2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 671
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas TarviR »

Plaan varsti lc120 välja vahetada ja sõelale jäänud 2013-2015 vahemikus Pajero ja 2013+ WK2 Jeep
Võistlustel treilereid vedamas näinud mitmeid jeepe aga vist mitte ühtegi pajerot. Eks see näitab ka midagi. aga mida nimelt?

Mis nende head / vead?
D4D+R6+V6
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas totu »

Jutujätkuks, Pajero on alates 99. üsna väikeste muudatustega, tänaseni sama auto ja treilerit veab hästi. Laagrites neid ikka paistab, kärude ees. Mitsu roosteteab aga Jeep laguneb. Lihtsalt üks arvamus. No ja Mitsu margiesindusena on ka alternatiiv, Silberautole.
Tehtud, mõeldud.
airport
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: P Apr 21, 2013 9:02 pm

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas airport »

totu kirjutas:Jutujätkuks, Pajero on alates 99. üsna väikeste muudatustega, tänaseni sama auto ja treilerit veab hästi. Laagrites neid ikka paistab, kärude ees. Mitsu roosteteab aga Jeep laguneb. Lihtsalt üks arvamus. No ja Mitsu margiesindusena on ka alternatiiv, Silberautole.
Ei tea kus Jeep laguneb , Mitsu minuarust üldse jäi kuskil 2000 ndes .
airport
Rock Crawler
Postitusi: 542
Liitunud: P Apr 21, 2013 9:02 pm

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas airport »

Võtta Jeep , ta on mugav ja võimas !Mine silberautosse võtta proovisõidule Jeep ja Mitsu see on ju tasuta , ja võrdle ;)
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas LauriJ »

Mul on 2014 Overland. Ei oska kurta küll millegi üle. Varustust on tublisti, mugav on sõita, jõudu on piisavalt. 4vedu on samuti väga asine, diagonaalis rattad õhus toimetab väga eduliselt. Aeglusti on ka olemas kuigi pole erilist vajadust selle järgi. Treilat tõmbab väga kenasti ja ökonoomne on ka (3,5t treila ja X5 oli peal ning küttekulu tuli maanteel alla 12l/100le). Mugavusvarustusest ei oska midagi juurde tahta: vent istmed, roolisoojendus, adaptiivne püsikas, õhkvedrustus jnejne.
Pajeroga pole küll sõitnud aga teiste japsi maasturitega küll, siis mugavuse, sõidutunnetuse osas jne ei ole neil väga miskit vastu panna.
STT
Mudder
Postitusi: 85
Liitunud: P Jaan 16, 2011 10:17 am

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas STT »

Kas sellel 2013+ grandil mingeid tüüpvigu ka on välja löönud? Olen tasapisi uurinud ja üht teist on ka kosta olnud. Mõni tükk pidi lausa kulla hinnaga olema , nagu eelmisel põlvkonnal näiteks müstilised 2000 :eek raha maksev kütusepaak ( esinduses). Kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata ?
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas LauriJ »

STT kirjutas:Kas sellel 2013+ grandil mingeid tüüpvigu ka on välja löönud? Olen tasapisi uurinud ja üht teist on ka kosta olnud. Mõni tükk pidi lausa kulla hinnaga olema , nagu eelmisel põlvkonnal näiteks müstilised 2000 raha maksev kütusepaak ( esinduses). Kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata ?
Uutel autodel ongi jupid kalli hinnaga ja tüüpvigu leidub ka neil kindlasti nagu ka teistel samat masti autodel. Tehnika on nii peeneks läinud, tolerantsid väikesed, andurid väga täpsed jne. Miski perse läheb, siis haamri ja roppude sõnadega neid ei remondi. Sellega tuleb seda sorti autot valides arvestada. Kui tahad töökindlat autot, millele raha ei pea kulutama, siis pead võtma a) garantiiga auto poest b) vana auto, millel jupid vanaraua hinnaga.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas TiitR »

