Kindlasti keegi omab kogemust - kuidas on B6 võrreldes muude kobedamate amortidega. Pehmemad/jäigemad ja vastupidavus?
Matkasuunitlusega LC95-le läheks
Bilstein B6 versus OME, Tamer, jne.
Moderaator: Moderators
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Bilstein B6 versus OME, Tamer, jne.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Bilstein B6 versus OME, Tamer, jne.
Bilsud ja G mersu sobis hästi kokku. G ja Koni kokku ei sobinud????
Poh, pane alla ja anna tagasisidet.
Poh, pane alla ja anna tagasisidet.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Bilstein B6 versus OME, Tamer, jne.
Julgeb väita et Koni ja LC80 (polypuksidega) ka kokku ei sobinud. Jube jäik oli.. Pole ammu lenksu saanud, aga enda oma originaal amortidega (kummipuksidega) oli mõnus. Rattad ja tõste sarnased. Ei tea kas asi puksis või amordis...?
Re: Bilstein B6 versus OME, Tamer, jne.
Bilstein on minu kogemuse järgi ka pehmem kui Koni nii sõiduautode kui maasturite puhul, aga võrreldes Koni Raidiga on suhteliselt õblukesed ja viimase aja kvaliteet sõiduautode poole peal ka nii ja naa. Raske autoga kiiremat sõitu tehes tuleb esialgu ebamugavalt jäigana tunduva vedrustuse mõte välja. Vaikselt metsateel kruisides on muidugi tüütu kui vedrustus kõik männikäbid kokku loeb.