Navara/hilux/ranger/amarok
Moderaator: Moderators
Navara/hilux/ranger/amarok
Tere,
Läbikäidud teema aga kirjutan ikkagi kuna raske otsutada ja soovin võimalikult hea valiku teha.
Autot vajan tööl käimiseks metsas ja päevas sõidan maha kuskil 100km millest kuni 20km võib olla kruusa/metsavahe või isegi päris mets.
Autos võiks olla ruumi 4 inimesele mis peaks nende kõigi puhul võimalik olema aga mõnipäev võib juhtuda, et autosse peab isegi 5 mahutama.(milline neist kõige mahukam ja mugavam)
Hinnapiir oleks kuni 12 000 ja hetkel kõige rohkem ilmselt oma kuulsuse poolest silma jäänud HILUX aga samas mida rohkem lugeda ja uurida näen, et kõik kiidavad navara-t.
Kas navaral pole mitte kõige hullemad rooste ja kere probleemid üldse?
Vabandan kohe,et seda teemat on räägitud ja arutatud aga loodan, et saan veel parema selguse.Eks otsus tuleb mul endal teha aga vähemalt tean mida välistada ja vaadata.
Tänud!
Läbikäidud teema aga kirjutan ikkagi kuna raske otsutada ja soovin võimalikult hea valiku teha.
Autot vajan tööl käimiseks metsas ja päevas sõidan maha kuskil 100km millest kuni 20km võib olla kruusa/metsavahe või isegi päris mets.
Autos võiks olla ruumi 4 inimesele mis peaks nende kõigi puhul võimalik olema aga mõnipäev võib juhtuda, et autosse peab isegi 5 mahutama.(milline neist kõige mahukam ja mugavam)
Hinnapiir oleks kuni 12 000 ja hetkel kõige rohkem ilmselt oma kuulsuse poolest silma jäänud HILUX aga samas mida rohkem lugeda ja uurida näen, et kõik kiidavad navara-t.
Kas navaral pole mitte kõige hullemad rooste ja kere probleemid üldse?
Vabandan kohe,et seda teemat on räägitud ja arutatud aga loodan, et saan veel parema selguse.Eks otsus tuleb mul endal teha aga vähemalt tean mida välistada ja vaadata.
Tänud!
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Navara vast kõige sõiduautolikuma sõiduga maanteel
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Ei kujuta kastikat (usakaid ei tea), mis saab veel sõiduautolikumalt käituda, kui Amarok..aga vb. siis saab (Tõsi, Amarokiga olen kulgenud, Navaraga mitte).ahto42 kirjutas:Navara vast kõige sõiduautolikuma sõiduga maanteel
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1287
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Mugavaim kindlasti amarok, navara ja rangeri tõmbaks kohe maha kvaliteediprobleemide (pideva remondivajaduse) tõttu, töökindluse osas hea Hilux ja lisaks "oma margi" ehk D-Maxi, selle pika kabiini omadusi ei oska kommenteerida aga ülejäänus olen väga rahul aga ma ka vähenõudlik. Olen sellega pikki Venemaa otsi roolis muretult sõitnud ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Kuna ise sõidan 2008.a Hiluxiga, siis oskan selle kohta ka rääkida. Metsas liikumiseks on Hilux kindlasti hea variant, kuna peab vastu ka raskele maastikule (vähemalt minul). Olen omanud 3 aastat masinat ja vahetanud olen ainult kuluosasid (puksid, pidurikettad jne). Nüüd hiljuti vahetasin ka generaatori, kuna selle korpus oli läbi. Muus osas ei ole mingeid veidraid probleeme esinenud.
Kui olin sama probleemi ees nagu hetkel teema autor, siis katsetasin ka muid masinaid. Amarok tundus mulle tõesti rohkem linnamehe auto Hea mulje jätsid ka Ranger ja Navara. Kuid kui ma masinat ostsin, siis valikus olnud Rangerid olid suhteliselt roostes ja Navarade 98kw mootorid olid probleemsed. Seega langes minu valik Hiluxile, mis on olnud aus valik siiani.
Kui plaanis metsas mütata, siis tõstesarjasid ja muid modifikatsioone leiab neile kõigile, Amarokile mõnevõrra võib-olla valik kitsam. Usun, et need kõik ülal välja toodud masinatega kannatab sõita, kui korraliku masina saad. Hetkel läheb minu hääl kindlalt Hilux-ile
Kui olin sama probleemi ees nagu hetkel teema autor, siis katsetasin ka muid masinaid. Amarok tundus mulle tõesti rohkem linnamehe auto Hea mulje jätsid ka Ranger ja Navara. Kuid kui ma masinat ostsin, siis valikus olnud Rangerid olid suhteliselt roostes ja Navarade 98kw mootorid olid probleemsed. Seega langes minu valik Hiluxile, mis on olnud aus valik siiani.
