Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

xcmh
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Jaan 07, 2019 9:39 pm

Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas xcmh »

Pikemat aega juba otsin endale sobivat sõidukit, kuid oma nõu hakkab otsa saama ja peaaegu tundub, et kõige paremini vastab mu tingimustele Opel Frontera 2.2D. Äkki viimase õlekõrrena saan siit Opeli vastu abi.

Otsin sõidukit hinnaklassist 2000 - 6500€, millega enda off-grid maja edasi ehitada.

Maja asub praegusest elukohast 110km kaugusel mööda maanteed, mis osaliselt 110km/h, nii et otsitav sõiduk võiks selle distantsi võimaldada mugavalt igal nädalavahetusel edasi-tagasi läbida. Sellisel otsal võiks ideaalis kütusekulu oleks 7-8l/100km.

Masin võiks jaksata vedada 2500kg, et saaks miniekskavaatorit/laadurit rentida ilma ebamõistlike transpordikuludeta.

Kuna pere on mõne metsatükiga õnnistatud, mida aga vaja hooldada, siis masin võiks saada ka metsaväljaveoteel liikumisega hakkama.

Kuna linnas liiklen teisiti, siis saan anda järele just linnavõimekuses ja auto edevuses.

Veel asju, mis mulle tähtsad:
  • Töökindlus: madal kütusekulu ei tähenda midagi, kui remondi ja hoolduse peale neelab sajakaid.
  • Järelväärtus: kui ehitus läbi, siis vajadus sõiduki järgi võib kaduda, seega tahaks, et aastane vastutustundlik kasutamine ei langetaks müügihinda mitmekordselt. Mõistagi vanuse ja läbisõidu kasvuga väärtus langeb, aga noh, ideaalis ei tahaks üle 1k vahelt kaotada...
  • Käigukast: pulgaga harjunud ja eelistaks seda, sest ei taha liiga mugavaks minna
Ise olen mõelnud
  • 2006+ Mitsubishi L200: hinnaklassi piiril, aga tundub kõige paremini vastavat ülalolevatele tingimustele
  • Nissan Navara D40: hinnaklassi piiril, kuid kardan, et väärtus võib palju langeda võrreldes nt L200-ga
  • Mitsubishi Pajero V60: robustne, hinnaklassi keskel, aga kas näiteks lühikest varianti on mõtet võtta?
  • Mitsubishi Pajero V20: madal ostuhind, kuid kas teeb oma töö ära ilma käte vahele ära suremata?
  • Toyota Land Cruiser LC120: peaaegu hinnaklassist väljas, aga vähemalt hinnas kaotada ei tohiks. Kas lühikest on mõtet võtta?
  • Toyota Land Cruiser LC90: tundub kallis osta, aga turul nagu valikuid on hinnas, eriti lühikesi...
  • Izusu D-max: kütusekulu kohta olen lugenud häid numbreid, kuid kuidas see Nissan Pickup D22-ga võrreldes sõita on? Sest endale tundus D22 suht talumatu lärmiga maanteel.
PS. Ärge väljakutsuva pealkirja pärast pahandage, muidu keegi ei viitsi sellele tänapäeva maailmas klikkida enam.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas helar »

Pikk tlc 120.
Parem pealkiri oleks olnud nelikveoline ämm.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
xcmh
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Jaan 07, 2019 9:39 pm

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas xcmh »

Päris ratsionaalne ämm siis sul, aga tänud soovituse eest!

Eks ikka uurides on kasvanud ka isu ja mõelnud igast talasildadest, difrilukkudest ja suurtest ratastest nt LC70, aga fakt selles, et hetkel hobina 4x4 endale võtta ei taha, pigem küsimus ikkagi vajadustes. Maja enne, siis lõbu. Laiema pereringi peale oleks hea, kui üks väheke suutlikum masin on olemas, millega saab Passatid 5cm-st lumest välja aidata.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas amevier »

Sellise rahasummaga kasutatud maasturite turule lähenedes on automargist olulisem küsimus leida läbiajamata tehnika ja roostekahjudeta eksemplar. Eriti kui tahad aasta pidada ja rahaliselt ka kokku hoida.
Ehitamise ja metsapidamise juurde sobib kastikas, vähemalt mulle meeldis ja praegugi tunnen tihtipeale puudust. Kütsi ei söö ka palju maanteel, kuna kabiinid madalamad. Sinu pakutute asemel vaataksin eelmise põlvkonna omasid selle raha eest. Peavad vastu, kergemad, odavam remont ja turu põhja pole mõtet riibuda.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas RAMBO »

Ei pea Fronterat ostma! Laguneb nagu opel ikka ja seda sealt kus kõige vähem oodata oskad. 2,2d pumbad nõrgad ja puudus nendest meie maal. Kui aga peaksid ikkagi Frontera kasuks otsustama siis kasutatud varuosi saad minult!

