2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Moderaator: Moderators
2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Plaan varsti lc120 välja vahetada ja sõelale jäänud 2013-2015 vahemikus Pajero ja 2013+ WK2 Jeep
Võistlustel treilereid vedamas näinud mitmeid jeepe aga vist mitte ühtegi pajerot. Eks see näitab ka midagi. aga mida nimelt?
Mis nende head / vead?
Võistlustel treilereid vedamas näinud mitmeid jeepe aga vist mitte ühtegi pajerot. Eks see näitab ka midagi. aga mida nimelt?
Mis nende head / vead?
D4D+R6+V6
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Jutujätkuks, Pajero on alates 99. üsna väikeste muudatustega, tänaseni sama auto ja treilerit veab hästi. Laagrites neid ikka paistab, kärude ees. Mitsu roosteteab aga Jeep laguneb. Lihtsalt üks arvamus. No ja Mitsu margiesindusena on ka alternatiiv, Silberautole.
Tehtud, mõeldud.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Ei tea kus Jeep laguneb , Mitsu minuarust üldse jäi kuskil 2000 ndes .totu kirjutas:Jutujätkuks, Pajero on alates 99. üsna väikeste muudatustega, tänaseni sama auto ja treilerit veab hästi. Laagrites neid ikka paistab, kärude ees. Mitsu roosteteab aga Jeep laguneb. Lihtsalt üks arvamus. No ja Mitsu margiesindusena on ka alternatiiv, Silberautole.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Võtta Jeep , ta on mugav ja võimas !Mine silberautosse võtta proovisõidule Jeep ja Mitsu see on ju tasuta , ja võrdle
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Mul on 2014 Overland. Ei oska kurta küll millegi üle. Varustust on tublisti, mugav on sõita, jõudu on piisavalt. 4vedu on samuti väga asine, diagonaalis rattad õhus toimetab väga eduliselt. Aeglusti on ka olemas kuigi pole erilist vajadust selle järgi. Treilat tõmbab väga kenasti ja ökonoomne on ka (3,5t treila ja X5 oli peal ning küttekulu tuli maanteel alla 12l/100le). Mugavusvarustusest ei oska midagi juurde tahta: vent istmed, roolisoojendus, adaptiivne püsikas, õhkvedrustus jnejne.
Pajeroga pole küll sõitnud aga teiste japsi maasturitega küll, siis mugavuse, sõidutunnetuse osas jne ei ole neil väga miskit vastu panna.
Pajeroga pole küll sõitnud aga teiste japsi maasturitega küll, siis mugavuse, sõidutunnetuse osas jne ei ole neil väga miskit vastu panna.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Kas sellel 2013+ grandil mingeid tüüpvigu ka on välja löönud? Olen tasapisi uurinud ja üht teist on ka kosta olnud. Mõni tükk pidi lausa kulla hinnaga olema , nagu eelmisel põlvkonnal näiteks müstilised 2000 raha maksev kütusepaak ( esinduses). Kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata ?
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Uutel autodel ongi jupid kalli hinnaga ja tüüpvigu leidub ka neil kindlasti nagu ka teistel samat masti autodel. Tehnika on nii peeneks läinud, tolerantsid väikesed, andurid väga täpsed jne. Miski perse läheb, siis haamri ja roppude sõnadega neid ei remondi. Sellega tuleb seda sorti autot valides arvestada. Kui tahad töökindlat autot, millele raha ei pea kulutama, siis pead võtma a) garantiiga auto poest b) vana auto, millel jupid vanaraua hinnaga.STT kirjutas:Kas sellel 2013+ grandil mingeid tüüpvigu ka on välja löönud? Olen tasapisi uurinud ja üht teist on ka kosta olnud. Mõni tükk pidi lausa kulla hinnaga olema , nagu eelmisel põlvkonnal näiteks müstilised 2000 raha maksev kütusepaak ( esinduses). Kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata ?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Mina omasin 10/2013a. GC-d (viimanse otsa pre fl.) ja maha müüsin 43000 ls-ga ja selle ajaga lõi välja kroomi korrudeerumine tagaluugil ja käepidemetel, samuti käis ühel recallil Silberis, kus siis pidurivõimendi lisa tihendamine vms., EGR-i mingi lõdviku teema ja päikesesirmi valgustuse juhtme välja vahetamine, kuid kuna pre fl, siis rohkem sellel ei peatu.