Kui plaanis metsas mütata, siis tõstesarjasid ja muid modifikatsioone leiab neile kõigile, Amarokile mõnevõrra võib-olla valik kitsam. Usun, et need kõik ülal välja toodud masinatega kannatab sõita, kui korraliku masina saad. Hetkel läheb minu hääl kindlalt Hilux-ile
Au cours des derniГЁres annГ©es, erb a encaissГ© sa prise de conscience possibilitГ© de s'inscrire Г une Г©tude d'extension.
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Ma küll ise 2m pikk, aga no krt Hiluxi kabiin tundub küll maru kitsas, et seal 5 mehega ringi rännata.
Kui huvi siis selline oleks pakkuda.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2863711
Hinna osas saaks kah kaubale
Kui huvi siis selline oleks pakkuda.
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2863711
Hinna osas saaks kah kaubale
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Minul langes masinat otisides Hilux nimekirjast välja, kuna käruveovõime on kehvake.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
käruveovõime paberil või käruveo võime tegelikkuses!?
Hiluxi 3.0 on igal juhul sitkema väändega kui 2x ülesturbotatud mida iganes navarad ja muud misiganes asjad!
Hiluxi 3.0 on igal juhul sitkema väändega kui 2x ülesturbotatud mida iganes navarad ja muud misiganes asjad!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Sellest hetkest, kui VW hakkas julgema Amarokile 3.0 V6-t panema, pole nagu väga mõeldagi vs. 4-silindrilise trakatsi vastu (580 nm räägib juba ise enda eest). Ja kui vw hakkas mootoreid ja võimsusi suurendama, siis Toyots pigem kohitseb ja piirdub uutel vaid 2.4d motodega, samuti kütusekulu 8-ne automaat vs. 6-ne.kaalikas kirjutas:käruveovõime paberil või käruveo võime tegelikkuses!?
Hiluxi 3.0 on igal juhul sitkema väändega kui 2x ülesturbotatud mida iganes navarad ja muud misiganes asjad!
- grouse
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: K Dets 30, 2009 11:18 pm
- Asukoht: Harjumaa, L-Virumaa
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Minul langes valik Navarale. Automaatkast ja tagalukk on asendamatud.
Ülevaatamist aastas korra vajab ikka. Sõidan ca 20 000 ja kulu nii enam-vähem 500-700.- juppidele.
Sünnivead tuleb likvideerida, siis kannatab pidada küll. See jutt, siis D40 kohta.
Hilux jäi tookorda valikust välja kuna minu jaoks jäi arusaamatuks hinna ja kvaliteedi suhe.
Ülevaatamist aastas korra vajab ikka. Sõidan ca 20 000 ja kulu nii enam-vähem 500-700.- juppidele.
Sünnivead tuleb likvideerida, siis kannatab pidada küll. See jutt, siis D40 kohta.
Hilux jäi tookorda valikust välja kuna minu jaoks jäi arusaamatuks hinna ja kvaliteedi suhe.
Navara 3,0
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Eelmine kuu sai D40 maha müüdud peale ca. 4 aastat ringikärutamist. Võin öelda, et mina jäin enam kui rahule. Omal ajal langes valik navarale kuna tahtsin muuhulgas automaadi ja nahktoaga masinat. Hiluxile ei hakanud aga rahakott peale. Positiivse külje pealt see, et teele ei jätnud see masin kordagi ja kastika kohta sõidumugavus täitsa hea. Kinni ei õnnestunud ennast ka kordagi istutada.
Negatiivse külje pealt: mootor suht lärmakas(2,5), soojeneb talvel suht pikalt, kütusekulu tagaveoga ja tühjalt sõites võiks väiksem olla, 4vedu aint kinnise keskdiffriga. Mingi anomaalia oli aknapesudüüsidega, minul kippusid nad miinus kraadidega ära külmuma olenemata kui kange vedelik sees oli.
Sõidetud sai ca. 10-15 tuh aastas. Peale tavahoolduste läks selle aja sees vahetusse: Esirattalaager (kvaliteetse eksemplari hind oli 200+Euri), EGR, geneka laagrid, tagumist piduriregulaatoriga ei mäleta enam kas remonditi või vahetati.
Ah jaa, raadio jäi ka ühel heal päeval tummaks. Naviga versioonidel suht tavapärane mure vist. Uus raadiomoodul mis CD boxiga koos õnnestus saada romulast ca. 100 euriga. Esinduse hinda ei tahaks teada.
Negatiivse külje pealt: mootor suht lärmakas(2,5), soojeneb talvel suht pikalt, kütusekulu tagaveoga ja tühjalt sõites võiks väiksem olla, 4vedu aint kinnise keskdiffriga. Mingi anomaalia oli aknapesudüüsidega, minul kippusid nad miinus kraadidega ära külmuma olenemata kui kange vedelik sees oli.
