K: MB GL head-vead
Moderaator: Moderators
K: MB GL head-vead
Tere, otsin endale suuremat autot, hetkel on kõige silmajäävam olnud Mb GL.
Paar mõtet on muidugi veel olnud aga GL kõige suurem, kõige odavam(ostuhind), veab suuremat käru ning kõige mugavam.
Olen siin uurinud natuke fb grupist ja sõbralt ka, kes töötas silberis ja reaalselt remontis ka neid aga lood on vastandlikud.
Üks soovitab 4.0 v8 mootorit ja teine 3.0 v6 mootorit. Jutt käib diislitest.
Reaalselt kindlustuse vahe on neil väike ja nagu ma olen aru saanud siis kütusekulu ei erine ka väga, oleneb ainult rooli ja istme vahelisest tohlakast.
Küsimus ongi, kumba eelistada ja mis on põhivead?
Sillad ja käiguosa on neil oletatavasti sama, parandage kui eksin.
Kui kellegil tekib mõni muu mõte või mudel, siis võib ka pakkuda, aga konnasõõjatest ja korealastest hoian küll eemale.
Lugupidamisega,
Kivi
Paar mõtet on muidugi veel olnud aga GL kõige suurem, kõige odavam(ostuhind), veab suuremat käru ning kõige mugavam.
Olen siin uurinud natuke fb grupist ja sõbralt ka, kes töötas silberis ja reaalselt remontis ka neid aga lood on vastandlikud.
Üks soovitab 4.0 v8 mootorit ja teine 3.0 v6 mootorit. Jutt käib diislitest.
Reaalselt kindlustuse vahe on neil väike ja nagu ma olen aru saanud siis kütusekulu ei erine ka väga, oleneb ainult rooli ja istme vahelisest tohlakast.
Küsimus ongi, kumba eelistada ja mis on põhivead?
Sillad ja käiguosa on neil oletatavasti sama, parandage kui eksin.
Kui kellegil tekib mõni muu mõte või mudel, siis võib ka pakkuda, aga konnasõõjatest ja korealastest hoian küll eemale.
Lugupidamisega,
Kivi
Toyota Land Cruiser 125
Re: K: MB GL head-vead
Kivit2kk kirjutas:Tere, otsin endale suuremat autot, hetkel on kõige silmajäävam olnud Mb GL.
Lugupidamisega,
Kivi
Kas see 4.0 pole mitte bi-turboga?
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: K: MB GL head-vead
Gl ei ole midagi erakordselt lagunevat, aga õhkvedrustus on mingis mõttes kuluosa ja mersul kallis kuluosa. Kui raudvedruga asendada, kaotad mugavuses aga üks probleem vähem. Olenevalt aastast on amordid väga kallid, padjad mitte nii väga. Tegelikult on igal sõlme oma eluiga ja foorumites kurtjate kätte satuvad sellised asjad tavaliselt teisel või kolmandal ringil 250k+ labisōiduga, kui detailide eluiga vaikselt otsa hakkab saama. Kui tahta, et ei peaks nii palju remontima, siis tuleb võtta auto, millel on need jupid vahetatud ehk mitte äsja leedust toodu. Või siis otsida mõni oluliselt lihtsama ehitusega auto, mitte mersu lipulaev. Mootoritest v6 diisel suht lollikindel oma tüüpvigadega. Üldiselt tunduvad MB mootorid natuke asjalikumad kui konkurentidel, aga jällegi kasutatud uuema tüübi diislid pole mingi säästuprojekt, kui üldine ressurss ammenduma hakkab ja uuesti järje peale aitamist tahab.
Kui aastas paar tuhat remondi peale lööb hinge kinni, siis ei ole kindlasti mõtet hea õnne peale loota ja viimaste sentide eest ikaldust liisida. Samas muus mõttes on väga mugav ja oma suuruse kohta sõidab väga hästi.
Kui aastas paar tuhat remondi peale lööb hinge kinni, siis ei ole kindlasti mõtet hea õnne peale loota ja viimaste sentide eest ikaldust liisida. Samas muus mõttes on väga mugav ja oma suuruse kohta sõidab väga hästi.
