Lukus nelivedu pigem ohtlik libedal maanteel, ennem sõita tagaveoga, ongi pigem kasutuseks manööverdamisel libedal või siis pehmel pinnasel.LauriJ kirjutas:Ega enne aru ei saa, kui pole proovinud. Kui näiteks vaja rasket treilerit tagurpidi kuskile ajada ja järske pöördeid teha. Tagaveoga hakkab kaapima, lukus 4veoga poob räigelt. Pideva 4veoga on hea mugav toimetada. samuti linnavahel libedamates oludes on lahtine 4vedu väga hea. Manööverdamisvõime säilib ja pidamine on ka hea.GC kirjutas: Ja seletage mulle, mis eelise annab pidev nelivedu versus lülitatav nelivedu !?
Kastikatest niipalju, et kasutatuna võtaks ma vist Hiluxi. See on selline kindlapeale minek. Pole küll mingi mugavuse etalon ega ka kiire aga ikkagi kindlapeale minek. Ning kui ei meeldi, siis Hiluxi hind langeb kõige vähem ja müüa kõigist kastikatest kõige lihtsam. Amarok on kiire ja mugav aga hetkel vist hinnapiirist väljas. Muude kastikate poole ma ise väga ei vaataks, kui siis RAM jah juba.
Keskdifriga masinad ja pideva nelikuga, või siis pideva neliveo lülitamise võimalusega niiet keskdiffer vabaks jääb, on talveoludes kindlasti parimad.
Mitshubishi L200-l tagaveo võimalus, nelivedu vaba keskdifriga, nelivedu lukus keskdifriga - mulle tundub kastikatest hea veoskeemina.
PS. Pole ise kunagi kastikat omanud ja muus osas ei oska kaasa rääkida.