Koormaeesel asendamaks UAZi
Moderaator: Moderators
Koormaeesel asendamaks UAZi
Tere jõudu!
Äkki kellegil on mingeid huvitavaid ideid, millise Euroopa/Jaapani/Korea kastikaga võiks asendada UAZ bussi, millega seni sai veetud palgimõõtu puid?
Päris oluline on seega kasti pikkus - UAZi lähe 3m sisse, alla 2 oleks nagu jama... ja kandevõimemitte alla 800kg. Leiaks veel millegi, mis kirjade järgi alla 15 sajale võtaks, oleks puhta luks teema xd
Äkki kellegil on mingeid huvitavaid ideid, millise Euroopa/Jaapani/Korea kastikaga võiks asendada UAZ bussi, millega seni sai veetud palgimõõtu puid?
Päris oluline on seega kasti pikkus - UAZi lähe 3m sisse, alla 2 oleks nagu jama... ja kandevõimemitte alla 800kg. Leiaks veel millegi, mis kirjade järgi alla 15 sajale võtaks, oleks puhta luks teema xd
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Nagu aru saan,siis korraliku suure haagise kasutamine ei tule kõne alla?
Hetkel ei meenu küll ühtegi tavalist pick-up-i mis vaikimisi 3m palgid kasti võtaks.
Valikusse jääks Volvo TGB 21, Gazelle, Iveco, jne. 4x4 või 6x6 kastiautod.
Kui sul on huvi tõsise töölooma vastui, siis võib Imedepõld piisvalt paksu rahkoti korral sulle toota Defender 130 baasisl pikendatud veoplavormiga isendi.
Kasvõi midagi sellist:
või veidi lühema kastiga isendi:
Üks selline on isegi praegu piiri taga saadaval:
http://www.speedfarm.net/home.php?taal= ... to&id=1163
Hetkel ei meenu küll ühtegi tavalist pick-up-i mis vaikimisi 3m palgid kasti võtaks.
Valikusse jääks Volvo TGB 21, Gazelle, Iveco, jne. 4x4 või 6x6 kastiautod.
Kui sul on huvi tõsise töölooma vastui, siis võib Imedepõld piisvalt paksu rahkoti korral sulle toota Defender 130 baasisl pikendatud veoplavormiga isendi.
Kasvõi midagi sellist:
või veidi lühema kastiga isendi:
Üks selline on isegi praegu piiri taga saadaval:
http://www.speedfarm.net/home.php?taal= ... to&id=1163
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Omal ajal sai pika kabiiniga pikapiga veetud 2 m pikkuseid puid, sel kast 1.40 pikk. Kõige lühema kabiiniga pikapi peale peaks saama pikemaid ajada, aga tõenäoliselt 3 m jääb ikkagi pikaks. Kandevõime oli Nissanil paberites üle 900 kg.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Mingi pika kastiga vanem USAkas?
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Teema algataja on jätnud olulise aspekti mainimta - kas asendus peab olema tänavalegaalne või ainult vajalik enda metsas sõitmiseks?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Tuli veel selline mõte, et kui single cab kastikal kast minema visata ja teha sinna palgiveoks sobiv lihtne platvorm, siis ehk kannatab ka 3 m materjali peale panna.
Tagavedrudele nsaab maxiload komplekti panna või lehti juurde.
Tagavedrudele nsaab maxiload komplekti panna või lehti juurde.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
See kõigepealt.Landy kirjutas:Teema algataja on jätnud olulise aspekti mainimta - kas asendus peab olema tänavalegaalne või ainult vajalik enda metsas sõitmiseks?
Olles veid buhankaga liigelnud, siis mis kuradi valemiga sinna 3meetrine sisse pannakse? Tagauksed lahti?
Muide, liikluses võib koorem olla tagant üle kuni meeter pelga punase lipukesega. Seega kõik 2+ m kastiga asjad kvalifitseeruvad. Mis muidugi ei tähenda, et nendega on võimalik teeliikluses 3-meetrist palki üle tihu ohutult transada. Ninad kipuvad uhkusest püsti minema...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Lühikese kabiiniga Defender 130 peale saab panna kuni 2.7m porte kasti
ning kui teha ümberehitus,siis ilmselt ka 3m.
ning kui teha ümberehitus,siis ilmselt ka 3m.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Tõsi jah - tänavalegaalne ei pea olema.Landy kirjutas:Teema algataja on jätnud olulise aspekti mainimta - kas asendus peab olema tänavalegaalne või ainult vajalik enda metsas sõitmiseks?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
No siis me oleme kõik siin su murele ju täiesti valest otsast lähenenud.Mõtleja kirjutas:Tõsi jah - tänavalegaalne ei pea olema.Landy kirjutas:Teema algataja on jätnud olulise aspekti mainimta - kas asendus peab olema tänavalegaalne või ainult vajalik enda metsas sõitmiseks?
