrrelda ja testiks sisse istuda, siis helista töö 9:00-18:00 56063006 või kirjuta info@imedepold.ee
Kõige paremi sobiks vast Toyota valikust LC 80 või ka LC95.
Kui soov kõigi nende eelpool nimetatud mudeleitega kohapel tutvuda, neid kõrvuti võrrelda ja testiks sisse istuda, siis helista töö 9:00-18:00 56063006 või kirjuta info@imedepold.ee
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: 7 kohaline maastur
LC vastavalt meeldimisele ja rahakotile. Kui remontida ei taha siis loomulikult heas tehnilises seisukorras.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: 7 kohaline maastur
LC 80 mudeleid oli Eestis paar päeva tagasi 6tk müügis Valikut peaks jaguma.