Töökaaslane ostis minust natuke hiljem ja juba fl variandi, juhtus see 05/2014a. ja uuena Silberist. Ls tal hetkeks 170 tuh. km ja mitmendat talve järjest on probleem õhkvedrustuse ära külmumisega, kuigi pidavat olema nö. kinnise süsteemiga, kus väljast õhku ei võeta. Käis ka Silberis kontrollis ja fikseeriti siiski mingi niiskuse teema, mis just esimeste külmadega jäätub, just oli jälle nende esimeste -10c-ga jälle ja käivitusel airsystem failure ees, auto nagu kart ja padjad pool täis. Mõni km. hiljem lööb lahti ja toimetab jälle. Lisaks minestas hiljuti laes asuv plokk, kus siis kõik peale tagaluugi avamise toimib - Silber jagu ei saanud ja ütles, et uus plokk vaja (oli vist ca. 600 €), lisaks korrudeeruvad kolmanda talvega veljed (tegu Overland mudeliga ja Summiti velgedega kokkupuudet pole), tehasest allapandud Conti suvekad kulusid ära (just tagumised) pmst. 2 suvega kiilaks, sama oli ka minu omaga, hiljem läksid alla Mitsud ja need nagu kestaksid. Viimases (160tuh.) hoolduses läksid vahetusse ka kõik pidurikettad. Lisaks kummitab siiani suvine kliima külm õhk, mida väga polegi, 3x Silberis käinud ja jällegi laiutavad käsi ja sõnasid, et auto hoiab juhti ja ei puhugi nii külma, nagu pre fl variant, vaid ainult jahedat ...anti isegi päevaks 500 km. sõitnud demoaauto, et võrrelge ja ei tulnud ka sealt sellist külma, kui muidu autodega harjunud.
Hetkel muud ei meenu.
P.S Mitsu on kindlasti suurema pagasiruumiga ja natuke avaram, kui GC, kuid no iidamast-aadamast 4 pütase lõgin vs. mahe ja jõuline V6 Mul naabrimehel on küll 2009a. oma ja no ei kisu sellist igapäeva eluks ostma.
Töökaaslane ostis minust natuke hiljem ja juba fl variandi, juhtus see 05/2014a. ja uuena Silberist. Ls tal hetkeks 170 tuh. km ja mitmendat talve järjest on probleem õhkvedrustuse ära külmumisega, kuigi pidavat olema nö. kinnise süsteemiga, kus väljast õhku ei võeta. Käis ka Silberis kontrollis ja fikseeriti siiski mingi niiskuse teema, mis just esimeste külmadega jäätub, just oli jälle nende esimeste -10c-ga jälle ja käivitusel airsystem failure ees, auto nagu kart ja padjad pool täis. Mõni km. hiljem lööb lahti ja toimetab jälle. Lisaks minestas hiljuti laes asuv plokk, kus siis kõik peale tagaluugi avamise toimib - Silber jagu ei saanud ja ütles, et uus plokk vaja (oli vist ca. 600 €), lisaks korrudeeruvad kolmanda talvega veljed (tegu Overland mudeliga ja Summiti velgedega kokkupuudet pole), tehasest allapandud Conti suvekad kulusid ära (just tagumised) pmst. 2 suvega kiilaks, sama oli ka minu omaga, hiljem läksid alla Mitsud ja need nagu kestaksid. Viimases (160tuh.) hoolduses läksid vahetusse ka kõik pidurikettad. Lisaks kummitab siiani suvine kliima külm õhk, mida väga polegi, 3x Silberis käinud ja jällegi laiutavad käsi ja sõnasid, et auto hoiab juhti ja ei puhugi nii külma, nagu pre fl variant, vaid ainult jahedat ...anti isegi päevaks 500 km. sõitnud demoaauto, et võrrelge ja ei tulnud ka sealt sellist külma, kui muidu autodega harjunud.
