Pathfinder 2005-2012
Moderaator: Moderators
Pathfinder 2005-2012
Mida sellisest autost arvata? Hinna poolest on neid seinast seina ja mõeldav ilmselt 140kw 2.5 või 170kw 3.0. Mootor mootoriks, aga kuidas ülejäänud auto sõidab ja kestab? Kui kellelgi võrdlusmomenti, siis kuidas ta reaalselt võrreldes LC150 või uuema Pajeroga on? Ilmselt 90% ütleb, et LC150, aga LC vastu mingit erilist sümpaatiat pole. Samas oleks huvi natuke asjalikuma diiselmootoriga töölooma vastu, mis jaksaks vajadusel 3t haagist vedada ja tee pealt maha keerates kohe ära ei minestaks.
Re: Pathfinder 2005-2012
Kuna ta jagab D40 Navaraga sama raami, siis kindlasti on see koht, mis äärmiselt kriitiliselt üle vaadata. Pathfinderite raamide ikaldumise kohta välismaistes foorumites kurdetakse vähem - ilmselt üleüldiselt kergem eelnev elu linnaautona ja tagaosale ulatuv kabiin ei lase raami nii väga murda.
Kui räägid 140kw ja 170kw mootoritest, siis on teemaks uuema ninaga isendid ja 2011 lõpus sai raam paksust juurde, seega viimase otsa masinad kindlamad. Antud valiku juures võtaks ka mina pimesi LC150 isiklikust sümpaatiast, aga kui vaja vedada tihti 3t haagist, siis 170kw mootor oma 550nm'ga ja 7 käigulise kastiga on ilmselt asjalikum kui ükskõik milline LC150'le paigaldatud katel. Või ükskõik milline teine selle ajajärgu mootor. Remondifondi vaja sisse arvestada uus intercooler ja muus osas elu lill. Minul leemendas cooler 240k läbisõidul (ei tea küll juba mitmes cooler see oli), on olnud ka juhtumeid kus 80k pealt vahetatakse. Ja Nissani enda originaalosa ei ole parendatud, seega tasubki otsida B osana alternatiivi - kestavad paremini.
Mul oli D40 3,0 Navara, müüsin maha ja ostsin 2,5. Ei jõua ära kahetseda Kolmesega 70-140 maanteel käib üsna nobedalt ning LC150'ga (127kw) joonele pannes ilmselt võib Pathfinderile riputada ühe LC veel haagise peal sappa, et võistlus vähegi aus oleks.
Kui räägid 140kw ja 170kw mootoritest, siis on teemaks uuema ninaga isendid ja 2011 lõpus sai raam paksust juurde, seega viimase otsa masinad kindlamad. Antud valiku juures võtaks ka mina pimesi LC150 isiklikust sümpaatiast, aga kui vaja vedada tihti 3t haagist, siis 170kw mootor oma 550nm'ga ja 7 käigulise kastiga on ilmselt asjalikum kui ükskõik milline LC150'le paigaldatud katel. Või ükskõik milline teine selle ajajärgu mootor. Remondifondi vaja sisse arvestada uus intercooler ja muus osas elu lill. Minul leemendas cooler 240k läbisõidul (ei tea küll juba mitmes cooler see oli), on olnud ka juhtumeid kus 80k pealt vahetatakse. Ja Nissani enda originaalosa ei ole parendatud, seega tasubki otsida B osana alternatiivi - kestavad paremini.
Mul oli D40 3,0 Navara, müüsin maha ja ostsin 2,5. Ei jõua ära kahetseda Kolmesega 70-140 maanteel käib üsna nobedalt ning LC150'ga (127kw) joonele pannes ilmselt võib Pathfinderile riputada ühe LC veel haagise peal sappa, et võistlus vähegi aus oleks.
Re: Pathfinder 2005-2012
Ahoi!
Kas keegi oskab palun kommenteerida/jagada kogemusi konkreetselt 2010 (uuema ninaga) Pathfinderi teemal?
Saan aru et võrreldes 2012+ variantidega on seal veel raam nõrk? Aga vanematel 2005+ masinatel olnud hädad mootoriketi või rattalaagitega juba lahendatud?
EDIT: 2.5 mootorist räägin!