Terv.
RAMBO
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas marauder »

LC120 ikka päris kirves remontida ja seda need odavamad tahavad ilmselt, Metsas ka kahtlane sellisega söita.
Üks lühike LC90 on pakkuda, mis tehniliselt igati naksis ja metsas piisavalt läbiv ning samas linnas ka asjalik söita. 3.0 daisel manuaal lühike punane vints töste jms. 3.5k eur
Team saarlased
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas honkomees »

Eks iga lits kiidab oma ... kastikat.
seega võin D-maxi täitsa soovitada, töökindlus on mul olnud väga hea võrreldes jahikaaslaste nissanitega, mis alailma remondis. Sõidumugavus on rahuldav, ma olen teinud pikki Venemaa otsi a la üle 1000 versta jutti, eelistades seda kastikat sõidukale.
Hilux on vist veel töökindlam ja L-200 kohta ei oska öelda, kellelgi tuttavatest pole pikka aega olnud.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas TiitR »

xcmh kirjutas: Kuna pere on mõne metsatükiga õnnistatud, mida aga vaja hooldada, siis masin võiks saada ka metsaväljaveoteel liikumisega hakkama.
...et kui maja valmis, siis metsatükk ka müüki või lagedaks? Sesmõttes, et kui maja valmides auto müügiplaanid, siis kuidas nende metsavahe teedega jääb?
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas totu »

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=75430 Kas seda on keegi vaadanud? Vähe üle(s) kõpitseda ja mingi veokast külge kruvida, peaks veel mõne aasta pärast hinna tagasi saama.
PS: V60 ei ole ühestki kohast robustne (tegelikult kandevkerega sõiduauto, aeglustiga) ja kütusekulust, alla 10, ei maksa isegi fantaseerida. Käru veab veendunult ja linnas jalgu ei jää.
Tehtud, mõeldud.
xcmh
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Jaan 07, 2019 9:39 pm

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas xcmh »

honkomees kirjutas:Eks iga lits kiidab oma ... kastikat.
seega võin D-maxi täitsa soovitada, töökindlus on mul olnud väga hea võrreldes jahikaaslaste nissanitega, mis alailma remondis. Sõidumugavus on rahuldav, ma olen teinud pikki Venemaa otsi a la üle 1000 versta jutti, eelistades seda kastikat sõidukale.
Hilux on vist veel töökindlam ja L-200 kohta ei oska öelda, kellelgi tuttavatest pole pikka aega olnud.
Mis aasta mudeliga tegu ja palju sellise Venemaa otsa peal rüüpab ka?
TiitR kirjutas:xcmh kirjutas:
Kuna pere on mõne metsatükiga õnnistatud, mida aga vaja hooldada, siis masin võiks saada ka metsaväljaveoteel liikumisega hakkama.

...et kui maja valmis, siis metsatükk ka müüki või lagedaks? Sesmõttes, et kui maja valmides auto müügiplaanid, siis kuidas nende metsavahe teedega jääb?
Hea point, tulin ise ka selle peale kirjutades, et pole päris loogiline. Kui on hea sõiduk, siis suurema tõenäosusega jääb pikemaks sugulaskonda, sest mets jääb ja ega see maja ka viimane pole ju.
marauder kirjutas:LC120 ikka päris kirves remontida ja seda need odavamad tahavad ilmselt, Metsas ka kahtlane sellisega söita.
Üks lühike LC90 on pakkuda, mis tehniliselt igati naksis ja metsas piisavalt läbiv ning samas linnas ka asjalik söita. 3.0 daisel manuaal lühike punane vints töste jms. 3.5k eur
Hmm, palju see rüüpab maanteel?
amevier kirjutas:Sellise rahasummaga kasutatud maasturite turule lähenedes on automargist olulisem küsimus leida läbiajamata tehnika ja roostekahjudeta eksemplar. Eriti kui tahad aasta pidada ja rahaliselt ka kokku hoida.
Ehitamise ja metsapidamise juurde sobib kastikas, vähemalt mulle meeldis ja praegugi tunnen tihtipeale puudust. Kütsi ei söö ka palju maanteel, kuna kabiinid madalamad. Sinu pakutute asemel vaataksin eelmise põlvkonna omasid selle raha eest. Peavad vastu, kergemad, odavam remont ja turu põhja pole mõtet riibuda.
Tänud mõttetera eest! 2000-2006 pikapid (L200, D22, Ranger / B2500) suht traktorid sõiduolemuselt ju ja joovad isegi maanteel 10 ringis, või ma eksin? Seda väidan 2004 Nissan D22 Tallinn-Tartu otsa põhjal (kütusekulu tuli täpselt 10L/100km). Ainus, mis väidetavalt vähem joob, on selle aja Dmax.
totu kirjutas:viewtopic.php?f=55&t=75430 Kas seda on keegi vaadanud? Vähe üle(s) kõpitseda ja mingi veokast külge kruvida, peaks veel mõne aasta pärast hinna tagasi saama.
Olen vaadanud seda isegi, aga usun, et kokku panemise teenusena sisse ostes tulistaks endale korralikult jalga. Ise/tuttavate töökodades tehes selline projekt võib korralikult aega võtta, mis tegelikult võrdub ju raha.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas LauriJ »