Hetkel muud ei meenu.
P.S Mitsu on kindlasti suurema pagasiruumiga ja natuke avaram, kui GC, kuid no iidamast-aadamast 4 pütase lõgin vs. mahe ja jõuline V6 Mul naabrimehel on küll 2009a. oma ja no ei kisu sellist igapäeva eluks ostma.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Mina omasin 10/2013a. GC-d (viimanse otsa pre fl.) ja maha müüsin 43000 ls-ga ja selle ajaga lõi välja kroomi korrudeerumine tagaluugil ja käepidemetel, samuti käis ühel recallil Silberis, kus siis pidurivõimendi lisa tihendamine vms., EGR-i mingi lõdviku teema ja päikesesirmi valgustuse juhtme välja vahetamine, kuid kuna pre fl, siis rohkem sellel ei peatu.
Sry Tiit aga ma ei peaks neid asju just väga vigadeks, mis vääriksid esiletoomist
Sry Tiit aga ma ei peaks neid asju just väga vigadeks, mis vääriksid esiletoomist
XC 70
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Miks? Mulle küll ei meeldi, kui kroom alt kobrutab ja garantiist oli mööda 2..3 kuud ja Silber saatis pikalt, kuigi võttis mure isegi menetlusse , ülejäänud "vead" oli lihtsalt info mõttes.puhvel kirjutas:Mina omasin 10/2013a. GC-d (viimanse otsa pre fl.) ja maha müüsin 43000 ls-ga ja selle ajaga lõi välja kroomi korrudeerumine tagaluugil ja käepidemetel, samuti käis ühel recallil Silberis, kus siis pidurivõimendi lisa tihendamine vms., EGR-i mingi lõdviku teema ja päikesesirmi valgustuse juhtme välja vahetamine, kuid kuna pre fl, siis rohkem sellel ei peatu.
Sry Tiit aga ma ei peaks neid asju just väga vigadeks, mis vääriksid esiletoomist
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Ok ma ei mõelnud, et garantiist nii vähe möödas oli
Taaskord tänapäeva inseneerid tasemel, ei teinud apsakat, et rohkem kestaks
Taaskord tänapäeva inseneerid tasemel, ei teinud apsakat, et rohkem kestaks
XC 70
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Samas fl-l seda muret pole täheldanud ja tookord Silber tegi pilte ja värke ning mainis, et neil veel 2 sellise murega autot hetkel menetluses.puhvel kirjutas:Ok ma ei mõelnud, et garantiist nii vähe möödas oli
Taaskord tänapäeva inseneerid tasemel, ei teinud apsakat, et rohkem kestaks
- freelander
- Fitting 44"
- Postitusi: 424
- Liitunud: E Veebr 04, 2008 9:20 am
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Omasin 99000 kuni 160000 läbisoiduga 2013a wk2 summitit. Vahetasin geneka ja remontisin acc andurit. Acc andur esinduses 2000 EUR. Tüüpviga, vesi läheb sisse. Osadel juhtudel saab remontida, kui leiad pädeva venna.
Muidu OK auto. Neliveo puhul häiris see, et teatud olukordades oli vaja külglibisemine välja lülitada täielikult aga see ei ole võimalik. Pidi saama ain't srt mudelil race modes. Minu jaoks oli väga häiriv faktor.
Muidu OK auto. Neliveo puhul häiris see, et teatud olukordades oli vaja külglibisemine välja lülitada täielikult aga see ei ole võimalik. Pidi saama ain't srt mudelil race modes. Minu jaoks oli väga häiriv faktor.
Patrol y61, om648, 38"
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Tänud härrased! On küll teise mehe teema aga WK 2 kohta eraldi pole ühtegi, seega kuni keegi vastu pole, kasutaks veel seda.
Korrodeerumine ja esinduse võimekus asju lahendada on üldiselt teada. See väide , et uued autod ongi keerulised ja seetõttu on esinduses kohvil käimine paratamatus, on muidugi ühest küljest tõsi aga alati on mõni mudel, millega on rohkem jama. Väike kodutöö ei tee paha, LC 200 lihtsalt ei raatsi osta, pole niipalju tööd.