Seega lahendus lihtene - võtad suvalise ( taskukohase /meelepärase/ jne.) võimalikult pika raamiga maasturi, millel VÄGA heas korras raam, aga mäda kere(tagaosa). Kere tagaosa visakad minema, teed endale kahekohalise kabiini ning taha ehitad raamile (näiteks prussidest )karkassil põhineva meelepärstes mõõtudes veoplatavormi.
Hea oleks valida masin, mille tugevad talasillad ning võimalik alla panna suure kandevõimega vedrud ( või lisavaedrud).
Spiraalvedrudega isendile võin soovitada selle sama Defender 130/110 Hevy Duty spiraalvedrusid, mis mõeldud pea pooletist tonnise koorma kandmiseks.
Võid ka teha metallist miski tummisema kosnstruktsiooni:
Või võtad kohe mõne vana kastika ja viskad mädand kasti minema ning teed meelepärase pikkusega platvormi asemele:
https://youtu.be/hQmFV9yhsZ4
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Kui tavalisel kastikal, no nt Mazda B 2500, originaalkast minema visata ja asemele ehitads ht vineerist portekast, kas siis masina tänavalegaalsusega tuleb probleeme? Eeldusel, et pikkused laiused säilivad.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Tegemist ss 3303 nö Tartu modifikatsiooniga, millele on robustsevõitu üsna ruumikas kong selga sittutudv6sa kirjutas: Olles veid buhankaga liigelnud, siis mis kuradi valemiga sinna 3meetrine sisse pannakse? Tagauksed lahti?
palgid sisse, uksed kinni ja minek
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
just oli üks jeep comanche müügil, a põrgulisel oli vist atm kastAndrus Michelis kirjutas:Mingi pika kastiga vanem USAkas?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Mina olen julgelt üle poole oma juhikarjäärist automaatidega sõitnud ja ma isiklikult ei näe seal muud olulist vahet, kui et manuaalil peab sidurit vajutama.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Koormaeesel asendamaks UAZi
Sama siin - jahutusradikaga automaatkast kannatab turbiini libistades pea lõputult roomata, aga manuaali sidurist saad mõnekümne sekundiga koormuse all lahti. Samuti on automaadiga imelihtne mõne sentimeetri kaupa roomata kistas kohas.
Samas võib automaadi piinad lõpetada mingi tobe oks, mis läbi radika tungib või vooliku lahti tõmbab ja mahlad välja laseb. Ilma õlita ei sõida see kuhugi, erinevalt manuaalist.
Aga kui teemaks on endale sobiliku preparaadi ehitamine suletud territooriumil pruukimiseks, siis seda saab ju teha suvalisest kättejuhtunud toorikust. Niikuinii läheb 3-meetrine palk pikalt üle tagasilla rippuma. Kõige pikemad "sõiduautoraamid" on ilmselt USA kastikatel. Euroopa ja jaapani omadel on raamid üsna ühes klassis. Aga on erinevusi;)
Küsimus kogenumatele: kuidas säärasel puhul tagasilla kemppilukk töötaks? Koormaga saab pöörderaadius olema supertankeri klassist, aga kas rattavõllid võiks sellise wägiwalla üle elada, kui rehvi suurusega mitte üle pingutada?
Ehk teemaalgataja küsimus taandub tegelikult võimalikult terve raami leidmisele oma eelarve raames.
Samas võib automaadi piinad lõpetada mingi tobe oks, mis läbi radika tungib või vooliku lahti tõmbab ja mahlad välja laseb. Ilma õlita ei sõida see kuhugi, erinevalt manuaalist.
Aga kui teemaks on endale sobiliku preparaadi ehitamine suletud territooriumil pruukimiseks, siis seda saab ju teha suvalisest kättejuhtunud toorikust. Niikuinii läheb 3-meetrine palk pikalt üle tagasilla rippuma. Kõige pikemad "sõiduautoraamid" on ilmselt USA kastikatel. Euroopa ja jaapani omadel on raamid üsna ühes klassis. Aga on erinevusi;)
Küsimus kogenumatele: kuidas säärasel puhul tagasilla kemppilukk töötaks? Koormaga saab pöörderaadius olema supertankeri klassist, aga kas rattavõllid võiks sellise wägiwalla üle elada, kui rehvi suurusega mitte üle pingutada?
Ehk teemaalgataja küsimus taandub tegelikult võimalikult terve raami leidmisele oma eelarve raames.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...