Silma ja hinge on jäänud auto24-s pikalt-pikalt (vist juba alates 2014 või 2015) kuulutatud HJ60. Punane, teinud 30000 km Aafrika ringreisi. hind 6000 eur.
Kas keegi siit foorumist on seda kunagi vaatamas/proovimas käinud - ja kui jah siis mida arvasite? Kas hind tundub mõistlik? Ja kui ei ole käinud, siis mis on eemal hoidnud?
Ise olen näinud ja sõitnud, aga kuulaks ära ka kogenuma ja kriitilisema pilguga meeste arvamuse.
Plaan osta see (esialgu Eesti piires) pühapäeval rahulikult metsas matkamiseks ja vanakooli mehhaanilise auto emotsiooni nautimiseks. Kindlasti mitte mitte uputamiseks ega võistlemiseks.
PS! Kui satud lugema Sina, kes Sa ostsid ära selle auto sinise kaksik-venna, siis palun võta ühendust 59191305. Kuulaks senist kogemust.
1984 HJ60 punane Aafrikas käinud variant
Moderaator: Moderators
Re: 1984 HJ60 punane Aafrikas käinud variant
ilmselgelt kui oleks midagi head siis ei oleks ju aastaid müügis? Kaks varianti saabki ju ainult olla, kas ülehinnatud või omadega kaputt.
Patrol y61 pikk 33" mudakas (granaat lõhkes)
59007666
59007666
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: 1984 HJ60 punane Aafrikas käinud variant
Pika müügi põhjus tõenäoliselt see, et vabalthingava ja lukkudeta HJ60 on reeglina odavam ja selle raha eest saab juba kobeda turbo ja lukkudega HJ61.
Samas, kui on tehtud korralik stabiilse tulemusega kereremont ja häid juppe külge pandud, ei raatsi ju odavalt müüa.
Sellise auto hinna reguleerib peamiselt raami ja kere rooste, tehnika on pommikindel ja kestab.
Mul kunagi oli plaan HJ60 soetada, aga peale vaatamist/proovimist loobusin. Rooste hingab kõigil kuklasse ja sõit on ikka kohmakas vabalthingaval, pikapeale tüütab ära.
Samas, kui on tehtud korralik stabiilse tulemusega kereremont ja häid juppe külge pandud, ei raatsi ju odavalt müüa.
Sellise auto hinna reguleerib peamiselt raami ja kere rooste, tehnika on pommikindel ja kestab.
Mul kunagi oli plaan HJ60 soetada, aga peale vaatamist/proovimist loobusin. Rooste hingab kõigil kuklasse ja sõit on ikka kohmakas vabalthingaval, pikapeale tüütab ära.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: 1984 HJ60 punane Aafrikas käinud variant
Olen näinud kui neid tehti. Oli sinine ja punane. Punasel tehti matka jaoks tehnika korda, kerele läheneti loominguliselt. Nagu ikka on 60ne kõige kallim osa terve plekk ..... juhul kui seda eksisteerib.
#redneckengineeringestonia
Re: 1984 HJ60 punane Aafrikas käinud variant
Tere.
Käisime sõbraga vaatamas seda isendit. Sõita ei saanud kuna omanik polnud hetkel kohal. Sõita otseselt ei tahtnudki sest vabalthingavaga on juba varem proovitud.
Autost endast niipalju et lisatud on alumiiniumist kaitsmed nii karteri, vahekasti kui ka kütusepaagi alla. Kere ise tahaks üle vaatamist. Alusraam paistis korras olevat. Otseselt auke ei näinud. Silma torkas meh. vints.
Vedrupakid olid sildade all. Rehvidel mustrit jätkus. Otseselt suuremaid lekkeid polnud näha. Lisadest jäi veel silma astmelauad ja katuseraam. Kokkuvõttes jäi auto sinnapaika kuna puudusid sillalukud ja tegemist oli vabalthingavaga isendiga. Lisaks sellele on hind üsna krõbe.
Terv. Martin
Käisime sõbraga vaatamas seda isendit. Sõita ei saanud kuna omanik polnud hetkel kohal. Sõita otseselt ei tahtnudki sest vabalthingavaga on juba varem proovitud.
Autost endast niipalju et lisatud on alumiiniumist kaitsmed nii karteri, vahekasti kui ka kütusepaagi alla. Kere ise tahaks üle vaatamist. Alusraam paistis korras olevat. Otseselt auke ei näinud. Silma torkas meh. vints.
Vedrupakid olid sildade all. Rehvidel mustrit jätkus. Otseselt suuremaid lekkeid polnud näha. Lisadest jäi veel silma astmelauad ja katuseraam. Kokkuvõttes jäi auto sinnapaika kuna puudusid sillalukud ja tegemist oli vabalthingavaga isendiga. Lisaks sellele on hind üsna krõbe.
Terv. Martin