- DreamWalker
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 135
- Liitunud: L Mär 12, 2016 10:14 am
- Asukoht: Tartu
Re: K: MB GL head-vead
Ise pole GL-i omanud aga olen "lähedal olnud" paari isendi elu juures - viimane oli 3 diisel. Mingi hetk endalgi "huvi olnud" võimaliku ostuna aga reaalsuses on remondi arved ja vead kahjuks enamasti hirmkallid.
Nagu tegelt ka - ulme arveid keevitatakse - silberis ja igalpool.
Elektroonikal (ajuplokid) errorisse otsustavad maksad tuhandeid.
Ilus tore (üli)mugav kena auto aga kipub minema VW phaetoni kategooriasse et "teeb ka rikkurid vaeseks".
Kui ise ei oma auto remondi töökoda või firma autoks/kuludesse kanda ei saa siis ei soovitaks
Kindlasti on mõistlikemaid alternatiive
Samas - pole "omanud" seega lihtsalt jutt aga noh - ei peagi kõike omama
Nagu tegelt ka - ulme arveid keevitatakse - silberis ja igalpool.
Elektroonikal (ajuplokid) errorisse otsustavad maksad tuhandeid.
Ilus tore (üli)mugav kena auto aga kipub minema VW phaetoni kategooriasse et "teeb ka rikkurid vaeseks".
Kui ise ei oma auto remondi töökoda või firma autoks/kuludesse kanda ei saa siis ei soovitaks
Kindlasti on mõistlikemaid alternatiive
Samas - pole "omanud" seega lihtsalt jutt aga noh - ei peagi kõike omama
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
1990 Toyota Hilux / Volkswagen Taro - Heal lapsel mitu nime!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: K: MB GL head-vead
GL-tüüpi autot ise omanud pole, ka pole au olnud sihukese pidamist lähedalt jälgida.
Neetikumist GL-i kohta loetu põhjal seda toodet ostma ei tormaks. Kaks tükki oleks pidanud ostma, ütles kunagi üks härra. Ühega sõidaks, teine oleks Silberis remondis... Kokkupuuted teiste sama ajastu MB-dega ei luba kodanikku valelikkuses kahtlustada.
Alternatiivid? Lõpuotsa LC 100. Ka 200 hinnad on üsna kristlikuks paindunud. Korraliku "sto" peaks saama 15 kiloga, "tvesti" õnnestub hea õnne korral 25-ga leida.
Jupid on kirved, kulub neid aga vähe.
Kui suurt, mugavat ja paljutõmbavat maasturit otsida, võiks sõelale jääda ka GM-id. 15 kiloga saab eelmise põlve eskalaada/tahõu/jukoone juba valida. Kütust ja varuosi kulub rohkem kui Jobootale, samas on varuosade hind selle sama Jobootaga võrreldes humoresk. Mingi vend TQHQ-s kiitles, et kuueliitrine hübriidjukoon pidi keskmiseks 15 liitri tegema. Ei tea. Ja kui teebki, siis kaua kestab see pidu ning millised on lõivud selle imelise tehnoolodži katkemisel... Pigem naturaalne V8 siis juba.
Sõnaga, kui peaks valima:
1. Länkar 200/100
2. Eskalaada/Yukon, suurema LS puhul võiks mõelda gaasitamisele.
3. Midagi, mis hetkel ei meenu
4. Pealkirjas mainit kulgur
Edu ja asju!
Neetikumist GL-i kohta loetu põhjal seda toodet ostma ei tormaks. Kaks tükki oleks pidanud ostma, ütles kunagi üks härra. Ühega sõidaks, teine oleks Silberis remondis... Kokkupuuted teiste sama ajastu MB-dega ei luba kodanikku valelikkuses kahtlustada.
Alternatiivid? Lõpuotsa LC 100. Ka 200 hinnad on üsna kristlikuks paindunud. Korraliku "sto" peaks saama 15 kiloga, "tvesti" õnnestub hea õnne korral 25-ga leida.