Kõike kena,
Kas keegi oskab palun kommenteerida/jagada kogemusi konkreetselt 2010 (uuema ninaga) Pathfinderi teemal?
Saan aru et võrreldes 2012+ variantidega on seal veel raam nõrk? Aga vanematel 2005+ masinatel olnud hädad mootoriketi või rattalaagitega juba lahendatud?
EDIT: 2.5 mootorist räägin!
Kõike kena,
Re: Pathfinder 2005-2012
See paistab paari aasta pärast, kas uuemad Navarad ja Pathfinderid poolduvad või mitte. Ma natukene kahtlen selles, et japs(ja eriti Nissan) hakkas üle päeva tegema roostekindlaid autosid. Kui keskmine 20-25a vana japs on paras harja ja kühvliga kokku lükata, siis ei ole eriline uudis, et esimese otsa D40(10-15a vanad) raamid juba mädanevad. Õnneks on paar tükki napilt enne keregarantii lõppu pooleks läinud ja ettevõtlikud inimesed on asja nii ajanud, et Nissan ostab roostes raamiga autod tagasi. Pigem muretseks ma kõige muu pärast, mille tõttu autot tagasi ei osteta ja oma rahakoti pealt tuleb remontida.
Navaral on tagasilla laagritega keeruline, aga Pathfinderil teine sild. See ei tähenda, et Pathfinder ei võiks neid keskmisest tihedamalt süüa, aga komplektina vahetades on see suhteliselt lihtne tegevus võrreldes Navara tagumistega.
2.5 olnud kogu aeg mingid jamad alates saaledest ja lõpetades pihustitega. Kui facelifti vaadata, siis soovitan 3.0 ka ära proovida. On suhteliselt traktor võrreldes sakslaste 3L sama ajastu alternatiividega, aga asjalikum kui R4. Pathfinder kaalub reaalselt 2.5t+ ehk R4 mootoriga kuskilt Euroopast toodud teadmata ajalooga facelift(=pea 2x kallim kui vanemad) komplekti vaadates ma ei hakkaks üldse oma elu Nissani ostmisega keeruliseks ajama.
Üldplaanis facelift 3.0 baasil võiks öelda, et suhteliselt praktiline auto. 7 kohta ja istmed maha keerates moodustub päris suur sileda põhjaga pagasiruum. Haagist veab paberite järgi hästi. Aeglusti on positiivne. 4wd loogikat pole viitsinud selgeks teha, aga päris muru peale kinni ei jää. Kaalu arvestades pehmeid kohti väldiks. Elementaarne valge inimese jaoks harjumuspärane lisavarustus on olemas. Sõidumugavuselt on arenguruumi sakslastega võrreldes, nii et kellele puhtalt linnamaasturit vaja, siis valiks midagi muud.
Navaral on tagasilla laagritega keeruline, aga Pathfinderil teine sild. See ei tähenda, et Pathfinder ei võiks neid keskmisest tihedamalt süüa, aga komplektina vahetades on see suhteliselt lihtne tegevus võrreldes Navara tagumistega.
2.5 olnud kogu aeg mingid jamad alates saaledest ja lõpetades pihustitega. Kui facelifti vaadata, siis soovitan 3.0 ka ära proovida. On suhteliselt traktor võrreldes sakslaste 3L sama ajastu alternatiividega, aga asjalikum kui R4. Pathfinder kaalub reaalselt 2.5t+ ehk R4 mootoriga kuskilt Euroopast toodud teadmata ajalooga facelift(=pea 2x kallim kui vanemad) komplekti vaadates ma ei hakkaks üldse oma elu Nissani ostmisega keeruliseks ajama.
Üldplaanis facelift 3.0 baasil võiks öelda, et suhteliselt praktiline auto. 7 kohta ja istmed maha keerates moodustub päris suur sileda põhjaga pagasiruum. Haagist veab paberite järgi hästi. Aeglusti on positiivne. 4wd loogikat pole viitsinud selgeks teha, aga päris muru peale kinni ei jää. Kaalu arvestades pehmeid kohti väldiks. Elementaarne valge inimese jaoks harjumuspärane lisavarustus on olemas. Sõidumugavuselt on arenguruumi sakslastega võrreldes, nii et kellele puhtalt linnamaasturit vaja, siis valiks midagi muud.