Mina omasin 10/2013a. GC-d (viimanse otsa pre fl.) ja maha müüsin 43000 ls-ga ja selle ajaga lõi välja kroomi korrudeerumine tagaluugil ja käepidemetel, samuti käis ühel recallil Silberis, kus siis pidurivõimendi lisa tihendamine vms., EGR-i mingi lõdviku teema ja päikesesirmi valgustuse juhtme välja vahetamine, kuid kuna pre fl, siis rohkem sellel ei peatu.
Töökaaslane ostis minust natuke hiljem ja juba fl variandi, juhtus see 05/2014a. ja uuena Silberist. Ls tal hetkeks 170 tuh. km ja mitmendat talve järjest on probleem õhkvedrustuse ära külmumisega, kuigi pidavat olema nö. kinnise süsteemiga, kus väljast õhku ei võeta. Käis ka Silberis kontrollis ja fikseeriti siiski mingi niiskuse teema, mis just esimeste külmadega jäätub, just oli jälle nende esimeste -10c-ga jälle ja käivitusel airsystem failure ees, auto nagu kart ja padjad pool täis. Mõni km. hiljem lööb lahti ja toimetab jälle. Lisaks minestas hiljuti laes asuv plokk, kus siis kõik peale tagaluugi avamise toimib - Silber jagu ei saanud ja ütles, et uus plokk vaja (oli vist ca. 600 €), lisaks korrudeeruvad kolmanda talvega veljed (tegu Overland mudeliga ja Summiti velgedega kokkupuudet pole), tehasest allapandud Conti suvekad kulusid ära (just tagumised) pmst. 2 suvega kiilaks, sama oli ka minu omaga, hiljem läksid alla Mitsud ja need nagu kestaksid. Viimases (160tuh.) hoolduses läksid vahetusse ka kõik pidurikettad. Lisaks kummitab siiani suvine kliima külm õhk, mida väga polegi, 3x Silberis käinud ja jällegi laiutavad käsi ja sõnasid, et auto hoiab juhti ja ei puhugi nii külma, nagu pre fl variant, vaid ainult jahedat :D ...anti isegi päevaks 500 km. sõitnud demoaauto, et võrrelge ja ei tulnud ka sealt sellist külma, kui muidu autodega harjunud.

Hetkel muud ei meenu.

P.S Mitsu on kindlasti suurema pagasiruumiga ja natuke avaram, kui GC, kuid no iidamast-aadamast 4 pütase lõgin vs. mahe ja jõuline V6 :D Mul naabrimehel on küll 2009a. oma ja no ei kisu sellist igapäeva eluks ostma.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas puhvel »

Mina omasin 10/2013a. GC-d (viimanse otsa pre fl.) ja maha müüsin 43000 ls-ga ja selle ajaga lõi välja kroomi korrudeerumine tagaluugil ja käepidemetel, samuti käis ühel recallil Silberis, kus siis pidurivõimendi lisa tihendamine vms., EGR-i mingi lõdviku teema ja päikesesirmi valgustuse juhtme välja vahetamine, kuid kuna pre fl, siis rohkem sellel ei peatu.


Sry Tiit aga ma ei peaks neid asju just väga vigadeks, mis vääriksid esiletoomist :)
XC 70
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas TiitR »

puhvel kirjutas:Mina omasin 10/2013a. GC-d (viimanse otsa pre fl.) ja maha müüsin 43000 ls-ga ja selle ajaga lõi välja kroomi korrudeerumine tagaluugil ja käepidemetel, samuti käis ühel recallil Silberis, kus siis pidurivõimendi lisa tihendamine vms., EGR-i mingi lõdviku teema ja päikesesirmi valgustuse juhtme välja vahetamine, kuid kuna pre fl, siis rohkem sellel ei peatu.