Jupid on kirved, kulub neid aga vähe.
Kui suurt, mugavat ja paljutõmbavat maasturit otsida, võiks sõelale jääda ka GM-id. 15 kiloga saab eelmise põlve eskalaada/tahõu/jukoone juba valida. Kütust ja varuosi kulub rohkem kui Jobootale, samas on varuosade hind selle sama Jobootaga võrreldes humoresk. Mingi vend TQHQ-s kiitles, et kuueliitrine hübriidjukoon pidi keskmiseks 15 liitri tegema. Ei tea. Ja kui teebki, siis kaua kestab see pidu ning millised on lõivud selle imelise tehnoolodži katkemisel... Pigem naturaalne V8 siis juba.
Sõnaga, kui peaks valima:
1. Länkar 200/100
2. Eskalaada/Yukon, suurema LS puhul võiks mõelda gaasitamisele.
3. Midagi, mis hetkel ei meenu
4. Pealkirjas mainit kulgur
Edu ja asju!
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2429
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: K: MB GL head-vead
Ainus reaalne põhjus, miks GL omaniku elu Eestis on keeruline. Sest seda ei oska remontida ei Silber ega konkurendid. Enamus "ajuvahetusi" näikse olema tegelikult labased kontaktiprobleemid või andurivead. Õhkvedrustus on kuluosa ja siin loeb rohkem aeg, kui kilomeetrid. Selleta on loomulikult muretum. Natuke rohkem "villis" ka kohe.kadjakas2000 kirjutas: ...
Kaks tükki oleks pidanud ostma, ütles kunagi üks härra. Ühega sõidaks, teine oleks Silberis remondis... Kokkupuuted teiste sama ajastu MB-dega ei luba kodanikku valelikkuses kahtlustada.
...
Mahukas ja mersu loogikaga auto. See kas meeldib või mitte. Ei ole ju mõtet piinelda , kui ei meeldi. Reaalselt 7-kohaline, kuigi pakiruumi siis suurt ei jää.
Länkar pole meie inimese jaoks. Vähemalt mitte pikaajaliseks tarbimiseks. USAkas on muus osas pandav, aga see salong:( Samas - kui ergonoomika puudumine ja materjalid sobivad, siis mõlemaid osatakse oluliselt paremini remontida siinkandis.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 863
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: K: MB GL head-vead
v6sa kirjutas: ...
Länkar pole meie inimese jaoks. Vähemalt mitte pikaajaliseks tarbimiseks...
Eee, mis takistab meie inimesel länkarit pikaajaliselt tarbida?
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2429
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: K: MB GL head-vead
Sõnastan siis ümber: teatud tüüpi kehakujuga inimene saab jaapanlase istme pikaajalisel tarbimisel püsiva selgrookahjustuse. Asjad on aastakümnete jooksul küll veidi paranenud, aga mersu mugavuseni on veel pikk maa.kadjakas2000 kirjutas:v6sa kirjutas: ...
Länkar pole meie inimese jaoks. Vähemalt mitte pikaajaliseks tarbimiseks...
Eee, mis takistab meie inimesel länkarit pikaajaliselt tarbida?
Esimese tunni pole väga vahet, aga teisel tunnil hakkab tunda olema.
Samas normaalsel inimesel ilmselt ei ole vahet: peaasi, et on odav.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: MB GL head-vead
Vb. MB poole peal on asi parem, kuid Jeepi poolel (Tartu) on nad küll mannetud. Ainulahendused ongi neil vaid uus tellitud jupp, ei mingit koostöövärki asja lähemalt uurida.CÄÄRFIILD kirjutas:
Kas sa oled oma autoga kunagi Silberi klient olnud ,et väidad silberi suutmatust autot remontida? Mina olen Silberi klient ja väidan ,et silber on igati tasemel.
