2. leht 4-st

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: E Nov 13, 2017 9:28 pm
Postitas GC
Erikoff kirjutas:Ma sõitsin vähe vanema hiluxiga 2010+ täpselt ei mäleta. Aga see kogemus oli jube. Oli talv ka muidugi. Igatahes sellel 4wd auto rešiimi ei olnud, tagaveoga pole sellega talvel midagi teha kui vanarauda kastis ei ole.

Kastikate puhul on küll minuarust 4wd auto rešiim kohustuslik.
Harjud ära või sured ära...!
Mina olen kastikaga sõitnud juba alates 1999 ja 4WD kasutan ainult siis kui 2WD enam edasi ei vii.
Kastis vanarauda ei vea, aga rehvina tunnistan ainult pehmet täis lamelli!
Jube võis see kogemus olla AT rehviga, olen isegi mõned korrad nendega talvel uisutanud.

Ja seletage mulle, mis eelise annab pidev nelivedu versus lülitatav nelivedu !?

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: E Nov 13, 2017 9:36 pm
Postitas TiitR
GC kirjutas:
Ja seletage mulle, mis eelise annab pidev nelivedu versus lülitatav nelivedu !?
Annab ikka ja just stabiilsuse. Kas 1 (max 2) vedav ratas taga või vähemalt 1+1 (ees ja taga). Ise kulgesin L200-ga 2 talve Mudzilladega ja no ilma neliveota oli ikka uisutamist palju rohkem (loogiline ka), eriti kerge kastika tagaosaga.
Aga nagu juba öeldud, siis harjub kiiresti ja mängid peas sõidustiili ümber.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: E Nov 13, 2017 9:43 pm
Postitas GC
TiitR kirjutas:
GC kirjutas:
Ja seletage mulle, mis eelise annab pidev nelivedu versus lülitatav nelivedu !?
Annab ikka ja just stabiilsuse. Kas 1 (max 2) vedav ratas taga või vähemalt 1+1 (ees ja taga). Ise kulgesin L200-ga 2 talve Mudzilladega ja no ilma neliveota oli ikka uisutamist palju rohkem (loogiline ka), eriti kerge kastika tagaosaga.
Aga nagu juba öeldud, siis harjub kiiresti ja mängid peas sõidustiili ümber.
No aga lülitan talvel 4WD ja sõidan!?
Suvel asfaldil kõiki neid asju ringi ajada, milleks?

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: E Nov 13, 2017 9:56 pm
Postitas metsapoolne
GC kirjutas: Suvel asfaldil kõiki neid asju ringi ajada, milleks?
Pseudoprobleem. Ka suvel lähevad autod käest ära päris lihtsalt. Piisab vaid vastavatest tingimustest.
Ja peaks olema igaühe oma asi, millega sõidab ja mida väärtustab. Mingist * saastab loodust ja hoiab teid paremas seisus* juttu pole vast vaja siin arendama hakata kui sinnapoole tüürid..

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: E Nov 13, 2017 10:20 pm
Postitas GC
metsapoolne kirjutas:
GC kirjutas: Suvel asfaldil kõiki neid asju ringi ajada, milleks?
Pseudoprobleem. Ka suvel lähevad autod käest ära päris lihtsalt. Piisab vaid vastavatest tingimustest.
Ja peaks olema igaühe oma asi, millega sõidab ja mida väärtustab. Mingist * saastab loodust ja hoiab teid paremas seisus* juttu pole vast vaja siin arendama hakata kui sinnapoole tüürid..
Ei ole probleem!
Muidugi on igaühe oma asi!
Küsisin ju, mis on pideva 4WD eelis?
Saab ju suvelgi 4WD lülitada...kui on eeldused, et kipub "käest ära minemine", saab kõik aeg 4WD liikuda!
Aga saab ka välja lülitada!

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: E Nov 13, 2017 10:21 pm
Postitas LauriJ
GC kirjutas: Ja seletage mulle, mis eelise annab pidev nelivedu versus lülitatav nelivedu !?
Ega enne aru ei saa, kui pole proovinud. Kui näiteks vaja rasket treilerit tagurpidi kuskile ajada ja järske pöördeid teha. Tagaveoga hakkab kaapima, lukus 4veoga poob räigelt. Pideva 4veoga on hea mugav toimetada. samuti linnavahel libedamates oludes on lahtine 4vedu väga hea. Manööverdamisvõime säilib ja pidamine on ka hea.
Kastikatest niipalju, et kasutatuna võtaks ma vist Hiluxi. See on selline kindlapeale minek. Pole küll mingi mugavuse etalon ega ka kiire aga ikkagi kindlapeale minek. Ning kui ei meeldi, siis Hiluxi hind langeb kõige vähem ja müüa kõigist kastikatest kõige lihtsam. Amarok on kiire ja mugav aga hetkel vist hinnapiirist väljas. Muude kastikate poole ma ise väga ei vaataks, kui siis RAM jah juba.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: T Nov 14, 2017 10:01 pm
Postitas slauri
Tere!
Oli kasutuses Isuzu D-Max, 2,5TDi, 2014.a.,automaat,kliima ja lisaks sai lastud paigaldada veel puldiga Webasto.
Minu jaoks plussid olid sellel ajal: pikendatud kabiin(suuremad tagauksed) ja kandevõime tonn ning haagis kuni 3,5 tonni.
Sõitmine suuremalt jaolt linnast väljas ja ikka hoogsalt.
Talvel - ainult 4WD (talvekad- pakiauto naastudega Cooperid);hea,kui kastis midagi, eriti raskemat haagist vedades.
Suvel sai kasutatud ka 2WD, aga sellega tekkis kohe (orig.rehvidega) kõva kulumine tagumistel.
Vahetasin BFG A/T-de vastu ja peamiselt sõitsin 4WD. Auto tundus ka rahulikum ja stabiilsem.
Sõita oli mugav nii ees,kui taga istudes. Ei ütle ühtegi paha sõna. Oli töö- ja pereauto ning samuti sai pidevalt jahil käidud.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: T Nov 14, 2017 10:58 pm
Postitas H.K
Kui see 80% maanteed= 800km ja 20%muud=200km, siis suurt vahet pole millega liikuda.
Kui 80% maanteed on juba ca 4000km ja 20% muud=1000km, siis mina vaataks uue rangeri poole(võiks juba natuke mugav ka olla)

