Mida siis üldse mõtet ehitada on ? kolmesid või? või on parem poetaga õltsi libistada .Praks1 kirjutas:Igasugune sellise fosiili tuunimine on sõna otseses mõttes raha maha viskamine,kered,raamid jne on juba 20 aastat surmale võlgu neil.
Eriti, Kui tahta veel metsas sõita,olgu sul turboga mootor,kōik lukud,meh vints jne,aga suvaline Suzuki jmny ilma nende lisadeta sõidab kordi kiiremini ja kaugemale.
Ühesõnaga,kuskil on see koht,kus pidurit tõmmata,lihtsalt selle vahega,Et mida varem, seda soodsam!
nagu ma aru olen saanud,siis enamus siin foorumlased sõidavad ,ehitavad ja putitavadki 10-20 aastat vanu autosid ,ja kui asjale läheneda tasuvuse seisukohalt ,siis on üldse mõtekas sõita liisingautoga ja mitte tegeleda hobidega.
Ma ei vaidle vastu et suzuki jõuab kiiremini ,kõrgemale ja kaugemale aga kui inimesel on masin olemas siis las ta putitab .Tulin minagi ükskord öösel samurai tagaistmel männikult linna ,peale seda kui meie hj61 oli mudaaugus purunenud vintsi kardaan,ja peaks mainima et seal taga polnud mul teps mitte mugav olla,ehk siis selles suzukis võiks heal juhul sõita kahekesi.Kolmekesi sõites pole seal isegi ruumi õllekasti jaoks,ja kui sa ka sinna mahutad eelpoolnimetatu ,siis pole sul ruumi ennast liigutada.