Nagu aru saan, mootori kohta laias laastus kaebusi ei ole ? Genekat sai ka WK l 160000 peal tehtud , see on siis sama. Eelmine kord kui seda VM paadimootorit Jeep `ile pandi oli just see mootori osakond ju murelaps.
Kas rehvide liigkiire kulumine ja konditsioneeri vaegtalitus on laialdasem teema või ebaõnn mõnel konkreetsel masinal? Olen ise ühe auto ( mitte Jeep ) sellepärast välja vahetanud , et ei saadudki tuba jahedaks.
Freelander, kas ACC anduri all mõtled seda nn "silma " esiosal ? Silberi "onu" ütles selle hinnaks koguni 3000??? Kusjuurse väljavahetamine ei ravi lõplikult probleemi, vaid uus jupp kestab samakaua kui eelmine. Peale õhkvedrustuse jutukstulekut ütles üldse , et võta Limited.
Mida sellest arvata, Eestis on neid suhteliselt vähe?
Igaks juhuks mainin , et auto hakkab vedama 7m pikkust käru ja aastane sõit tuleb ca 10000 km. Kuidas see 8 k kast käruga toimib? WK igatahes 5 ndat sisse ei pane.Kui + iga saadki 5 nda sisse , vahetab esimesel võimalusel alla tagasi.Tühjalt muidugi on teine asi.
Korrodeerumine ja esinduse võimekus asju lahendada on üldiselt teada. See väide , et uued autod ongi keerulised ja seetõttu on esinduses kohvil käimine paratamatus, on muidugi ühest küljest tõsi aga alati on mõni mudel, millega on rohkem jama. Väike kodutöö ei tee paha, LC 200 lihtsalt ei raatsi osta, pole niipalju tööd.
Nagu aru saan, mootori kohta laias laastus kaebusi ei ole ? Genekat sai ka WK l 160000 peal tehtud , see on siis sama. Eelmine kord kui seda VM paadimootorit Jeep `ile pandi oli just see mootori osakond ju murelaps.
Kas rehvide liigkiire kulumine ja konditsioneeri vaegtalitus on laialdasem teema või ebaõnn mõnel konkreetsel masinal? Olen ise ühe auto ( mitte Jeep ) sellepärast välja vahetanud , et ei saadudki tuba jahedaks.
Freelander, kas ACC anduri all mõtled seda nn "silma " esiosal ? Silberi "onu" ütles selle hinnaks koguni 3000??? Kusjuurse väljavahetamine ei ravi lõplikult probleemi, vaid uus jupp kestab samakaua kui eelmine. Peale õhkvedrustuse jutukstulekut ütles üldse , et võta Limited.
Mida sellest arvata, Eestis on neid suhteliselt vähe?
Igaks juhuks mainin , et auto hakkab vedama 7m pikkust käru ja aastane sõit tuleb ca 10000 km. Kuidas see 8 k kast käruga toimib? WK igatahes 5 ndat sisse ei pane.Kui + iga saadki 5 nda sisse , vahetab esimesel võimalusel alla tagasi.Tühjalt muidugi on teine asi.
Re: 2013+ Pajero või 2013+ Grand chero
Uus ACC andur maksab koos saatmisega ca 500€ kanti.
Käigukast saab treila vedamisega kenasti hakkama. Seda ZF-i 8käigulist kasti pannakse ikka väga paljudele autodele.
Mootor võib tõesti olla murekoht - USA foorumites on neid teemasi ikka rohkem, kui üks, kus mootor laiali lendab. Ma pole viitsinud väga süveneda.
Käigukast saab treila vedamisega kenasti hakkama. Seda ZF-i 8käigulist kasti pannakse ikka väga paljudele autodele.
Mootor võib tõesti olla murekoht - USA foorumites on neid teemasi ikka rohkem, kui üks, kus mootor laiali lendab. Ma pole viitsinud väga süveneda.