Ca aasta sai 2013a hiluxiga liigeldud ja see vahetatud Ford Ranger Wildtracki vastu. Hiluxi ainukesed plussid oli kehvades oludes- temast ei olnud nii kahju, minul ei jõudnud laguneda ka ja hooldus ei maksnud ka suurt midagi.
Ford on see eest vaikne, hiluxiga võrreldes väga mugav, 147kw liigub hästi. Fordi ainukesed miinused on Info-Auto(kallis ja saamatud/suutmatud töötajad) ja kokkujooksev mootor.

Ise valisin Fordi ja navara 3,0 V6-e vahel- võtsin tookord Fordi.

H.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: T Nov 14, 2017 11:07 pm
Postitas TiitR
H.K kirjutas:, siis mina vaataks uue rangeri poole(võiks juba natuke mugav ka olla)
Hind on ees ju? Soovitad poole kallimat masinat?

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: T Nov 14, 2017 11:16 pm
Postitas H.K
Aga avab auto24 ja vaatab mida need fordid maksavad ka, limiteid saab juba selle raha eest. Vaiksemad ja mugavamad ikkagi kui hilux või D-max.

Et oskan lugeda ja nägin ka kodaniku eelarvet.

H.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: T Nov 14, 2017 11:30 pm
Postitas TiitR
H.K kirjutas:Aga avab auto24 ja vaatab mida need fordid maksavad ka, limiteid saab juba selle raha eest. Vaiksemad ja mugavamad ikkagi kui hilux või D-max.

Et oskan lugeda ja nägin ka kodaniku eelarvet.

H.
Aga avasin juba enne ja mõiste "uus" on meil hetkel ilmselt erinev. Esimese otsa 2016a. autom. kastiga (nagu teemaalgataja soovis) algavad sealt 29000€ + hinnast.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: T Nov 14, 2017 11:40 pm
Postitas LauriJ
Ma ütleks, et kokkujooksev mootor on päris suur miinus. Eriti, kui garantii on läbi autol.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: K Nov 15, 2017 9:25 am
Postitas honkomees
H.K kirjutas:...Vaiksemad ja mugavamad ikkagi kui hilux või D-max. ...
mu arust on mugav masin, millega ei pea alailma remonditöökoja vahet sõitma (eriti kui elad esindusest üle 100 km) ja päevi-nädalaid ilma transpordivahendita olema.
Töökindlus, töökindlus ja veel kord töökindlus, lisaks võiks olla ka võimekust koormat kanda ja sellega mitte platsil sisse jääda.
Isuzu D-maxiga on mul igatahes julgem tunne sõita kui linnamaasturiga, ka pikki Venemaa otsi olen sõitnud just sellega, mitte sõidukaga. Hea stabiilne lasta.
Aga igaüks otsustab oma vajaduste järgi ja mõni on ülirahul Ranger Wildtrackiga ning kirjutab "väheolulistest" :lol: riketest esimese 100 tkm läbimisel, mille puhul mina käiks sellest masinast suure kaarega mööda.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: K Nov 15, 2017 11:11 am
Postitas tarmo
TiitR kirjutas: Kuid kui ihaleda pideva nelikuga kastikat, siis jääb sõelale vaid Amarok (parandage, kui eksin). USA-katest suurt ei tea, kuid eeldan, et ka need on lülitava nelikuga?
USAkad jah lülitavaga, aga euroopa omadest peaks saama ka Mitsu L200-le tellida difriga vahekasti ehk siis võib ka sellise leida, kui hästi otsida.

Aga muidu on see auto ostmine foorumis umbes nagu naise otsimine. Igaühele meeldib isesugune ja nii on :D

Muidu eelkirjutajatega nõus, et kui töökindlus on prioriteet nr 1, siis Hilux või D-Max. Kui miski muu oluline, siis juba see, mis meeldib.

Re: Kastikas, aga milline?

Postitatud: K Nov 15, 2017 11:23 am
Postitas metsapoolne
Usakad on janused juba ilma koormata, rääkimata siis koorma vedamisest. Jõudu on neil küll palju, kuid samas on nad ka väga rasked. Niipalju kui ameeriklastega kokku olen puutunud, siis (juhul kui) valik sellisele masinale.. ma võtaks vanema masina, uued on küll ökonoomsemAD, kuid kered on neil suhteliselt õhukesed võrreldes vana masinaga mis siiski tehtud suhteliselt paksust materjalist ja peale toetades ei lähe kohe mõlki ning nende puhul ei ole sellist asja, et kui näed roostetäppi siis on ta kohe läbiv nagu uutega kipub olema.
Remondirõõmu on minul vähe olnud, masin on lihtsalt niivõrd algeline, et pole palju mis pekki läheks :D Veermik aga laguneb, sest masin on ikka liiga raske ja teed on meil nagu on.