P.S minu firma on seal klient ja mitte avataril oleva vanakesega . Muu jutt seal lõpus vastab küll tõele ja mitte vaid GL-idega.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: MB GL head-vead
CÄÄRFIILD kirjutas: Mille peale teatasid ,et ok me otsime lahendust. Tunni aja pärast helistasid tagasi, et tihend pannakse homme hommikuse tsiviillennukiga kaasa ja auto on õhtuks käes. täpselt nii ka oli.
Re: K: MB GL head-vead
Natuke küll teemast mööda,aga ka minu poolt Pärnu Silberile head sõnad.Nii Jeebi kui Mersuga on nad hästi hakkama saanud.Teenindus on hea,varuosade tarne kiire.
Re: K: MB GL head-vead
Ma olen päris lähedalt näinud Silberauto teenindust ja kui vahel on mõte mõni uuem MB osta, siis mõtlen jälle Silberauto peale ning isu Mersu järgi läheb ära. Näiteks kui omanik ütleb hooldusesse minnes, et miski koliseb tagasillal ja esindus ei suuda rippuvat amorti märgata, siis kas see on kvaliteet?
Tulles tagasi teemasse, siis soovitaksin ka LC200. Ma sõitsin 2 aastat sellega ja 0 probleemi. Julgeks vabalt ümbermaailma reisile minna selle pilliga. Eks iste pole jah päris sakslase tasemel aga samas 1000km jutti lasta polnud probleemi. Eks seda "elevanti" tuleb õppida armastama. Selline emotsioonitu masin, näitad suuna kätte ja võid kindel olla, et jõuad sinna kohale. Mida kehvemaks tee läks, seda paremini see seal ennast tundis. Peale seda sõitsin paar kuud F15 X5-ga, maanteel ja linnas on lust sõita, väga mugav ning kiire. Aga kehvema tee peal hakkab autost kahju ning võtad hoo maha (V8-ga vajutasin juurde, et triigiks augud välja). Touaregiga samamoodi. On küll õhkvedrustus ja mulle väga meeldib aga kehva tee peale vabatahtlikult ei roni. Länkarit altpoolt uurides saad ka aru, et on tehtud ikka kestma. Kui teistel "maasturitel" on nt rooliotsad M14 või healjuhul M16 keerme jämedusega, siis V8-l on M27.
Tulles tagasi teemasse, siis soovitaksin ka LC200. Ma sõitsin 2 aastat sellega ja 0 probleemi. Julgeks vabalt ümbermaailma reisile minna selle pilliga. Eks iste pole jah päris sakslase tasemel aga samas 1000km jutti lasta polnud probleemi. Eks seda "elevanti" tuleb õppida armastama. Selline emotsioonitu masin, näitad suuna kätte ja võid kindel olla, et jõuad sinna kohale. Mida kehvemaks tee läks, seda paremini see seal ennast tundis. Peale seda sõitsin paar kuud F15 X5-ga, maanteel ja linnas on lust sõita, väga mugav ning kiire. Aga kehvema tee peal hakkab autost kahju ning võtad hoo maha (V8-ga vajutasin juurde, et triigiks augud välja). Touaregiga samamoodi. On küll õhkvedrustus ja mulle väga meeldib aga kehva tee peale vabatahtlikult ei roni. Länkarit altpoolt uurides saad ka aru, et on tehtud ikka kestma. Kui teistel "maasturitel" on nt rooliotsad M14 või healjuhul M16 keerme jämedusega, siis V8-l on M27.
Re: K: MB GL head-vead
Kas ikka on M27 ?Kui teistel "maasturitel" on nt rooliotsad M14 või healjuhul M16 keerme jämedusega, siis V8-l on M27.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: K: MB GL head-vead
No miskit sarnast. Enam täpselt ei mäleta. Suurusjärk on sinnakanti.
EDIT: Vaatasin järgi, ikka M27x1,5 ja mingi versioon on M28x1,5
Näide
EDIT: Vaatasin järgi, ikka M27x1,5 ja mingi versioon on M28x1,5
Näide
Re: K: MB GL head-vead
M14 ja M16 on munakate mutri mõõdud.Aga vardad on teistel maasturitel ka ikka jämedamad.Jeebil näiteks M24x1,5.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.