Sõidetud sai ca. 10-15 tuh aastas. Peale tavahoolduste läks selle aja sees vahetusse: Esirattalaager (kvaliteetse eksemplari hind oli 200+Euri), EGR, geneka laagrid, tagumist piduriregulaatoriga ei mäleta enam kas remonditi või vahetati.
Ah jaa, raadio jäi ka ühel heal päeval tummaks. Naviga versioonidel suht tavapärane mure vist. Uus raadiomoodul mis CD boxiga koos õnnestus saada romulast ca. 100 euriga. Esinduse hinda ei tahaks teada.
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Minu jutt paberil kirjas oleva kohta.kaalikas kirjutas:käruveovõime paberil või käruveo võime tegelikkuses!?
Hiluxi 3.0 on igal juhul sitkema väändega kui 2x ülesturbotatud mida iganes navarad ja muud misiganes asjad!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
-
- Rookie
- Postitusi: 7
- Liitunud: P Veebr 11, 2018 4:15 pm
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Minu tagasihoidlik arvamus.Oman Navara D40.2008 Manuaal Täiesti nõus eelkõnelejaga.Ostes olid kaalul kõik kastikad.Vaatamas käisin umbes 15-20 autot.
Enamikul peamine müügiargument Eesti ajalugu.Käpuli lastes oli see ka raamil ja põhja all näha.Kogemustest niipalju,et -2007 Ranger ja B2500 traktor.
Hilux kindlasti hea auto aga mulle sobiv hinnaklass läbiaetud rondid.L200 vanem mudel liig kitsas ja uuema kerekuju ei ole vastuvõetav kuigi sõiduomadustelt hea.
Amarok hea sõita aga meeldivale ei hakanud hammas peale. D-Max ka enam vähem aga ostuhetkel polnud sobivat silmapiiril.
Oma Navara toodud Itaaliast ja täiesti roosteta.Enne kasutama ei hakanudki kui tegin korraliku korrosioonitõrje.Tegin ise et kõik urkad ja õõnsused korralikult
saaks.Töökindluse kohta ei oska viriseda,sõidan ka sellega muidugi suht vähe,umbes 10-12000 aastas.Ostes oli kella peal 223000.Kas keritud või mitte ei tea
aga kulumise põhjal siiski mitte.Kolme aasta kasutuse jooksul olen vahetanud geneka vabajooksu siduri, ABS anduri.Egr ja tahmafiltri eemaldasin ja lasin
välja kirjutada.Tõsi häirivaid asju on.Näiteks külma mootoriga lärmab korralikult ja naisperet häirib raske sidur,kindlasti midagi veel aga sellisest autost
S Mersu mugavust tahta oleks palju.Iseenesest olen rahul kuna minu nõudmised masinale ei ole ka teab mis kõrged.NB.See ei ole kiidulaul Navarale.
Enamikul peamine müügiargument Eesti ajalugu.Käpuli lastes oli see ka raamil ja põhja all näha.Kogemustest niipalju,et -2007 Ranger ja B2500 traktor.
Hilux kindlasti hea auto aga mulle sobiv hinnaklass läbiaetud rondid.L200 vanem mudel liig kitsas ja uuema kerekuju ei ole vastuvõetav kuigi sõiduomadustelt hea.
Amarok hea sõita aga meeldivale ei hakanud hammas peale. D-Max ka enam vähem aga ostuhetkel polnud sobivat silmapiiril.
Oma Navara toodud Itaaliast ja täiesti roosteta.Enne kasutama ei hakanudki kui tegin korraliku korrosioonitõrje.Tegin ise et kõik urkad ja õõnsused korralikult
saaks.Töökindluse kohta ei oska viriseda,sõidan ka sellega muidugi suht vähe,umbes 10-12000 aastas.Ostes oli kella peal 223000.Kas keritud või mitte ei tea
aga kulumise põhjal siiski mitte.Kolme aasta kasutuse jooksul olen vahetanud geneka vabajooksu siduri, ABS anduri.Egr ja tahmafiltri eemaldasin ja lasin
välja kirjutada.Tõsi häirivaid asju on.Näiteks külma mootoriga lärmab korralikult ja naisperet häirib raske sidur,kindlasti midagi veel aga sellisest autost
S Mersu mugavust tahta oleks palju.Iseenesest olen rahul kuna minu nõudmised masinale ei ole ka teab mis kõrged.NB.See ei ole kiidulaul Navarale.
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Otsingust olen arusaanud, et hilux tõesti hea tööauto aga selles otsitavas hinnaklassis on ta nii plank, kui olla üldse annab. Proovin tuleval nädalal ka navarat.
Re: Navara/hilux/ranger/amarok
Võid ka julgelt d maxi proovida. Ise ühtegi kastikat omanud ei ole aga sõitnud päris palju nendega. Vw rohkem tänavasõidu pill. Rangerist ei arva midagi tema kehva kvaliteedi pärast. Navara hilux d max on sellised tõsisemad kastikad. Oma hinna ja kvaliteedi suhtega eelistaksin d maxi.