Sry Tiit aga ma ei peaks neid asju just väga vigadeks, mis vääriksid esiletoomist :)
Miks? Mulle küll ei meeldi, kui kroom alt kobrutab ja garantiist oli mööda 2..3 kuud ja Silber saatis pikalt, kuigi võttis mure isegi menetlusse 8), ülejäänud "vead" oli lihtsalt info mõttes.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2195
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas puhvel »

Ok ma ei mõelnud, et garantiist nii vähe möödas oli :shock:
Taaskord tänapäeva inseneerid tasemel, ei teinud apsakat, et rohkem kestaks :wink:
XC 70
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas TiitR »

puhvel kirjutas:Ok ma ei mõelnud, et garantiist nii vähe möödas oli :shock:
Taaskord tänapäeva inseneerid tasemel, ei teinud apsakat, et rohkem kestaks :wink:
Samas fl-l seda muret pole täheldanud ja tookord Silber tegi pilte ja värke ning mainis, et neil veel 2 sellise murega autot hetkel menetluses.
Kasutaja avatar
freelander
Fitting 44"
Postitusi: 424
Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas freelander »

Omasin 99000 kuni 160000 läbisoiduga 2013a wk2 summitit. Vahetasin geneka ja remontisin acc andurit. Acc andur esinduses 2000 EUR. Tüüpviga, vesi läheb sisse. Osadel juhtudel saab remontida, kui leiad pädeva venna.

Muidu OK auto. Neliveo puhul häiris see, et teatud olukordades oli vaja külglibisemine välja lülitada täielikult aga see ei ole võimalik. Pidi saama ain't srt mudelil race modes. Minu jaoks oli väga häiriv faktor.
Patrol y61, om648, 38"
STT
Mudder
Postitusi: 85
Liitunud: P Jaan 16, 2011 10:17 am

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas STT »

Tänud härrased! On küll teise mehe teema aga WK 2 kohta eraldi pole ühtegi, seega kuni keegi vastu pole, kasutaks veel seda.

Korrodeerumine ja esinduse võimekus asju lahendada on üldiselt teada. See väide , et uued autod ongi keerulised ja seetõttu on esinduses kohvil käimine paratamatus, on muidugi ühest küljest tõsi aga alati on mõni mudel, millega on rohkem jama. Väike kodutöö ei tee paha, LC 200 lihtsalt ei raatsi osta, pole niipalju tööd.

Nagu aru saan, mootori kohta laias laastus kaebusi ei ole ? Genekat sai ka WK l 160000 peal tehtud , see on siis sama. Eelmine kord kui seda VM paadimootorit Jeep `ile pandi oli just see mootori osakond ju murelaps.
Kas rehvide liigkiire kulumine ja konditsioneeri vaegtalitus on laialdasem teema või ebaõnn mõnel konkreetsel masinal? Olen ise ühe auto ( mitte Jeep ) sellepärast välja vahetanud , et ei saadudki tuba jahedaks.

Freelander, kas ACC anduri all mõtled seda nn "silma " esiosal ? Silberi "onu" ütles selle hinnaks koguni 3000??? :shock: Kusjuurse väljavahetamine ei ravi lõplikult probleemi, vaid uus jupp kestab samakaua kui eelmine. Peale õhkvedrustuse jutukstulekut ütles üldse , et võta Limited.
Mida sellest arvata, Eestis on neid suhteliselt vähe?

Igaks juhuks mainin , et auto hakkab vedama 7m pikkust käru ja aastane sõit tuleb ca 10000 km. Kuidas see 8 k kast käruga toimib? WK igatahes 5 ndat sisse ei pane.Kui + iga saadki 5 nda sisse , vahetab esimesel võimalusel alla tagasi.Tühjalt muidugi on teine asi.
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero

Postitus Postitas LauriJ »

Uus ACC andur maksab koos saatmisega ca 500€ kanti.
Käigukast saab treila vedamisega kenasti hakkama. Seda ZF-i 8käigulist kasti pannakse ikka väga paljudele autodele.
Mootor võib tõesti olla murekoht - USA foorumites on neid teemasi ikka rohkem, kui üks, kus mootor laiali lendab. Ma pole viitsinud väga süveneda.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”