Escalade on 22" velgede/rehvidega pehmem kui Mercedes oma 20" velgede/rehvidega, vähemalt minu arvates, juhitavus on muidugi viimasel parem, samuti salongi kvaliteet (kuigi 2010+ Platinum on juba päris hea).v6sa kirjutas:Küsimus Alarile: Mis jäi meelde head-halba GL kasutamisest võrreldes Escaladega? Andmetelt sarnased, kuid väga erineva iseloomuga autod.
Eelmise kerega Eskalaatoril puuduvad esimesed parkimisandurid (jah, tegelt ka), mis nii suure auto puhul oli päris hämmastav, tagurduskaamera oli jällegi olemas, samuti kõik muud vidinad alates soojendusega roolist ja nupust kokkuklapitavatest istmetest, EU mudelitel puudub aga näiteks puldist käivitus ja vist ka ksenoontuled, kui nüüd õigesti meeles on.
Kõige suurem vahe oli muidugi mootor, kuid V6 diislit ei saagi suure V8 bensiiniga hästi võrrela, mul oli see MB üldse esimene diisel ja enam uuesti väga ei taha. Escalade-i õnneks diislit ei teha, muidu oleks neid vist iga nurga peal.
Üldiselt on maitse asi, kumba eelistada, säästuautodega igal juhul tegemist ei ole, sellega tuleb enne ostu arvestada, eriti praegu kui need autod juba omajagu vanad on.
Meie kliimas kipuvad Escalade'ide raamid roostetama, seda soovitaks ka enne ostmist kontrollida.
2010 tuli mudeliuuendus, millega kaasnes "pool-mootorit-välja-süsteem" ja uus tippmudel Platinum, suurt muud midagi.CÄÄRFIILD kirjutas:Ka Escalaidi puhul soovitatakse vanemad 2010 ja alla isendid valikust kohe välja visata.
Ostmist väärivate masinate hinnad algavad 30 tuhandest ja Eestis valik praktiliselt olematu.
Saadavus on muidugi jah üsna kehva, eriti kui Platinum mudelit tahta.