Valikus olevate autode küttekulu on kõigil suht samasse auku. Kõigil arvesta mingi 10l/100km. Kui käru sabas siis tublisti rohkem.
Samas selle auto vajaduse kirjeldust lugedes on küttekulu kõigil suht marginaalne. Palju planeeritav igakuine läbisõit on? 1000km? Kui auto küttekulu vahe on nt 2liitrit (8l/100km on ikka väga hea kulu sellistel autodel vs 10l/100km) ehk 1000km kohta 20l=25€. Pigem vaata korralik ja vastupidav auto, sest ökonoomsemale ja vähem vastupidavale autole kulutad remondi käigus kõvasti rohkem aega, närve ja raha.
Lisaks tähendab üldiselt vastupidav auto ka seda, et hoiab hinda hästi. Japsidest jätaks siis valikusse Toyota mudelid ja võibolla ka mingi Nissan Patrol kõlbaks ka.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2429
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas v6sa »

xcmh kirjutas: ...
amevier kirjutas:Sellise rahasummaga kasutatud maasturite turule lähenedes on automargist olulisem küsimus leida läbiajamata tehnika ja roostekahjudeta eksemplar. Eriti kui tahad aasta pidada ja rahaliselt ka kokku hoida.
Ehitamise ja metsapidamise juurde sobib kastikas, vähemalt mulle meeldis ja praegugi tunnen tihtipeale puudust. Kütsi ei söö ka palju maanteel, kuna kabiinid madalamad. Sinu pakutute asemel vaataksin eelmise põlvkonna omasid selle raha eest. Peavad vastu, kergemad, odavam remont ja turu põhja pole mõtet riibuda.
Tänud mõttetera eest! 2000-2006 pikapid (L200, D22, Ranger / B2500) suht traktorid sõiduolemuselt ju ja joovad isegi maanteel 10 ringis, või ma eksin? Seda väidan 2004 Nissan D22 Tallinn-Tartu otsa põhjal (kütusekulu tuli täpselt 10L/100km). Ainus, mis väidetavalt vähem joob, on selle aja Dmax.
...
Ja mihuke selle hinnaklassi raamil asi oleks oluliselt vaiksem ja "sõiduautolikum". Sealjuures veel heas korras ka;)

Kütusekulu mõneliitrine vahe on säärase asja juures kõige väiksem mure. Eriti e-kati kärul olevat kopalist tirides. Kui keskmiselt kümnega välja tuled, on hästi. Muide, 110 lisab kenasti kulunumbrile, eriti olematule ajasäästule rehkendades.

v6sa@B2500

Selles hinnaklassis loeb vaid ja ainult seisukord. :!:
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1176
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas marauder »

xcmh kirjutas: Hmm, palju see rüüpab maanteel?
.
Ei teagi kohe, aga eks ta sinna 10 tuuri on nagu nad köik.
Team saarlased
xcmh
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: E Jaan 07, 2019 9:39 pm

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas xcmh »

E-kati käru oleks harv sündmus, mitte igapäev. Aga valiidsed poindid kütusekulu vähese mõju ja seisukorra olulisuse kohta. Läbisõit aastas jah planeeritud sinna 12000-15000 kanti.

Mugavuse koha pealt olen kogenud seda, et 2004. a D22, 2000. a B2500, 2006. a BT-50 kõik sellised rappuvad ja kolisevad elukad, mis tekitasid tunde, et kohe kukub kardaan alt ära (võib olla ka tingitud sellest, et tehniliselt kehvas korras).

2004. a Jeep GC, Touareg ja Sorento olid nende kõrval kui elegantsed baleriinid. Ükski neist aga pole oma vastupidavusega tuntud.

Pajero't, LC-d, Patrolit pole saanud proovida, aga kujutan ette, et nad kõik vähe parema müraisolatsiooniga, kui need 2000-2006 pikapid.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Õelge, et ma ei pea Fronterat ostma

Postitus Postitas amevier »

:roll:
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”